Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως η έρευνα έγινε μόνο στην Αθήνα; 
Αν κάνουν μια δημοσκόπηση στην επαρχία και εξαιρέσουν τις πρωτεύουσες νόμων θα πάρουν διαφορετικά αποτελέσματα.

Στην επαρχία τα πράγματα είναι δραματικά.
Έχω καθημερινές αποσυνδέσεις. Υποτίθεται λύθηκε το πρόβλημα αλλά πάλι τα ίδια.

Ακούω αμέτρητα ουσιαστικά προβλήματα.

Το καλοκαίρι να πηγαίνουν τουρίστες να ψωνίσουν και να μην μπορούν να πληρώσουν επειδή έχει πέσει το ίντερνετ.

Μηχανικοί και λογιστές να καίγονται να προλάβουν προθεσμίες και να μην έχουν ίντερνετ.

Μαθητές επί covid  που είχαν τηλεεκπαίδευση και επειδή  το ADSL ήταν τόσο χάλια (2mbps με συχνές αποσυνδέσεις) χρεωνόντουσαν οι γονείς για δεδομένα κινητής. Επειδή τα μέτρα πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα δεν έκαναν σύνδεση με μεγάλο πακέτο δεδομένων οπότε πλήρωσαν χρυσά τα μαθήματα.

Επιχειρήσεις με delivery να  χάνουν παραγγελίες.

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα αλλά δεν βλέπω να τους τους νοιάζει.

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, basilis_k6 said:

οταν παιρνετε και απανταει ρομποτ λεγοντας "καλησπερα σας, πως μπορω να σας βοηθησω" λετε και εσεις "εκπρόσωπος" 10 φορες μεχρι να βαρεθει να απαντάει "με συγχωρειτε, δεν σας καταλαβα" και τελικα να σας συνδεσει σε ανθρωπο ή μονο εγω?

 

Τυχεράκια... Εμένα μόλις πει οτι με συνδέει με άνθρωπο μου βγάζει συνήθως αμέσως μετά  "Είστε σε γραμμή προτεραιότητας - you are currently number 16..."

Επεξ/σία από Eloy
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, StavrosD said:

Μήπως η έρευνα έγινε μόνο στην Αθήνα; 
Αν κάνουν μια δημοσκόπηση στην επαρχία και εξαιρέσουν τις πρωτεύουσες νόμων θα πάρουν διαφορετικά αποτελέσματα.

Στην επαρχία τα πράγματα είναι δραματικά.
Έχω καθημερινές αποσυνδέσεις. Υποτίθεται λύθηκε το πρόβλημα αλλά πάλι τα ίδια.

Ακούω αμέτρητα ουσιαστικά προβλήματα.

Το καλοκαίρι να πηγαίνουν τουρίστες να ψωνίσουν και να μην μπορούν να πληρώσουν επειδή έχει πέσει το ίντερνετ.

Μηχανικοί και λογιστές να καίγονται να προλάβουν προθεσμίες και να μην έχουν ίντερνετ.

Μαθητές επί covid  που είχαν τηλεεκπαίδευση και επειδή  το ADSL ήταν τόσο χάλια (2mbps με συχνές αποσυνδέσεις) χρεωνόντουσαν οι γονείς για δεδομένα κινητής. Επειδή τα μέτρα πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα δεν έκαναν σύνδεση με μεγάλο πακέτο δεδομένων οπότε πλήρωσαν χρυσά τα μαθήματα.

Επιχειρήσεις με delivery να  χάνουν παραγγελίες.

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα αλλά δεν βλέπω να τους τους νοιάζει.

Η είδηση/έρευνα όμως δεν έχει σχέση με αυτό που γράφεις, δλδ για το αν υπάρχουν προβλήματα/αποσυνδέσεις/κτλπ ή όχι, απλά τι μέσο προτιμάει ο κόσμος για την εξυπηρέτησή του από τους παρόχους...

Δημοσ.

Όταν δούλευα εγώ σε τεχνική εξυπηρέτηση παρόχου πριν λίγα χρόνια, μόνο τέτοια ικανοποίηση δεν υπηρχε. Βέβαια αφού έχεις ρίξει τη χριστοπαναγία σου στον υπάλληλο για τα ψυχολογικά σου τότε είσαι πια χαρούμενος και δίνεις και το FTF σου και ότι άλλο ζητήσουν. Εντωμεταξύ το κακό με το bot υπήρχε από τότε. Γενικά στην Ελλάδα δεν νομίζω να έχω μείνει ικανοποιημένος με σχεδόν κανένα μποτάκι σε αντίστοιχη υπηρεσία.

Δημοσ.

'Οταν δούλευα στην εξυπηρέτηση μιας εταιρίας που ούτε το όνομα της δεν θέλω να πω, για αρκετά χρόνια (τεχνικός) τα περισσότερα προβλήματα ήταν από τον ΟΤΕ.
Θυμάμαι άπειρα αιτήματα που αφορούσαν αποσυνδέσεις η και καθόλου ιντερνετ και περίμεναν οι καημένοι οι πελάτες να κανονιστεί το συνδυαστικό ραντεβού της τάδε εταιρίας με τον OTE πχ.
Είχα περιπτώσεις που περίμενε ο πελάτης 1 και 2 μήνες και αφού τον είχε φάει καλά αυτούς τους 2 μήνες, του πετούσαν και μια αδυναμία επίλυσης στο τέλος και του έδιναν μια προσφορά ό,τι να ναι μαζί με την υποβάθμιση της γραμμής του 🤡 

Γενικά όμως δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τους πελάτες πέρα από κάτι ακραίες περιπτώσεις που έπαιρναν και έβριζαν επειδή ο προηγούμενος συνάδελφος δεν ήξερε που του πάνε τα 4 και δεν τους εξυπηρέτησαν όπως έπρεπε. 
Το 80% απ αυτούς που παίρνουν στην δουλειά, δεν έχουν ιδέα με το αντικείμενο. Μια εβδομάδα εκπαίδευση και γεια σας. Γι'αυτό άλλωστε ψάχνουν συνέχεια άτομα.

Όταν δούλεψα στον ΟΤΕ όμως, τα πράγματα ήταν διαφορετικά σε πολλά πολλά θέματα που δεν χρειάζεται να αναλύσω, καταλάβατε :P 
Άλλο επίπεδο. Πλέον δεν ξέρω τι γίνεται μιας και απέχω αρκετό καιρό.

Τότε το 2018-20 που ΔΕΝ ήμουν στον ΟΤΕ , τους ένοιαζε περισσότερο να φύγουν εκείνες οι 15 αναμονές που υπήρχαν στο κέντρο κι ας μην έλυνες το πρόβλημα του πελάτη.
Δεν μιλάω καν για τις περιπτώσεις που είχε το κέντρο 30+ αναμονές και σου έλεγε ο team leader, πες τους ότι θα τους καλέσει κάποιος άλλος το συντομότερο δυνατόν και δεν τους καλούσε ποτέ κανείς και έπαιρναν τηλέφωνο πάλι και σε στόλιζαν επειδή τους δούλεψες μες στα μούτρα τους.
Το καλό ήταν ότι η γραμμή για το τεχνικό τμήμα, ήταν δωρεάν. Δεν θέλω να φανταστώ καν αν ήταν με χρέωση τι θα ακούγαμε.

ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ! Θα το ξανά κάνω ΔΕΝ !

ΥΓ. Λυπάμαι τους συναδέλφους που δούλευαν στο εμπορικό τμήμα. Φουλ δύσκολο και μεγάλη πίεση σε σχέση με το τεχνικό τμήμα που ήταν σαν να έκανες διακοπές  αν αγαπούσες κιόλας αυτό που κάνεις, γιατί εμένα πχ μ αρέσει γενικά να βοηθάω μ αυτά τα θέματα, την βρίσκω πως να το πω :P 
Μέχρι και εδώ στο insomnia το έκανα για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

23 minutes ago, DelsinGR said:

Όταν δούλευα εγώ σε τεχνική εξυπηρέτηση παρόχου πριν λίγα χρόνια, μόνο τέτοια ικανοποίηση δεν υπηρχε. Βέβαια αφού έχεις ρίξει τη χριστοπαναγία σου στον υπάλληλο για τα ψυχολογικά σου τότε είσαι πια χαρούμενος και δίνεις και το FTF σου και ότι άλλο ζητήσουν. Εντωμεταξύ το κακό με το bot υπήρχε από τότε. Γενικά στην Ελλάδα δεν νομίζω να έχω μείνει ικανοποιημένος με σχεδόν κανένα μποτάκι σε αντίστοιχη υπηρεσία.

Μια φορά άκουσα χριστοπαναγία και μετά μου ζήτησε συγγνώμη ο τύπος επειδή ήθελε να πάρει στο εμπορικό και πήρε στο τεχνικό επειδή ήταν δωρεάν.
Το εμπορικό όχι :P 

Επίσης κάτι σημαντικό που ξέχασα να πω.
Τα περισσότερα προβλήματα, υπήρχαν στην Αθήνα, κέντρο Αθήνας συγκεκριμένα.
Επαρχία ήταν φουλ καλά εκείνη την περίοδο. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε

Δεν υπαρχει κανενας λογος να χασεις τον χρονο σου πηγαινοντας σε φυσικο καταστημα πλεον, ποτε δεν ειχα κανενα προβλημα με την Cosmote που εχω τις τηλεφωνικες γραμμες μου τοσα χρονια, ευγενεστατοι και εξυπηρετικοι ολοι οι υπαλληλοι που συνομιλησα...

Έστειλαν στους γονείς μου μέιλ από Θεσσαλονίκη (hub),θα σας κόψουμε το σταθερό αν δε βάλετε οπτική ίνα και όταν πήρα τηλέφωνο,μου είπα μα τι λέτε και τους το προώθησα.Εκφοβισμός.Άντε γεια.Το 2004 σε εθελουσία αποχώρηση 10 ετών έδιναν μπόνους 60000 ευρώ.Αλητεία

Δημοσ.
3 minutes ago, Neurologist1 said:

Έστειλαν στους γονείς μου μέιλ από Θεσσαλονίκη (hub),θα σας κόψουμε το σταθερό αν δε βάλετε οπτική ίνα και όταν πήρα τηλέφωνο,μου είπα μα τι λέτε και τους το προώθησα.Εκφοβισμός.Άντε γεια.Το 2004 σε εθελουσία αποχώρηση 10 ετών έδιναν μπόνους 60000 ευρώ.Αλητεία

Δεν το δείχνεις και σε εμας ; Όχι ότι δεν σε πιστεύω αλλά θέλω να το δω. Κρύψε ονόματα κλπ 

Δημοσ.

 

8 ώρες πριν, ParafronGR είπε

Τα οποία έχουν καταρρεύσει. Ιστορία που έγινε προχθές.

Πάω να κάνω μεταφορά αριθμού στο Cosmote NEO (!) μέσω της εφαρμογής η οποία δεν μου διάβαζε την ταυτότητα. Στην 3η προσπάθεια που πάω να κάνω, η εφαρμογή τρώει σκάλωμα και μου πετάει μήνυμα "η παραγγελία ολοκληρώθηκε" χωρίς να δώσω στοιχεία, χωρίς τίποτα. Εννοείται δεν ήρθε κανένα άλλο confirmation (πχ email) και τους πήρα τηλ και αφού έκανα κάνα 3λεπτο με το botάκι, ακολουθεί το παρακάτω:

1η τηλεφωνήτρια: της εξηγώ όλη την ιστορία

- ά, αυτό είναι είναι αρμοδιότητα του Whats Up , σας συνδέω αμέσως.

2η τηλεφωνήτρια: της ξαναεξηγώ

- α, μισό λεπτάκι να σας συνδέσω με έναν αρμόδιο

3η τηλεφωνήτρια: ξαναλέω την ιστορία για 3η φορά

- α, μάλιστα! θα το ελέγξουμε και θα σας καλέσουμε αν είναι να κάνετε ξανά τη διαδικασία. 

Πέρασαν 4 μέρες από τότε και έκανα τη διαδικασία από την αρχή μόνος μου ενώ ακόμα περιμένω τηλ. 

Η ίδια ιστορία πάνω κατω και στη NOVA

Κλήση στο CC για ερώτηση σχετικά με συμβόλαιο (πόσο είναι η ποινή σε περίπτωση αποχωρησης)

Τηλεφωνήτρια: Πρέπει να πάτε από κατάστημα, δεν παρέχουμε εμείς τέτοιες πληροφορίες.

Κατάστημα: Το κάθε κατάστημα είναι franchise kai έχει πρόσβαση μόνο στα συμβόλαια που κάνει το ίδιο. Πρέπει να στείλετε μήνυμα στο chat.

Chat: Αφού μας στείλετε Υπεύθυνη Δήλωση από το taxis υπογεγραμμένη, σε 2-3 εργάσιμες θα λάβετε απάντηση στο μειλ σας. 

Η Cosmote έχει χάσει εντελώς την μπάλα.

Συνοπτικά:
Εγώ: Έχω πρόβλημα με το δεύτερο κανάλι φωνής
Τηλεφωνήτρια: Μα δεν έχετε δεύτερο κανάλι φωνής
Εγώ: Κοπελιά μέχρι χθες και πριν 5 χρόνια είχα και μέχρι τώρα έχω αλλά αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι τσαφαρίζει όταν καλώ ή με καλούν και το πρώτο κανάλι είναι κατειλημμένο, κάτι που δεν γινόταν μέχρι χθες. Και να σας προλάβω έχω δοκιμάσει 3 συσκευές.
Τηλεφωνήτρια: Εγώ δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο σύστημα. Βλέπω ότι λήγει το συμβόλαιο σας. Να σας κάνω μία πρόταση ανανέωσης με δύο κανάλια φωνής;
Εγώ: Κατεβάζω ακουστικό και  @@@@@@@@@@@ 

Αφού έχω φύγει λέω να γυρίσω  ξανά γιατί και οι επιλογές μου είναι άστα να πάνε :
Αφήνω λοιπόν μήνυμα στην φόρμα να με καλέσουν. Μέσα σε 5 λεπτά δέχομαι κλήση και με ενημερώνουν ότι θα με καλέσει το τεχνικό τμήμα για να δούμε τι ταχύτητες υποστηρίζει η περιοχή μου. Δεν πήρα κλήση ποτέ:

Αφήνω πάλι μήνυμα στην φόρμα. Με καλούν, αυτή την φορά βρίσκουμε ταχύτητες, μου δίνουν προσφορά και τους λέω να με καλέσουν αύριο στις 9 που θα το έχω συζητήσει με τον συνεργάτη μου. Μέχρι σήμερα δεν με έχει καλέσει κανένας.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο μας!!  Τόσο κοινωνικός λαός είμαστε τελικά ε; προτιμάμε τετ α τετ συζήτηση 😂😂

Επεξ/σία από XghosT7
Δημοσ.
7 hours ago, billdanos said:

Στη στατιστική ένα δείγμα 1000 ατόμων είναι πάρα πολύ καλό και ικανό για να σου δώσει σωστά δεδομένα. Τόσο είναι περίπου το δείγμα ακόμη και σε μεγάλες δημοσκοπήσεις. Επίσης αυτά τα 1000 άτομα δεν προκύπτουν τυχαία αλλά έχουν επιλέγει αντίστοιχα μετά από έρευνες και μελέτες ώστε να υπάρχει μια στρωματοποιημένη κατανομή κλπ. 

με δυο λόγια, το μαγείρεμα σύμφωνα με τη συνταγή του παραγγέλλωντος την έρευνα, πάει σύννεφο!

Δημοσ.

70% ικανοποίηση;,που την είδαν,εμένα μου έχουν κάνει τραγελαφικά όπως το να μου κόψουν το ιντερνετ σε ώρα τηλε-εργασίας και ακόμα θα περίμενα να εξυπηρετηθώ η θα είχα αφήσει την τελευταία μου πνοή στην αναμονή.

when-your-phone-5ac787.jpg

  • Super Moderators
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, amigagr είπε

με δυο λόγια, το μαγείρεμα σύμφωνα με τη συνταγή του παραγγέλλωντος την έρευνα, πάει σύννεφο!

Όχι αγαπητέ, δεν έγραψα ούτε και υπονόησα τίποτα από όσα περιγράφεις. Εξήγησα απλά πως η μεθοδολογία επιλογής δείγματος είναι πολύ συγκεκριμένη, σύμφωνα με τους κανόνες της στατιστικής επιστήμης.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οταν παιρνετε και απανταει ρομποτ λεγοντας "καλησπερα σας, πως μπορω να σας βοηθησω" λετε και εσεις "εκπρόσωπος" 10 φορες μεχρι να βαρεθει να απαντάει "με συγχωρειτε, δεν σας καταλαβα" και τελικα να σας συνδεσει σε ανθρωπο ή μονο εγω?

οχι κ εγω το ιδιο!!!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Thresh είπε

Η είδηση/έρευνα όμως δεν έχει σχέση με αυτό που γράφεις, δλδ για το αν υπάρχουν προβλήματα/αποσυνδέσεις/κτλπ ή όχι, απλά τι μέσο προτιμάει ο κόσμος για την εξυπηρέτησή του από τους παρόχους...

Η είδηση δεν αφορά το ποιο κανάλι θεωρούμε ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;

Εξυπηρέτηση δεν είναι μόνο η πώληση αλλά και η τεχνική υποστήριξη, εκτός αν το έχω καταλάβει λάθος.

Στην επαρχία το "ΚΑΝΕΝΑ" δεν θα είχε 10% αλλά 60~80%, εκτός αν θεωρείται "Επαφή" το να απαντήσουν ευγενικά ακόμα και αν δεν λυθεί το πρόβλημα. Η ικανοποίηση ανά κανάλι εξυπηρέτησης δεν θα ήταν 69~78% αλλά θα ήταν πολύ χαμηλότερα.

Είμαι από τους "τυχερούς" που πιάνω 100mbps και απλά πέφτει η γραμμή 1~3 φορές την μέρα, μένω στο κέντρο. Πολλοί που μένουν εκτός πόλης χρυσοπληρώνουν δεδομένα κινητής για να έχουν ίντερνετ στο σπίτι, το ίντερνετ σταθερό μπορεί να μην συγχρονίζει για μέρες και αν συγχρονίσει έχουν 2~4mbps.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Το άθροισμα στο διάγραμμα είναι 156%. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρησιμοποίησαν και δεύτερο κανάλι εξυπηρέτησης.

Αν ήταν ικανοποιημένοι από το πρώτο κανάλι εξυπηρέτησης, για ποιο λόγο επικοινωνήσουν και με άλλο κανάλι εξυπηρέτησης;

image.png.b77619cdcf55ea13f12952829590b828.png

  • Super Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, StavrosD said:

Η είδηση δεν αφορά το ποιο κανάλι θεωρούμε ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;

Εξυπηρέτηση δεν είναι μόνο η πώληση αλλά και η τεχνική υποστήριξη, εκτός αν το έχω καταλάβει λάθος.

Στην επαρχία το "ΚΑΝΕΝΑ" δεν θα είχε 10% αλλά 60~80%, εκτός αν θεωρείται "Επαφή" το να απαντήσουν ευγενικά ακόμα και αν δεν λυθεί το πρόβλημα. Η ικανοποίηση ανά κανάλι εξυπηρέτησης δεν θα ήταν 69~78% αλλά θα ήταν πολύ χαμηλότερα.

Είμαι από τους "τυχερούς" που πιάνω 100mbps και απλά πέφτει η γραμμή 1~3 φορές την μέρα, μένω στο κέντρο. Πολλοί που μένουν εκτός πόλης χρυσοπληρώνουν δεδομένα κινητής για να έχουν ίντερνετ στο σπίτι, το ίντερνετ σταθερό μπορεί να μην συγχρονίζει για μέρες και αν συγχρονίσει έχουν 2~4mbps.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Το άθροισμα στο διάγραμμα είναι 156%. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρησιμοποίησαν και δεύτερο κανάλι εξυπηρέτησης.

Αν ήταν ικανοποιημένοι από το πρώτο κανάλι εξυπηρέτησης, για ποιο λόγο επικοινωνήσουν και με άλλο κανάλι εξυπηρέτησης;

image.png.b77619cdcf55ea13f12952829590b828.png

Δεν έγραψα ποιο θεωρούμε ότι έχει την καλύτερη, αλλά το ποιο προτιμάει ο κόσμος.

Προφανώς είναι κι η ΤΥ, αλλά μην νομίζεις ότι είναι λίγοι στην Αττική ή στην Θεσσαλονίκη με DSL που έχουν προβλήματα.

Το θέμα είναι ότι αν σου λυθεί κάποιο, έστω και "προσωρινά", μπορείς να μείνεις ικανοποιημένος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...