Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κινεζική εταιρεία BYD ξεπέρασε για πρώτη φορά την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με νέα στοιχεία της αγοράς.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να ξεπεράσει την αμερικανική μάρκα που για χρόνια ηγούνταν στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Jato Dynamics, η κορυφαία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε πωλήσεις 7.231 νέων ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο. Η επίδοση αντιπροσωπεύει αύξηση 169% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κάτι που φέρνει την BYD στις 10 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες βάσει των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

Αντίθετα, η Tesla κατετάγη μία θέση πίσω καθώς οι πωλήσεις της σημείωσαν πτώση 49%. Όπως δήλωσε την Πέμπτη ο αναλυτής της Jato Dynamics Felipe Munoz: "Παρόλο που η διαφορά μεταξύ των μηνιαίων πωλήσεων των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών μπορεί να είναι μικρή, οι επιπτώσεις είναι τεράστιες".

Ο Munoz τόνισε ότι πρόκειται για μια καμπή στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων, ιδιαίτερα όταν λαμβάνει κανείς υπόψη ότι η Tesla ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας εδώ και χρόνια.

CleanShot2025-05-23at14_12.47@2x.jpg.f4aaba46abdf6f6b71f73de3f55bd77d.jpg

Παρά την πτώση της Tesla, ο ευρωπαϊκός τομέας των ηλεκτρικών οχημάτων συνέχισε να επιταχύνει την ανάπτυξή του. Οι εγγραφές αυξήθηκαν κατά 28% σε επίπεδο κλάδου, με την κορυφαία μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Volkswagen να πουλάει 61% περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Απρίλιο σε σχέση με πέρυσι. Η Skoda της Volkswagen τριπλασίασε τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της.

Όπως αναφέρεται, η BYD ξεπέρασε την Tesla με ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο όταν συμπεριλαμβάνονται και τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα της κινεζικής εταιρείας. Οι συνολικές πωλήσεις της κινεζικής εταιρείας εκτοξεύθηκαν κατά 359% τον Απρίλιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Μέχρι πρόσφατα, η BYD και οι κινεζικές εταιρείες είχαν δώσει προτεραιότητα στην πώληση πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ωθούμενες από τους φιλόδοξους στόχους της περιοχής για μείωση των εκπομπών καυσαερίων και τη μετάβαση της βιομηχανίας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η συγκεκριμένη προσέγγιση άλλαξε όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε υψηλότερους δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι, αφού διαπίστωσε ότι οι γενναιόδωρες επιδοτήσεις από το Πεκίνο είχαν δημιουργήσει άδικο πλεονέκτημα για τις εταιρείες της χώρας.

Όπως δήλωσε η Maria Grazia Davino, περιφερειακή επικεφαλής της BYD, τον προηγούμενο μήνα σε βιομηχανική εκδήλωση στη Στουτγάρδη της Γερμανίας: "Στο εγγύς μέλλον θα έχουμε δύο πυλώνες. Ο ένας είναι ηλεκτρικός".


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Tesla με τόσα προβλήματα είναι απορίας άξιο πως ακόμα υπάρχει στο χάρτη.

Επεξ/σία από Speargeo
  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

η byd αν δεν ειχε παραξενες σχεδιαστικες επιλογες και κινεζιες που εχω δει σε διαφορα μοντελα θα ειχε ακομα περισσοτερες πωλησεις, κινεζιες γαρ

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 2
Δημοσ.
5 minutes ago, Titos301 said:

η byd αν δεν ειχε παραξενες σχεδιαστικες επιλογες και κινεζιες που εχω δει σε διαφορα μοντελα θα ειχε ακομα περισσοτερες πωλησεις, κινεζιες γαρ

ετσι ξεχωριζει...... αρκτους αυτο τραβηξε στα αυτοκινιτα τους μην πω τους περρισοτερους μπαινεις μεσα και βλεπεις το κατι το διαφορετικο επιτελους

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ετσι ξεχωριζει...... αρκτους αυτο τραβηξε στα αυτοκινιτα τους μην πω τους περρισοτερους μπαινεις μεσα και βλεπεις το κατι το διαφορετικο επιτελους

ευρωπαίοι τα σχεδιάζουν κάτι Ντόλφιν κλπ

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

εκτοξεύθηκαν κατά 359% τον Απρίλιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

πολυ με χαλανε τετοια νουμερα. οταν δεν πουλας τιποτα γιατι εχεις φερει ενα αμαξι σε 3 χωρες και την επομενη χρονια εισαι παντου με 4 μοντελα ειναι λογικο να φαινεται οτι εχεις αυξηση 50838967%. πραγματικα δεν εχει καμια αξια αυτο το νουμερο. ουτε η συγκριση με την τεσλα εχει, η μια πουλαει φθηνα αμαξια η αλλη ακριβα. 

το μονο αξιο σχολιασμου ειναι οτι η Byd δεν πουλαει οσα ηλεκτρικα ηθελε στην ευρωπη, οπως κανενας δηλαδη, οποτε φερνει οσα phev μπορει, οσο γρηγορα μπορει μπας πουλησει. τα οποια ομως ειναι μετριοτατα αυτοκινητα προς το παρον με ασθενικες πωλησεις.

  • Like 10
  • Thanks 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ετσι ξεχωριζει...... αρκτους αυτο τραβηξε στα αυτοκινιτα τους μην πω τους περρισοτερους μπαινεις μεσα και βλεπεις το κατι το διαφορετικο επιτελους

το seal πάντως είναι αντίγραφο του tesla m3

Δημοσ.

Λέγεται ότι σε λίγα χρόνια θα μειωθούν οι τιμές πολύ στα ηλεκτρικά και θα αυξησουν την αυτονομία τους 

Από την στιγμή που κάποιος μπορεί να περιμένει ας το κάνει εάν πάρει και από ευρωπαϊκή εταιρεία πιο φτηνά όπως είπαν 2 εταιρείες για 15-18 χιλιάρικα αυτοκίνητο με καλά χαρακτηριστικά θα είναι πιο φτηνά από τα θερμικα

Δημοσ.

Οι Ευρωπαίοι αγοράζουν προϊόντα χώρας που παρακάμπτει τις κυρώσεις τους προς χώρα με την οποία βρίσκονται σε οικονομικό και εν μέρη κανονικό πόλεμο, βγάλε συμπέρασμα. 

  • Like 1
Δημοσ.

"...η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε υψηλότερους δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι..."

Με τα καψόνια του Trump καιρός είναι να βάλουν λίγο μυαλό εκεί στις Βρυξέλλες...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντύπωση μου κάνουν τα νούμερα. Πίστευα ότι Τεσλα και BYD θα ήταν στις πρώτες θέσεις. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εντύπωση μου κάνουν τα νούμερα. Πίστευα ότι Τεσλα και BYD θα ήταν στις πρώτες θέσεις. 

πως θα γινει αυτο? η τεσλα εχει ενα suv που κανει 50+ και η byd μολις ενα ασχημο suv που ειναι πιο ακριβο απο το id3 και νομιζω ιδια τιμη με το id4 σε καποιες χωρες. περσι ξεκινησε ουσιαστικα να πουλαει στην ευρωπη.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...