nvel Δημοσ. Τρίτη στις 08:30 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:30 πμ ο πίνακας των εταιριών αφορά μόνο ηλεκτρικά γιαυτό έχει και χαμηλούς αριθμούς πωλήσεων, σε προηγούμενη σελίδα υπάρχουν και τα μοντέλα των εταιριών σε άλλο πίνακα
stiflerakos Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ Αναμενόμενο. Αφήστε τα περί οικονομικού πολέμου καθώς δεν αφορούν ποτέ τους πολίτες μια χώρας αλλά το κεφάλαιο και τις κυβερνήσεις. Αν δεν τα φόρτωναν με δασμούς οι (βόρειοι) ευρωπαίοι για να μπορούν να πουλάνε τα δικά τους ακριβά τότε θα μιλάγαμε για επανάσταση. Επι του πρακτέου τώρα, είμαι σε αναζητηση καινουριου αυτοκινητου . Ακόμα κι αν είχα 40-50.000€ στην άκρη, δεν θα τα έδινα για σίδερα στον δρόμο. Με τόσα λεφτά παίρνεις οικόπεδο και το γεμίζεις σπαρτά κτλ. Το BYD ATTO 3 που φλερτάρω είναι εντυπωσιακό για τα 27.000€ που έχει. Ότι και να συγκρίνεις δίπλα του , πιο vfm αγορά δεν πρόκειται να βρεις . Ας αφήσουμε σενάρια συνωμοσίας στην άκρη. Ο απλός πολίτης θα πάρει αυτό που τον συμφέρει και θεωρεί συνολικά πιο vfm. Αν μου περίσσευε κανένα μυριο στην άκρη σαφώς και θα επέλεγα Tesla τεχνολογικά αν και παλεύω πολύ μέσα μου με τον ναζί .
dtk-386 Δημοσ. Τρίτη στις 11:39 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:39 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, stiflerakos είπε Αναμενόμενο. Αφήστε τα περί οικονομικού πολέμου καθώς δεν αφορούν ποτέ τους πολίτες μια χώρας αλλά το κεφάλαιο και τις κυβερνήσεις. Αν δεν τα φόρτωναν με δασμούς οι (βόρειοι) ευρωπαίοι για να μπορούν να πουλάνε τα δικά τους ακριβά τότε θα μιλάγαμε για επανάσταση. Επι του πρακτέου τώρα, είμαι σε αναζητηση καινουριου αυτοκινητου . Ακόμα κι αν είχα 40-50.000€ στην άκρη, δεν θα τα έδινα για σίδερα στον δρόμο. Με τόσα λεφτά παίρνεις οικόπεδο και το γεμίζεις σπαρτά κτλ. Το BYD ATTO 3 που φλερτάρω είναι εντυπωσιακό για τα 27.000€ που έχει. Ότι και να συγκρίνεις δίπλα του , πιο vfm αγορά δεν πρόκειται να βρεις . Ας αφήσουμε σενάρια συνωμοσίας στην άκρη. Ο απλός πολίτης θα πάρει αυτό που τον συμφέρει και θεωρεί συνολικά πιο vfm. Αν μου περίσσευε κανένα μυριο στην άκρη σαφώς και θα επέλεγα Tesla τεχνολογικά αν και παλεύω πολύ μέσα μου με τον ναζί . 27 δεν έχει γιατί δεν υπάρχει κινούμαι ηλεκτρικά ούτε υπάρχει ορίζοντας να υπάρξει ξανά οπότε η τιμή του ξεκινά από τα 35 αν βγάλεις την 3χιλιαρη έκπτωση που δίνει η ίδια η byd και αυτή για περιορισμένο στοκ οπότε η τιμή θα ξαναγυρίσει στα 38. https://bydauto.gr/atto-3-config/ Επεξ/σία Τρίτη στις 11:42 πμ από dtk-386
npanousis Δημοσ. Τρίτη στις 11:54 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:54 πμ Στις 25/5/2025 στις 10:14 ΜΜ, mariosnik_ είπε Αυτο που θα γίνει σε πολλά είναι να πάνε σε μοντελο ηλεκτροκινητηρα με μπαταρία η οποία θα γεμίζει από βενζινοκινητηρα. Έχει ένα τέτοιο μοντέλο η Nissan και το έχει αγοράσει συγγενής μου. 80 με 90% μειωση του κόστους μετακίνησης σε σχέση με παλιά. το "παλιά" σημαίνει, π.χ. αμάξι 20ετίας αντίστοιχων κιλών και κατηγορίας που έκαιγε τότε 10 λτ / 100 χλμ τώρα το κάνει 2 λτ στα 100 χλμ; Στην ίδια διαδρομή; Δε συμφωνεί η θερμοδυναμική. 1
Sablj Δημοσ. Τρίτη στις 11:55 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:55 πμ 15 minutes ago, dtk-386 said: 27 δεν έχει γιατί δεν υπάρχει κινούμαι ηλεκτρικά ούτε υπάρχει ορίζοντας να υπάρξει ξανά οπότε η τιμή του ξεκινά από τα 35 αν βγάλεις την 3χιλιαρη έκπτωση που δίνει η ίδια η byd. Στο site της πάντως λέει για 26500€.. 1
npanousis Δημοσ. Τρίτη στις 11:59 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:59 πμ 11 ώρες πριν, panosk111178 είπε Μάλιστα φέτος δοκίμασαν και την μπαταρία με 1000+ χιλιόμετρα αυτόνομια σε δύο μοντέλα και θα μπει σε πλήρη κυκλοφορία το 2028 οπότε σύντομα τα ηλεκτρικά θα φτάσουν τα 1000 χιλιόμετρα αυτονομία οπότε θα έχουν λυθεί πολλά από τα προβλήματα της αυτονομίας και μάλιστα είναι σε δοκιμές μπαταρία με 1500χλμ οπότε μέχρι το 2030 θα έχουν ραγδαίες εξελίξεις στα ηλεκτρικά. 1000+ χλμ με Έλληνα οδηγό ή ..Σιγκαπουριανό; :)
stiflerakos Δημοσ. Τρίτη στις 12:22 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:22 μμ 41 λεπτά πριν, dtk-386 είπε 27 δεν έχει γιατί δεν υπάρχει κινούμαι ηλεκτρικά ούτε υπάρχει ορίζοντας να υπάρξει ξανά οπότε η τιμή του ξεκινά από τα 35 αν βγάλεις την 3χιλιαρη έκπτωση που δίνει η ίδια η byd και αυτή για περιορισμένο στοκ οπότε η τιμή θα ξαναγυρίσει στα 38. https://bydauto.gr/atto-3-config/ Τι εννοείς? Αφού είναι ενεργό το κινούμαι ηλεκτρικά 3. Μου διαφεύγει κάτι ?
dtk-386 Δημοσ. Τρίτη στις 12:46 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:46 μμ (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Sablj είπε Στο site της πάντως λέει για 26500€.. Για κοίτα καλύτερα στο λινκ που έβαλες και είχα βάλει κι εγώ 24 λεπτά πριν, stiflerakos είπε Τι εννοείς? Αφού είναι ενεργό το κινούμαι ηλεκτρικά 3. Μου διαφεύγει κάτι ? Έχουν τελειώσει τα χρήματα. Και δεν υπάρχει ορίζοντας για νέο. Ενημερωθείτε καλύτερα γιατί θα την πατήσετε και θα κλαίτε. Επεξ/σία Τρίτη στις 12:47 μμ από dtk-386 1
stiflerakos Δημοσ. Τρίτη στις 01:01 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:01 μμ 13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Για κοίτα καλύτερα στο λινκ που έβαλες και είχα βάλει κι εγώ Έχουν τελειώσει τα χρήματα. Και δεν υπάρχει ορίζοντας για νέο. Ενημερωθείτε καλύτερα γιατί θα την πατήσετε και θα κλαίτε. Παρόλαυτα δεν επιβεβαιώνεται πουθένα αυτό που γράφεις. Μέχρι και την στιγμή που μιλάμε μια χαρά ενεργό είναι. (Μόλις επιβεβαίωσα κιόλας)
dtk-386 Δημοσ. Τρίτη στις 01:06 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:06 μμ (επεξεργασμένο) Καλές αγορές τότε. Θα τα δώσεις μπροστά τα 35 και μετά πες μου πότε θα πάρεις πίσω την επιδότηση. Εδώ θα είμαι θα περιμένω. Επεξ/σία Τρίτη στις 01:07 μμ από dtk-386
stiflerakos Δημοσ. Τρίτη στις 01:13 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:13 μμ 5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Καλές αγορές τότε. Θα τα δώσεις μπροστά τα 35 και μετά πες μου πότε θα πάρεις πίσω την επιδότηση. Εδώ θα είμαι θα περιμένω. Μισό λεπτό... Πρώτα τα δίνεις και μετά τα παίρνεις ? ? Αυτό δεν μου το είχε ξεκαθαρίσει κανείς εως τώρα...
chrisxkar Δημοσ. Τρίτη στις 01:30 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:30 μμ On 25/05/2025 at 21:19, Infinitas said: Diesel καινούργιο εκτός από Renault βγάζει κάνας άλλος; και γιατί να βγάλουν?Τα οφέλη στα diesel ειναι χαμηλότερα από ποτέ την προηγούμενη δεκατία που οι καταναλώσεις ήταν 50%+ μεγαλύτερες στα βενζινοκίνητα οκ πλέον τα υβριδικά έχουν χαμηλότερες ακόμα και τα βενζινοκίνητα έχουν τις ίδιες αν όχι χαμηλότερες.Οπότε γιατί? για τις ροπές που πλέον όλο και λιγότεροι ασχολούνται (πέραν του οτι τα ηλεκτρικά έχουν ασυγκριτα μεγαλύτερες?) για την προσωρινά φθηνότερη συντήρηση?(Η οποία μετα από κάποια χιλιόμετρα γίνεται κατα πολύ ακριβότερη?)Ασε που οι τιμές πριν αποσυρθούν ήταν έτσι και αλλιώς μεγαλύτερες χωρίς κανέναν απολύτως λόγο 1
ikaruga24 Δημοσ. Τρίτη στις 02:50 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:50 μμ Στις 25/5/2025 στις 4:49 ΜΜ, Speargeo είπε Η Tesla με τόσα προβλήματα είναι απορίας άξιο πως ακόμα υπάρχει στο χάρτη. Ποια είναι αυτά διότι στην εταιρία που εργάζομαι τα Tesla είναι μακράν τα πιο καλά τεχνικά αυτοκίνητα. Προσφέρουμε (και) έξυπνες υπηρεσίες για αυτούς με ηλεκτρικά οχήματα και από τα 200+ μοντέλα ηλεκτρικών και PHEV που υποστηρίζει η πλατφόρμα μας δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Tesla και οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού. Να μην κάνω λόγο για την σάπια VW groupo που το software είναι για τα πανηγύρια και δεν αναγνωρίζουν καν τα θέματα τους. Δεν είναι τυχαίο που η BMW πέταξε στα σκουπίδια το σύστημα που δούλευε (ίδιο με της VW) και κάνει τώρα integration σε νέο για όλο τον στόλο ως το τέλος του 2025. Στα Tesla απλά το λογισμικό είναι στην κορυφή. Ο τρόπος που προσφέρει reporting το EV και ο τρόπος trouble shooting με την εταιρία είναι απλά αλλού. Μπορείς να κάνεις λόγο για πολλά για την εταιρία/ιδιοκτήτη της αλλά ως προς την ποιότητα του συνολικού πακέτου για το τελικό προϊόν είναι αστείο να κάνεις τέτοια σχόλια.
Ntinaras Δημοσ. Τρίτη στις 02:58 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:58 μμ 6 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Ποια είναι αυτά διότι στην εταιρία που εργάζομαι τα Tesla είναι μακράν τα πιο καλά τεχνικά αυτοκίνητα. Προσφέρουμε (και) έξυπνες υπηρεσίες για αυτούς με ηλεκτρικά οχήματα και από τα 200+ μοντέλα ηλεκτρικών και PHEV που υποστηρίζει η πλατφόρμα μας δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Tesla και οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού. Να μην κάνω λόγο για την σάπια VW groupo που το software είναι για τα πανηγύρια και δεν αναγνωρίζουν καν τα θέματα τους. Δεν είναι τυχαίο που η BMW πέταξε στα σκουπίδια το σύστημα που δούλευε (ίδιο με της VW) και κάνει τώρα integration σε νέο για όλο τον στόλο ως το τέλος του 2025. Στα Tesla απλά το λογισμικό είναι στην κορυφή. Ο τρόπος που προσφέρει reporting το EV και ο τρόπος trouble shooting με την εταιρία είναι απλά αλλού. Μπορείς να κάνεις λόγο για πολλά για την εταιρία/ιδιοκτήτη της αλλά ως προς την ποιότητα του συνολικού πακέτου για το τελικό προϊόν είναι αστείο να κάνεις τέτοια σχόλια. Ως αυτοκινητα τα Τεσλα εινα οντως αψογα. Αλλα φανταζομαι εννοει τα κοινωνικοπολιτικα προβληματα που εχει δημιουργησει ο μασκ με τον τραμπ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα