Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θελω να παρω στην κόρη μου ενα μεταχειρισμένο Opel corsa (αυτο της αρεσει) και εχω βρει σε αγγελια στο car . gr ενα

 Opel Corsa 2015 1.3 CDTI DIESEL

Θα στειλω ελεγχο  μεσω του car .gr (ετσι εκανα και με το citroen c3 που πηρα περισυ) και μου στελνει πληρη αναλυτικη αναφορα για σχεδον τα παντα στο αυτοκινητο.

Το συγκεκριμένο ειναι του 2015 Diesel και εχει κατι λιγοτερο απο 190000 χιλιομετρα.

Τι προβλήματα βγάζει αυτο το μοντελο? Ειναι αξιόπιστο? 

Καδένα πότε αλλάζουν αυτά?

Πρεπει να προσεξω κατι αλλΟ?

Δημοσ.

Έχω ακριβώς το ίδιο:

  1. καδένα μετά τα 150Κ το επισημαίνεις στο μηχανικό να το ελλέγξει. Μέχρι τα 200Κ πρέπει να την αλλάξεις. Κάποιοι την αλλάζουν προληπτικά στα 150Κ
  2. Πεντάλ γκαζιού, βγάζει σε τυχαίο χρόνο σφάλμα, κόβει τον κινητήρα. Αν το κλείσεις το αμάξι και το εκκινήσεις ξανά, φεύγει. Θέλει αλλαγή. 
  3. DPF, μετά τα 160Κ το παρακολουθείς για καθαρισμό. Ανάλογα πως το έχει ο προηγούμενος μπορεί και νωρίτερα.
  4. Μπεκ. Εγώ δεν έχω χρειαστεί ακόμα... (160Κ)

Πέρα από τα παραπάνω το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.

Αν το πάρεις θα προσέξεις τα λάδια που θα του βάζεις (προδιαγραφές ) και κατά καιρους εξτρα καθαριστικό συστήματος ψεκασμού  στο ντεπόζιτο 

  • Like 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Tsino είπε

Έχω ακριβώς το ίδιο:

  1. καδένα μετά τα 150Κ το επισημαίνεις στο μηχανικό να το ελλέγξει. Μέχρι τα 200Κ πρέπει να την αλλάξεις. Κάποιοι την αλλάζουν προληπτικά στα 150Κ
  2. Πεντάλ γκαζιού, βγάζει σε τυχαίο χρόνο σφάλμα, κόβει τον κινητήρα. Αν το κλείσεις το αμάξι και το εκκινήσεις ξανά, φεύγει. Θέλει αλλαγή. 
  3. DPF, μετά τα 160Κ το παρακολουθείς για καθαρισμό. Ανάλογα πως το έχει ο προηγούμενος μπορεί και νωρίτερα.
  4. Μπεκ. Εγώ δεν έχω χρειαστεί ακόμα... (160Κ)

Πέρα από τα παραπάνω το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.

Αν το πάρεις θα προσέξεις τα λάδια που θα του βάζεις (προδιαγραφές ) και κατά καιρους εξτρα καθαριστικό συστήματος ψεκασμού  στο ντεπόζιτο 

Έχεις το Corsa D ή E; 

Θυμάσαι σφάλμα που βγάζει για πεντάλ γκαζιού; Με ενδιαφέρει για γνωστό με Corsa D a13dte κινητήρα.

 

57 λεπτά πριν, AGGANIS13 είπε

Θελω να παρω στην κόρη μου ενα μεταχειρισμένο Opel corsa (αυτο της αρεσει) και εχω βρει σε αγγελια στο car . gr ενα

 Opel Corsa 2015 1.3 CDTI DIESEL

Θα στειλω ελεγχο  μεσω του car .gr (ετσι εκανα και με το citroen c3 που πηρα περισυ) και μου στελνει πληρη αναλυτικη αναφορα για σχεδον τα παντα στο αυτοκινητο.

Το συγκεκριμένο ειναι του 2015 Diesel και εχει κατι λιγοτερο απο 190000 χιλιομετρα.

Τι προβλήματα βγάζει αυτο το μοντελο? Ειναι αξιόπιστο? 

Καδένα πότε αλλάζουν αυτά?

Πρεπει να προσεξω κατι αλλΟ?

Ότι γράφτηκε ήδη . Κάτοχος Corsa C βέβαια βενζίνη / LPG.

Καδένα χρονισμού μετά τις 200,000 . Παίζει ρόλο λάδια αλλαγές .

Επιπλέον να μπει διαγνωστικό . Εάν διαβαστεί το dpf (τουλάχιστον με διαγνωστικό Opcom που έχω δει ) βλέπεις πραγματικά χιλιόμετρα. Όχι ότι γράφει το καντράν .

Εαν προέρχεται από Leasing θα το απέφευγα , όπως και εάν κινείται αποκλειστικά μέσα στη πόλη . 

  • Like 1
Δημοσ.

Σαν κάτοχος, να προσθέσω σε αυτά που ανέφεραν οι προλαλλήσαντες:

  • Κοιτάς πότε και αν έχει αλλαχτεί τρόμπα νερού και ιμάντες τροχαλιών, γιατί η Opel δεν έχει αλλαγές σε μεγάλα σέρβις, τα κρατάει μέχρι να διαλύσουν. Εμένα η τρόμπα διάλυσε στα 168k χιλιόμετρα. 
  • Αν είναι το 6τάχυτο κοιτάς πολύ καλά πως συμπεριφέρεται ο συμπλέκτης, γιατί το βολάν διπλής μάζας που έχει το 6τάχυτο, κοντά στα 200k τείνει να χαιρετάει. 
  • Κοιτάς αν έχει γίνει καθαρισμός τουρμπίνας, γιατί τα μεταβλητής γεωμετρίας κάθε 100-120k χιλιόμετρα θέλουν καθάρισμα, αλλιώς κολλάνε τα πτερύγια που αλλάζουν την διάμετρο. 
  • Κοιτάς αν έχει αλλαχτεί τρομπάκι συμπλέκτη (περί τα 180k χιλιόμετρα μέσο όρο ζωής), γιατί κόστος ανταλλακτικού είναι 30-40€, αλλά πρέπει να κατεβεί σασμάν για να αλλαχτεί, οπότε πάει ακριβά. 
  • Κοιτάς οι αλλαγές λαδιών στο σέρβις να έχουν γίνει άνα 10 άντε 12k χιλιόμετρα. Στα 15k που λέει η Opel το μοτέρ το καταστρέφει και μετα τα 250k αρχίζουνε να χάνουν και να καίνε πολύ λάδι. Έχω μεγάλη εμπειρία με το 1.3 MultiJet σε αυτό το θέμα, ευτυχώς όχι στο δικό μου αμάξι. 
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, meletis_m said:

Έχεις το Corsa D ή E; 

Θυμάσαι σφάλμα που βγάζει για πεντάλ γκαζιού; Με ενδιαφέρει για γνωστό με Corsa D a13dte κινητήρα.

 

 

Corsa E

image.png.8daf18587d6ab6487f7f35c3eadb3131.png

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Σαν κάτοχος, να προσθέσω σε αυτά που ανέφεραν οι προλαλλήσαντες:

  • Κοιτάς πότε και αν έχει αλλαχτεί τρόμπα νερού και ιμάντες τροχαλιών, γιατί η Opel δεν έχει αλλαγές σε μεγάλα σέρβις, τα κρατάει μέχρι να διαλύσουν. Εμένα η τρόμπα διάλυσε στα 168k χιλιόμετρα. 
  • Αν είναι το 6τάχυτο κοιτάς πολύ καλά πως συμπεριφέρεται ο συμπλέκτης, γιατί το βολάν διπλής μάζας που έχει το 6τάχυτο, κοντά στα 200k τείνει να χαιρετάει. 
  • Κοιτάς αν έχει γίνει καθαρισμός τουρμπίνας, γιατί τα μεταβλητής γεωμετρίας κάθε 100-120k χιλιόμετρα θέλουν καθάρισμα, αλλιώς κολλάνε τα πτερύγια που αλλάζουν την διάμετρο.  
  • Κοιτάς αν έχει αλλαχτεί τρομπάκι συμπλέκτη (περί τα 180k χιλιόμετρα μέσο όρο ζωής), γιατί κόστος ανταλλακτικού είναι 30-40€, αλλά πρέπει να κατεβεί σασμάν για να αλλαχτεί, οπότε πάει ακριβά. 
  • Κοιτάς οι αλλαγές λαδιών στο σέρβις να έχουν γίνει άνα 10 άντε 12k χιλιόμετρα. Στα 15k που λέει η Opel το μοτέρ το καταστρέφει και μετα τα 250k αρχίζουνε να χάνουν και να καίνε πολύ λάδι. Έχω μεγάλη εμπειρία με το 1.3 MultiJet σε αυτό το θέμα, ευτυχώς όχι στο δικό μου αμάξι. 

Συχνή βλάβη είναι βαλβίδα Turbo . Αναφέρομαι σε a13dte 

Και για το τρομπακι συμπλέκτη (πλατό ) ισχύει σε όλα τα Opel.

Δημοσ.

Ενα δίλημμα που μου προεκυψε τωρα τελευταια.

Χρειαζομαι την οικονομια στο καυσιμο λογω πολλων χιλιομετρων ...

Ας υποθεσουμε οτι βρισκω 2 αυτοκίνητα (σε πολυ καλη κατασταση και μηχανολογικά άριστα)  , ιδιας χρονολογιας (2015) και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. 

Υποθετική ειναι η ερώτηση

Diesel ή αέριο-βενζίνη (εργοστασιακό)

Αξιζει να ασχοληθώ με εργοστασιακό αέριο - βενζίνη και μιλάμε παντα για Opel corsa ?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, AGGANIS13 είπε

Ενα δίλημμα που μου προεκυψε τωρα τελευταια.

Χρειαζομαι την οικονομια στο καυσιμο λογω πολλων χιλιομετρων ...

Ας υποθεσουμε οτι βρισκω 2 αυτοκίνητα (σε πολυ καλη κατασταση και μηχανολογικά άριστα)  , ιδιας χρονολογιας (2015) και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. 

Υποθετική ειναι η ερώτηση

Diesel ή αέριο-βενζίνη (εργοστασιακό)

Αξιζει να ασχοληθώ με εργοστασιακό αέριο - βενζίνη και μιλάμε παντα για Opel corsa ?

diesel για εμένα.

Δημοσ.

Στα diesel (opel corsa) που κινουνται Αθηνα μεσα εχουν προβλημα με το dpf τους?

Στην κουβεντα με ιδιοκτητη opel corsa diesel με 140000 χιλιομετρα που το κινεί Αθηνα το αμαξι μου ειπε οτι του αναβει σχετικά συχνα το λαμπακι του dpf. Οταν αναβει το λαμπακι αυτο σημαινει οτι ειναι προβλημα στο dpf ή απλα οτι πρεπει να βγει Εθνικη για να γινει αυτοκαθαρισμός?

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, AGGANIS13 είπε

Στα diesel (opel corsa) που κινουνται Αθηνα μεσα εχουν προβλημα με το dpf τους?

Στην κουβεντα με ιδιοκτητη opel corsa diesel με 140000 χιλιομετρα που το κινεί Αθηνα το αμαξι μου ειπε οτι του αναβει σχετικά συχνα το λαμπακι του dpf. Οταν αναβει το λαμπακι αυτο σημαινει οτι ειναι προβλημα στο dpf ή απλα οτι πρεπει να βγει Εθνικη για να γινει αυτοκαθαρισμός?

για καθαρισμό.

Αν είναι για Αθήνα το ντίζελ νομίζω βολευει και λόγο δακτυλίου.Κυκλοφορεί κάθε μέρα.Ή κάνω λάθος;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, AGGANIS13 είπε

Στα diesel (opel corsa) που κινουνται Αθηνα μεσα εχουν προβλημα με το dpf τους?

Στην κουβεντα με ιδιοκτητη opel corsa diesel με 140000 χιλιομετρα που το κινεί Αθηνα το αμαξι μου ειπε οτι του αναβει σχετικά συχνα το λαμπακι του dpf. Οταν αναβει το λαμπακι αυτο σημαινει οτι ειναι προβλημα στο dpf ή απλα οτι πρεπει να βγει Εθνικη για να γινει αυτοκαθαρισμός?

Αναλόγως. Εάν διακόπτει την αναγέννηση μπορεί να ανάψει και λαμπάκι βλάβης .

Καλό είναι να βγαίνει τακτικά σε ανοικτό δρομο. Ώστε να ανεβάζει θερμοκρασία καυσαερίων και να γίνεται αναγέννηση.

Κάτοχος και Diesel Volvo. 

Γνωστού με Corsa D( A13DTE) με 270,000 δε έχει ανάψει ποτέ για αναγέννηση. Και δε κάνει και τη καλύτερη χρήση για diesel 

Δημοσ.
Στις 27/5/2025 στις 10:34 ΠΜ, AGGANIS13 είπε

Ενα δίλημμα που μου προεκυψε τωρα τελευταια.

Χρειαζομαι την οικονομια στο καυσιμο λογω πολλων χιλιομετρων ...

Ας υποθεσουμε οτι βρισκω 2 αυτοκίνητα (σε πολυ καλη κατασταση και μηχανολογικά άριστα)  , ιδιας χρονολογιας (2015) και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. 

Υποθετική ειναι η ερώτηση

Diesel ή αέριο-βενζίνη (εργοστασιακό)

Αξιζει να ασχοληθώ με εργοστασιακό αέριο - βενζίνη και μιλάμε παντα για Opel corsa ?

Αν θελεις να εισαι ηρεμος με την αγορα σου πηγαινε σε αεριο!

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, stel106 είπε

Αν θελεις να εισαι ηρεμος με την αγορα σου πηγαινε σε αεριο!

 

Εργοστασιακό ή μετατροπή; 

Γιατί σε μετατροπή θελει καλή κατάσταση οχήματος και εγκαταστατη με γνώση . Αλλιώς θα έχει και εκεί θέματα .

Δημοσ.

Ξερει να μου πει καποιος αναλυτικα την διαδιακασια για μεταβιβαση αυτοκινητου στα ΚΕΠ?

Ο αγοραστης νομιζω χρειαζεται ΜΟΝΟ την ταυτοτητα. 

Αυτο το ...

Παραστατικό Τράπεζας για την κατάθεση του Τέλους Άδειας Οχήματος και του Τέλους Μεταβίβασης Αυτοκινήτου 

το πληρωνει ο αγοραστης νομιζω ετσι?

Γινεται να πληρωθουν εκεινη την ωρα ηλεκτρονικά απο web banking? Θα φανει άμμεσα στο συστημα οτι πληρωθηκαν?

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...