Ntinaras Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 2 ώρες πριν, Tetrabitos είπε Εσύ απαντάς τώρα, σαν introvert πελάτης. Εγώ απαντώ σαν αφεντικό της πιτσαρίας που δίνει προμήθειες τρελές μια πόρτα δεξιά. Πέρα της μηδενικής κοινωνικοποίησης των νέων σήμερα, τεχνολογία, Instagram, ψυχικές νόσοι κτλπ. Εφόσον πολέμησαν οι παππούδες μας στον β παγκόσμιο πόλεμο, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με άνθρωπο!😄 PS. Έχουμε και POS για να μην τρέχεις σε ΑΤΜ. Απο τη στιγμη που η πλατφορμα σου παρεχει υπηρεσιες, ειναι λογικο να θελει να πληρωθει. Αν ο πελατης δεν θελει να μιλησει στο τηλεφωνο, τοτε απλα δε θα ρθει να παρει πιτσα απο σενα. Το προτιμας? 2
Timour21 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 12 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Απο τη στιγμη που η πλατφορμα σου παρεχει υπηρεσιες, ειναι λογικο να θελει να πληρωθει. Αν ο πελατης δεν θελει να μιλησει στο τηλεφωνο, τοτε απλα δε θα ρθει να παρει πιτσα απο σενα. Το προτιμας? Δεν είναι μόνο αυτό (η ευκολία του να μην σηκώσεις το τηλέφωνο, το να καλείς και να "μιλάει", να μην ακούει καλά η άλλη πλευρά που παίρνει την παραγγελία λόγω θορύβου στο μαγαζί και να αναγκάζεσαι να επαναλαμβάνεις) είναι και η μεγάλη ευκολία του να πληρώνεις με την κάρτα λογαριασμό + τιπ - και άρα να πηγαίνεις στην δουλειά και να βρίσκεις τον καφέ να σε περιμένει στην γραμματεία. Ο συγκεκριμένος έχει POS (και μπράβο του!) . Εγώ όμως στην πολυκατοικία που μένω, στις σκάλες το σήμα είναι 0. Έρχεται ο εκάστοτε deliveras από το σούπερ μάρκετ, το μαραφέτι "δεν πιάνει" και αναγκάστηκα 2 φορές να κατεβαίνω κάτω στην είσοδο για να πιάσει σήμα και να κάνει την χρέωση. Για τον πελάτη είναι μεγάλη ευκολία, και άπαξ και συνηθίσει σε κάτι δύσκολα επιστρέφει στην παλιά μέθοδο. Να πώ όμως επίσης, ότι αρχές του 2000 δούλευα σε εταιρεία πληροφορικής που ήθελε να φτιάξει - και έφτιαξε - μια αντίστοιχη τέτοια πλατφόρμα, για κάθετους κλάδους, που θα έφερνε "σε επαφή" το κατάστημα τόσο με τον πελάτη (για παραγγελίες) όσο και με τον προμηθευτή (για ανατροφοδοσίες) , σε όσους κλάδους επιχειρήθηκε να προωθηθεί ,λύση που για τον επαγγελματία ΚΑΙ για τον πελάτη θα ήταν δωρεάν, (φυσικά προβεβλημένες καταχωρήσεις, "προσφορές-κράχτες" κλπ χρεωνόντουσαν) , και την όποια προμήθεια θα την πλήρωνε ο προμηθευτής , μάντεψε τι, βρήκαν τοίχο, γιατί "εμείς φίλε δουλεύουμε με το τηλέφωνο/φυλλάδιο, το internet το έχουμε για να διαβάζουμε αθλητικά και να βλέπουμε τσόντες". 3
nhzt Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, dterzakis είπε Το AirBnb χρεώνει fees και στον πελάτη. Στα πρακτικά ως πελάτης, θα δω στην αναζήτηση στο booking 100/βράδυ και πληρώσω 100/βράδυ, ενώ στο airbnb θα δω 100 και μέχρι την σελίδα πληρωμής θα εχουν γίνει 120/βράδυ.. Μάντεψε ποιο απο τα δύο μου προσφέρει καλύτερη εμπειρία.. Θα σου απαντήσω ως οικοδεσπότης για να μην ξεφύγουμε από θέμα. Οταν ο ιδιοκτήτης θέλει να βγάλει 100€/ημερα από το κατάλυμα του, τότε θα βάλει υψηλότερη τιμή στο Booking διότι τον χρεώνει 15% αρα θα βάλει 115€ και στην Airbnb που χρεώνει 3,50% θα το βαλει με 103€. Δηλαδή και από τις δυο θα πάρει στο τέλος τα ίδια χρήματα. 100€. Από την πλευρά του πελάτη, στην Airbnb θα δει 115€ διότι τον χρεώνει 15%. Στη Booking όμως δεν θα δει 115€ όπως είπαμε πριν διότι τον χρεώνει ελάχιστα με προμήθεια, αλλά θα δει πχ 112€ διότι η Booking τον κάνει έκπτωση. Δηλ παίρνει από σένα 15% και ένα μερος (πχ 3%) το κάνει έκπτωση στον πελάτη. Έτσι λοιπόν ο πελάτης για το ίδιο κατάλυμα θα επιλέξει την φθηνότερη τιμή από την Booking. Με αυτό τον τρόπο, η Airbnb κερδίσει περισσότερα και έχει ακριβότερη τιμή και η Booking κερδίζει λιγότερα αλλά είναι πιο ανταγωνιστική και πουλάει περισσότερο. Οσον αφορά την εμπειρία που είπες θα σου απαντήσω ως πελάτης τωρα... Η Airbnb έχει καλύτερα καταλύματα και πιο εγγυημένα από πλευράς παροχών,από την Booking. Η Booking το έχει κάνει φασόν και μπαίνει όποιος θέλει και νοικιάζει την τουαλέτα για διαμονή. Δεν την ενδιαφέρει την Booking σε τι κατάσταση ειναι το ξενοδοχείο ή το σπίτι. Οι πελάτες θα βαθμολογησουν και τελείωσε. Αυτό στην Airbnb δεν γίνεται πλυν ελαχίστων περιπτωσεων. Αυτα από την 10ετη εμπειρία μου ως ταξιδιώτης. Ο καθένας έχει τις δικές του εμπειρίες. Επεξ/σία 30 Μαϊου από nhzt
Tetrabitos Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Απο τη στιγμη που η πλατφορμα σου παρεχει υπηρεσιες, ειναι λογικο να θελει να πληρωθει. Αν ο πελατης δεν θελει να μιλησει στο τηλεφωνο, τοτε απλα δε θα ρθει να παρει πιτσα απο σενα. Το προτιμας? Πάλι το βλέπεις σαν πελάτης σε ένα καναπέ, σε ένα δυάρι στα Πατήσια. Και καλώς το βλέπεις. Εμένα μ'αρεσει ο σφιγμος της γειτονιάς, να λέει ένα γειά, μια το συνηθισμένο ο πελάτης. Αλλά ξαναλέω λειτουργεί το efood πλατφόρμες, ένας μακριά 3-4 χιλιόμετρα όσο έχω δηλώσει ακτίνα παραγγέλνει. Κερδίζω. Αλλά βάλε τον πληθωρισμό, βάλε ότι όλα ανεβαίνουν, έτσι ανεβάζει και τα αντίστοιχα ποσοστά η κάθε πλατφόρμα, ειδικά άμα έχει ανοίγματα σε εργαζόμενους ή research and development. Το πρωτιμοτερο είναι. 1) Παραγγέλνουν μέσω efood/ new customer 2) Του πας μαζί με την πίτσα με φυλλάδιο, διαφορετικές τιμές, του το επισημαίνεις, συν η πρώτη σελίδα έχεις προσφορές, να φαίνονται. Πχ κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, happy hour στις 2 πίτσες από 8€ και πάνω, δώρο μια μαργαρίτα. 3) Διαπραγματεύεσαι να σου ρίξουν τα ποσοστά το efood. Υπόψη άλλο ποσοστό όταν την πηγαίνει δικός σου την παραγγελία άλλο άμα έχεις δηλώσει efood delivery. 4) Τσιμπας μην πω τι. Δεν διαπραγματεύονται ποτέ, ακόμα και αν βγάζουν 1,800€-2,000€ καθαρά τον μήνα από εσένα, μαζί συνεταιροι γιατί σου φέρνουν πελάτες. 5) Έχεις μοιρασει φυλλάδια, έχεις ειδοποιήσει τους πελάτες , ειδικά τους καλούς που τους έχεις μέσα στον υπολογιστή τακτικά να παραγγέλνουν και κόβεις το efood αναγκαστικά. Όλα ανεβαίνουν και ανεβαίνουν οι προμήθειες. Όχι μόνο αυτό, απλά στην δύσκολη που θα συμβεί.ε κάποια παραγγελία, να κάνει λάθος ο πελάτης ή επίτηδες. Να δηλώσει Πατήσια ενώ είναι Μαρούσι (εκτός ακτινας), μόλις ετοιμαστεί η παραγγελία και την πάνε 2 ντελιβερι, ξαφνικά να λέει έκανα λάθος έχω 16 πίτσες και έχω πάρτυ φέρτε τις. Εκεί πιέζει και το efood σκέφτεται το 15% από τα 120€ ξέρω εγώ. Πήγαινε τες σου λέει, προσπαθησε το κτλπ. Να μην είναι σπίτι, μην δεχτεί την πίτσα. (Μια πελάτισσα πχ τρελάθηκε και ούρλιαζε στην σκάλα καθώς έκλεισε το φως της πολυκατοικίας και αγχώθηκε, ο ντελιβερας απλά απ έξω κοιτούσε αποχαυνομενος κτλπ). Θέλει την χασουρα να στην φορτώσει το efood σε σένα, βεβαίως ανοίγεις ticket αλλά είναι λίγο δύσκολο το σύστημα σε ώρα αιχμής να το καταφέρεις να μιλήσεις, να το δεχτούν και αυτή. 50-50 η απώλεια δηλαδή (οικονομικά). Είναι πολλά που δεν γνωρίζετε ότι τρέχουν από πίσω ως πελάτες. Και καλά κάνετε γιατί σας ενδιαφέρει να φάτε, όχι τι χρειάζεται για να φτάσει η πίτσα σπίτι σάς. Και εσάς ο ξάδερφος σας ή ο γείτονας θα σας την έδινε άμα παράγγελνε από booking, Airbnb δωμάτιο ή ταξί και σου έλεγε: "α μωρέ δεν ήθελα να σου σφιριξω να δω διαθεσιμότητα"🤭
dasimo Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου Επειδή έχω σχέση με τον χώρο απο πρώτο χέρι, νομίζω οτι ενα σαμποτάζ απο τα καταλύματα στο booking.com θα έλυνε το πρόβλημα......κατα τα αλλα εχουν δίκιο οι επαγγελματίες αλλα και για τους πελάτες είναι πολύ αρνητικό αυτό που συμβαίνει. Για παράδειγμα ενα δωματιο στην Μυκονο η την Σαντορίνη που κάνει 500 ευρώ την βραδιά γιατί έχει ιδιωτική πισίνα, παροχές, πρωινά, θέες σε θαλασσα, κλπ, θα μπορούσε να κανει 400 η και 350 ευρω την βραδιά αν οι ενδιαφερόμενοι εκαναν ενα τηλέφωνο στο καταλυμα. 1
filip123go Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 8 hours ago, Tetrabitos said: Ναι! Άλλες τιμές στο efood, άλλες τιμές στο φυλλάδιο που sneakαρει ο ντελιβερας, όταν σου παραδίδει την πίτσα από efood παραγγελία 😎 1,2€-1,5€ διάφορα Ε τότε ρε φίλε τι μας ζαλίζεις;;;; Περνάς τις χρεώσεις του efood στον πελάτη και με το παραπάνω...!!!
Cyber_Spartacus Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 2 hours ago, dasimo said: Επειδή έχω σχέση με τον χώρο απο πρώτο χέρι, νομίζω οτι ενα σαμποτάζ απο τα καταλύματα στο booking.com θα έλυνε το πρόβλημα......κατα τα αλλα εχουν δίκιο οι επαγγελματίες αλλα και για τους πελάτες είναι πολύ αρνητικό αυτό που συμβαίνει. Για παράδειγμα ενα δωματιο στην Μυκονο η την Σαντορίνη που κάνει 500 ευρώ την βραδιά γιατί έχει ιδιωτική πισίνα, παροχές, πρωινά, θέες σε θαλασσα, κλπ, θα μπορούσε να κανει 400 η και 350 ευρω την βραδιά αν οι ενδιαφερόμενοι εκαναν ενα τηλέφωνο στο καταλυμα. Και αμα γινει η μαλάκια με το δωμάτιο τι κανεις??? Και ναι καλοκαίρι θα σου ρίξουν 150 ευρω το δωμάτιο στην Μυκονο και Σαντορίνη πλακα μας κανεις...
Timour21 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 12 ώρες πριν, dasimo είπε Επειδή έχω σχέση με τον χώρο απο πρώτο χέρι, νομίζω οτι ενα σαμποτάζ απο τα καταλύματα στο booking.com θα έλυνε το πρόβλημα...... μποϊκοτάζ αδερφέ, το σαμποτάζ είναι άλλο πράγμα (που διώκεται από το νόμο). 2
Tetrabitos Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Στις 30/5/2025 στις 9:55 ΜΜ, filip123go είπε Ε τότε ρε φίλε τι μας ζαλίζεις;;;; Περνάς τις χρεώσεις του efood στον πελάτη και με το παραπάνω...!!! Δεν μπορείς να του βάλεις και 12,5% ή 15% παραπάνω στον πελάτη. Απλά πας να μειώσεις λίγο την διαφορά. Δεν σας ζαλισα, ίσα ίσα απάντησα στις ερωτήσεις σας διότι σας άνοιξε ένα καινούργιο σύμπαν, στο τι συμβαίνει από πίσω, αλλά είπαμε εσείς είστε μόνο καταναλωτές, δεν έχετε επιχειρήσεις. Στις 30/5/2025 στις 9:14 ΜΜ, dasimo είπε Επειδή έχω σχέση με τον χώρο απο πρώτο χέρι, νομίζω οτι ενα σαμποτάζ απο τα καταλύματα στο booking.com θα έλυνε το πρόβλημα......κατα τα αλλα εχουν δίκιο οι επαγγελματίες αλλα και για τους πελάτες είναι πολύ αρνητικό αυτό που συμβαίνει. Για παράδειγμα ενα δωματιο στην Μυκονο η την Σαντορίνη που κάνει 500 ευρώ την βραδιά γιατί έχει ιδιωτική πισίνα, παροχές, πρωινά, θέες σε θαλασσα, κλπ, θα μπορούσε να κανει 400 η και 350 ευρω την βραδιά αν οι ενδιαφερόμενοι εκαναν ενα τηλέφωνο στο καταλυμα. Τι μόνο οι ενδιαφερόμενοι, εδώ σε λίγο θα θεωρούν νορμάλ ακόμα και ο αδερφός σου, ξάδερφος σου να κλείνει από booking σε εσένα γιατί είναι βολικό και το έφερε η τεχνολογία κτλπ. Δες τι γράφω για την πίτσα και τον γείτονα και το δικαιολογούν. 🤭
filip123go Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 13 hours ago, Tetrabitos said: Δεν μπορείς να του βάλεις και 12,5% ή 15% παραπάνω στον πελάτη. Απλά πας να μειώσεις λίγο την διαφορά. Δεν σας ζαλισα, ίσα ίσα απάντησα στις ερωτήσεις σας διότι σας άνοιξε ένα καινούργιο σύμπαν, στο τι συμβαίνει από πίσω, αλλά είπαμε εσείς είστε μόνο καταναλωτές, δεν έχετε επιχειρήσεις. Ναι, στην Ελλάδα που το 70% είναι μικρομεσαίοι, μόνο εσύ έχεις επιχειρήση εστίασης. Δλδ για το Θεό μερικοί. Αν δεν βγαίνεις κλεισε το efood, και μην ασκείς μπόουλινγκ στους πελάτες σου. (Που, btw, εάν ήμουν εγώ ο γείτονας σου, δεν θα ξαναπατουσα ποτέ στο μαγαζί σου). Το βλέπω και από άλλους "επιχειρηματίες" τις κακιάς ώρας που κράζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ τις προμήθειες που έχει το Σκρουτζ (εν τω μεταξύ, το 70% των πωλήσεων, έρχεται από το Σκρουτζ) . Σταματάνε τη συνεργασία με το Σκρουτζ, χωρίς να έχουν εναλλακτικό business plan, και , ξαφνικά, άνθρωπος δεν πατάει στο eShop. Ούτε τα έξοδα του δεν βγάζει. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από filip123go 2
Tetrabitos Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 7 ώρες πριν, filip123go είπε Δλδ για το Θεό μερικοί. Αν δεν βγαίνεις κλεισε το efood, και μην ασκείς μπόουλινγκ στους πελάτες σου. 😄😄😄. Καλή φάση. Εντάξει δεν θα ασκώ bulling εντάξει 😝.
crimsonwall Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 9 hours ago, Tetrabitos said: 😄😄😄. Καλή φάση. Εντάξει δεν θα ασκώ bulling εντάξει 😝. Ολό το thread γιατι χρησιμοποιουμε efood/wolt/box μπορει να συνοψιστει στο οτι αποφευγουμε τετοιες συμπεριφορες και ειρωνιες απο ατομα που τους δινουμε τα λεφτα μας.
Tetrabitos Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 23 ώρες πριν, crimsonwall είπε Ολό το thread γιατι χρησιμοποιουμε efood/wolt/box μπορει να συνοψιστει στο οτι αποφευγουμε τετοιες συμπεριφορες και ειρωνιες απο ατομα που τους δινουμε τα λεφτα μας. Μπα εμένα μου φαίνεται ότι μπήκε ο μήνας των Snowflakes και κάτι τέτοια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα