NikosRocknRolla Δημοσ. Δευτέρα στις 01:22 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:22 μμ 39 λεπτά πριν, majunior είπε Η καρβουνίλα απ'ότι έχω διαβάσει έχει να κάνει άμεσα με τη συχνότητα αλλαγής λαδιών και το είδος της διαδρομής, με τις σύντομες διαδρομές (<15') να επιβαρύνουν πιο έντονα το σύστημα. Πρόσθετα καυσίμου επίσης βοηθούν. Δυστυχώς η μηχανή έχει επίτηδες σχεδιαστεί έτσι για λόγους μείωσης των καυσαερίων και δεν μπορείς να το αποφύγεις. Aλλαγή λαδιών το 80-90% στα 5Κ χιλιόμετρα κάνει. Αλλά ναι και από αυτό επηρεάζεται αλλά και από τον άμεσσο ψεκασμό που δεν μπορεί το καύσιμο να ξεπλήνει τις βαλβίδες. Για αυτό κάποιοι βάζουν σύστημα με μεθανόλες που και δίνει ιπποδύναμη αλλά και βοηθάει στην λιγότερη καρβουνίλα!
zoranb Δημοσ. Δευτέρα στις 06:58 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 06:58 μμ (επεξεργασμένο) 5 hours ago, NikosRocknRolla said: Αλλά ναι και από αυτό επηρεάζεται αλλά και από τον άμεσσο ψεκασμό που δεν μπορεί το καύσιμο να ξεπλήνει τις βαλβίδες. Το λέω απ την αρχή πως η καρβουνίλα είναι προϊόν της direct injection τεχνολογίας που έχουν κιάλλα αμάξια κ όχι μόνο το R56. Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:58 μμ από zoranb 1
NikosRocknRolla Δημοσ. Δευτέρα στις 09:39 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:39 μμ 2 ώρες πριν, zoranb είπε Το λέω απ την αρχή πως η καρβουνίλα είναι προϊόν της direct injection τεχνολογίας που έχουν κιάλλα αμάξια κ όχι μόνο το R56. Ναι ναι και τα vw group μαζεύουν εννοείται αυτό. Αν έχεις άμεσο θα έχεις καρβουνια. Ε με soda blaster έρχεται στα ίσια 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα