Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει, δε σε κατηγόρησα. Μου φάνηκε παράξενο να μην έχεις πετύχει πουθενά πινακίδα με όριο 130. Εγώ βόρεια Ελλάδα είμαι και επειδή περνάω συνέχεια Εγνατία και κάποιες φορές και Ιωνία και το 130 το βλέπω συνέχεια.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mike15 είπε

δεν εχω βρει καποια,προφανως δεν κινηθηκα ποτε σαυτες εχω χρονια να βγω εθνικη οδο αθηνα θεσ/νικη,παω με αεροπλανο συνηθως.εαν ειναι εκει.εαν δεν ειναι πες που ειναι.

και αυτες ομως πρεπει να βγουν.σωστα?

ρε φίλε μας τρολλάρεις; 

από τη μια μας λες ότι δεν έχεις κυκλοφορήσει στον έξω κόσμο και από την άλλη έχεις άποψη για τα όρια;

Αφού δεν έχεις κυκλοφορήσεις όπως λες, ε που ξέρεις τι όρια υπάρχουν;

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω πει και σε προηγούμενο ίδιο άρθρο, πριν ψηφιστεί ο νόμος, ότι υπάρχει εύκολα περίπτωση να πας με +50χλμ από το όριο και να πάρεις το μέγιστο πρόστιμο, αν "ξεχαστείς" σε καμία κατηφόρα (σίγουρα απαράδεκτο και επικίνδυνο, δεν το δικαιολογώ). Ένα φθηνό σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει την επιτάχυνση 30-80 σε 2 ή 3 δευτερόλεπτα...

Επεξ/σία από redbullboy
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Άρα 140 km/h +/- 20 που είναι ελαστικοί με το αν θα σε γράψουν ή όχι, σημαίνει ότι πάμε μέχρι 160 km/h χωρίς φόβο; 

Ρωτώ γιατί το πιο σοβαρό metric στο διπλανό topic των ηλεκτρικών είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη και το υπολογίζουν με 130km/h μέγιστη 😂

   
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Neptu είπε

ρε φίλε μας τρολλάρεις; 

από τη μια μας λες ότι δεν έχεις κυκλοφορήσει στον έξω κόσμο και από την άλλη έχεις άποψη για τα όρια;

Αφού δεν έχεις κυκλοφορήσεις όπως λες, ε που ξέρεις τι όρια υπάρχουν;

εκανα λαθος επειδη οπως περιεγραψα δεν υκλοφορω πολυ σαυτους τους δρομους που υπαρχουν.

εχω γραψει τοσα ποστ για τα αυτοκινητα,ειδες ποτε να τρολλαρω? η' επειδη καποιος διαφωνει πρεπει να τρολλαρει?

ο εξω κοσμος ειναι μονο η εγνατια και η εθνικη οδος? ο κοκ μιλαει μονο για τα ορια των 130?  εγω διαφωνησα μονο για τα 130. 

το οτι δεν γνωριζα για τα 130 σημαινει οτι δεν μπορω να εχω αποψη? δλδ. εαν οπως πιστευα ειναι παντου 110χμ θα μπορουσα να εχω αποψη?

ποσταρα ενα ποστ που λεει οτι δεν εχει παντου 130χλ. .και ρωτησα που ειναι αυτο το παντου.γιατι ειχα αγνοια και το περιγραφω γιατι.

αν ηθελε να απαντησει μπορουσε να γραψει 2 γραμμες παραπανω με ευγενεια να μου πει την γνωμη του.

δεν μπορει ο καθενας εδω μεσα να μιλαει οπως θελει,εκτος εαν εγκρινεις την αγενη συμπεριφορα και εσυ.

υ.γ. ακομα περιμενω να αφαιρεθει το προσβλητικο σχολιο του αναφερομενου σε βαρος μου.θελω να πιστευω οτι υπαρχει αξιοκρατια και τηρουνται οι κανονισμοι

 

Επεξ/σία από mike15
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, majunior είπε

Άρα 140 km/h +/- 20 που είναι ελαστικοί με το αν θα σε γράψουν ή όχι, σημαίνει ότι πάμε μέχρι 160 km/h χωρίς φόβο; 

Τα +20 (και όχι -20) δεν είναι για το αν θα σε γράψουν ή όχι αλλά για το αν θα φας 40 (μέχρι +20), 100 (+20 με +30) ή 350 και 60 μέρες (πάνω από +30) από τα όρια.

Επίσης, επειδή τα κοντέρ έχουν μια μικρή απόκλιση συνήθως προς τα πάνω, αν σε γράψουν με 160 (140+20) τότε το κοντέρ σου έδειχνε 170+, άρα τα θέλει ο... κάλος σου :) 

Επεξ/σία από micos000
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, micos000 είπε

Τα +20 (και όχι -20) δεν είναι για το αν θα σε γράψουν ή όχι αλλά για το αν θα φας 40 (μέχρι +20), 100 (+20 με +30) ή 350 και 60 μέρες (πάνω από +30) από τα όρια.

Καλά για χιούμορ το έγραψα. Παρ'όλα αυτά είναι σίγουρο ότι οι κάμερες δεν ενεργοποιούνται με +20 km/h αλλιώς κάθε μέρα στην Αττική Οδό θα έγραφαν 500000 κλήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, micos000 είπε

Εντάξει, δε σε κατηγόρησα. Μου φάνηκε παράξενο να μην έχεις πετύχει πουθενά πινακίδα με όριο 130. Εγώ βόρεια Ελλάδα είμαι και επειδή περνάω συνέχεια Εγνατία και κάποιες φορές και Ιωνία και το 130 το βλέπω συνέχεια.

μπορει να ειναι παραξενο αλλα δεν ετυχε.κινουμαι συνεχεια λογω υποχρεωσεων εδω και πολλα χρονια ,χαλκιδικη και γειτονικους νομους οπου στα σημεια που μπαινοβγαινω δεν εχει πινακιδα με τετοιο οριο.οπως ειπα αθηνα παω με αεροπλανο.δεν μαρεσει να οδηγω αυτην την διαδρομη,παλια ,πριν εγνατιας οδηγουσα λογω επαγγελματος καλαματα-θεσσαλονικη .με παλια ορια,και κουραστηκα να οδηγω σε μεγαλες διαδρομες

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.

εντωμεταξυ αυτοι μας ελεγαν οτι θα μειωσουν τις χρηματικες ποινες και θα αυξησουν τις διοικητικές και αυξησαν τις χρηματικες. τι τσιρκο παρακολουθουμε...

  • Like 2
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, micos000 είπε

Τα +20 (και όχι -20) δεν είναι για το αν θα σε γράψουν ή όχι αλλά για το αν θα φας 40 (μέχρι +20), 100 (+20 με +30) ή 350 και 60 μέρες (πάνω από +30) από τα όρια.

Επίσης, επειδή τα κοντέρ έχουν μια μικρή απόκλιση συνήθως προς τα πάνω, αν σε γράψουν με 160 (140+20) τότε το κοντέρ σου έδειχνε 170+, άρα τα θέλει ο... κάλος σου :) 

Νομίζω ότι στα 150 υπάρχει ενεργοποίηση του μέγιστου προστίμου, δεν υπάρχει υπολογισμός +20 ή +30 .

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, redbullboy είπε

Νομίζω ότι στα 150 υπάρχει ενεργοποίηση του μέγιστου προστίμου, δεν υπάρχει υπολογισμός +20 ή +30 .

Ισχύει. Τα 150 είναι για τους αυτοκινητόδρομους, τα 130 για οδούς ταχείας κυκλοφορίας και τα 120 για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

spacer.png

 

Δημοσ.

αυτο με την νησίδα λιγο χαζο..... πχ θεσσαλονικιγ κατι εγνατια τσιμικση και αρκετοι αλλοι δρομοι θα εχουν οριο 30? επειδι δεν εοχυν νησίδα?

κατα τα αλλα καθος πρεπει ολα , 30 στα στενα και μικρα δρομακια (σε καποια και πολυ ειναι) 50 στα μεγαλυτερα 140 εξω

Δημοσ.
11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εντωμεταξυ αυτοι μας ελεγαν οτι θα μειωσουν τις χρηματικες ποινες και θα αυξησουν τις διοικητικές και αυξησαν τις χρηματικες. τι τσιρκο παρακολουθουμε...

Το χρήμα είναι το παν. Τα πάντα γίνονται για το χρήμα.

Σκέψου πως όποιο πρόβλημα και να εμφανίζεται στην κοινωνία μας (πχ κλιματική αλλαγή, υπερβολικά αυτοκίνητα-μη εύρεση χώρων στάθμευσης), πάντα οι λύσεις που προτείνονται-εφαρμόζονται έχουν να κάνουν με το να βάζουμε το χέρι στην τσέπη.

Κλιματική αλλαγή-> ενεργειακά πιστοποιητικά και ένα σωρό άλλα που προϋποθέτει να πληρώνεις

Αυτοκίνητα -> συστήματα ελεγχόμενης στάθμευσης αρχίζουν και εμφανίζονται σε όλες τις πόλεις.

Τα παραδείγματα είναι πολλά αν το σκεφτείτε. Ανέφερα αυτά τα 2 επειδή είναι αυτά που πουλάνε τελευταία.

Διότι αν πληρώνεις λύνεται το κάθε πρόβλημα.

Όχι ότι θέλουν να πάρουν λεφτά και ψάχνουν πως θα το πλασάρουν, Όχι

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μέθοδος εκλογής ορίου ταχύτητας του 85ου εκατοστημορίου (85th percentile speed limit selection method)

  • Εγκαθίστανται μετρητές σε τυπικές συνθήκες κυκλοφορίας, χωρίς παρεμβάσεις (όπως φανάρια, έργα, κλπ).

  • Καταγράφονται οι ταχύτητες των οχημάτων για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

  • Στη συνέχεια, τα δεδομένα ταξινομούνται και αναλύονται.

  • Η ταχύτητα που δεν ξεπερνά το 85% των οδηγών θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει το "φυσικό" όριο ταχύτητας που θεωρούν ασφαλές οι οδηγοί σε αυτό το οδικό περιβάλλον.

  • Αυτή θεωρείται το πιο ασφαλές και αποδεκτό όριο το οποίο ελαχιστοποιεί τα ατυχήματα τα πρόστιμα κλπ. και βελτιστοποιεί την ταχύτητα κίνησης κυκλοφορίας.
    Thank me later

    Και αυτη ειναι η δικια μου μεθοδος ως επιστημονας 

    Η μεθοδολογία περιλαμβάνει:

  • Τοποθέτηση δύο επαγωγικών μετρητών ταχύτητας στην αρχή και στο τέλος του τμήματος, χωρίς παρεμβολή από φανάρια ή διασταυρώσεις.

  • Καταγραφή ταχυτήτων για μία εβδομάδα με μηδενικό περιορισμό ταχύτητας (ανευ οριου).

  • Η ταχύτητα που προκύπτει αντιπροσωπεύει την ορθολογικά βέλτιστη τιμή, στην οποία βασίζεται η πλειονότητα των οδηγών, χωρίς να αισθάνεται περιορισμό ή να θέτει σε κίνδυνο τους άλλους.

  • Υπολογισμός της μέσης ταχύτητας ανά τρίωρο, για να ληφθεί υπόψη η κυκλοφοριακή διακύμανση της ημέρας.

  • Απόρριψη ακραίων τιμών (π.χ. πάνω από το 95ο ή κάτω από το 5ο εκατοστημόριο).

  • Υπολογισμός του τελικού μέσου όρου, που αντιπροσωπεύει τη φυσική, ρεαλιστική ταχύτητα ροής.

  • Συγκριτική αξιολόγηση με το 85ο εκατοστημόριο, για τυχόν αναπροσαρμογή.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...