tzotzo Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 1 hour ago, poulinos said: οταν οδηγας πχ μεθυσμενος τοτε δεν ετυχε να γινει καταλαθος.το ξερεις απο πριν.δεν ειναι ελα δεν πηγα με 40 πηγα με 50 γιατι να φαω κληση. ειναι καποιες κλησεις που θα πρεπε να σου σκιζουν τα ραμματα γιατι φαινεται οτι το εχεις κανει επιτηδες. πχ αλκοολ, εξατμιση,κρανος,ζωνη, αυτοσχεδιοι αγωνες. τρικαβαλα,τετρακαβαλα στο μηχανακι,ελλειψη κτεο,οδηγηση χωρις διπλωμα και αλλα πολλα. Για εμενα η οδηγηση υπο την επήρεια. η παραβιαση του στοπ και του κοκκινου, επρεπε να ειναι φονος εκ προμελετης στην περιπτωση θανατηφορου. 1 hour ago, StavrosD said: Θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ μεγαλύτεροι κίνδυνοι στην οδήγηση από το κινητό. Παρά πολλοί οδηγούν υπό την επήρεια ουσιών,συνταγογραφούμενων και μη, που επηρεάζουν την οδηγική ικανότητα. Πχ τα αντικαταθληπτικά και τα αγχολυτικά αναγράφουν στις οδηγίες χρήσης,στις γνωστές παρενέργειες, την υπνηλία,την μειωμένη ικανότητα χειρισμού οχημάτων,την θολή όραση,κλπ. Μόνο μια εταιρεία πουλάει 10.000.000χάπια τον μήνα,σκεφτείτε συνολικά τι γίνεται. Το κινητο ειναι το νο 1 προβλημα στα μικρα τρακαρισματα. Αλλα δεν θα διαφωνησω, ο κοσμος εξω ειναι απειρος με τετοιου ειδους φαρμακα, απλα δεν μπορει καπως να ελεγθει αυτο, αρχικα, και στη συνεχεια θα πεσει το ζητημα του ιατρικου απορρητου.
poulinos Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 4 minutes ago, tzotzo said: Για εμενα η οδηγηση υπο την επήρεια. η παραβιαση του στοπ και του κοκκινου, επρεπε να ειναι φονος εκ προμελετης στην περιπτωση θανατηφορου. απειρα ατομα περνανε τα κοκκινα και τα stop χωρις να σταματανε. παρολα αυτα εχω πετυχει και ατομο που περασε το κοκκινο χωρις καν να το δει.μια στις 10.000 περιπτωσεις? Μπορει το φαναρι να ειναι κρυμμενο ή το stop πισω απο ενα δεντρο? ναι. οταν του ειπα οτι περασε το κοκκινο φαναρι μου απαντησε(και δεν πιστευω οτι ελεγε ψεμματα) οτι δεν το ειδε καν.τωρα γιατι δεν το ειδε δεν ξερω.οποτε εστω και μια στις 10.000 μπορει για χ ψ λογο καποιος να μην το δει. Εχει γινει τροχαιο επειδη ο ανθρωπος δεν ειδε το στοπ.και ξερεις γιατι δεν το ειδε?ειχε παρκαρει στην γωνια του στενου ενα φορτηγο και καλυπτε ολο το stop. αλλα το να οδηγεις και να εχεις πιει δεν ειναι οτι ετυχε ή δεν το είδα ή ξεφυγε.εχει γινει με full συναισθηση. 3
james01gr Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 3 ώρες πριν, oldnew είπε Για το κινητό έχουν δίκιο. Αλλά αμα θέλουν να λύσουν ενα μεγάλο μέρος του προβλήματος, όπου υπάρχουν χώροι (επαρχία πχ ειναι ποιο εύκολο) ας φτιάξουν και κανα δημοτικό τσαμπα παρκινγ. Οποτε ψάχνω να πάρκαρω και βρεθεί θέση πάρκινγκ, 99.99% την πιανει το αμαξι που εχω μπροστά μου. Όλοι ψάχνουν να παρκάρουν δηλαδή. Ο κόσμος δεν έχει φράγκο και ψάχνουν να αποφύγουν τα ιδιωτικά πάρκινγκ, (ασε που συχνά ειναι γεμάτα). Με αποτέλεσμα τεράστιο μποτίλιαρισμα. Ο Δήμος έχει κλείσει κάθε σημείο πάρκαρισματος (ακομα και εκει που υπάρχουν άπλετοι χώροι ΚΑΙ τεράστιο πεζοδρόμιο βαλανε κολονάκια ωστε να μη παρκάρει κανεις αριστερά δεξιά (όπως γινόταν 10ετιες) ωστε να τους στήλουν στα ιδιωτικά πάρκινγκ που ανοίξανε (τωρα αυτο αν γίνεται τυχαία...). Ε αμα εισαι μισή ώρα μποτίλιαρισμενος ψάχνοντας μπας και βρεις να παρκάρεις, ανεβαίνει η πίεση, και κινητό πιάνεις και να τρακάρεις μπρορεις. Αυτό συμβαίνει και στην πόλη μου και σε πολλές πόλεις πλέον στην Ελλάδα. Πλαταινουν τα πεζοδρόμια, κάνουν τους δρόμους χαμηλής κυκλοφορίας (σωστό αυτό) αλλά το αποτέλεσμα είναι να χάνονται πολλές θέσεις στάθμευσης. Σε έναν γιατρό ξανθές να πας και σε έναν λογιστή ψάχνεις τρεις ώρες να παρκάρεις και αυτό δημιουργεί παραπάνω κίνηση. Συν το ότι δεν υπάρχουν δημόσιες θέσεις στάθμευσης. Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχουν τέτοιες και οικονομικές για να κάνεις την δουλειά σου όταν πας σε κεντρικά σημεία. 3 ώρες πριν, logistoulis είπε Δηλαδή στη Κορίνθου Πατρών σκοτώνονται το ίδιο άνθρωποι τώρα που φτιάχτηκε ο δρόμος σε σχέση με το πριν φτιαχτεί; Παλιά ένιωθες τυχερός μόνο και μόνο που έφτασες πλέον δεν το σκέφτεσαι καν Μα δεν μιλάω για αυτές αγαπητέ. Στην Αττική τον περασμένο μήνα είχαμε 14 νεκρούς και 668 τραυματιες από τροχαία. Μόνο στην Αττικη. Δεν γίνονται στις εθνικές αυτά και εάν γίνουν συνήθως είναι από αστοχίες υλικού. Στον αστικό ιστό γίνονται. Την περασμένη εβδομάδα έγινε τροχαίο πάνω στην γέφυρα της Λ.Αθηνων πάνω από τον Κηφισό, έπεσε φορτηγό από την γέφυρα της Πέτρου Ράλλη, ο άλλος πήρε σβαρνα τις πινακίδες στην Αττική οδό... 1
AristidisZ Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 3 ώρες πριν, Vita Kappa είπε Σήμερα γράφουν πολύ. Στήνουν μπλόκα ενώ μπορούν να σε σταματήσουν και εν κινήσει. Μη νομίζεις πως θα είναι χαλαρά τα πράγματα. Το δε βαριέσαι πλέον κόβεται. Το ζήτημα είναι ο καθένας από εμάς να είναι εντός ορίων από μόνος του όσο μπορεί. Κυρίως για να μη μπλέξει και βρεθεί σε κάνα νοσοκομείο… φυσικά να μη βλάψει και άλλους. Όλοι είμαστε παραβάτες λίγο ως πολύ. Τώρα θέλει πιο πολύ προσοχή με τις κάμερες. Μεγάλη προσοχή. Δε θα χαριστούν. Τα τελευταία δύο χρόνια κάνω τον κύκλο του λιμανιού για να πάω στη δουλειά (και τούμπαλιν όταν επιστρέφω) Χωρίς υπερβολή, παίζει να βλέπω 200-300 αμάξια τη μέρα μέσα σε λεωφορειόδρομους (μιλάμε για απόσταση 3 χιλιομέτρων το πολύ), και εύκολα καμιά πενηνταριά παρκαρισμένα αμάξια, μιλάμε πάνω στο δρόμο (ακτή Μιαούλη πρωταθλήτρια) μιλάμε για πενήντα χιλιάδες παραβάσεις ετησίως για πλάκα, και δεν έχω δει ούτε μια φορά τροχονόμο να γράφει Για ποια αστυνόμευση μιλάμε τώρα…
StavrosD Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Sablj είπε Βέβαια αυτό το κομμάτι του Ε55 είναι ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ακόμα.. Όταν ολοκληρωθεί (φαντάζομαι) θα έχει και νησίδα στην μέση, και ΛΕΑ και ελπίζω κάμερες για τους κάγκουρες.. Η σύμβαση υπογράφηκε το 1977. Είχε κατασκευάσει εθνική οδός με ελάχιστες διασταυρώσεις. Μετά άρχισαν να κτίζουν οικισμούς γύρω από την ΕΟ, πρόσθεσαν κόμβους,αργότερα φανάρια,κλπ. Λες και θέλουν να πιέσουν τον κόσμο να πληρώσει διόδια στον δρόμο που θα παραδωθεί μέχρι τέλος του έτους. 59 λεπτά πριν, tzotzo είπε Για εμενα η οδηγηση υπο την επήρεια. η παραβιαση του στοπ και του κοκκινου, επρεπε να ειναι φονος εκ προμελετης στην περιπτωση θανατηφορου. Το κινητο ειναι το νο 1 προβλημα στα μικρα τρακαρισματα. Αλλα δεν θα διαφωνησω, ο κοσμος εξω ειναι απειρος με τετοιου ειδους φαρμακα, απλα δεν μπορει καπως να ελεγθει αυτο, αρχικα, και στη συνεχεια θα πεσει το ζητημα του ιατρικου απορρητου. Τα φάρμακα αυτά συντσγογραφούνται ηλεκτρονικά. Επίσης υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα για τις άδειες οδήγησης. Θα μπορούσε αυτόματα να απενεργοποιείται προσωρινά η άδεια οδήγησης κατά την διάρκεια τυχόν φαρμακευτικής αγωγής που μειώνει την οδηγική ικανότητα.
alet Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Οδηγούμε σαν πίθηκοι.Υποτίθεται όλοι θέλουμε να γίνει κάτι με την παραβατικότητα στους δρόμους αρκεί να μην θιχτεί η ζαχαρένια μας και η βολή μας.Δεν περιμένεις κάτι διαφορετικό απο χώρα που χωρίς ντροπή επιστρέφει η τροχαία πινακίδες απο παραβάτες για να κάνουν Πάσχα στα χωριά τους. Κοιτούσα στατιστικά ,την τελευταία 3ετια έχουμε κοντά στους 2000 νεκρούς,χώρια οι χιλιάδες άνθρωποι που έμειναν με μόνιμη αναπηρία λογω τροχαίων. Κανονικά αυτό θα έπρεπε να είναι μείζον θέμα στον δημόσιο διάλογο και να είχαν ληφθεί δραστικά μέτρα χτές. Κάθε φανάρι και μια φωτογραφική κάμερα,online βεβαίωση κλήσεων (ωστε να μην μπορεί ο καθε δημόσιος άρχοντας να πουλάει εξυπηρετήσεις) ,εξοντωτικά πρόστιμα. Το τεράστιο κόστος που όντως έχει η τοποθέτηση καμερών σε κάθε φανάρι,θα γίνει απόσβεση σε βάθος χρόνου με τις ζωές που θα σωθούνε αλλά και απο τα ιατρικά έξοδα που θα μειωθούν. Αλλά αυτό θα δυσαρεστήσει πολύ κόσμο και οι συνήθεις δικαιολογίες του Ελληνα θα κάνουν την εμφάνισή τους (πως θα παω στη δουλεια μου να ταίσω τα παιδάκια μου τώρα που μου αφαίρεσαν το δίπλωμα και κατέσχεσαν το ΙΧ μου,επειδη ήπια μια μπύρα παραπάνω)
logistoulis Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, james01gr είπε Αυτό συμβαίνει και στην πόλη μου και σε πολλές πόλεις πλέον στην Ελλάδα. Πλαταινουν τα πεζοδρόμια, κάνουν τους δρόμους χαμηλής κυκλοφορίας (σωστό αυτό) αλλά το αποτέλεσμα είναι να χάνονται πολλές θέσεις στάθμευσης. Σε έναν γιατρό ξανθές να πας και σε έναν λογιστή ψάχνεις τρεις ώρες να παρκάρεις και αυτό δημιουργεί παραπάνω κίνηση. Συν το ότι δεν υπάρχουν δημόσιες θέσεις στάθμευσης. Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχουν τέτοιες και οικονομικές για να κάνεις την δουλειά σου όταν πας σε κεντρικά σημεία. Μα δεν μιλάω για αυτές αγαπητέ. Στην Αττική τον περασμένο μήνα είχαμε 14 νεκρούς και 668 τραυματιες από τροχαία. Μόνο στην Αττικη. Δεν γίνονται στις εθνικές αυτά και εάν γίνουν συνήθως είναι από αστοχίες υλικού. Στον αστικό ιστό γίνονται. Την περασμένη εβδομάδα έγινε τροχαίο πάνω στην γέφυρα της Λ.Αθηνων πάνω από τον Κηφισό, έπεσε φορτηγό από την γέφυρα της Πέτρου Ράλλη, ο άλλος πήρε σβαρνα τις πινακίδες στην Αττική οδό... Καλά και μέσα στην Αττική υπάρχουν πολλές κακοτεχνίες, έχω κλάψει λάστιχα και ζάντες στις λακούβες, αν ήμουν με μηχανή θα είχα φέρει ενδεχομένως τούμπα. Επίσης η άσφαλτος που στρώνουν είναι αστεία, γίνεται γυαλί σε μικρό διάστημα για να τους φωνάξουν να τη ξαναστρωσουν και να χρυσοπληρώνουμε τους εργολάβους Το ότι σαν οδηγοί είμαστε ταγαρια, δεν το αμφισβητώ. Είμαστε οδηγοί χωρίς παιδεία, αυτό είναι σίγουρο. Στην περιοχή μου υπάρχει ένα επικίνδυνο σημείο που διαρκώς το παραβιάζουν πολλοί από τη γειτονιά μου, έχω βαρεθεί να τσακώνομαι μαζί τους. Και φυσικά δεν βγάζω και τον εαυτό μου απέξω, τώρα που είμαι μεγάλος έχω κάπως ηρεμήσει και έχω κατανοήσει τον κίνδυνο. Πιο μικρός ήμουν επικίνδυνος γιατί η όλη διαδικασία του διπλώματος αλλά και γενικά η νοοτροπία που επικρατεί γύρω μας δεν μας κάνει να καταλαβαίνουμε πόσο επικίνδυνη είναι η οδήγηση. Και για να είμαι ειλικρινής εγώ σταμάτησα να τρέχω από τότε που μου πήραν 2 μήνες το δίπλωμα, όχι με τα πρόστιμα που δε με ενδιαφέρουν να πω την αλήθεια, αλλά για να μην μείνω χωρίς αυτοκίνητο και δεν μπορώ να κάνω και τα πιο απλά, οπότε από τη μια κατανοώ ότι ο Έλληνας δεν καταλαβαίνει διαφορετικά, από την άλλη όμως σε ένα εχθρικό κράτος που μόνο ζητάει και τιμωρεί και δεν δίνει κάτι πίσω είναι λογικό να νιώσεις τη δυσαρέσκεια. Την τροχαία κάθε πρωί ή δεν τη βλέπω (για ρύθμιση κυκλοφορίας) ή την βλέπω να λειτουργεί ανεπαρκώς. Το να τη βλέπω να με γράφει σε ατελείωτες ευθείες με όριο τα 50 πιο πολύ με κάνει να σκέφτομαι ότι κάνουν οτι κάνουν για τις εισπράξεις παρά για την προστασία μας Επεξ/σία 1 Ιουνίου από logistoulis
oldnew Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Black Demis said: τσαμπα παρκινγ? σε τοσες χωρες ζουσα σε αλλες τοτες εχω παει μονο στην ελλαδα βλεπω να ζητάνε κάτι τετοια..... έξω απλά ζητάνε καποιο μεγαλο καταστημα κλπ να εχει paring και προφανώς κοντά σε καθε συγροτημα στα σπιτια να εχει παρκινγ (προφνος με πλυρομη αυτο καθος απο την στηγμη που εχει αυτοκινιτο εχεις και εξοδα δεν το αγοραζεις σαν καραμελα) Μα εδω κάνουν το αντίθετο. Κλείνουν και όποιον δρόμο ήταν φαρδύς ΚΑΙ με φαρδύ πεζοδρόμιο (τα ελάχιστα φαρδιά που υπήρχαν) ΑΜΈΣΩΣ μολις ανοίγουν ιδιωτικά πάρκινγκ. Καποιος λαδώνει κάποιον για να κονομήσει. Βάζουν κολονάκια εκει που δε βοηθάνε καθόλου. Και τον δρόμο για τα αμάξια κλείνουν καθώς γίνεται στενός απ τα κολονάκια, και τους πεζούς δε βοηθάνε αφου πχ εκει που λεω είχε ηδη φαρδύ πεζοδρόμιο. Και άσχημο φαίνεται, απλα κοβει θέσεις πάρκινγκ ώστε να κονομήσουν οι διαπλεκόμενοι οι οποίοι έχουν τα ιδιωτικά πάρκινγκ. Μιλάω για τέτοια σκάνδαλα. Δεν ξέρω για ποια χώρα λες, αλλά εμείς είμαστε μια χρεοκοπημενη χώρα, με κατακέφαλην οικονομική δύναμη μικρότερη και απ τις 10 πρώην κομουνιστικες χώρες. Ο άλλος θέλει να σταματήσει για 1 λεπτό (να πάρει φαγητό, κάποια υποχρέωση στιγμιαία κλπ), τι πρέπει να κάνει, να πάει στα ιδιωτικά πάρκινγκ (αν βρει ξανα λεω. Εγω οταν έψαχνα στην πόλη μου για να παω τον πατέρα μου στο γιατρό δε βρήκα ουτε 1 θέση σε 4 ιδιωτικά πάρκινγκ) και να πληρώσει 3-5€ για 1 λεπτο? Στην πόλη μου δεν υπάρχουν καν θέσεις στάθμευσης για λιγο, και συνήθως η ποιο κοντινή στο κέντρο θέση στάθμευσης ειναι 2-3 χλ μακριά. Εγω προχωράω (βασικά τρέχω 10ρια χλ και δε με νοιάζει το περπάτημα), αλλα ο 80 χρόνος πατέρας που ήθελε πχ να παει στο γιατρό, δεν μπορεί. Παίζεις λοτο βασικα αν βρεις να παρκάρεις και ο δήμος κλείνει κάθε γωνιά παρκαρίσματος επίτηδες. Συμφωνεί κανας πολίτης πραγματικά με αυτό? Ρώτησαν κανένα? Έχουμε δημοκρατία οταν όποιον και να ψηφίσεις θα κανει ακριβώς το ίδιο? Επεξ/σία 1 Ιουνίου από oldnew
Black Demis Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 2 minutes ago, oldnew said: Μα εδω κάνουν το αντίθετο. Κλείνουν και όποιον δρόμο ήταν φαρδύς ΚΑΙ με φαρδύ πεζοδρόμιο (τα ελάχιστα φαρδιά που υπήρχαν) ΑΜΈΣΩΣ μολις ανοίγουν ιδιωτικά πάρκινγκ. Καποιος λαδώνει κάποιον για να κονομήσει. Δεν ξέρω για ποια χώρα λες, αλλά εμείς είμαστε μια χρεοκοπημενη χώρα, με κατακέφαλην οικονομική δύναμη μικρότερη και απ τις 10 πρώην κομουνιστικες χώρες. Ο άλλος θέλει να σταματήσει για 1 λεπτό (να πάρει φαγητό, κάποια υποχρέωση στιγμιαία κλπ), τι πρέπει να κάνει, να πάει στα ιδιωτικά πάρκινγκ (αν βρει ξανα λεω. Εγω οταν έψαχνα στην πόλη μου για να παω τον πατέρα μου στο γιατρό δε βρήκα ουτε 1 θέση σε 4 ιδιωτικά πάρκινγκ) και να πληρώσει 3-5€ για 1 λεπτο? Στην πόλη μου δεν υπάρχουν καν θέσεις στάθμευσης για λιγο, και συνήθως η ποιο κοντινή στο κέντρο θέση στάθμευσης ειναι 2-3 χλ μακριά. Εγω προχωράω (βασικά τρέχω 10ρια χλ και δε με νοιάζει το περπάτημα), αλλα ο 80 χρόνος πατέρας που ήθελε πχ να παει στο γιατρό, δεν μπορεί. Παίζεις λοτο βασικα αν βρεις να παρκάρεις και ο δήμος κλείνει κάθε γωνιά παρκαρίσματος επίτηδες. Συμφωνεί κανας πολίτης πραγματικά με αυτό? Ρώτησαν κανένα? Έχουμε δημοκρατία οταν όποιον και να ψηφίσεις θα κανει ακριβώς το ίδιο? ελβετια ζούσα ενα εχω να πω σταμάτα για 20 δευτερόλεπτα που λες να πάρεις φαγητό να δω κατι ..... θα σε σκίσουν σαν σακουλα σε 10 δεύτερα...... αν θες να σταματήσεις για φαγητό πας στο κοντινότερο παρκινγ αν το κατάστημα που θες δεν εχει drive truth η καποιο parking παρκάρεις πληρώνεις όσο ειναι (το ελάχιστο ειναι κανα 3 ευρώ λογικά ) πας παιρνεις φαγητό πληρώνεις παρκινγ φεύγεις εξω παρκινγ σπανιο φαινομενο εκει καθαρα για εναν λογο να μην διμιουργειται συσσώρευση οχηματων
oldnew Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, Black Demis said: ελβετια ζούσα ενα εχω να πω σταμάτα για 20 δευτερόλεπτα που λες να πάρεις φαγητό να δω κατι ..... θα σε σκίσουν σαν σακουλα σε 10 δεύτερα...... αν θες να σταματήσεις για φαγητό πας στο κοντινότερο παρκινγ αν το κατάστημα που θες δεν εχει drive truth η καποιο parking παρκάρεις πληρώνεις όσο ειναι (το ελάχιστο ειναι κανα 3 ευρώ λογικά ) πας παιρνεις φαγητό πληρώνεις παρκινγ φεύγεις εξω παρκινγ σπανιο φαινομενο εκει καθαρα για εναν λογο να μην διμιουργειται συσσώρευση οχηματων Αμα ζούσαμε και εμείς Ελβετία φίλε μου οκ. Ο φτωχότερος εκει παίρνει όσο ο πλουσιότερος εδω. (υπερβολη, το ξέρω). Και αμφιβάλλω αν εκει έχει τέτοιο χάλι να κόβουν επίτηδες καθε θέση για να κονομήσουν τα βησματα του κάθε δήμαρχου που φτιάξανε ιδιωτικά πάρκινγκ. Πηγε φίλος μου στην Ελβετία και τέτοιο χαλί που υπάρχει στην πόλη μου όσον αφορά το πάρκινγκ δεν βρήκε πουθενά. Θυμάμαι που το έλεγε. Και μιλάω ηλικρινα, δεν το βγάζω απ το κεφάλι μου. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από oldnew 1
Moderators Kercyn Δημοσ. 1 Ιουνίου Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, oldnew είπε Αμα ζούσαμε και εμείς Ελβετία φίλε μου οκ. Ο φτωχότερος εκει παίρνει όσο ο πλουσιότερος εδω. Στην Ελλάδα, οι αντίστοιχες τιμές για πάρκινγκ θα ήταν γύρω στα 0.3 με 0.4 ευρώ την ώρα. Αλλά αντί γι' αυτό είναι 7+ ευρώ η πρώτη ώρα και 2-3 ευρώ η κάθε επόμενη. 2
oldnew Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, Kercyn said: Στην Ελλάδα, οι αντίστοιχες τιμές για πάρκινγκ θα ήταν γύρω στα 0.3 με 0.4 ευρώ την ώρα. Αλλά αντί γι' αυτό είναι 7+ ευρώ η πρώτη ώρα και 2-3 ευρώ η κάθε επόμενη. Αυτο ακριβώς λεω όταν αναφέρω την οικονομική δύναμη. Αλλά εδώ υπάρχει χάος πέρα απο αυτο. Ξανα λέω έψαχνα να βρω πάρκινγκ, να πληρώσω και σε 4 που πηγα δε βρήκα. Στις σοβαρες χώρες πρώτα εξασφαλίζουν δυνατότητα να είσαι νόμιμος και μετα ρίχνουν πρόστιμα. Εδω εχεις την επιλογή μόνο να είναι παράνομος αφου δεν υπάρχει κανένας προγράμματισμος. Βάλτε θέσεις στάθμευσης με μισό ευρώ και θα πέσει το μποτίλιαρισμα, θα μειωθεί το κινητο, τα διπλοπαρκαρισματα, το ανχος και οι τσακωμοι κλπ. Εδω ο κάθε βλαχοδημαρχος νομοθετει για να κονομήσει. Επισης αυτά τα μέτρα, 30χλ στο κέντρο είναι γελοία. Στην πόλη μου απ το μποτίλιαρισμα πας με 3χλ.την ωρα ηδη.. Τα ιδια λέγανε για το ποσο άσχημα οδηγεί ο Έλληνας στους αυτοκίνητοδρόμους και έχουμε ρεκορ θανάτων, ενώ ο λόγος ήταν οτι ήταν δρόμοι καρμανιόλες. Μολις φτιάξανε δρόμους ευρωπαϊκού επιπέδου πανε με 150 και έχουν μειωθεί τα ατυχήματα 90%. Αρα δεν ήταν η ταχύτητα το πρόβλημα ούτε οι οδηγοί, αλλά οι δρόμοι. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από oldnew 1
Black Demis Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 2 minutes ago, oldnew said: Αμα ζούσαμε και εμείς Ελβετία φίλε μου οκ. Ο φτωχότερος εκει παίρνει όσο ο πλουσιότερος εδω. Και αμφιβάλλω αν εκει έχει τέτοιο χάλι να κόβουν επίτηδες καθε θέση για να κονομήσουν τα βησματα του κάθε δήμαρχου που φτιάξανε ιδιωτικά πάρκινγκ. Πηγε φίλος μου στην Ελβετία και τέτοιο χαλί που υπάρχει στην πόλη μου όσον αφορά το πάρκινγκ δεν βρήκε πουθενά. Θυμάμαι που το έλεγε. θα σου πω για τον φτωχότερο...... χοντρικά παιρνεις 3500 (αν είσαι full time.....) σπιτι κάνα 1200 1400 (αν δεν μένεις μεσα στην πόλη και μένεις καμία 70 80 χιλομετρα μακριά από την δουλειά) αν μένεις στην πόλη βάλε κάνα χιλιάρικο πάνω ασφάλεια ζωής (χοντρικά 550 μήνα) λοιποί λογαριασμού κάνα 350 500, έξοδα μετακινγσεις κάπου στα 100 -150 (Για πολλαπλά μέσα ανάλογα με την περιοχη ) super market αν πάρεις τα βασικά + όλα τα υπόλοιπα έξοδα θα πρέπει να βαζεις και καποια λεφτά στην άκρη κάθε μήνα για την φορολογία στο τέλος τους έτους + για την ασφάλεια (πέρα από το κάθε μήνα πληρώνεις και κάθε χρόνο) (αυτά ειναι κάπου 500 μήνα για να είσαι safe) προφανώς το να βγεις έξω να φας από έξω, να πάρεις κρέας (ειναι οτι ποιο ακριβό στο super) τα ξεχνάς...... και αν εχεις αμάξι θα ζοριστείς μεχρι θανάτου και θα πρέπει να μένεις κάπου πολύ μακριά και πολύ φθηνά ( σε καποιο ξεχασμένο από τον θεό καντονι για να εχεις χαμηλή φορολογία και χαμηλή τιμή ενοικίου ώστε να σου μείνουν λεφτά να μπορεις να εχεις εν αμάξι) ετσι οχι δεν ειναι πολύ καλά στους φτοχους εκεί πέρα που θελουν να ζήσουν με όλες της ανέσεις (όπως γινεται στην ελλαδα ένας παιρνει βασικό μισθο και εχει αυτοκίνητό τρώει απο έξω κλπ), ειναι καλά όταν ζεις συντριπτικα να παιρνεις μονό τα βασικά απο το super όσο πρέπει να μην εχεις όχημα να μην τρως εξω να μην πηγαίνεις ταξιδια κλπ τοτε εισαι κομπλε τον μηνα τον βγαζεις χωρις να σκεφτεσαι την επωμενη μερα 1
Moderators Kercyn Δημοσ. 1 Ιουνίου Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 3 ώρες πριν, oldnew είπε Αυτο ακριβώς λεω όταν αναφέρω την οικονομική δύναμη. Αλλά εδώ υπάρχει χάος πέρα απο αυτο. Ξανα λέω έψαχνα να βρω πάρκινγκ, να πληρώσω και σε 4 που πηγα δε βρήκα. Στις σοβαρες χώρες πρώτα εξασφαλίζουν δυνατότητα να είσαι νόμιμος και μετα ρίχνουν πρόστιμα. Εδω εχεις την επιλογή μόνο να είναι παράνομος αφου δεν υπάρχει κανένας προγράμματισμος. Βάλτε θέσεις στάθμευσης με μισό ευρώ και θα πέσει το μποτίλιαρισμα, θα μειωθεί το κινητο, τα διπλοπαρκαρισματα, το ανχος και οι τσακωμοι κλπ. Εδω ο κάθε βλαχοδημαρχος νομοθετει για να κονομήσει. Επισης αυτά τα μέτρα, 30χλ στο κέντρο είναι γελοία. Στην πόλη μου απ το μποτίλιαρισμα πας με 3χλ.την ωρα ηδη.. Τα ιδια λέγανε για το ποσο άσχημα οδηγεί ο Έλληνας στους αυτοκίνητοδρόμους και έχουμε ρεκορ θανάτων, ενώ ο λόγος ήταν οτι ήταν δρόμοι καρμανιόλες. Μολις φτιάξανε δρόμους ευρωπαϊκού επιπέδου πανε με 150 και έχουν μειωθεί τα ατυχήματα 90%. Αρα δεν ήταν η ταχύτητα το πρόβλημα ούτε οι οδηγοί, αλλά οι δρόμοι. Δε διαφωνώ ότι οι καταστάσεις κάνουν εξαιρετικά δύσκολο ακόμα και για πιο ευσυνείδητο οδηγό το να μην παρανομήσει κάπου κάπως. Ούτε διαφωνώ ότι τέτοιοι νόμοι είναι παντελώς ανεφάρμοστοι για πολλούς και διάφορους λόγους που όλοι ξέρουμε. Αλλά διαφωνώ κάθετα όταν λες ότι η ταχύτητα και οι οδηγοί δεν είναι το πρόβλημα. Ναι, πολλοί δρόμοι δεν είναι καλοί. Αλλά αυτό το ξέρει όποιος έχει οδηγήσει πάνω από 3 μέρες στην Ελλάδα. Όταν, λοιπόν, ξέρεις ότι οι δρόμοι δεν είναι καλοί και δεν προνοείς να πας προσεκτικά, αργά ή με όποιον τρόπο χρειάζεται ούτως ώστε να είσαι ασφαλής εσύ και οι γύρω σου, τότε το φταίξιμο είναι 100% δικό σου. Αυτοί που οδηγούνε όπως να 'ναι και δεν τους νοιάζει τίποτα, τότε θα προκαλέσουν ατύχημα ανεξαρτήτως δρόμου. Όταν τρέχεις, παίζεις με το κινητό, δεν προσέχεις, οδηγείς επιθετικά κλπ τότε ο τελευταίος που σου φταίει είναι ο δρόμος, το κακό το κράτος και η κακιά στιγμή. Ακόμα θυμάμαι την Κορίνθου - Πατρών της μίας λωρίδας, η οποία γινόταν μιάμιση λωρίδα για να μπορουν να προσπερνάνε οι βιαστικοί. Ακόμα και σε αυτόν τον δρόμο λοιπόν, δε φταίει κανένας άλλος πέρα από εσένα όταν πατάς τη διπλή διαχωριστική και μπαίνεις ο μισός στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσεις. Ούτε θα ξεχάσω ποτέ μου τον ταξιτζή στο εξωτικό νησί που υπηρετούσα, ο οποίος μας πηγαινοέφερνε στο στρατόπεδο και σε κάποια σημεία του δρόμου πήγαινε με 100 (όχι, δεν λέω 100 χάριν υπερβολής· το ταχύμετρο έγραφε όντως 100). Καλή και εν μέρει σωστή λοιπόν η γκρίνια για τους δρόμους, στο τέλος της ημέρας όμως το 100% του φταιξίματος το έχει ο οδηγός στη συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων. 2
oldnew Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 1 minute ago, Kercyn said: Δε διαφωνώ ότι οι καταστάσεις κάνουν εξαιρετικά δύσκολο ακόμα και για πιο ευσυνείδητο οδηγό το να μην παρανομήσει κάπου κάπως. Ούτε διαφωνώ ότι τέτοιοι νόμοι είναι παντελώς ανεφάρμοστοι για πολλούς και διάφορους λόγους που όλοι ξέρουμε. Αλλά διαφωνώ κάθετα όταν λες ότι η ταχύτητα και οι οδηγοί δεν είναι το πρόβλημα. Ναι, πολλοί δρόμοι δεν είναι καλοί. Αλλά αυτό το ξέρει όποιος έχει οδηγήσει πάνω από 3 μέρες στην Ελλάδα. Όταν, λοιπόν, ξέρεις ότι οι δρόμοι δεν είναι καλοί και δεν προνοείς να πας προσεκτικά, αργά ή με όποιον τρόπο χρειάζεται ούτως ώστε να είσαι ασφαλής εσύ και οι γύρω σου, τότε το φταίξιμο είναι 100% δικό σου. Αυτοί που οδηγούνε όπως να 'ναι και δεν τους νοιάζει τίποτα, τότε θα προκαλέσουν ατύχημα ανεξαρτήτως δρόμου. Όταν τρέχεις, παίζεις με το κινητό, δεν προσέχεις, οδηγείς επιθετικά κλπ τότε ο τελευταίος που σου φταίει είναι ο δρόμος, το κακό το κράτος και η κακιά στιγμή. Ακόμα θυμάμαι την Κορίνθου - Πατρών της μίας λωρίδας, η οποία γινόταν μιάμιση λωρίδα για να μπορουν να προσπερνάνε οι βιαστικοί. Ακόμα και σε αυτόν τον δρόμο λοιπόν, δε φταίει κανένας άλλος πέρα από εσένα όταν πατάς τη διπλή διαχωριστική και μπαίνεις ο μισός στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσεις. Ούτε θα ξεχάσω ποτέ μου τον ταξιτζή στο εξωτικό νησί που υπηρετούσα, ο οποίος μας πηγαινοέφερνε στο στρατόπεδο και σε κάποια σημεία του δρόμου πήγαινε με 100 (όχι, δεν λέω 100 χάριν υπερβολής· το ταχύμετρο έγραφε όντως 100). Καλή και εν μέρη σωστή λοιπόν η γκρίνια για τους δρόμους, στο τέλος της ημέρας όμως το 100% του φταιξίματος το έχει ο οδηγός στη συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων. Στους κλειστούς αυτοκίνητοδρόμους προδιαγραφων πχ εγνατία, Ιωνία κλπ λεω δεν υπάρχει πρόβλημα απο ταχύτητα και έχουν μειωθεί τα ατυχήματα σε επίπεδο Ευρώπης πάρα τις μεγαλύτερες ταχύτητες. Εννοείται υπάρχουν δρόμοι που δεν πρέπει να τρέξεις και ναι υπάρχει πρόβλημα υπερβολικής ταχύτητας σε τέτοια σημεία. Απλα στο κέντρο σχεδόν κάθε πόλης ειναι τοσο μποτίλιαριμενα ολα απ τα διπλόπαρκαρισματα (λογω έλλειψης πάρκινγκ) που είναι αστείο να ρίχνουν την ταχύτητα στα 30 γιατί μονίμως και τώρα πανε σαν χελώνες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα