Crash24 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:45 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:45 μμ Η Volvo αναβαθμίζει την ασφάλεια στα οχήματά της με την εισαγωγή μιας νέας "πολυπροσαρμοστικής ζώνης ασφαλείας" που χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από τους αισθητήρες του οχήματος για καλύτερη προστασία του ατόμου που τη φοράει. Η τεχνολογία των ζωνών ασφαλείας δεν έχει αλλάξει σημαντικά από τότε που η Volvo κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μία από τις πρώτες σύγχρονες ζώνες ασφαλείας τριών σημείων στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί σημαντικά, προσθέτοντας αισθητήρες, κάμερες και ισχυρούς υπολογιστές για την υποστήριξη προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και τεχνολογίας αποφυγής συγκρούσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα ζώνη ασφαλείας διευρύνει τα προφίλ περιορισμού φορτίου από τρία σε 11 και αυξάνει τον πιθανό αριθμό ρυθμίσεων, επιτρέποντας την προσαρμογή της απόδοσής της σε συγκεκριμένες καταστάσεις και άτομα. H Volvo μπορεί να χρησιμοποιήσει δεδομένα από αισθητήρες για να προσαρμόσει τις ζώνες ασφαλείας με βάση το ύψος, το βάρος, το σχήμα του σώματος και τη θέση καθίσματος ενός ατόμου. Για παράδειγμα, ένας μεγαλύτερος επιβάτης θα λάβει υψηλότερη ρύθμιση φορτίου ζώνης για να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού στο κεφάλι σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ ένα μικρότερο άτομο σε ηπιότερη σύγκρουση θα λάβει χαμηλότερη ρύθμιση φορτίου ζώνης για να μειωθεί ο κίνδυνος καταγμάτων στα πλευρά. Κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, η Volvo αναφέρει ότι τα συστήματα ασφαλείας των οχημάτων της θα μοιράζονται δεδομένα από αισθητήρες — όπως κατεύθυνση, ταχύτητα και στάση του επιβάτη — με τις πολυπροσαρμοστικές ζώνες ασφαλείας για να καθορίσουν πόση δύναμη θα εφαρμοστεί στο σώμα του επιβάτη. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου (over-the-air), η Volvo υπόσχεται ότι οι ζώνες ασφαλείας μπορούν να βελτιωθούν με την πάροδο του χρόνου. Η Volvo έχει παρεκκλίνει και στο παρελθόν από τις παραδοσιακές πρακτικές για να εισαγάγει νέες τεχνολογίες που υπογραμμίζουν τη δέσμευσή της για ασφάλεια. Η εταιρεία περιορίζει την ανώτατη ταχύτητα σε όλα τα οχήματά της στα 180 χλμ ανά ώρα — αισθητά χαμηλότερα από τα 250 χλμ ανά ώρα που καθιερώθηκαν από μια "συμφωνία κυρίων" μεταξύ Mercedes-Benz, Audi και BMW για τη μείωση του αριθμού των θανατηφόρων ατυχημάτων στο Autobahn. Οι νέες ζώνες ασφαλείας θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Volvo EX60, το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Huruduru Δημοσ. Παρασκευή στις 10:02 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:02 πμ Σε παρακαλώ.. στο Ελλάντα εμείς είμαστε πιο μπροστά με κάτι τέτοιες πατέντες και μετά είναι γεμάτα τα νοσοκομεία. Θα έρθουν τώρα η πλέμπα οι σουηδοί να μας διδάξουν ασφάλεια. /s 5 2 16
Bourdoulas Δημοσ. Παρασκευή στις 10:10 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:10 πμ 6 λεπτά πριν, Huruduru είπε Σε παρακαλώ.. στο Ελλάντα εμείς είμαστε πιο μπροστά με κάτι τέτοιες πατέντες και μετά είναι γεμάτα τα νοσοκομεία. Θα έρθουν τώρα η πλέμπα οι σουηδοί να μας διδάξουν ασφάλεια. /s Υπερβολές. Η πλειονότητα μια χαρά φοράει ζώνη. 8
AtiX Δημοσ. Παρασκευή στις 10:18 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:18 πμ Το ΑΙ δεν είδα πουθενά και πολύ φοβάμαι ότι το τμήμα μάρκετινγκ κοιμήθηκε… 26
m3ltd0wn Δημοσ. Παρασκευή στις 10:50 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:50 πμ Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου.
ZoReN Δημοσ. Παρασκευή στις 11:03 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:03 πμ 11 minutes ago, m3ltd0wn said: Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου. Μα δεν σου είπε ότι έλυσε κάτι. Προσπαθούν να πάνε ένα βήμα παραπάνω την ασφάλεια. Δε βρίσκω κάπου το κακό σε αυτό 12 1
Retromaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ 13 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου. Βασικά έλυσαν ένα πρόβλημα που υπήρχε. Αρκετοί παθαίνουν τραυματισμούς από τις ζώνες σε ισχυρές συγκρούσεις. Φυσικά σου σώζει τη ζωή αλλά προσπαθούν να μειώσουν και τους τραυματισμούς που μπορεί να σου προκαλέσει η ζώνη οι οποίοι μερικές φορές μπορεί να είναι και πολύ επικίνδυνοι (αυχένας) ή να επιβαρύνουν τον ήδη καταπονημένο οργανισμό από το ατύχημα. 12 2
zazoum Δημοσ. Παρασκευή στις 11:08 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:08 πμ Όλο αυτο, προϋποθέτει να την φορέσεις. 2
ScorpioX777 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:16 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:16 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε Υπερβολές. Η πλειονότητα μια χαρά φοράει ζώνη. Εεε ναι ακομα και εμεις που ντρεπομασταν στα 80's - 90's να φοραμε κρανος και ζωνη το πηραμε αποφαση χρονια τωρα, οχι για το προστιμο αλλα την ασφαλεια... Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:28 πμ από ScorpioX777 2 2
rednez Δημοσ. Παρασκευή στις 11:33 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:33 πμ 41 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου. Το 1959 θα έλεγες το ίδιο όταν η τότε standard ζώνη ήταν σαν αυτές των λεωφορείων. 2
Georgios Pappas Δημοσ. Παρασκευή στις 11:48 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:48 πμ Αμα ανεβάσει την τιμή του αμαξιού και τον ανταλακτικών τις άλλα 5000 δεν πειράζει ας την κρατήσουνε. Ειναι που είναι πανάκριβα τα Βολβο ήδη. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. Παρασκευή στις 01:09 μμ Super Moderators Δημοσ. Παρασκευή στις 01:09 μμ 2 hours ago, m3ltd0wn said: Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου. Και να ισχύει αυτό χαλάλι τους, αυτοί (Volvo) έφτιαξαν την ζώνη ασφαλείας όπως την γνωρίζουμε σήμερα και διέθεσαν ΔΩΡΕΑΝ την πατέντα σε όλους ώστε να μπορούν να την βάλουν στα οχήματά τους. 10 1
alex1_kgr Δημοσ. Παρασκευή στις 01:13 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:13 μμ (επεξεργασμένο) 13 hours ago, m3ltd0wn said: Έλυσαν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε. Η ζώνη ασφαλείας, είναι απλή, καλή και από την δημιουργία της δουλεύει όπως πρέπει. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Να χαλάσει αυτό το πράγμα να θέλεις 1000 για να έχεις ασφάλεια στο αυτοκίνητο σου. Κάνεις λάθος. Δε σε παρεξηγώ βέβαια γιατί αυτή είναι η ημιμαθής πρακτική του Έλληνα. Πρόσφατα χάσαμε τη γιαγιά μου από κατάγματα της ζώνης ασφαλείας. Αν δεις στατιστικά, θα δεις ότι πολλά άτομα πεθαίνουν από τα κατάγματα που προκαλεί η ζώνη ασφαλείας. Δε λέω σε καμία περίπτωση ότι η ζώνη δε σώζει ζωές! Η Volvo σαν εταιρία που είναι προσανατολισμένη στην ασφάλεια, πάει το δημιούργημα της ένα βήμα παραπέρα. Επεξ/σία χθες στις 12:23 πμ από alex1_kgr 2
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 01:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:46 μμ 3 ώρες πριν, Huruduru είπε Σε παρακαλώ.. στο Ελλάντα εμείς είμαστε πιο μπροστά με κάτι τέτοιες πατέντες και μετά είναι γεμάτα τα νοσοκομεία. Θα έρθουν τώρα η πλέμπα οι σουηδοί να μας διδάξουν ασφάλεια. /s Συμπληρωματικά. Δεν υπάρχει χειρότερη πρακτική για να σκοτωθείς απ' τους αερόσακους σε μία σύγκρουση των 30 χιλιομέτρων. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα