Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Intel, μετά από χρόνια οικονομικών δυσκολιών, υιοθετεί μια αυστηρή πολιτική σχετικά με τα περιθώρια μικτού κέρδους της, επικεντρώνοντας πλέον στην οικονομική της ανάκαμψη.

Μετά από χρόνια οικονομικών προκλήσεων, η Intel φαίνεται να υιοθετεί μια αυστηρή πολιτική σχετικά με τα περιθώρια μικτού κέρδους της, επικεντρώνοντας πλέον στην οικονομική της ανάκαμψη. Η εταιρεία δεν θα προωθεί πλέον προϊόντα στην αγορά με χαμηλά περιθώρια κέρδους, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στη φιλοσοφία της.

Σύμφωνα με δηλώσεις της CEO Προϊόντων της Intel, Michelle Johnston, στο συνέδριο τεχνολογίας της BoA, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας θα επικεντρωθεί πλέον στην αύξηση των περιθωρίων μικτού κέρδους. Η Intel θα διακόψει την έρευνα και ανάπτυξη για οποιοδήποτε προϊόν δεν αποφέρει περιθώρια κέρδους άνω του 50%.

"Έχουμε διαμορφώσει τη στρατηγική μας έτσι ώστε ένα προϊόν να μην προχωρά, ουσιαστικά δεν ανατίθενται μηχανικοί σε αυτό, εάν δεν προσφέρει περιθώρια μικτού κέρδους 50% ή υψηλότερα στο μέλλον", ανέφερε χαρακτηριστικά η CEO Προϊόντων της Intel.

Η Team Blue δεν έχει παρουσιάσει ικανοποιητικές επιδόσεις τα τελευταία τρίμηνα, ιδιαίτερα στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και των data centers, καθώς και στον καταναλωτικό τομέα, όπου τα έσοδα έχουν μειωθεί σημαντικά. Μέρος του προβλήματος αποδίδεται στα προϊόντα της εταιρείας στους αντίστοιχους τομείς. Η σειρά Gaudi AI δεν έχει λάβει την αναμενόμενη προσοχή, ενώ επεξεργαστές όπως οι Arrow Lake δεν κατάφεραν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον που προσδοκούσε η Intel.

Υπό τη νέα ηγεσία, ο CEO Lip Bu-Tan και άλλα στελέχη είναι αποφασισμένοι να στρέψουν την εταιρεία προς υψηλότερα περιθώρια μικτού κέρδους, υιοθετώντας μια "δυναμική" στρατηγική για τη διατήρηση της κερδοφορίας της.

Η αλλαγή πολιτικής υποδηλώνει ότι οι επόμενης γενιάς επεξεργαστές της Intel, πιθανότατα οι Panther Lake και Nova Lake, θα προσφέρουν καλύτερα περιθώρια μικτού κέρδους σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, γεγονός που θα μπορούσε δυνητικά να αντιστρέψει τα έσοδα που παράγονται από τον καταναλωτικό τομέα.

Επιπλέον, η Intel επαναβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας να υιοθετήσει μια στρατηγική διπλής προμήθειας για τις ανάγκες παραγωγής της, δηλώνοντας ότι ο Nova Lake θα χρησιμοποιεί τόσο την IFS όσο και την TSMC. Όπως ανέφερε: "Χρησιμοποιώ τόσο το Intel Foundry, χρησιμοποιούμε επίσης τη Samsung και την TSMC με τρόπους που μου επιτρέπουν πραγματικά να βελτιστοποιήσω. Και έτσι, έχω δηλώσει δημόσια ότι στην επόμενη γενιά προϊόντων μας, το NovaLake, θα χρησιμοποιώ τόσο την TSMC όσο και το Intel Foundry."

Η στρατηγική "IDM 2.0" που επιβλήθηκε από τον πρώην CEO Gelsinger φαίνεται να καθίσταται ξεπερασμένη υπό τη νέα ηγεσία.

Η Intel έχει μακρύ δρόμο μπροστά της για να ανακάμψει από τις οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών. Η εταιρεία πρέπει τώρα να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα AI/DC, ο οποίος αποτελεί πρωτοπόρο όσον αφορά τα έσοδα για τους ανταγωνιστές. Υπό τον νέο CEO, Tan, η Team Blue φαίνεται να βρίσκεται στο σωστό δρόμο, αλλά οποιαδήποτε ουσιαστική επίδραση θα χρειαστεί μήνες, αν όχι χρόνια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

copyImage.webp.0ae30063abe1e559e0c63e3c363f4b9b.webp

.

 

Ναι τι; Εννοούσα να πουλάει ποπκορν που έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους, εσείς τι καταλάβατε;

 

ΥΓ άρα τώρα θα ξέρουμε και επίσημα ότι τα intel inside είναι υπερτιμημένα τουλάχιστον κατά 50%, ευχαριστούμε για την ενημέρωση 

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 5
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν τεχνολογικά δεν τους βλέπει καν σε foundries η TMSC, σε CPUs η AMD τους έχει πάρει φαλάγγι χρόνια τώρα και στο hot new thing το AI δεν τους βλέπει η Nvidia, δεν βλέπω πως δεν είναι εντελώς ηλίθιο και λευκή πετσέτα να κοιτάς το κέρδος όταν έχεις σταθερά το χειρότερο προϊόν από τον ανταγωνισμό. Η intel θα έπρεπε να εστιάσει στο να κερδίσει τον ανταγωνισμό τεχνολογικά με RnD που έχει μείνει πίσω παντού, όχι να μετράει τα κέρδη και τις δεκάρες on the dollar

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Τόσο μεγάλη εταιρεία και δεν μπορεί να καταλάβει ότι οι καταναλωτές προτιμουν τα προϊόντα που είναι Value for money 

Μια χαρά το καταλαβαίνουν. Απλά τους σφυροκοπούν από παντού και ταυτόχρονα δεν υπάρχουν κεφάλαια για κάψιμο στο R&D.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...