Ntinaras Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 3 ώρες πριν, manos08 είπε Τις καλημερες μου, Στη γειτονιά μου εχω ενα αντίστοιχο περιστατικό, διασταύρωση οπου και οι τέσσερις έχουν στοπ και πάντα αναρωτιόμουν ποιος εχει τελικά προτεραιότητα. https://maps.app.goo.gl/tAHZ6RorzQVrA9AK8?g_st=ac Γειτονες ειμαστε. Ολο περναω εκει, και παντα ξεχναω να στειλω στον δημο να ξηλωσει τις 2 απο τις 4. 1
grinder_ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 4 ώρες πριν, Theoharis1312 είπε Είχα Μπέι και ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα τον είδα και σταμάτησα για να μν πέσει στν πόρτα μ Απλά μερικές παρατηρήσεις. Το λευκό έχει πάρει λανθασμένη τοποθέτηση στο στοπ (φαίνεται έχει ήδη στρίψει τις ρόδες). Βέβαια και το μαύρο φαίνεται να είναι εκτός της διπλής διαχωριστικής γραμμής αργότερα στο σημείο της σύγκρουσης (εκτός λωρίδας του). Είναι συχνό φαινόμενο η πλειοψηφία των οδηγών να "τρώει" τις στροφές για κάποιον λόγο. Εάν υποθέσουμε ότι στο καρέ που παρέθεσες 17:15:46 εμφανίζεται το μαύρο και η σύγκρουση πρέπει να έγινε 17:15:50+ (51; 52; 55;) δεν νομίζω ότι μπορεί να στηριχτεί το είχε μεγάλη ταχύτητα στο δικό του στοπ. Εάν έχεις βίντεο όπου παραβιάζει το δικό του στοπ και δεν έχει ακινητοποιήσει πλήρως το όχημά του ενώ εσύ το έχεις κάνει, τότε έχεις δίκιο. Από την πορεία που ακολουθούν τα 2 αμάξια θα έπρεπε πολύ εύκολα και οι 2 οδηγοί να αντιληφθούν την παρουσία του άλλου. Σε κάθε διασταύρωση, ελέγχεις πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και τέλος πάλι αριστερά γιατί από αριστερά έχεις τον κίνδυνο άμεσα να συγκρουστείς. Στο βίντεο που παρέθεσες (όπου και πάλι για κάποιον λόγο είναι ειδικά κομμένο και ραμμένο...) το μαύρο αμάξι φαίνεται κατά περίπου 80% να έχει εισέλθει στην οδό ενώ το λευκό κατά 50%. Εν ολίγοις, "σε πρόλαβε".😁 Εάν ήταν ακριβώς απέναντι η διασταύρωση και θέλατε να εισέλθετε στην οδό εσύ "να στρίψεις αριστερά και ο άλλος δεξιά " όπως αρχικά έγραψες, έφταιγες 100% γιατί καθώς στρίβεις θα τον είχες από δεξιά και άρα θα έπρεπε να του παραχωρήσεις προτεραιότητα. Τώρα με το 50-50 θα έπρεπε να είστε και οι δύο ευχαριστημένοι αν και πολύ εύκολα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με ένα νεύμα συνεννόησης μεταξύ σας. Αλλά μάλλον μερικά δευτερόλεπτα "υποχώρησης" είναι ακατανόητα για τον ΕΛ οδηγό... 3
mezger Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 1 hour ago, SabotazNic said: Αν υπαρχει σημανση, η προτεραιοτητα και παλι ισχυει για τον εκ των δεξιων. Οπως πχ αν φτασουν ταυτοχρονα 2 αυτοκινητα σε κυκλικο κομβο οπου εχουν ΟΛΟΙ στοπ, ο δεξια ξεκιναει πρωτος. Άσχετα με την συγκεκριμένη περίπτωση, επαναλαμβάνεις κάτι που όχι απλά δεν προβλέπεται απο τον ΚΟΚ, αλλά ρητά λέει το αντίθετο. Η προτεραιότητα απο τα δεξιά ισχύει αν δεν υπάρχει σήμανση, χωρίς εξαιρέσεις ή προυποθέσεις.Η λογικά ταυτόσημη πρόταση είναι ότι όταν υπάρχει σήμανση, ΔΕΝ ισχύει η προτεραιότητα απο τα δεξιά. Πουθενά αλλού στον κώδικα δεν αναφέρεται η προτεραιότητα απο τα δεξιά ως δευτερεύον κριτήριο. Αν δεν έχεις ένα καλό δείγμα απο αποφάσεις δικαστηρίων που να υποστηρίζουν αυτό που λες, μην το λες καθόλου, και σκέψου το καλύτερα αν βρεθείς σε τέτοια περίπτωση στο δρόμο.
SabotazNic Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, mezger είπε Άσχετα με την συγκεκριμένη περίπτωση, επαναλαμβάνεις κάτι που όχι απλά δεν προβλέπεται απο τον ΚΟΚ, αλλά ρητά λέει το αντίθετο. Η προτεραιότητα απο τα δεξιά ισχύει αν δεν υπάρχει σήμανση, χωρίς εξαιρέσεις ή προυποθέσεις.Η λογικά ταυτόσημη πρόταση είναι ότι όταν υπάρχει σήμανση, ΔΕΝ ισχύει η προτεραιότητα απο τα δεξιά. Πουθενά αλλού στον κώδικα δεν αναφέρεται η προτεραιότητα απο τα δεξιά ως δευτερεύον κριτήριο. Αν δεν έχεις ένα καλό δείγμα απο αποφάσεις δικαστηρίων που να υποστηρίζουν αυτό που λες, μην το λες καθόλου, και σκέψου το καλύτερα αν βρεθείς σε τέτοια περίπτωση στο δρόμο. Τι γινεται στην παρακατω περιπτωση? Κατεβαινουν και ριχνουν ζαριες? Πετρα ψαλιδα χαρτι? 5 ώρες πριν, manos08 είπε Τις καλημερες μου, Στη γειτονιά μου εχω ενα αντίστοιχο περιστατικό, διασταύρωση οπου και οι τέσσερις έχουν στοπ και πάντα αναρωτιόμουν ποιος εχει τελικά προτεραιότητα. https://maps.app.goo.gl/tAHZ6RorzQVrA9AK8?g_st=ac @mezger όπως αναφέρει και αυτό που παρεθεσες, αναφέρει ότι η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση. Οπότε, υπάρχουν περιπτώσεις που δεν υπάρχει κατάλληλη σήμανση, το οποίο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθόλου πινακίδες Επεξ/σία 12 Ιουνίου από SabotazNic
grinder_ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, mezger είπε Άσχετα με την συγκεκριμένη περίπτωση, επαναλαμβάνεις κάτι που όχι απλά δεν προβλέπεται απο τον ΚΟΚ, αλλά ρητά λέει το αντίθετο. Η προτεραιότητα απο τα δεξιά ισχύει αν δεν υπάρχει σήμανση, χωρίς εξαιρέσεις ή προυποθέσεις.Η λογικά ταυτόσημη πρόταση είναι ότι όταν υπάρχει σήμανση, ΔΕΝ ισχύει η προτεραιότητα απο τα δεξιά. Πουθενά αλλού στον κώδικα δεν αναφέρεται η προτεραιότητα απο τα δεξιά ως δευτερεύον κριτήριο. Αν δεν έχεις ένα καλό δείγμα απο αποφάσεις δικαστηρίων που να υποστηρίζουν αυτό που λες, μην το λες καθόλου, και σκέψου το καλύτερα αν βρεθείς σε τέτοια περίπτωση στο δρόμο. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Και οι 2 οδηγοί τήρησαν το στοπ ακινητοποιώντας το όχημά τους. Ξεκινάς σιγά σιγά να εισέρχεσαι στην οδό, φυσικά και θα πρέπει να παραχωρήσεις προτεραιότητα γιατί η δική σου πορεία διασταυρώνεται με την δική του. Θα πεις δηλαδή έχει και αυτός στοπ ας με αφήσει;
adi32 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Τι γινεται στην παρακατω περιπτωση? Κατεβαινουν και ριχνουν ζαριες? Πετρα ψαλιδα χαρτι? ή παιζουν ξυλο και οποιος νικησει 2
adsl2+ Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Απο την στιγμή που έχουν και οι δύο στοπ πρεπει να σταματήσουν τα οχήματα να ελέγξουν προς όλες τις κατευθύνσεις και με την δέουσα προσοχή (άρθρο 12 του κοκ) να ξεκινήσουν . Οι ασφαλιστικές εταιρείες σε αυτές τις περιπτώσεις επικαλούνται το άρθρο 12 για να μην πληρώνουν
csontheline Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 3 hours ago, gakost said: Μια χαρά. ψευδή δήλωση και εξαπάτηση της ασφαλιστικής win win Ε ναι, μιας που το έστησαν όλο αυτό επίτηδες για να καλύψουν ζημιές τρακαρισμένου οχήματος. Και μιας που απαγορεύεται να αποδεχτεί κάποιος το λάθος του και να αναλάβει την υπαιτιότητα στο 100%.
bananasplit Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) αν υποθέσουμε οτι και οι δύο έχετε σταματήσει πριν και πως έχετε στοπ, προσωπικά και χωρίς να προσπαθώ να ερμηνεύσω τον ΚΟΚ, νομίζω πως το μαύρο έχει μεγαλύτερη ευθύνη. το άσπρο έχει ακινητοποιηθεί στο βίντεο, και το μαύρο πέφτει πάνω του, σαν ο οδηγός να μην πρόσεχε, σαν να το έριξε επίτηδες, ή να μην το είδε καν. από την άλλη, το 50/50 θεωρώ πως είναι πραγματικά δίκαιο εδώ, αν ισχύουν όσα έχεις περιγράψει. υ.γ. και αυτό ισχύει για όλους μας. 1 δευτερόλεπτο πάνω κάτω θα ήταν η διαφορά του να κοιτάξετε καλά και να γλιτώσετε το τσάμπα τρακάρισμα. @grinder_ δεν είμαι απόλυτα σίγουρος πως είναι αυτή η περίπτωση εδώ. δηλαδή, το άσπρο έχει εισέλθει στο δρόμο που θα "κόψει", το μαύρο εισέρχεται και πέφτει πάνω του κατευθείαν. νομίζω οτι ανήκει στην περίπτωση του προηγούμενου χρήστη στην οδό, ή όπως το έλεγαν, που λέει πως δίνεις προτεραιότητα σε όσους κινούνται ήδη. Φυσικά, φιλολογική συζήτηση κάνουμε.. Επεξ/σία 12 Ιουνίου από bananasplit
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 5 ώρες πριν, Theoharis1312 είπε Αυτό είναι το θέμα με το που είδαν το αυτοκίνητο δεν μας συμφέρει VID_20250612_094040.mp4 αυτό το βίντεο το έχει δει η ασφάλεια σου; Του άλλου η ασφάλεια το έχει δει;
adi32 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Ο μαυρος τι φαση ? Γυναικα που επαιζε με το κινητο ή παππούς ? 3 1
armagedwnn Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μερικοί εδώ πέρα πραγματικά δεν ξέρω τι πρόβλημα έχετε πραγματικά. Βλέπεις κάτι σχόλια του τύπου πήρε κλειστά την στροφή. Πια στροφή πήρε κλειστά το λευκό, δεν έχει στρίψει καν το τιμόνι ακόμη. Σοβαρευτείτε λίγο. Άλλα σχόλια, δεν τσέκαρες καλά κτλ. Όταν πας να περάσεις διπλό δρόμο θα κοιτάξεις φυσικά το πρώτο ρεύμα κοιτά το δεύτερο σε σειρά που θες να μπεις και ξεκινόντας ξανατσεκάρεις. Αυτό έκανε ο οδηγός με το λευκό εδώ. Και όταν ξεκίνησε χωρίς καν να στρίψει, είτε από περιφερειακή όραση είτε από τσεκ ξανά είδε το αμάξι και σταμάτησε. Μην τρελαθούμε, αν ο οδηγός του μαύρου έκανε το ίδιο ούτε στο ελ΄χιστο δεν θα υπήρχε χτύπημα. Αλλά ο οδηγός του μαύρου έστριβε και κοιτούσε το ρεύμα που έμπαινε δεν κοιτούσε μπροστά του γι αυτό και το τρακάρισμα. Τέλος, μακάρι τα ατυχήματα στην Ελλάδα να ήταν έτσι και για τέτοιους μόνο λόγους. Γιατί μερικοί εδώ μέσα είστε υπερτέλοιοι μάλλον. 7
giwrgostr Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 36 minutes ago, Ukforthemoment said: αυτό το βίντεο το έχει δει η ασφάλεια σου; Του άλλου η ασφάλεια το έχει δει; Οι ασφάλειες δεν μπορούν να κάνουν κάτι αν και οι δύο αρνούνται την ευθύνη πέρα από το να προτείνουν συμβιβασμό 50-50. Δεν είναι δικαστές. Αν και οι δύο θεωρούν πως δεν φταίνε αυτοί και δεν θέλουν συμβιβασμό, μόνο το δικαστήριο μπορεί να κρίνει.
Axelq Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 6 hours ago, Snoob said: Από αυτό που δείχνουν τα καρέ, ευθύνεται το άσπρο. Στο γράφημα εμφανίζονται σαν "μετωπικά" να συγκρούστηκαν, αλλά στα καρέ το μαύρο έχει βγει στο δρόμο όπου ήθελε να κινηθεί ενώ το λευκό ακόμη προσπαθεί να στρίψει και είναι καταμεσής του δρόμου. Τώρα, γιατί λέει η ασφαλιστική (τίνος; ) 50-50, τρέχα-γύρευε. Θα συμφωνήσω, παρόλο που ο οδηγός του μαύρου ήταν τυφλός και είχε χρόνο να αντιδράσει μιας και εσύ ήσουν σταματημένος.
atheatos Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Γειτονες ειμαστε. Ολο περναω εκει, και παντα ξεχναω να στειλω στον δημο να ξηλωσει τις 2 απο τις 4. Στον Καναδά σχεδον όλες οι διασταυρωσεις εντος πόλης εχουν στοπ, σε ολους. 4 στοπ και κανένας δεν λέει τίποτα....Περιμένουν όλοι ποιος θα κάνει πρώτος την κίνηση και μετα ένας ένας ακολουθουν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα