Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα πήρα μια dell Alienware QD-OLED 2725DF

Η οθόνη από την πρώτη στιγμή έχει το κλασικό πρόβλημα του coil whine όταν είναι σε κατάσταση αναμονής ή απενεργοποιημένη. 

Αφού την έκλεισα προσεκτικά πήγα στο κατάστημα και ο τεχνικός σου σέρβις είπε θα την αποστείλει στην Αθήνα για έλεγχο. Στο κατάστημα ούτε που ενδιαφέρθηκαν να την δοκιμασουν στον πάγκο παρά μόνο να ελέγξουν την κατάσταση της. Η οποία να σημειωθεί είχε χρησιμοποιηθεί 30 λεπτά. Όπως και επιβεβαίωσε ο υπάλληλος την τέλεια κατάσταση της.

4 μέρες μετά έρχεται απάντηση να πάω να την παραλάβω.ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν βρέθηκε πρόβλημα και του ζήτησα να την βάλουμε στο ρεύμα να την δοκιμάσουμε μαζί. Μου είπε ότι την στιγμή που πραγματοποιήθηκε έλεγχος στην Αθήνα και είναι κομπλέ δεν υπάρχει λόγος.

Βλέπω ένα κουτί πιασμένο με κολλητικη ταινία σκισμένο εσωτερικό. Αμυχες στην οθόνη δαχτυλιες παντού και ένα σημάδι πάνω αριστερά στο μπεζελ. Λέω αυτό το πράγμα δεν το παραλαμβάνω. 900€ οθόνη (με την επέκταση εγγύησης) δεν είναι κατάσταση αυτή που την φέρατε δεν την δεχομαι. Και τότε λέει να την βάλουμε στο ρεύμα αν είναι σπασμένη.. ωραία αφού την βάζεις θα ακούσεις και το coil whine. Οπως και το επιβεβαίωσε και με φασαρία στον χώρο.οπως και του έδειξα πάρα πολλες αναφορές στο ίντερνετ με το συγκεκριμένο προβλημα.Οπότε ξανά πίσω μου λέει και περιμένω. Μήπως ήρθε η ώρα για ΙΝΚΑ!;

 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

Το DOA στον τίτλο που κολλάει?

Ότι την έστειλα DOA πίσω αφού αντιμετώπισα πρόβλημα από την 1η στιγμη

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
7 minutes ago, NOODLE said:

Ότι την έστειλα DOA πίσω αφού αντιμετώπισα πρόβλημα από την 1η στιγμη

DOA δε σημαίνει ότι η συσκευή είναι νεκρή?

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

DOA δε σημαίνει ότι η συσκευή είναι νεκρή?

Οχι. Σημαινει οτι εχει καποιο προβλημα απο την πρωτη στιγμη που το χρησιμοποιεις. Και καμμενα πιξελ να ειχε πχ, παλι DOA ειναι.

  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jodact είπε

Μάλλον έπρεπε να μιλήσεις απευθείας με την Dell και όχι με το Πλαίσιο. 

Μίλησα και με παρέπεμψε στο Πλαίσιο λόγω doa

Επεξ/σία από NOODLE
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ώρα αιχμής ζητάς υπεύθυνο του καταστήματος του εξηγείς όμορφα και ωραία την κατάσταση και ζητάς ή επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με ίδια-οτιδήποτε διαφορετικό απλά σε αφήνει αδιάφορο.

Αν σου πουν περί επιστροφής στην Dell και αναμονή κάποιες μέρες απαντάς ότι δεν σε ενδιαφέρει εσένα αυτό για αυτό ελέγχθηκε στο service και θες αντικατάσταση χθες για να κάνεις δουλειά σου.

Επίσης όταν παραδίδετε κάτι στο service να ζητάτε να σημειωθεί ότι το παρέλαβαν σε άψογη κατάσταση γιατί μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Επεξ/σία από Inler
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inler είπε

Σε ώρα αιχμής ζητάς υπεύθυνο του καταστήματος του εξηγείς όμορφα και ωραία την κατάσταση και ζητάς ή επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με ίδια-οτιδήποτε διαφορετικό απλά σε αφήνει αδιάφορο.

Αν σου πουν περί επιστροφής στην Dell και αναμονή κάποιες μέρες απαντάς ότι δεν σε ενδιαφέρει εσένα αυτό για αυτό ελέγχθηκε στο service και θες αντικατάσταση χθες για να κάνεις δουλειά σου.

Επίσης όταν παραδίδετε κάτι στο service να ζητάτε να σημειωθεί ότι το παρέλαβαν σε άψογη κατάσταση γιατί μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Ζήτησα τον υπεύθυνο αλλά ο υπάλληλος στο σέρβις έκανε πως δεν άκουσε.

Να σημειωθεί πως πριν από όλα αυτα όταν μου την επέστρεψαν την οθόνη και είπαν ότι είναι μια χαρά, τους τόνισα ότι εχω το δικαίωμα υπαναχώρησης και ο τύπος από το τηλέφωνο μου είπε αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί πρέπει να είναι σφραγισμένη η οθόνη. (Άκουσον άκουσον) 😂

Λέω καλά πάω από τον κατάστημα γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη έτσι.

Εννοείται ότι έγραψε στις παρατηρήσεις ότι το παρέλαβε σε άψογη κατάσταση!

Είχαμε εξελίξεις σήμερα, επικοινώνησα με τον συνήγορο του καταναλωτή, του είπα τι έγινε και μου έδωσε ένα τηλέφωνο, λογικά από κάποιον σοβαρό υπάλληλο του Πλαισίου.

Πολύ ευγενικός μου ζήτησε να του περιγράψω τι ακριβώς έγινε και αφού έκατσε και με άκουσε με προσοχή είπε να κοιτάξει ο ίδιος το θέμα μου. Μετά από λίγες ώρες έλαβα μια κλήση από ένα άλλο κύριο, του έκαναν εντύπωση οι αμυχες και το σημάδι στο μπεζελ και με ρώτησε σε ποιο σημείο είναι ακριβώς. 

Μου είπε να κάνω υπομονή μέχρι να την παραλάβουν και να είμαι σίγουρος ότι θα με εξυπηρετήσουν..

Οπότε αναμονή εξελίξεων και θα επανέλθω στο θρεντ.

Επεξ/σία από NOODLE
  • Like 4
Δημοσ.
Στις 13/6/2025 στις 10:50 ΜΜ, NOODLE είπε

Ζήτησα τον υπεύθυνο αλλά ο υπάλληλος στο σέρβις έκανε πως δεν άκουσε.

Να σημειωθεί πως πριν από όλα αυτα όταν μου την επέστρεψαν την οθόνη και είπαν ότι είναι μια χαρά, τους τόνισα ότι εχω το δικαίωμα υπαναχώρησης και ο τύπος από το τηλέφωνο μου είπε αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί πρέπει να είναι σφραγισμένη η οθόνη. (Άκουσον άκουσον) 😂

Λέω καλά πάω από τον κατάστημα γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη έτσι.

Εννοείται ότι έγραψε στις παρατηρήσεις ότι το παρέλαβε σε άψογη κατάσταση!

Είχαμε εξελίξεις σήμερα, επικοινώνησα με τον συνήγορο του καταναλωτή, του είπα τι έγινε και μου έδωσε ένα τηλέφωνο, λογικά από κάποιον σοβαρό υπάλληλο του Πλαισίου.

Πολύ ευγενικός μου ζήτησε να του περιγράψω τι ακριβώς έγινε και αφού έκατσε και με άκουσε με προσοχή είπε να κοιτάξει ο ίδιος το θέμα μου. Μετά από λίγες ώρες έλαβα μια κλήση από ένα άλλο κύριο, του έκαναν εντύπωση οι αμυχες και το σημάδι στο μπεζελ και με ρώτησε σε ποιο σημείο είναι ακριβώς. 

Μου είπε να κάνω υπομονή μέχρι να την παραλάβουν και να είμαι σίγουρος ότι θα με εξυπηρετήσουν..

Οπότε αναμονή εξελίξεων και θα επανέλθω στο θρεντ.

Δλδ ο συνήγορος του καταναλωτή σε παρέπεμψε πίσω στο Πλαίσιο; Τι φάση; Δεν το κατάλαβα... Ρωτάω για να καταλάβω την διαδικασία (αχρειαστη να  είναι)

  • Like 1
Δημοσ.

Φωνάζεις αστυνομία για καταγραφή συμβάντος, και να δεις πως ξαφνικά θα λυθούν όλα ..!! Δοκιμασμένη τακτική. Χωρίς φωνές , χωρίς τίποτα..

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 13/6/2025 στις 10:36 ΠΜ, NOODLE είπε

Μίλησα και με παρέπεμψε στο Πλαίσιο λόγω doa

Όταν γίνει επικοινωνία με Dell τις πρώτες 30 ημέρες και χαρακτηριστεί DOA η οθόνη για παράδειγμα, τότε θα στείλουν και στο μαγαζί που αγοράστηκε αλλά και σε εσένα σχετικό έγγραφο που αναφέρει την άμεση αντικατάσταση με καινούρια (ή επιστροφή χρημάτων). 

Μετά τις 30 θα αναλάβει η Dell την αντικατάσταση.

Κάτι έγινε λάθος στην διαδικασία.

Επίσης επειδή πολλές alienware (διαφορετικά μοντέλα) έχουν το θέμα με το coil-whine εάν σύνδεσεις το usb-b σε pc και ενεργοποιήσεις οι usb να παραμένουν powered-on από το μενού, ο θόρυβος σταματάει.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, logica1 είπε

Δλδ ο συνήγορος του καταναλωτή σε παρέπεμψε πίσω στο Πλαίσιο; Τι φάση; Δεν το κατάλαβα... Ρωτάω για να καταλάβω την διαδικασία (αχρειαστη να  είναι)

Καλημέρα

Αφού του εξήγησα τι έχει γίνει: unboxing, coil whine, επικοινωνια Πλαίσιο, επιστροφη προϊόντος στα κεντρικά, επιστροφή οθόνης στο κατάστημα ανεπισκευαστη + ότι βρήκα αμυχες στο πάνελ και είπα δεν θα παραλάβω. 

Μου είπε πάρε σε αυτό το τηλέφωνο και ζήτησε τον κύριο τάδε. Το τηλέφωνο πες του ότι το έδωσε ο κύριος τάδε από τον συνήγορο του καταναλωτή. Έτσι και έγινε και είμαι σε αναμονή τώρα. 

Γενικά περίεργος ο όλος τρόπος, νομίζω γίνεται τελείως διαφορετικά 😂

10 ώρες πριν, CMOS_Z είπε

Όταν γίνει επικοινωνία με Dell τις πρώτες 30 ημέρες και χαρακτηριστεί DOA η οθόνη για παράδειγμα, τότε θα στείλουν και στο μαγαζί που αγοράστηκε αλλά και σε εσένα σχετικό έγγραφο που αναφέρει την άμεση αντικατάσταση με καινούρια (ή επιστροφή χρημάτων). 

Μετά τις 30 θα αναλάβει η Dell την αντικατάσταση.

Κάτι έγινε λάθος στην διαδικασία.

Επίσης επειδή πολλές alienware (διαφορετικά μοντέλα) έχουν το θέμα με το coil-whine εάν σύνδεσεις το usb-b σε pc και ενεργοποιήσεις οι usb να παραμένουν powered-on από το μενού, ο θόρυβος σταματάει.

Καλημέρα γενικά έριχνε ο ένας το μπαλάκι στον άλλο! Πήρα πλαίσιο εντός 7 ημερών και μου είπανε να πάρω την dell. Από την dell μου είπαν να δοκιμάσω άλλο καλώδιο τροφοδοσίας και μετά άλλο καλώδιο DP. Και να ξανά επικοινωνήσω όπως και έγινε αφού δεν σταμάτησε. Τότε μου είπε να την πάω στο πλαίσιο. 

Γενικά μια ταλαιπωρία σκέτη γιατί στη πόλη μου δεν έχω Πλαίσιο και έπρεπε να κάνω 50 χλμ για να την πάω .

Ωραίο αυτό με το usb αλλά και πάλι είναι παράδοξος ο τρόπος. Θα προτιμούσα να πάρω άλλη μάρκα αλλά τέλος πάντων ας δούμε πρώτα τι θα γινει

Δημοσ.
Στις 16/6/2025 στις 8:32 ΠΜ, music_lover είπε

Έχει ανεμιστήρα η συγκεκριμένη για ψύξη? Ίσως αυτός να προκαλεί coil wine.

Ναι αλλά είναι δυνατόν σε κατάσταση αναμονής ή τελείως απενεργοποιημένη;

Και όχι όταν λειτουργεί η οθόνη 

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...