DejavuGR Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Καλησπέρα σε όλους, Είπα να γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου σχετικά με την αγορά Switch 2 από τον Γερμανό. Μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όσους τύχει να βρεθούν σε παρόμοια φάση με DOA. Πρώτη μου αγορά απο το κατάστημα αυτό και δυστυχώς η εμπειρία ήταν απογοητευτική. Παραλάβαμε ένα Nintendo Switch 2 και διαπιστώσαμε κατευθείαν από το κουτί πρόβλημα στο δεξί joy-con (το πλήκτρο ZR δεν πατιέται σωστά). Πρόκειται δηλαδή ξεκάθαρα για DOA (Dead on Arrival). Όταν επικοινώνησα με το κατάστημα, αντί να αναλάβουν οι ίδιοι (όπως υποχρεούνται βάσει νόμου ειδικά εντός 14 ημερών από την αγορά), με παρέπεμψαν στο service της Nintendo το οποίο κάνει μόνο επισκευές και όχι αντικατάσταση. Χωρίς να το γνωρίζω έστειλα το χειριστήριο στη cd media και τώρα περιμένω έλεγχο 8 εργάσιμων ημερών για ένα προϊόν που ήταν ελαττωματικό από την αρχή. Το κατάστημα δεν χειρίστηκε σωστά την περίπτωση και φαίνεται πως δεν καλύπτει DOA όπως προβλέπεται. Το αναφέρω ώστε να το έχουν υπόψη τους όσοι σκέφτονται να αγοράσουν κονσόλα ή άλλη ευαίσθητη ηλεκτρονική συσκευή από εκεί. Αν τύχει κάτι αντίστοιχο είναι νόμιμο δικαίωμά μας να ζητάμε άμεσα αντικατάσταση από το κατάστημα εντός 14 ημερών και όχι να μπλέκουμε με service. 2
Tatofski64 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Καλημέρα φίλε, ελπίζω το ζήτημα να λυθεί σύντομα να χαρείς την κονσόλα! Βρίσκουν και τα κάνουν, άμα κάτσεις εκεί και πιέσεις την κατάσταση, ίσως βγάλεις άκρη. Το αναφέρω από την εμπειρία μου που εργάζομαι σε μεγάλη αντιπροσωπεία, σχεδόν πάντα κάνουμε επισκευές, μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις που ο πελάτης πιέζει άπειρα θα γίνει αντικατάσταση και αυτό δεν θα γίνει σε 1,2 μέρες. 1
Mr_Terror Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Ο Γερμανός έχει το χειρότερο σαπορτ.Προσωπικα ακριβές αγορές από Γερμανό τις αποφεύγω.
Moderators Malthador Δημοσ. 14 Ιουνίου Moderators Δημοσ. 14 Ιουνίου Αφού ήξερες ότι το κατάστημα φέρει την ευθύνη στην περίπτωση DOA συσκευής, γιατί δέχτηκες να το στείλεις στην CD Media; Ποτέ δεν πηγαίνουμε πράγμα στο σέρβις εντός εγγύησης, πάμε στον πωλητή και το αναλαμβάνει αυτός για να μην απωλέσουμε δικαιώματα.
dream21 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 18 ώρες πριν, DejavuGR είπε Καλησπέρα σε όλους, Είπα να γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου σχετικά με την αγορά Switch 2 από τον Γερμανό. Μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όσους τύχει να βρεθούν σε παρόμοια φάση με DOA. Πρώτη μου αγορά απο το κατάστημα αυτό και δυστυχώς η εμπειρία ήταν απογοητευτική. Παραλάβαμε ένα Nintendo Switch 2 και διαπιστώσαμε κατευθείαν από το κουτί πρόβλημα στο δεξί joy-con (το πλήκτρο ZR δεν πατιέται σωστά). Πρόκειται δηλαδή ξεκάθαρα για DOA (Dead on Arrival). Όταν επικοινώνησα με το κατάστημα, αντί να αναλάβουν οι ίδιοι (όπως υποχρεούνται βάσει νόμου ειδικά εντός 14 ημερών από την αγορά), με παρέπεμψαν στο service της Nintendo το οποίο κάνει μόνο επισκευές και όχι αντικατάσταση. Χωρίς να το γνωρίζω έστειλα το χειριστήριο στη cd media και τώρα περιμένω έλεγχο 8 εργάσιμων ημερών για ένα προϊόν που ήταν ελαττωματικό από την αρχή. Το κατάστημα δεν χειρίστηκε σωστά την περίπτωση και φαίνεται πως δεν καλύπτει DOA όπως προβλέπεται. Το αναφέρω ώστε να το έχουν υπόψη τους όσοι σκέφτονται να αγοράσουν κονσόλα ή άλλη ευαίσθητη ηλεκτρονική συσκευή από εκεί. Αν τύχει κάτι αντίστοιχο είναι νόμιμο δικαίωμά μας να ζητάμε άμεσα αντικατάσταση από το κατάστημα εντός 14 ημερών και όχι να μπλέκουμε με service. Δεν επρεπε να δεχθεις να το πας στη CD Media
StamTheMan Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 20 ώρες πριν, DejavuGR είπε Πρώτη μου αγορά απο το κατάστημα αυτό και δυστυχώς η εμπειρία ήταν απογοητευτική. Αμα κατσεις και κανεις χαμο,μια χαρα θα το παρουν πισω και θα πουν και ευχαριστω. Τα καθικια. Ετσι μου καναν και στον Κωτσο,σε ps5 που πεθανε μεσα στην εγγυηση. Μου ειπαν για αποσυρση και αντικατασταση εαν πληρωσω 300+ ευρω,τους ξεκαθαρισα οτι θα μιλησουν με το δικηγορο μου και θα γινει καταγγελια στον ΣΤΚ και μεσα στη βδομαδα ηρθε sms να παω να παρω την αντικατασταση. Παιζει να ειμαι και απο τους λιγους που πηραν αντικατασταση μετα τον πρωτο χρονο.
gastonegr Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου φίλε μου μόνο Κωτσόβολο για πραγματικό doa ...οσο και να τον κραζουμε ειλικρινά μονο αυτος υποστυριζει το doa στην Ελλαδα. ειχα παρει θυμαμαι το legion go απο το mall Athens και το γυρισα για αντικατασταση 3 φορες γιατι ειχε θεμα με το δεξι χειρηστηριο ουτε να με ζαλισουν ουτε τιποτα.. κατευθειαν αντικατασταση με καινουριο .. α και να σημειωθεί ότι ούτε επέκταση εγγύησης είχα κανει ούτε τίποτα...
StamTheMan Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 13 ώρες πριν, gastonegr είπε α και να σημειωθεί ότι ούτε επέκταση εγγύησης είχα κανει ούτε τίποτα... Αυτη δε δουλευει ετσι και αλλιως
SaFiS Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου Δεν επρεπε να δεχθεις να το στειλεις πουθενα. Βαση και της δικης τους λιστας, ισχυει το DOA για 14 ημερολογιακες για οτιδηποτε Nintendo made (σελίδα 3)… https://www.germanos.gr/images/pdfs/oroi-xrisis/productswarranty.pdf?srsltid=AfmBOoofvoOTPBfiHaOB7x4RDiiJWHPuroCcw6Rg5uRfndJrIGGMDiht 1
Λύση DejavuGR Δημοσ. 21 Ιουνίου Μέλος Λύση Δημοσ. 21 Ιουνίου Στις 14/6/2025 στις 2:36 ΜΜ, Malthador είπε Αφού ήξερες ότι το κατάστημα φέρει την ευθύνη στην περίπτωση DOA συσκευής, γιατί δέχτηκες να το στείλεις στην CD Media; Ποτέ δεν πηγαίνουμε πράγμα στο σέρβις εντός εγγύησης, πάμε στον πωλητή και το αναλαμβάνει αυτός για να μην απωλέσουμε δικαιώματα. Μίλησα εκ νέου με τον Γερμανό, όπου με ενημέρωσαν πως η πολιτική τους είναι να στέλνεται πρώτα η συσκευή στην αντιπροσωπεία (CD Media) για έλεγχο, και μόνο αν διαπιστωθεί βλάβη από τον τεχνικό, τότε προχωρούν σε αντικατάσταση. Στη δική μου περίπτωση, το service όντως εντόπισε πρόβλημα στο πλήκτρο ZR του δεξιού Joy-Con. Το χειριστήριο ανοίχτηκε και βρέθηκε μέσα του ένα μικρό «εργοστασιακό σκουπιδάκι», το οποίο αφαιρέθηκε. Ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι πλέον το πλήκτρο κάνει «κλικ», αλλά ανέφερε πως η αίσθηση μπορεί να διαφέρει από άλλες μονάδες (ZL-ZR), καθώς σύμφωνα με τον ίδιο η Nintendo χρησιμοποιεί ανταλλακτικά από διαφορετικούς προμηθευτές. Χωρίς να σχολιάσω τον ισχυρισμό του τεχνικού, ζήτησα την αλλαγή του πλήκτρου ZR με νέο, καθώς θεωρώ πιθανό το ξένο σώμα να είχε προκαλέσει φθορά στον μηχανισμό. Αναμένω την επιστροφή του χειριστηρίου και εφόσον η λειτουργία είναι πλέον φυσιολογική, δεν σκοπεύω να επιμείνω σε αντικατάσταση. Ωστόσο, παραμένει προβληματικό το γεγονός ότι η αντικατάσταση (DOA) δεν ενεργοποιείται άμεσα από το κατάστημα εντός 14 ημερών, όπως προβλέπεται. Αντίθετα, ο πελάτης παραπέμπεται απευθείας στο service για επισκευή, ακόμη και σε περιπτώσεις αρχικού ελαττώματος.
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Ιουνίου Moderators Δημοσ. 21 Ιουνίου 11 minutes ago, DejavuGR said: Μίλησα εκ νέου με τον Γερμανό, όπου με ενημέρωσαν πως η πολιτική τους είναι να στέλνεται πρώτα η συσκευή στην αντιπροσωπεία (CD Media) για έλεγχο, και μόνο αν διαπιστωθεί βλάβη από τον τεχνικό, τότε προχωρούν σε αντικατάσταση. Η λέξη κλειδί είναι το «στέλνεται». Το ερώτημα είναι «από ποιον;». Είναι ένα πράγμα να έχεις χαρτί που να λέει ότι το κατάστημα παρέλαβε συσκευή μέσα στην προθεσμία του DOΑ για να την στείλει προς επισκευή το ίδιο και ένα εντελώς διαφορετικό να την στέλνεις μόνος σου. Πλέον έχεις απωλέσει το δικαίωμα για DOA. Αν το είχαν στείλει αυτοί (δεν σε ενδιαφέρει η διαχείριση που κάνουν, σε ενδιαφέρει να είναι σύννομες οι διαδικασίες) θα μπορούσες να αξιώσεις αντικατάσταση λόγω DOA από το κατάστημα. Τώρα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και απλά θα σου αντικαταστήσουν το joycon στην καλύτερη περίπτωση.
DejavuGR Δημοσ. 21 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Malthador είπε Η λέξη κλειδί είναι το «στέλνεται». Το ερώτημα είναι «από ποιον;». Είναι ένα πράγμα να έχεις χαρτί που να λέει ότι το κατάστημα παρέλαβε συσκευή μέσα στην προθεσμία του DOΑ για να την στείλει προς επισκευή το ίδιο και ένα εντελώς διαφορετικό να την στέλνεις μόνος σου. Πλέον έχεις απωλέσει το δικαίωμα για DOA. Αν το είχαν στείλει αυτοί (δεν σε ενδιαφέρει η διαχείριση που κάνουν, σε ενδιαφέρει να είναι σύννομες οι διαδικασίες) θα μπορούσες να αξιώσεις αντικατάσταση λόγω DOA από το κατάστημα. Τώρα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και απλά θα σου αντικαταστήσουν το joycon στην καλύτερη περίπτωση. Ο κάθε πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τη διαδικασία. Εφόσον ανέφερα στο Γερμανό οτι πρόκειται για DOA, θα έπρεπε να μου ζητήσουν να το παω σε κάποιο κατάστημα ωστε να αναλάβουν εκείνοι την αποστολή οπως σωστά λες. Δύο φορές κάλεσα, και τις δύο μου έλεγαν το ίδιο, οτι πρέπει να καλέσετε το service της cd media. Η cd media απο την άλλη, είχε ηδη ενημερωθεί πως πρόκειται για DOA, αρα θα έπρεπε μετά την εξακρίβωση του προβλήματος να μην ανοιχτεί το joy-con, αλλα να σταλεί τεχνική αναφορά και να γίνει άμεση αντικατάσταση απο Γερμανό σύμφωνα με τα λεγόμενα του. Γενικά λείπει η οργάνωση μεταξύ τους σε αυτό το κομμάτι. Τώρα ξέρω πως να το διαχειριστώ μελλοντικά. Επεξ/σία 21 Ιουνίου από DejavuGR
VonLoutsos Δημοσ. 21 Ιουνίου Δημοσ. 21 Ιουνίου Πάντως ανεξαρτήτως DOA και υπολοίπων, οτιδήποτε και αν χαλάσει εντός εγγύησης κανονικά το αναλαμβάνει το κατάστημα που το αγόρασες και όχι εσύ ως καταναλωτής. Επειδή ομως το κάθε κατάστημα θα το στείλει πρώτα στο δικό του service και μετά στην αντιπροσωπεία, που σημαίνει 15 ημέρες σίγουρα, σε συνδυασμό με το οτι θα εξυπηρετηθούμε ίσως πιο γρήγορα αν υπάρχει αντιπροσωπεια στην πόλη μας, αποφασίζουμε να κάνουμε εμεις την όλη διαδικασία συν τα έξοδα αποστολής κτλ.
chek2fire Δημοσ. 21 Ιουνίου Δημοσ. 21 Ιουνίου Στις 14/6/2025 στις 10:20 ΜΜ, gastonegr είπε φίλε μου μόνο Κωτσόβολο για πραγματικό doa ...οσο και να τον κραζουμε ειλικρινά μονο αυτος υποστυριζει το doa στην Ελλαδα. ειχα παρει θυμαμαι το legion go απο το mall Athens και το γυρισα για αντικατασταση 3 φορες γιατι ειχε θεμα με το δεξι χειρηστηριο ουτε να με ζαλισουν ουτε τιποτα.. κατευθειαν αντικατασταση με καινουριο .. α και να σημειωθεί ότι ούτε επέκταση εγγύησης είχα κανει ούτε τίποτα... και πλαίσιο ποτέ δεν μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα.
DejavuGR Δημοσ. 21 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Το Πλαίσιο είχε προχωρήσει σε άμεση αντικατάσταση ps5 controller (είχε σημάδια πάνω) χωρίς δεύτερη κουβέντα. Επεξ/σία 21 Ιουνίου από DejavuGR
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα