andreas1gr Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Τα κλιματιστικα στο σπιτι δεν δουλευουν 18 ωρες την ημερα επι 365 ημερες. Το γνωρίζω γι αυτό και η αντίδραση μου... Τι δεν κατάλαβες;
mariosnik_ Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 1 ώρα πριν, lector είπε Αυτο ειναι ταυτολογια που λες. Προφανως και το υψηλη/χαμηλη θα εχει καποιο σημειο αναφορας. Παρ'ολα αυτα, ακομα και ποσοστιαια να το δει καποιος, ο ΦΠΑ 24% (οριζοντιος-αδικος φορος) ειναι απο τους υψηλοτερους στην ευρωπη, ο ΕΦΚ+ΦΠΑ στη βενζινη 60φευγα% εξωπραγματικος, η φορολογια για παροχη υπηρεσιων (διαφορα μαυρα-ασπρα) κοντα 50%, τα νουμερα ειναι γελοια. Και δεν υπαρχει κανεις που να μην πληρωνει κανενα φορο, εκτος κι αν ζει σε καμια σπηλια και τρεφεται με χορταρια. Ο,τι μπορει ο καθενας κανει, αλλοι λιγοτερο αλλοι περισσοτερο. Στην μεν Ευρώπη βέβαια, Γαλλία που κοιτούσα τις προάλλες, έχουν μέσο ετήσιο φόρο ακινήτων από 10 ως 20 ευρώ ανά τμ, δηλαδή για 100τμ θα πληρώσουν 1 με 2k, όταν την ίδια στιγμή σε ένα μεσο διαμέρισμα στην Αθήνα πληρώνεις 200 - 300 ευρώ. Δεν μπήκα να ψάξω για άλλες χώρες σκανδιναβικες θα είναι υψηλότερη. Αν όμως τώρα αυτός που δίνει τα 300 το έτος βγάζει 700 ευρώ το μήνα για να ζήσει, θα γκρινιάζει ότι και αυτά τα 300 είναι πολλά λεφτά και τον ξεσκιζουν. Ο φόρος στους Ελ. Επ. δεν παίζει να μειωθεί ποτέ, επειδή δεν μπορούν να πιάσουν τα μαύρα σε γιατρούς μάστορες οικοδομή και άλλα, ρίχνουν οριζόντια φορολογία παντού.
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 46 λεπτά πριν, andreas1gr είπε Το γνωρίζω γι αυτό και η αντίδραση μου... Τι δεν κατάλαβες; Τίποτα.
witty Δημοσ. 19 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου Στις 15/6/2025 στις 12:57 ΜΜ, NikosKallithea είπε Στην ελλαδα η λέξη συντήρηση δεν υπαρχει στα λεξικα. Θα το "συντηρησουν" μόνο αν πάθει βλαβη και αν εχουν ορεξη. Στις 15/6/2025 στις 2:12 ΜΜ, asdfnikos είπε εδώ δεν μπορείς να ξέρεις αν συντηρούν τα φρένα η την μηχανή στα λεωφορεία το κλιματιστικό θα ξέρουμε; Στις 15/6/2025 στις 2:15 ΜΜ, nickol-us είπε Θεώρησε ως δεδομένο οτι δεν συντηρούνται. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πολύ σωστά. Δεν είναι μόνο τα κλιματιστικά αλλά η γενικότερη κατάσταση που επικρατεί με τα ΜΜΜ. Τί θα μπορούσαμε να κάνουμε ως Πολίτες για να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση ; Στις 16/6/2025 στις 4:15 ΜΜ, mariosnik_ είπε Σιγά μην έχουν οι οδηγοί και οι σταθμσρχες πιστοποιητικά συντήρησης των φίλτρων. Δε νομίζω κιόλας ότι είναι η δουλειά τους αυτή. Θα πρέπει βέβαια να στο πει κάποιος αρμόδιος για το ποιος είναι υπεύθυνος για το βιβλίο συντήρησης των λεωφορείων. Λογικά κάπου στο αμαξοστάσιο θα τα κρατάνε αυτα. Αλλά το βλέπω πολύ χλωμό να καθαρίζονται τακτικά. Για εμένα το 2025 ο κλιματισμός έπρεπε να ήταν δεδομένος παντού στα ΜΜΜ της Ελλάδας καθώς και μέσα σε όλους τους υπόγειους σταθμούς του μετρο της Αθήνας. Βέβαια άλλο τι νομίζω εγώ, άλλο οι δυνατότητες του κράτους και η πραγματικότητα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές σκέψεις. Δεν είμαι βέβαιος ότι ο λόγος που ο κλιματισμός δεν είναι δεδομένος παντού στα ΜΜΜ οφείλεται αποκλειστικά στο ότι δεν είναι στις δυνατότητες του κράτους. Θεωρώ ότι μάλλον άλλοι είναι οι λόγοι. Στις 16/6/2025 στις 4:44 ΜΜ, Pitoo είπε Το οτι απαντάει σπάνια ο ΟΑΣΑ το λες γιατί έχεις μια σταθερή συνήθεια να τους στέλνεις και έχεις προλάβει να ποσοστικοποιήσεις κιόλας τον ρυθμό απαντησης; Γιατί έχεις κάνει κάποια ανάλυση σε δείγμα πληθυσμού και το λες γνωριζοντας; Το ότι για να αναφέρω την εμπειρία μου με τον ΟΑΣΑ, πρέπει πρώτα να κάνω... ανάλυση σε δείγμα πληθυσμού, με ξεπερνάει. Και για να απαντήσω και στην ερώτηση σου, στον ΟΑΣΑ έχω στείλει ακόμα και e-mail με τίτλο "122 : ενώ ήμασταν εν κινήσει, αποκολλήθηκε το φρένο", αναφέροντας όλα τα στοιχεία μου (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο). Το email ήταν 600 λέξεων ώστε να περιγράψω αναλυτικά και πλήρως όλο το περιστατικό (Εάν αμφιβάλλεις, μπορώ να σου στείλω και prtscr) Τί απάντησαν ; Τίποτα. Καμμία ανταπόκριση. Απάντησαν μόνο όταν απευθύνθηκα σε άλλον φορέα. Βέβαια, δεν έδωσαν ουσιαστική απάντηση και όταν το επεσήμανα αυτό, δεν ξανααπάντησαν. Η κατάσταση στα ΜΜΜ δεν είναι αμελητέο ζήτημα. Σαφώς, και η κοινωνία μας αντιμετωπίζει και άλλες προκλήσεις και πολλές από αυτές είναι, μακράν, πιο σημαντικές από την κατάσταση των ΜΜΜ. Ωστόσο, το να εξετάζουμε την κατάσταση στα ΜΜΜ δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε ταυτόχρονα να ασχολούμαστε και με άλλα σημαντικά ζητήματα. Στις 17/6/2025 στις 6:24 ΠΜ, mariosnik_ είπε Οπότε, για εμένα δεν φταίει η δωρεάν συγκοινωνία για αυτά τα προβλήματα, αλλά η οποια γενική νοοτροπία και ανοργανωσια υπάρχει στην χώρα και ειδικά στον κρατικό τομεα. Συμφωνώ απόλυτα. Εάν έχετε οποιαδήποτε σκέψη για το τί θα μπορούσαμε να κάνουμε ως Πολίτες ώστε σταδιακά να αλλάξουμε την κατάσταση των ΜΜΜ, θα με ενδιέφερε.
sphinxgr Δημοσ. 20 Ιουνίου Δημοσ. 20 Ιουνίου Στις 15/6/2025 στις 7:54 ΜΜ, DrLo είπε Δε ξέρω για λεωφορεία αλλά επειδή πρόσφατα άρχισα να μπαίνω στο μετρό ξανά, μιλάμε για τριτοκοσμική κατάσταση ε νομίζω να υπάρχει καν κλιματισμός. Ανοιγουν τα παράθυρα μπας και μπει λίγος αέρας πραγματικά μου έκανε εντύπωση πόσο έχει πέσει η ποιότητα υπηρεσιών του μετρό όπως την θυμώμουν κάτι χ΄ρονια πριν. Στις 15/6/2025 στις 8:05 ΜΜ, Rebelos2018 είπε Το φοβερό με το μετρό είναι το εξής. Τα "πορτοκαλί" μετρό, τα παλιά, δεν έχουν κλιματισμό, εκ μαμάς. Δηλαδή, παραγγείλαμε , σε μία μεσογειακή χώρα με καυτές θερμοκρασίες, αμαξοστοιχίες δίχως κλιματισμό. Να το πάτε ένα βήμα παραπέρα και να πάτε στον ΗΣΑΠ. Σταθερά τα τρένα ανά 8-12 λεπτά αντί για 3-4 που ήταν παλιότερα, γεμάτα τέρμα τις ώρες αιχμής λόγω των 8 λεπτών και επειδή δεν έχουν βαγόνια, έχουν παρει του μετρό που δεν ανοίγουν τα παράθυρα και δεν έχουν κλιματιστικό. Πάμε ξανά, γεμάτα τέρμα, στον ήλιο, χωρις παράθυρα που κατεβαίνουν κ χωρίς κλιματιστικό... 2 1
colombiano747 Δημοσ. 20 Ιουνίου Δημοσ. 20 Ιουνίου 12 ώρες πριν, sphinxgr είπε Να το πάτε ένα βήμα παραπέρα και να πάτε στον ΗΣΑΠ. Σταθερά τα τρένα ανά 8-12 λεπτά αντί για 3-4 που ήταν παλιότερα, γεμάτα τέρμα τις ώρες αιχμής λόγω των 8 λεπτών και επειδή δεν έχουν βαγόνια, έχουν παρει του μετρό που δεν ανοίγουν τα παράθυρα και δεν έχουν κλιματιστικό. Πάμε ξανά, γεμάτα τέρμα, στον ήλιο, χωρις παράθυρα που κατεβαίνουν κ χωρίς κλιματιστικό... Γιατί το άλλο που κάποιοι συρμοί του ηλεκτρικού έχουν στο τέλος ένα βαγόνι λιγότερο, αντί για 6 έχουν 5. Παρατημένα όλα
Petros Electron Δημοσ. 20 Ιουνίου Δημοσ. 20 Ιουνίου Οταν ειμαι στην Ελλαδα δεν μπαίνω σε λεωφορεία πότε (γιατι εχω δικο μου μεταφορικο μεσο (και μηχανακι αλλα και αμαξι) , εκτός απο αυτό του αεροδρομίου που παίρνω οταν επιστρέφω προς το σπίτι η πηγαίνω προς το αεροδρόμιο. Όταν ειμαι στο εξ/κο -και επειδή δεν εχω μεταφορικό μέσον εκει-, παίρνω τα δημόσια λεωφορεία και εχω να σας πω οτι σε ολες τις Ευρωπαϊκές χώρες που εχω πάει οι αστικές τους συγκοινωνίες ειναι η μερα με την νύχτα σε σχεση με τις Ελληνικές. Κάτι άλλο δεν έχω να πω.
sphinxgr Δημοσ. 20 Ιουνίου Δημοσ. 20 Ιουνίου 1 ώρα πριν, colombiano747 είπε Γιατί το άλλο που κάποιοι συρμοί του ηλεκτρικού έχουν στο τέλος ένα βαγόνι λιγότερο, αντί για 6 έχουν 5. Παρατημένα όλα Δεν τα εχω μετρησει ομολογώ! μπαίνω στη μέση!!! Δεν πέφτω απο τα σύννεφα όμως
liakjim Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Άραγε τα κλιματιστικά στη γραμμή της Βούλας να είναι συντηρημένα; https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/12432065/trochaio-sti-voula-me-47-travmaties-sto-cheirourgeio-i-47chroni-polytravmatias-adiathesia-feretai-na-eniose-i-odigos-tou-enos-leoforeiou Επεξ/σία 4 Ιουλίου από liakjim 1
kostasbm Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου για 2 χρόνια έμπαινα στο 155 σύνταγμα ελληνικό στις 16.00 με 50 άτομα το λιγότερο(σαρδελοκατασταση).......αν τα παράθυρα δεν ήταν ανοιχτά ήταν καλυτερα να πάει κάποιος με τα πόδια....ο κλιματισμός θα δούλευε με κλειστά παράθυρα αλλά η μπόχα δε πάει πουθενά
warewolf Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Όπως δεν μπορούμε να το ξέρουμε (πριν μπούμε) αν έχει γίνει συντήρηση καθαριότητας σε μασχάλες και πόδια. Πέραν του αστεϊσμού, ο κανόνας είναι να μην συντηρούνται, όχι μόνο τα A/C αλλά και τα ελαστικά τους, οι συρμοί και οι ράγες κλπ. Ακόμη και σε καινούργιο ασθενοφόρο που μπήκα ως συνοδός ασθενή, κόντεψα να βρεθώ ο ίδιος ασθενής στο νοσοκομείο, αφού τα αμορτισέρ ήταν εντελώς σπασμένα και δεν έκαναν την παραμικρή απόσβεση κραδασμών και χτυπημάτων. Δυστυχώς στην Ελλάδα καινούργια αγοράζονται για να πέσουν οι μίζες και ύστερα εγκαταλείπονται στη μοίρα τους τα πάντα όλα με ελλιπέστατη συντήρηση, αφού δεν διατίθενται κονδύλια. 1
witty Δημοσ. 6 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου Στις 16/6/2025 στις 1:36 ΜΜ, phanispal είπε Φίλε witty, παρατηρώ ότι σε απασχολούν πολλά τέτοια ζητήματα σχετικά με την υγεία, μπας κι έχεις περάσει σε επίπεδο ψύχωσης και στο τέλος σου βγουν όλα ανάποδα; Φίλε, phanispal, όταν εργαζόμουν ως μηχανικός, ορισμένοι άνθρωποι δεν καταλαβαίναν γιατί αφιέρωνα χρόνο σε οτιδήποτε αφορούσε τον υπολογιστή. Ωστόσο, πολλά μέλη από το insomnia, καταλάβαιναν. Όταν μεταπήδησα στον χώρο της Υγείας, το ίδιο: ορισμένοι δεν καταλαβαίνουν γιατί αφιερώνω χρόνο σε οτιδήποτε αφορά την Υγεία. Ωστόσο, πολλά μέλη από τα αντίστοιχα insomnia της υγείας, καταλαβαίνουν. Εάν εσύ επιμένεις στην άποψη σου, σεβαστό, αν και είμαι βέβαιος ότι αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχει αρκετός χώρος για την διατύπωση διαφορετικής άποψης. Στις 4/7/2025 στις 5:18 ΜΜ, warewolf είπε ο κανόνας είναι να μην συντηρούνται, όχι μόνο τα A/C αλλά και τα ελαστικά τους, οι συρμοί και οι ράγες κλπ. Δυστυχώς στην Ελλάδα καινούργια αγοράζονται για να πέσουν οι μίζες και ύστερα εγκαταλείπονται στη μοίρα τους τα πάντα όλα με ελλιπέστατη συντήρηση, αφού δεν διατίθενται κονδύλια. Τί θα μπορούσαμε να κάνουμε ως Πολίτες για να αλλάξει αυτή η κατάσταση ;
Raki-meze Δημοσ. Κυριακή στις 01:45 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:45 μμ https://www.athenstransport.com/2025/07/klimatismos-mesa-oasa/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα