tobindax Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Μέχρι σήμερα (ή ~χθες) μπορούσες να πάρεις μετά τις 10 το τηλέφωνο πωλήσεων ή εξυπηρέτησης και να βγει άνθρωπος, αλλά τώρα βγαίνει μόνο μια αυτοματοποιημένη φωνή που λέει κάτι για το σάιτ και ούτε καν ρωτάει τίποτα και το ΚΛΕΙΝΕΙ(!) (η απλά μετά το κενό). Είναι εντελώς απαράδεκτο διότι σε τέτοια επιχείρηση παρουσιάζονται πολύπλοκα προβλήματα που τα chat bot δε λύνουν όπως επιθετική συμπεριφορά καταστήματος που πρέπει να γίνει καταγγελία στη διεύθυνση της εταιρείας και πολύπλοκη επίλυση του θέματος. Πάει για φούντα το skroutz ή μου φαίνεται;
verylife78 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Για εμενα...προσωπικα...ας παει. ειχε ρουφηξει το αιμα απο τις επιχειρησεις για να promoνταρει το μαγαζι σου.... ανεβαζε οτι μαγαζι χωρις κανεναν ελεγχο.... γενικα εγινε χαλιφης στη θεση του χαλιφη ας το παρουμε χαμπαρι το εμποριο θα αλλαξει 3
tobindax Δημοσ. 17 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου Μου θυμίζει το φαινόμενο με τα αμερικάνικα βιντεοπαιχνίδια. Μόλις ένα παιχνίδι γίνει πολύ διάσημο τότε συνήθως το αγοράζει ένας κολοσσός και το ισοπεδώνει για την αρπαχτή κάνοντας τα ελάχιστα για τα μέγιστα κέρδη μέχρι να το σκοτώσει εντελώς. Το skroutz φαίνεται πλέον εντελώς σε "το ισοπεδώνω κάνοντας τα ελάχιστα για το μέγιστο κέρδος"-mode.
Arkin Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου Τα τηλέφωνα θεωρώ ότι έχουν τελειώσει εδω και χρονια. Πριν 3 4 χρόνια μίλαγα με ΟΤΕ σε 1 λεπτό έπιανα γραμμή και λυνόταν το θέμα μου. Απο όταν έβγαλαν το τσατ τελείωσε το τηλέφωνο αλλά και πάλι σε 5 λεπτά με το τσατ βγάζω άκρη και αυτό που θέλω λύνετε. Στα του skroutz το bot είναι λίγο θέμα αλλά αν του πείτε να στείλει το αίτημα στην εξυπηρέτηση σχεδόν μέσα σε λίγες ώρες απαντάνε και είναι πολύ εξυπηρετικοί. Ναι δεν είναι τηλέφωνο το καταλαβαίνω ειδικά για μεγαλύτερους ανθρώπους αλλά δεν με ενοχλεί και πάντα την βρίσκω την άκρη χωρίς τηλέφωνο. Αφού εκεί μας πάει η τεχνολογία εκεί θα πάμε και εμείς. Καποτε πήγαινες τράπεζα για κατι που ήθελες. Έπειτα από τηλέφωνο και τώρα όλα μέσω ebanking που μπορεις να κάνεις τα πάντα. Παλιά μέχρι να έβγαζες γραμμή για να διακόψεις κλεμμένη κάρτα πάει στα είχαν φάει τα λεφτά. Τώρα σε μισό λεπτό την έχεις παγώσει. Και το skroutz ακολουθεί αυτη την προσέγγιση. Εφόσον ο κόσμος εξελίσσεται ας εξελιχθουμε και εμείς για την ψυχική μας υγεία τουλάχιστον. Απλά το τηλέφωνο το είχαμε 20 30 χρόνια είναι οικείο και τώρα είναι δικαιολογημενο να μας φαίνεται παράξενο να πάμε μέσω άλλη οδού. 1
lector Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Απο όταν έβγαλαν το τσατ τελείωσε το τηλέφωνο αλλά και πάλι σε 5 λεπτά με το τσατ βγάζω άκρη και αυτό που θέλω λύνετε. Στο τσατ ομως μιλας με ανθρωπο ή με μποτακι; 1 ώρα πριν, Arkin είπε Καποτε πήγαινες τράπεζα για κατι που ήθελες. Έπειτα από τηλέφωνο και τώρα όλα μέσω ebanking που μπορεις να κάνεις τα πάντα. Παλιά μέχρι να έβγαζες γραμμή για να διακόψεις κλεμμένη κάρτα πάει στα είχαν φάει τα λεφτά. Τώρα σε μισό λεπτό την έχεις παγώσει. Και το skroutz ακολουθεί αυτη την προσέγγιση. Εφόσον ο κόσμος εξελίσσεται ας εξελιχθουμε και εμείς για την ψυχική μας υγεία τουλάχιστον. Απλά το τηλέφωνο το είχαμε 20 30 χρόνια είναι οικείο και τώρα είναι δικαιολογημενο να μας φαίνεται παράξενο να πάμε μέσω άλλη οδού. Δεν ειναι θεμα εξελιξης, ειναι θεμα μειωσης λειτουργικων εξοδων (εργατικο δυναμικο, μισθοι και εξοπλισμος). Και συνηθως αυτο αποβαινει σε βαρος του τελικου πελατη απο αποψη εξυπηρετησης. Εδω υπηρχαν παντα προβληματα επικοινωνιας και εξυπηρετησης με μεγαλοεταιρειες, ακομα και τηλεφωνικα να επικοινωνουσες, ποσο μαλλον εαν μεσολαβουσε εργολαβος - call center τριτη εταιρεια, φαντασου τι θα γινεται με τα μποτ... Θα παρακαλαμε να μην παει ποτε τιποτα στραβα και να μη χρειαστουμε after sales support. 1
Arkin Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου Μόλις τώρα, lector είπε Στο τσατ ομως μιλας με ανθρωπο ή με μποτακι; Δεν ειναι θεμα εξελιξης, ειναι θεμα μειωσης λειτουργικων εξοδων (εργατικο δυναμικο, μισθοι και εξοπλισμος). Και συνηθως αυτο αποβαινει σε βαρος του τελικου πελατη απο αποψη εξυπηρετησης. Εδω υπηρχαν παντα προβληματα επικοινωνιας και εξυπηρετησης με μεγαλοεταιρειες, ακομα και τηλεφωνικα να επικοινωνουσες, ποσο μαλλον εαν μεσολαβουσε εργολαβος - call center τριτη εταιρεια, φαντασου τι θα γινεται με τα μποτ... Θα παρακαλαμε να μην παει ποτε τιποτα στραβα και να μη χρειαστουμε after sales support. Είναι botaki αλλά μόλις πεις στείλε το αίτημα μου στην εξυπηρέτηση το στέλνει άμεσα και σε λίγες ώρες μιλάς σε mail με πραγματικό άνθρωπο. Πάνω από 5 φορές με έχουν καλύψει έτσι. Προφανώς γίνεται για ελλατωση προσωπικού αλλά όχι ότι κόβουν τελειως την επικοινωνία.
monoxromos Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Αγαπητοί φίλοι υπάρχει καποιο πρόβλημα με το skroutz; Δεν σηκώνουν τηλέφωνο,δεν απαντουν σε mails ,τι συμβαίνει; Επεξ/σία 26 Ιουνίου από monoxromos
naimore Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου τι να συμβαίνει; δεν πληρώνουν για υποστήριξη και δουλεύουν στον αυτόματο, απλό 1
1comment Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Να πω ότι το ίδιο συμβαίνει ακόμα και σε εμάς τους συνεργάτες που είμαστε στο καλάθι σκρουτζ. Μέχρι πρόσφατα μπορούσες να στείλεις γραπτό τικετ με το θέμα που ήθελες. Τώρα καταργήθηκε. Το γράφεις σε τσατ με αυτόματες απαντήσεις! Επίσης υπήρχε τηλέφωνο που μπορούσαμε να καλέσουμε, τώρα έχει εξαφανιστεί από την πλατφόρμα. Δοκιμάστε στο 2152154245. Σε κάποια προϊόντα εμφανίζει και το 2152153401 για παραγγελία. Τώρα με τη ΑΙ φοβάμαι ότι σύντομα το ίδιο θα συμβεί παντού. Τράπεζες, δημ. υπηρεσίες, νοσοκομεία, αστυνομία, τροχαία. Δεν θα μπορείς να βρεις άνθρωπο πουθενά. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις θα είναι η αρχή και μετά θα ακολουθήσει το δημόσιο. Στις 17/6/2025 στις 4:20 ΠΜ, tobindax είπε Το skroutz φαίνεται πλέον εντελώς σε "το ισοπεδώνω κάνοντας τα ελάχιστα για το μέγιστο κέρδος"-mode. Προφανώς... αν σκεφτείς ότι σε εμάς τους συνεργάτες, πέρα από την προμήθεια που συνεχώς αυξάνεται, τώρα βρήκαν να χρεώνουν και... κόστος διεκπαιρέωσης παραγγελιών! Σε λίγο θα μας χρεώνουν και τα μεταφορικά της κουριερ ώστε να μην έχουν κανένα κόστος παρά μόνο κέρδη (στην ουσία μας τα χρεώνουν από τη συνδρομή 500Ε το χρόνο). Επεξ/σία 26 Ιουνίου από 1comment
Billator Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 45 λεπτά πριν, 1comment είπε Να πω ότι το ίδιο συμβαίνει ακόμα και σε εμάς τους συνεργάτες που είμαστε στο καλάθι σκρουτζ. Μέχρι πρόσφατα μπορούσες να στείλεις γραπτό τικετ με το θέμα που ήθελες. Τώρα καταργήθηκε. Το γράφεις σε τσατ με αυτόματες απαντήσεις! Επίσης υπήρχε τηλέφωνο που μπορούσαμε να καλέσουμε, τώρα έχει εξαφανιστεί από την πλατφόρμα. Δοκιμάστε στο 2152154245. Σε κάποια προϊόντα εμφανίζει και το 2152153401 για παραγγελία. Μετά από 2-4 προσπάθειες ανοίγει αυτόματα Ticket αν πεις ότι η απάντηση του δεν σε βοηθά. Πολλές πλατφόρμες μπήκαν σε τέτοια λογική οπότε δεν θεωρώ, ακόμα και με την αρνητική εικόνα χρήσης, να αλλάξει.
teoqq Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Το θέμα είναι ότι πλέον ακόμα και σαν κατάστημα να θες να βοηθήσεις τον πελάτη, σε κάνουν να μην μπορείς με τα αυτόματα και όλα αυτά. ΠΧ, ενώ είχαν αφαιρέσει εδω και καιρό για λόγους ασφαλείας κτλπ τα τηλέφωνα επικοινωνίας του πελάτη(να μην τα βλέπουν δηλαδή τα καταστήματα) , έχουν βάλει ένα κουμπί σύνδεσης τηλεφώνου ή γραπτού μηνύματος όπου και προσπάθησα να επικοινωνήσω με έναν πελάτη μέσω της γραπτής επικοινωνίας. Αναφέρω που λέτε στον πελάτη ο οποίος ζητούσε αντικατάσταση άμεσα, "να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την αντικατάσταση απλά λόγω της διαδικασίας του Skroutz να γνωρίζετε ότι μπορεί να ακυρωθεί εντελώς η παραγγελία με επιστροφή των χρημάτων σας και να πρέπει να την κάνετε ξανά." Ε που λέτε το BOT (φαντάζομαι ότι έγινε αυτόματα και όχι από κάποιον που το είδε) έπιασε την λέξη ακυρωθεί και μας έκλεισε εντελώς τη συνομιλία με αιτιολογία από κάτω" Η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη στο χρήστη. Η προτροπή ενός χρήστη να ακυρώσει την παραγγελία του παραβιάζει την πολιτική του Skroutz Marketplace. 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
1comment Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 ώρες πριν, teoqq είπε Το θέμα είναι ότι πλέον ακόμα και σαν κατάστημα να θες να βοηθήσεις τον πελάτη, σε κάνουν να μην μπορείς με τα αυτόματα και όλα αυτά. ΠΧ, ενώ είχαν αφαιρέσει εδω και καιρό για λόγους ασφαλείας κτλπ τα τηλέφωνα επικοινωνίας του πελάτη(να μην τα βλέπουν δηλαδή τα καταστήματα) , έχουν βάλει ένα κουμπί σύνδεσης τηλεφώνου ή γραπτού μηνύματος όπου και προσπάθησα να επικοινωνήσω με έναν πελάτη μέσω της γραπτής επικοινωνίας. Αναφέρω που λέτε στον πελάτη ο οποίος ζητούσε αντικατάσταση άμεσα, "να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την αντικατάσταση απλά λόγω της διαδικασίας του Skroutz να γνωρίζετε ότι μπορεί να ακυρωθεί εντελώς η παραγγελία με επιστροφή των χρημάτων σας και να πρέπει να την κάνετε ξανά." Ε που λέτε το BOT (φαντάζομαι ότι έγινε αυτόματα και όχι από κάποιον που το είδε) έπιασε την λέξη ακυρωθεί και μας έκλεισε εντελώς τη συνομιλία με αιτιολογία από κάτω" Η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη στο χρήστη. Η προτροπή ενός χρήστη να ακυρώσει την παραγγελία του παραβιάζει την πολιτική του Skroutz Marketplace. 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 Εγώ προσωπικά είναι τελευταία χρονιά που έχω το κατάστημα στο σκρουτζ. Ήδη οι πωλήσεις μέσω σκρουτζ είναι ελάχιστες, πολλές αντικαταβολές επιστρέφουν απαράδοτες ή λόγω αλλαγής γνώμη του πελάτη εξαιτίας της εύκολης διαδικασίας επιστροφών που δίνει χωρίς να τους χρεώνει τα μεταφορικά (πράγμα που κάνουν όλα τα eshop). Σε συνδυασμό με τις προμήθειες που όλο αυξάνονται και το 500αρικο, δεν ξέρω αν αξίζει. Μέχρι τώρα για φέτος βλέπω ότι δεν...
flikifloki Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 1comment είπε Ήδη οι πωλήσεις μέσω σκρουτζ είναι ελάχιστες Αξίζει βέβαια να αναφερθεί πως πολύς κόσμος που γνωρίζει για τις προμήθειες, χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες στην αναζήτηση αλλά μετά αγοράζει απευθείας από καταστήματα όταν καταλήξει κάπου. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από flikifloki 2
teo010 Δημοσ. χθες στις 02:34 πμ Δημοσ. χθες στις 02:34 πμ Το μαγαζί το κλείσανε εντελώς; Τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν. Μου στέλνουν email αν όλα πήγαν καλά στην παράδοση της παραγγελίας μου, τους γράφω ότι είχα ταλαιπωρία με την acs, βάζω χαμηλή αξιολόγηση και ούτε φωνή ούτε ακρόαση
Super Moderators paredwse Δημοσ. πριν από 21 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 21 ώρες 6 hours ago, teo010 said: Το μαγαζί το κλείσανε εντελώς; Τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν. Μου στέλνουν email αν όλα πήγαν καλά στην παράδοση της παραγγελίας μου, τους γράφω ότι είχα ταλαιπωρία με την acs, βάζω χαμηλή αξιολόγηση και ούτε φωνή ούτε ακρόαση Απ' ότι καταλαβαίνω, δίνουν έμφαση στην επικοινωνία μέσω γραπτού και όχι προφορικού λόγου. Ως προς την αξιολόγηση, αφού έκανες την χαμηλή (και σωστά, αφού δεν είχες καλή εμπειρία), τι άλλο περιμένεις; Δεν επανέρχεται η Skroutz, γι'αυτό υπάρχουν οι αξιολογήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα