cmaniac Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Οπως δεν είναι όλα Ιαπωνία, δεν είναι και όλα Κίνα. Είτε μιλάμε για πλακέτες, είτε μιλάμε για συμπιεστές, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν έχουν ευτελιστεί τελείως. Να μου πείτε οτι υπάρχουν πολλά Ταϊλάνδη ή Μαλαισία ναι οκ το δέχομαι. Επίσης το RnD είναι που παίζει ρόλο και κάνει τη διαφορά (οι πατέντες δηλαδη, που προφανώς δεν αφήνουν να κάνουν οτι θέλουν οι Κινέζοι). Υπάρχει βιομηχανική κληρονομιά κάποιων κρατών που τους κρατάει μπροστά. 1
The_Judas Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) Η μητερα μου εχει το daikin FTXB25C (μοντελο του 2016). Η απόδοση του μεσα στο υπνοδωματιο μου φαινεται πολύ αδυναμη. Με τον ανεμιστηρα στο auto ή το χαμηλο φαινεται σχεδόν σαν να μην βγαζει αερα. Αν ανεβασω στο μεγιστο κατι κάνει. Το κλιματιστικό εχει συντηρηθεί κανονικά.... τι θα μπορουσε να φταίει; Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από The_Judas
MARIOSNURSE Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 22 λεπτά πριν, chemkyr είπε γιατι όχι αγαπητέ liakjim? Ας πούμε, ως παράδειγμα, μοτερ εξωτερικου ανεμιστηρα. Το λέω διότι έψαξα σχετικα προσφατα για το δικο μου κλιματιστικο και ότι βρηκα ήταν made in prc...) και το original συμπεριλαμβανομενου Μάρκα; Γενικά δεν ισχύει αυτό, πάντως. 12 λεπτά πριν, cmaniac είπε Οπως δεν είναι όλα Ιαπωνία, δεν είναι και όλα Κίνα. Είτε μιλάμε για πλακέτες, είτε μιλάμε για συμπιεστές, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν έχουν ευτελιστεί τελείως. Να μου πείτε οτι υπάρχουν πολλά Ταϊλάνδη ή Μαλαισία ναι οκ το δέχομαι. Επίσης το RnD είναι που παίζει ρόλο και κάνει τη διαφορά (οι πατέντες δηλαδη, που προφανώς δεν αφήνουν να κάνουν οτι θέλουν οι Κινέζοι). Υπάρχει βιομηχανική κληρονομιά κάποιων κρατών που τους κρατάει μπροστά. Panasonic: συμπιεστής: made in Malaysia. Πυκνωτής, μοτέρ εξωτερικού ανεμιστήρα, πλακέτα: made in Japan.
chemkyr Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Just now, MARIOSNURSE said: Μάρκα; Γενικά δεν ισχύει αυτό, πάντως. hitachi
MARIOSNURSE Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μόλις τώρα, chemkyr είπε hitachi Περίεργο. Μπορώ να σου πω 100% ότι δεν ισχύει σε Daikin και Panasonic.
amotida Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 3 hours ago, Klausx said: Απλά την φτηνότερη συνεργασία ψάχνουν όχι την ποιότητα... να πουλάνε μηχανήματα τους ενδιαφέρει, φυσικά όσο λιγότερα παράπονα τόσο το καλύτερο αλλά πόσοι να διαβάζουν insomnia; Γιατί εμείς τα βλέπουμε αυτά κάθε μέρα, μηχανήματα χωρίς γειώσεις, χαλαρές συνδέσεις, μη τήρηση ελάχιστων μέτρων, διαρροές και άλλα πολλά. Για μία συντήρηση πάμε και ο πελάτης στο τέλος παίρνει γραπτώς τα προβλήματα κάπως έτσι... Που να δείτε τι γίνεται με κάτι Multi σε καινούριες οικοδομές με κρυμμένες τις εξωτερικές μονάδες στα μπαλκόνια σε κατασκευή από γυψοσανίδα με περσίδες και αποστάσεις να μπαίνει κατσαβίδι - νάνος ίσα ίσα... Αλλά φταίμε και εμείς που έχουμε γίνει προσφοράκιδες, δωρεάν δεν υπάρχει στο τέλος κάπου θα το πληρώσεις 100000% Πιστεύω ότι ένα από τα βασικά προβλήματα είναι και κάπου αλλού... στον επαγγελματισμό (ή μάλλον στην έλλειψή του) από πλευράς αυτών που κάνουν τέτοιες εγκαταστάσεις. Και φυσικά, ένα σωρό λόγοι παίζουν ρόλο, ακόμα και ο ίδιος ο άνθρωπος... Θα δώσω κι ένα προσωπικό παράδειγμα: Spoiler Πέρυσι το καλοκαίρι έπρεπε να αγοράσω και να εγκαταστήσω σχετικά γρήγορα κάτι. Κανονικά ήθελα δύο κλιματιστικά, αλλά υπήρχαν κάποια θέματα για το πού και πώς θα μπορούσε να μπει το ένα. Πήρα τον τεχνικό με τον οποίο είχα συνεργαστεί παλιότερα (πραγματικός επαγγελματίας, από τους καλύτερους που έχω συνεργαστεί), μου είπε όμως πως ήταν πνιγμένος με εγκαταστάσεις μεγάλων επαγγελματικών μονάδων και δεν μπορούσε. Μην έχοντας πολλές επιλογές, απευθύνθηκα σε μια τυχαία εταιρεία του χώρου. Μίλησα με τον τύπο, του ζήτησα να έρθει πρώτα να δει τον χώρο από κοντά για να συζητήσουμε τι και πώς. Τελικά κατέληξα να βάλω μόνο ένα. Του είπα ότι θα αγοράσω τη μονάδα από αλλού (δεν είχε στο μαγαζί του καμία μάρκα/μοντέλο που να με ενδιέφερε) και ότι θέλω από αυτόν απλώς την εγκατάσταση. Του ξεκαθάρισα ότι θέλω σωστή εγκατάσταση, όπως προβλέπεται/όπως ορίζει το εγχειρίδιο, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, και να μου πει λοιπόν την τιμή του. Μου είπε μια τιμή που λίγοι θα τολμούσαν να ζητήσουν. Δεν έφερα αντίρρηση, είπα εντάξει. Είχε καταλάβει προφανώς ότι ξέρω από αυτά και είμαι απαιτητικός. Ίσως και για αυτό έδωσε αυτήν την τιμή. Το αποτέλεσμα; Στην καλύτερη περίπτωση, μέτριο... το κατάπια και το προσπέρασα. Του είπα στο τέλος: “Πάρε τα λεφτά σου, σέβομαι τη συμφωνία— εσύ απλώς έκανες ό,τι μπορούσες, όχι αυτό που είχες καταλάβει ότι περιμένω.” Για να πω κι άλλα, στη ζωή μου έτυχε να παρακολουθήσω πολλές εγκαταστάσεις — και για μένα, και για δικούς μου ανθρώπους. Από όλες αυτές τις εμπειρίες, αυτό που κρατάω είναι ότι δεν είναι (μόνο) η τιμή που εγγυάται μια σωστή εγκατάσταση… ούτε κατά διάνοια. Για τις εγκαταστάσεις “δώρο” δεν μπορώ να πω — δεν είχα ποτέ τέτοια περίπτωση. Αλλά αν ισχύει αυτό που λέτε, ότι δηλαδή όσοι κάνουν τέτοιες εγκαταστάσεις για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων είναι αμειβόμενοι σημαντικά λιγότερο από ό,τι παίζει στην αγορά, τότε είναι σαφές ότι αυτοί δεν είναι οι πραγματικοί επαγγελματίες... ή, ακόμα κι αν είναι, λειτουργούν πλέον μόνο με ρυθμούς “τρέχουμε να προλάβουμε”, με τσιγκουνιά στα υλικά και προχειρότητα. Ούτε 20–30€ φιλοδώρημα δεν σου εγγυάται σωστή δουλειά — άντε μόνο να δείξουν λίγο παραπάνω ενδιαφέρον, για τα μάτια του κόσμου. Μόνο αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάποιους που ξέρουν πραγματικά πώς να κάνουν σωστά τη δουλειά, ίσως τη γλιτώσεις. Αλλά κι αυτοί —αν δουλεύουν με τέτοιου είδους συμβόλαια— τρέχουν από ραντεβού σε ραντεβού, δεν έχουν χρόνο για ακριβείς/τελειοτεχνικές δουλειές. Κι ακόμη κι αν ξέρουν πώς πρέπει να γίνει, όταν δέχονται τέτοιες δουλειές με τέτοιους όρους, έχουν χάσει πια την έννοια του επαγγελματισμού και του σεβασμού προς το ίδιο το αντικείμενο. Πάει κι έτσι! Από προσωπική εμπειρία, παρατήρησα ότι οι πιο αξιόπιστοι εγκαταστάτες που έχω συνεργαστεί ήταν πάντα ψυκτικοί που συνεργάζονταν με επίσημες αντιπροσωπείες ή showroom γνωστών premium εταιρειών. Και δεν ήταν πάντα απαραίτητα οι πιο ακριβοί. Στη χώρα που μένω δεν υπάρχουν πακέτα με “δωρεάν εγκατάσταση” από τα καταστήματα. Υπάρχουν υπηρεσίες εγκατάστασης που μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά ή ο εκάστοτε πωλητής να σου προτείνει κάποιο συνεργαζόμενο συνεργείο. Επίσης, υπάρχουν καταστήματα του χώρου που αναλαμβάνουν και την εγκατάσταση — αλλά πάντα ως ξεχωριστή χρέωση ή με διακριτή τιμολόγηση που φαίνεται αν συγκρίνεις με την τιμή της μονάδας σκέτη. Όπως και να ‘χει, και απ’ όπου και να είναι, τα προβλήματα είναι πάνω–κάτω τα ίδια όπως και σε εσάς. Σε όλα τα φόρουμ των Βαλκανίων που έτυχε να διαβάσω — οι ίδιες ακριβώς διαχρονικές ιστορίες. Αν δεν έχεις ιδέα για το πόσο σοβαρός καιεπαγγελματίας είναι ο εγκαταστάτης που θα έρθει, άσχετα από την τιμή, δεν μπορείς να είσαι ήσυχος. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα γίνει όπως πρέπει. 2
Arkin Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 10 λεπτά πριν, MARIOSNURSE είπε Περίεργο. Μπορώ να σου πω 100% ότι δεν ισχύει σε Daikin και Panasonic. Μαλαισία γραφει και στα 2 κουτιά σε αυτό που πήρα περίμενα Τουρκία να πω την αλήθεια. Μηδέν τρίξιμο η μέσα μονάδα μικρή αλλά ποιοτική η εξωτερική πιο ογκώδης δεν είδα κατι που να πεις χαμηλή ποιότητα. Καθαρά 100% Ιαπωνία νομίζω είναι το ururu δεν ξέρω για τα υπόλοιπα.
liakinen Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Το δικό μου Daikin Sensira μοντέλο 3/25 και η μέσα και η έξω είναι Made in Turkey. Αγοράστηκε από "αντιπρόσωπο" της Daikin (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο).
MARIOSNURSE Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 15 λεπτά πριν, Arkin είπε Μαλαισία γραφει και στα 2 κουτιά σε αυτό που πήρα περίμενα Τουρκία να πω την αλήθεια. Μηδέν τρίξιμο η μέσα μονάδα μικρή αλλά ποιοτική η εξωτερική πιο ογκώδης δεν είδα κατι που να πεις χαμηλή ποιότητα. Καθαρά 100% Ιαπωνία νομίζω είναι το ururu δεν ξέρω για τα υπόλοιπα. Μαλαισία είναι η συναρμολόγηση. Η προέλευση των ανταλλακτικών δεν είναι όλα από εκεί. Κάποια είναι Ιαπωνία κλπ, ανάλογα το μοντέλο.
Arkin Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μόλις τώρα, MARIOSNURSE είπε Μαλαισία είναι η συναρμολόγηση. Η προέλευση των ανταλλακτικών δεν είναι όλα από εκεί. Κάποια είναι Ιαπωνία κλπ, ανάλογα το μοντέλο. Το κουτί το πέταξα γράφει κάπου αλλού πχ προέλευση κτλ πάνω στις μονάδες η στα βιβλιαράκια?
MARIOSNURSE Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Ναι το Ururu είναι made in Japan. Μόλις τώρα, Arkin είπε Το κουτί το πέταξα γράφει κάπου αλλού πχ προέλευση κτλ πάνω στις μονάδες η στα βιβλιαράκια? Μέσα, πάνω στα ανταλλακτικά. Και στα ταμπελάκια. 1
kokkinihani Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Καλησπέρα, άναψα το Toshiba Yukai 10άρι στο υπνοδωμάτιο στις 21.00 αρχική θερμοκρασία δωματίου περίπου 26.5 και ζητούμενη 24 στην 3η σκάλα, 2.5 ώρες μετά το θερμόμετρο δείχνει 25, γιατί δεν μπορεί να ψύξει περισσότερο; Ευχαριστώ.
Klausx Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 20 λεπτά πριν, amotida είπε Πιστεύω ότι ένα από τα βασικά προβλήματα είναι και κάπου αλλού... στον επαγγελματισμό (ή μάλλον στην έλλειψή του) από πλευράς αυτών που κάνουν τέτοιες εγκαταστάσεις. Και φυσικά, ένα σωρό λόγοι παίζουν ρόλο, ακόμα και ο ίδιος ο άνθρωπος... Θα δώσω κι ένα προσωπικό παράδειγμα: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Πέρυσι το καλοκαίρι έπρεπε να αγοράσω και να εγκαταστήσω σχετικά γρήγορα κάτι. Κανονικά ήθελα δύο κλιματιστικά, αλλά υπήρχαν κάποια θέματα για το πού και πώς θα μπορούσε να μπει το ένα. Πήρα τον τεχνικό με τον οποίο είχα συνεργαστεί παλιότερα (πραγματικός επαγγελματίας, από τους καλύτερους που έχω συνεργαστεί), μου είπε όμως πως ήταν πνιγμένος με εγκαταστάσεις μεγάλων επαγγελματικών μονάδων και δεν μπορούσε. Μην έχοντας πολλές επιλογές, απευθύνθηκα σε μια τυχαία εταιρεία του χώρου. Μίλησα με τον τύπο, του ζήτησα να έρθει πρώτα να δει τον χώρο από κοντά για να συζητήσουμε τι και πώς. Τελικά κατέληξα να βάλω μόνο ένα. Του είπα ότι θα αγοράσω τη μονάδα από αλλού (δεν είχε στο μαγαζί του καμία μάρκα/μοντέλο που να με ενδιέφερε) και ότι θέλω από αυτόν απλώς την εγκατάσταση. Του ξεκαθάρισα ότι θέλω σωστή εγκατάσταση, όπως προβλέπεται/όπως ορίζει το εγχειρίδιο, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, και να μου πει λοιπόν την τιμή του. Μου είπε μια τιμή που λίγοι θα τολμούσαν να ζητήσουν. Δεν έφερα αντίρρηση, είπα εντάξει. Είχε καταλάβει προφανώς ότι ξέρω από αυτά και είμαι απαιτητικός. Ίσως και για αυτό έδωσε αυτήν την τιμή. Το αποτέλεσμα; Στην καλύτερη περίπτωση, μέτριο... το κατάπια και το προσπέρασα. Του είπα στο τέλος: “Πάρε τα λεφτά σου, σέβομαι τη συμφωνία— εσύ απλώς έκανες ό,τι μπορούσες, όχι αυτό που είχες καταλάβει ότι περιμένω.” Για να πω κι άλλα, στη ζωή μου έτυχε να παρακολουθήσω πολλές εγκαταστάσεις — και για μένα, και για δικούς μου ανθρώπους. Από όλες αυτές τις εμπειρίες, αυτό που κρατάω είναι ότι δεν είναι (μόνο) η τιμή που εγγυάται μια σωστή εγκατάσταση… ούτε κατά διάνοια. Για τις εγκαταστάσεις “δώρο” δεν μπορώ να πω — δεν είχα ποτέ τέτοια περίπτωση. Αλλά αν ισχύει αυτό που λέτε, ότι δηλαδή όσοι κάνουν τέτοιες εγκαταστάσεις για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων είναι αμειβόμενοι σημαντικά λιγότερο από ό,τι παίζει στην αγορά, τότε είναι σαφές ότι αυτοί δεν είναι οι πραγματικοί επαγγελματίες... ή, ακόμα κι αν είναι, λειτουργούν πλέον μόνο με ρυθμούς “τρέχουμε να προλάβουμε”, με τσιγκουνιά στα υλικά και προχειρότητα. Ούτε 20–30€ φιλοδώρημα δεν σου εγγυάται σωστή δουλειά — άντε μόνο να δείξουν λίγο παραπάνω ενδιαφέρον, για τα μάτια του κόσμου. Μόνο αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάποιους που ξέρουν πραγματικά πώς να κάνουν σωστά τη δουλειά, ίσως τη γλιτώσεις. Αλλά κι αυτοί —αν δουλεύουν με τέτοιου είδους συμβόλαια— τρέχουν από ραντεβού σε ραντεβού, δεν έχουν χρόνο για ακριβείς/τελειοτεχνικές δουλειές. Κι ακόμη κι αν ξέρουν πώς πρέπει να γίνει, όταν δέχονται τέτοιες δουλειές με τέτοιους όρους, έχουν χάσει πια την έννοια του επαγγελματισμού και του σεβασμού προς το ίδιο το αντικείμενο. Πάει κι έτσι! Από προσωπική εμπειρία, παρατήρησα ότι οι πιο αξιόπιστοι εγκαταστάτες που έχω συνεργαστεί ήταν πάντα ψυκτικοί που συνεργάζονταν με επίσημες αντιπροσωπείες ή showroom γνωστών premium εταιρειών. Και δεν ήταν πάντα απαραίτητα οι πιο ακριβοί. Στη χώρα που μένω δεν υπάρχουν πακέτα με “δωρεάν εγκατάσταση” από τα καταστήματα. Υπάρχουν υπηρεσίες εγκατάστασης που μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά ή ο εκάστοτε πωλητής να σου προτείνει κάποιο συνεργαζόμενο συνεργείο. Επίσης, υπάρχουν καταστήματα του χώρου που αναλαμβάνουν και την εγκατάσταση — αλλά πάντα ως ξεχωριστή χρέωση ή με διακριτή τιμολόγηση που φαίνεται αν συγκρίνεις με την τιμή της μονάδας σκέτη. Όπως και να ‘χει, και απ’ όπου και να είναι, τα προβλήματα είναι πάνω–κάτω τα ίδια όπως και σε εσάς. Σε όλα τα φόρουμ των Βαλκανίων που έτυχε να διαβάσω — οι ίδιες ακριβώς διαχρονικές ιστορίες. Αν δεν έχεις ιδέα για το πόσο σοβαρός καιεπαγγελματίας είναι ο εγκαταστάτης που θα έρθει, άσχετα από την τιμή, δεν μπορείς να είσαι ήσυχος. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα γίνει όπως πρέπει. Σίγουρα παίζει ρόλο ο επαγγελματισμός γιαυτό και θα πρέπει να κοιτάς να είναι αδειούχος, πιστοποιημένος, website, αξιολογήσεις ώστε να μειώσεις όσο γίνεται τις πιθανότητες. Δεν είναι πάντα θέμα τιμής όπως σωστά είπες γιατί μπορεί να πέσεις σε δαγκωνιαρη. Όπως υπάρχουν καλοί πελάτες έτσι υπάρχουν και καλοί τεχνικοί και το αντίθετο. Παλιότερα ήταν πιο απλά τα πράγματα... πλέον μία κακή εγκατάσταση ή ένα μη ποιοτικό μηχάνημα θα το πληρώνεις στο ρεύμα για αρκετά χρόνια.
liakjim Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 4 ώρες πριν, Kostas.karras είπε για ενα υπνοδωματιο 13m² τι προτεινετε με βαση την ψυξη? budget 300-350ε αν αξιζει κατι πολυ ασ παει και λιγο παραπανω. εχω δει αυτα https://www.skroutz.gr/comparelists/407?compare=40019448%2C22642397%2C40402851%2C38639390%2C61046268%2C46764259 και αυτο στα 300 https://www.electrostudio.gr/product/51092/klimatismos,-thermansi-air-condition-klimatistika-inverter-klimatistiko-inverter-kca25-09ivikca25-09ivo-9000-btuh-me-ionistiwi-fi-aa-/ Το Tesla 1
MARIOSNURSE Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 2 ώρες πριν, cmaniac είπε Οπως δεν είναι όλα Ιαπωνία, δεν είναι και όλα Κίνα. Είτε μιλάμε για πλακέτες, είτε μιλάμε για συμπιεστές, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν έχουν ευτελιστεί τελείως. Να μου πείτε οτι υπάρχουν πολλά Ταϊλάνδη ή Μαλαισία ναι οκ το δέχομαι. Επίσης το RnD είναι που παίζει ρόλο και κάνει τη διαφορά (οι πατέντες δηλαδη, που προφανώς δεν αφήνουν να κάνουν οτι θέλουν οι Κινέζοι). Υπάρχει βιομηχανική κληρονομιά κάποιων κρατών που τους κρατάει μπροστά. Αυτός είναι ο συμπιεστής από το Panasonic μου. Είναι παραγωγή της ίδιας της εταιρείας, όχι φασόν. Το μοτέρ του ανεμιστήρα, ο πυκνωτής και η πλακέτα λένε made in Japan. Καμιά σχέση με φασόν Κίνας, λοιπόν. Συναρμολόγηση: Μαλαισία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα