Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Pan_K είπε

liakjim, το λινκ που παρέθεσες αυτό λέει, ότι τα dF εξυπηρετούν στην προθέρμανση των λαδιών

Οπότε, εφόσον βλέπω τόσα πολλά dF, το καλώδιο με το οποίο τυλίξανε τον συμπιεστή και άλλα μέρη της εξωτερικής μονάδας δεν επαρκεί. Σωστά; 

Το καλώδιο είναι στο stby, το df είναι ανάμεσα στα on-off.

  • Απαντ. 13,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το καλώδιο είναι στο stby, το df είναι ανάμεσα στα on-off.

Είσαι σίγουρος ότι είναι μόνο στο stanby; Δηλαδή όλο αυτό το σύστημα εξυπηρετεί την μια και μοναδική φορά που θα ενεργοποιήσεις την μονάδα, ενώ κατά την διάρκεια της λειτουργίας της αυτό το σύστημα είναι αδρανές; Αν είναι έτσι, τότε αυτό δεν γίνεται καθόλου σαφές στις περιγραφές του κατασκευαστή, ο οποίος αφήνει μάλιστα να εννοηθούν πολλά περισσότερα από αυτό. Από την άλλη εξηγεί τα πολλά dF. 

Επεξ/σία από Pan_K
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pan_K είπε

liakjim, το λινκ που παρέθεσες αυτό λέει, ότι τα dF εξυπηρετούν στην προθέρμανση των λαδιών

Οπότε, εφόσον βλέπω τόσα πολλά dF, το καλώδιο με το οποίο τυλίξανε τον συμπιεστή και άλλα μέρη της εξωτερικής μονάδας δεν επαρκεί. Σωστά; 

Ένα μηχάνημα Inverter με τριχοειδή σαν εκτονωτικό μέσο δεν μπορεί να δουλέψει σε καμία περίπτωση όπως ένα με ηλεκτρονική βαλβίδα.... γιαυτό και αναγκάζεται να ανεβάσει στροφές ώστε να ρυθμίσει την υπερθέρμανση του ψυκτικού μέσου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, cmaniac είπε

!!!!

Δεν έχουν ηλεκτρονική βαλβίδα εκτόνωσης;

Όλα τα οικονομικά έτσι είναι. Inventor/Carrier/comfee 2018-22 κτλ ήταν βασισμένα στην Blanc Series.
 

 

Επεξ/σία από Klausx
  • Sad 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pan_K είπε

Είσαι σίγουρος ότι είναι μόνο στο stanby; Δηλαδή όλο αυτό το σύστημα εξυπηρετεί την μια και μοναδική φορά που θα ενεργοποιήσεις την μονάδα, ενώ κατά την διάρκεια της λειτουργίας της αυτό το σύστημα είναι αδρανές; Αν είναι έτσι, τότε αυτό δεν γίνεται καθόλου σαφές στις περιγραφές του κατασκευαστή, ο οποίος αφήνει μάλιστα να εννοηθούν πολλά περισσότερα από αυτό. Από την άλλη εξηγεί τα πολλά dF. 

Δεν συντονιζομαστε, θα το γράψω πιο αναλυτικά αργότερα. 

40 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ένα μηχάνημα Inverter με τριχοειδή σαν εκτονωτικό μέσο δεν μπορεί να δουλέψει σε καμία περίπτωση όπως ένα με ηλεκτρονική βαλβίδα.... γιαυτό και αναγκάζεται να ανεβάσει στροφές ώστε να ρυθμίσει την υπερθέρμανση του ψυκτικού μέσου.

Το αναλύεις λίγο περισσότερο; 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το αναλύεις λίγο περισσότερο; 

Το μηχάνημα έχει αισθητήρα που ελέγχει υπερθέρμανση και ρυθμίζει την ηλεκτρονική βαλβίδα ανάλογα, όταν όμως έχει τριχοειδή το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ρυθμίσει τις στροφές του συμπιεστή.

Ωραία είναι να το ρίχνουμε μόνο στο "Oil return cycle" αλλά σε ένα κύκλωμα τόσο μικρό που να πάει το λάδι που πρέπει κάθε 1 ώρα μην πω και λιγότερο να χάνεις την άνεση από θόρυβο / ψυχρό αέρα;

Βέβαια αν ξέρεις τι να ρωτήσεις το ΑΙ σου βάζει και άλλες λεπτομέρειες.

Screenshot_238.png.339b948d6a804e63b29e010dbb2b41ed.png

  • Thanks 1
Δημοσ.

Χοντρικά 
Ένα σύστημα τριχοειδή σωλήνα λόγο της σταθερής διαμέτρου και μήκους που έχει αυτός  απαιτεί ακριβή ποσότητα πλήρωσης με ψυκτικό μεσο και ψεκάζει σταθερή ποσότητα στον εξατμιστή. Ένα σύστημα με EEV ψεκάζει περισσότερη η λιγότερη ποσότητα ανάλογα με τις εντολές που του δίνει ο ελεγκτής ο οποίος δέχεται  μέσω αισθητήρων την πίεση και την θερμοκρασία του εξατμιστή και ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει από το εργοστάσιο εν προκειμένω ψεκάζει ανάλογα Τα συστηματα  EEV  είναι περισσότερο ευέλικτα και μάλλον αποδίδουν καλύτερα  

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...