Λύση Nabuko Δημοσ. 14 Αυγούστου Λύση Δημοσ. 14 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Με αυτη τη λογική, παρήγγειλα ξανά το ίδιο αντικείμενο, απο άλλο πωλητή. Πλήρωσα κανονικά ΦΠΑ και τώρα μου ζητάνε ξανά ΦΠΑ τα ΕΛΤΑ, ίσο με αυτόν που πλήρωσα.... Ο πωλητής φταίει Δεν χρησιμοποίησε IOSS (ή έδωσε λάθος κωδικό στο δέμα). Το τιμολόγιο μέσα στο πακέτο δεν έδειχνε ξεκάθαρα ότι ο ΦΠΑ έχει ήδη πληρωθεί. Ο μεταφορέας δήλωσε την αξία χωρίς να δηλώσει τον προπληρωμένο ΦΠΑ. 15 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Έχει κανείς ιδέα πως ενημερώνω τα ΕΛΤΑ ότι έχει ήδη πληρωθεί ο φόρος? Έχεις δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή από τον πωλητή (για τον πρώτο ΦΠΑ) αφού είχαν υποχρέωση να στείλουν με IOSS. Δοκίμασε πρώτα εκεί Αναφορά σε κείμενο *Η ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων) αναφέρει ρητά ότι ο αγοραστής που πλήρωσε δύο φορές τον ΦΠΑ μπορεί να ζητήσει επιστροφή αυτού του ποσού από τον πωλητή ή την ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω της οποίας έγινε η αγορά. Επεξ/σία 14 Αυγούστου από Nabuko 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα