Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Στις 13/6 αγόρασα μια οθόνη από Πλαίσιο. Την ίδια μέρα το βράδυ (20:30 περίπου) την εγκατέστησα και παρατήρησα άμεσα πρόβλημα στην εικόνα (γραμμές στο πάνελ). Την επόμενη μέρα (14/6) πήγα πίσω στο κατάστημα με φωτογραφίες που έδειχναν καθαρά το πρόβλημα. Οι υπάλληλοι μου είπαν ότι "δεν φαίνεται κάτι τραγικό" και πως θα ήταν καλύτερα να μιλήσω με κάποιον που "ξέρει από οθόνες", την Τετάρτη (18/6).

Πράγματι ξαναπήγα τότε, αλλά ο υπάλληλος αμφισβήτησε το πρόβλημα λέγοντας πως η ζημιά "φαίνεται επειδή η μία φωτογραφία είναι ζουμαρισμένη". Του εξήγησα ότι και οι δύο φωτογραφίες τραβήχτηκαν από κανονική απόσταση, χωρίς zoom. Δεν με πίστεψε.

Την Παρασκευη 20/6 πήγα το πρωί στο κατάστημα με την ίδια την οθόνη. Έγινε τεχνικός έλεγχος μπροστά μου, διαπιστώθηκε το πρόβλημα και πέρασαν τη διαδικασία ως DOA. Μου είπαν ότι μέχρι την επόμενη μέρα θα έχω την αντικατάσταση.

Όμως, λίγες ώρες μετά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι είμαι εκτός DOA επειδή "η 7η μέρα ήταν η 19ή" και πως θα πάει για RMA. Τόνισα ότι το αγόρασα στις 20:30 την 13η (δηλαδή πρακτικά η χρήση ξεκίνησε 14/6) και δεν αναφέρεται πουθενά στις πολιτικές τους ότι μετράει από μερα αγοράς.( τουλαχιστον οχι καπου που να το βρισκεις)

Τελικά πήγα στο κατάστημα, μίλησα με τον διευθυντή και, αφού του εξήγησα όλα τα παραπάνω, μου έκανε εξαίρεση και ενέκρινε την αντικατάσταση ως DOA, καθώς το πρόβλημα φαινόταν καθαρά.

Όμως όταν πήγα να παραλάβω τη νέα οθόνη, με ενημέρωσαν ότι την είχαν ήδη πουλήσει (!), λίγο μετά που έφυγα το πρωί. Δηλαδή, την ώρα που περίμεναν ακόμη την τελική έγκριση του DOA και μαλιστα ο ενας υπαλληλος ειπε οτι την εδωσαν επειδη πηγε ο αγοραστης πιο πριν απο εμενα κατι στο οποιο ο συναδελφος του ειπε οτι πραγματι ειμουν εκει νωριτερα(να σημειωθει οτι ειχα μιλησει και στον ιδιο υπαλληλο το πρωι γιατι εκει ηταν). Όταν τους ρώτησα γιατί δεν την κράτησαν, μου απάντησαν ότι "στο Πλαίσιο δεν γίνονται κρατήσεις" – ενώ δεν πρόκειται για κράτηση, αλλά για δεσμευμένη μονάδα αντικατάστασης.

Μου είπαν ότι θα φέρουν καινούργια μονάδα σε λίγες μέρες, όμως τους είχα ήδη ενημερώσει ότι θα λείπω για 2 μήνες, άρα θα μείνει στην αποθήκη μέχρι τότε.

 Το ερώτημά μου είναι:
– Θεωρείτε σωστή τη διαχείριση;
– Έχετε παρόμοια εμπειρία από DOA στο Πλαίσιο;
– Υπάρχει περίπτωση να ζητήσω αποζημίωση ή κάποια συμβολική κίνηση για την ταλαιπωρία;

Ευχαριστώ πολύ.

 

ΥΣ Ο ιδιος υπαλληλος οταν του ελεγα οτι ειχαμε μιλησει την Τεταρτη ελεγε οτι δεν με  ειχε δει ποτε,ακολουθουν εικονες του προβληματος (Με βάση την οδηγία 2011/83/ΕΕ και τις εμπορικές πρακτικές της Ε.Ε., η ημερομηνία αναγγελίας του προβλήματος μετράει, όχι η τελική αξιολόγηση.)

monitor right side.jpg

monitor left side.jpg

Επεξ/σία από Xri-_-Stos
Δημοσ.

Εχετε δικιο αλλα δυστυχως ειμαι σε δυσκολη θεση επειδη,την οθονη την πηρα σε συνδιασμο με ενα promo το οποιο αφαιρεσε το φπα οποτε πηρα την οθονη στα 400 ευρο  μονο και μαζι με την εγγυηση που καλυβει το burn in(ετσι μου ειπαν 4 διαφορετικοι υπαλθλλοι) στα 450 με αλλα λογια δεν παιρνω ιδια οθονη με τα ιδια χρηματα...

https://www.skroutz.gr/s/58820782/Samsung-Odyssey-G6-G61SD-OLED-HDR-Monitor-27-QHD-2560x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-0-03ms-GTG.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...