Προς το περιεχόμενο

samsung service


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από stormrain,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημερα σε ολους ενδιαφερομαι για αγορα s25 ultra ομως δυσταζω λογο σερβις στην χωρα αν χρειαστει στα 3 χρονια μπαταρια θα ηθελα official part και οχι να ψαχνω αριστερα δεξια τι θα κανω με το κινητο μου (η μπαταρια ηταν το πιο απλο παραδειγμα) καλως η κακος η apple εχει το istorm οποτε εχεις original parts αν γινει κατι με το αναλογο κοστος και για αυτο δεν εχω προβει σε αγορα του κινητου ακομα επισης για αυτο τον λογο σκεφτομαι και το iphone σαν επιλογη οσο και αν ειμαι του android 

υγ παρακαλω οχι επιθετικα σχολια συζητηση προσπαθω να κανω και να βγαλω ακρη μεσα απο καποια εμπειρια που μπορει να ειχε καποιος με παλαιοτερο τηλεφωνο γιατι καλως η κακος η αγορα του επομενου κινητου μου εξαρταται κατα μεγαλο βαθμο απο το service και την υποστηριξη τοσο των καταστηματων αλλα και τοσο του software ευχαριστω πολυ περιμενω τις απαντησεις σας 

Δημοσ.

Η samsung έχει δίκτυο εξυπηρέτισης στην Ελλάδα ,αλλα οι χρεώσεις , οι βλάβες και η εξυπηρέτιση είναι σχετικές πρώτα με την πολιτική της εταιρίας .

  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχει επίσημο service στην Ελλάδα. Εμένα βέβαια μου έσπασαν τόσο πολύ τα νεύρα με μια αλλαγή μπαταρίας σε galaxy s21 που απλά άλλαξα κινητό.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nearxos_pap είπε

καλημερα σε ολους ενδιαφερομαι για αγορα s25 ultra ομως δυσταζω λογο σερβις στην χωρα αν χρειαστει στα 3 χρονια μπαταρια θα ηθελα official part και οχι να ψαχνω αριστερα δεξια τι θα κανω με το κινητο μου (η μπαταρια ηταν το πιο απλο παραδειγμα) καλως η κακος η apple εχει το istorm οποτε εχεις original parts αν γινει κατι με το αναλογο κοστος και για αυτο δεν εχω προβει σε αγορα του κινητου ακομα επισης για αυτο τον λογο σκεφτομαι και το iphone σαν επιλογη οσο και αν ειμαι του android 

υγ παρακαλω οχι επιθετικα σχολια συζητηση προσπαθω να κανω και να βγαλω ακρη μεσα απο καποια εμπειρια που μπορει να ειχε καποιος με παλαιοτερο τηλεφωνο γιατι καλως η κακος η αγορα του επομενου κινητου μου εξαρταται κατα μεγαλο βαθμο απο το service και την υποστηριξη τοσο των καταστηματων αλλα και τοσο του software ευχαριστω πολυ περιμενω τις απαντησεις σας 

Ενας λόγος που πουλάει κινητά η samsung είναι το sevice της και ειδικότερα η smartec στο χαιδάρι, όσο για την μπαταρία που αναφέρεις ενημερωτικά και μία ημέρα πρίν λήξει η 2ετία μπορείς να αλλάξεις την μπαταρία κερδίζοντας τό κόστος εργασίας, μετά την διετία πληρώνεις μπαταρία και εργασία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, filip123go είπε

Υπάρχει επίσημο service στην Ελλάδα. Εμένα βέβαια μου έσπασαν τόσο πολύ τα νεύρα με μια αλλαγή μπαταρίας σε galaxy s21 που απλά άλλαξα κινητό.

Δλδ τι έγινε?Έχω και εγώ 21 fe και σκέφτομαι για μπαταρία..

  • Moderators
  • Λύση
Δημοσ.
Στις 22/6/2025 στις 12:56 ΜΜ, Nearxos_pap είπε

δυσταζω λογο σερβις στην χωρα

Το service της Samsung το εχει η Smartec, η οποια εχει εξαιρετικες υπηρεσιες. Οσες φορες την εχω χρειαστει, απλα στελνω την συσκευη με ACS, δικη τους χρεωση και μου την επιστρεφουν εντος δυο ημερων ξερωγω. Αλλα και γενικα, απ'ο,τι ακουγεται, εκτος εξαιρεσεων οπως του φιλου παραπανω, ειναι αψογη.

Αλλα και ενα αλλο επισημο service στην Νεα Ερυθραια που ειχε χρησιμοποιησει ο αδερφος μου για μπαταρια στο Note20 ultra του, μια χαρα εξυπηρετικοτατο ηταν ειπε.

  • Thanks 2
Δημοσ.
18 hours ago, daPro said:

Δλδ τι έγινε?Έχω και εγώ 21 fe και σκέφτομαι για μπαταρία..

Μου είχαν πει ότι πρέπει οπωσδήποτε να σβήσω τα δεδομένα από το κινητό για να γίνει αλλαγή μπαταρίας, ήθελα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία άμεσης αντικατάστασης που έχουν (που έρχεται courier, το παραλαμβάνει και στο επιστρέφει) και δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν άμεσα, και γενικώς ήταν κακη η εμπειρία μου μαζί τους. Αφου πήρα καινούριο κινητό , το πήγα σε μαγαζί της γειτονιάς, και μια χαρά μου άλλαξε μπαταρία, τα δεδομένα μου δεν σβήστηκαν και ήταν και στο 1/3 της τιμής. Στα αρνητικά, ότι δεν είναι πλέον αδιάβροχο το κινητό .

  • Like 1
  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filip123go είπε

, ήθελα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία άμεσης αντικατάστασης που έχουν (που έρχεται courier, το παραλαμβάνει και στο επιστρέφει) και δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν άμ

Πάντως σχετικά με αυτο, δεν ενεργοποιείς κατι. Τους παίρνεις τηλέφωνο, τους λες οτι θα το στείλεις, παίρνεις μετα την ACS και απλα ζητάς να έρθουν να παραλάβουν δέμα με χρέωση παραλήπτη. Δεν εχει καποια official διαδικασία θελω να πω.

1 ώρα πριν, filip123go είπε

Μου είχαν πει ότι πρέπει οπωσδήποτε να σβήσω τα δεδομένα από το κινητό για να γίνει αλλαγή μπαταρίας

Αυτο ισχυει, γενικώς το λενε, αν και σπάνια να σβήσουν κατι, νομιζω αυτο το ζητάνε για να ειναι καλυμμένοι σε περίπτωση που πάει κατι στραβά και/ή θέλουν να κάνουν καναν έλεγχο για να έχουν  πρόσβαση. Νομιζω υπάρχει παρεμπιπτόντως η επιλογή Service Mode στα samsung, που δίνει πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένες λειτουργίες του κινητού σου και ειναι ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

  • Like 1
Δημοσ.
32 minutes ago, stormrain said:

Αυτο ισχυει, γενικώς το λενε, αν και σπάνια να σβήσουν κατι, νομιζω αυτο το ζητάνε για να ειναι καλυμμένοι σε περίπτωση που πάει κατι στραβά και/ή θέλουν να κάνουν καναν έλεγχο για να έχουν  πρόσβαση. Νομιζω υπάρχει παρεμπιπτόντως η επιλογή Service Mode στα samsung, που δίνει πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένες λειτουργίες του κινητού σου και ειναι ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

Ναι ναι υπάρχει αυτή η επιλογή, αλλά δεν τους έκανε. Ήθελαν να πάρουν το τηλέφωνο wiped τελείως. (Πριν κανένα χρόνο όλα αυτά)

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει επιλογή για λειτουργία συντήρησης στις συσκευές εδώ και κανένα χρόνο μπορεί και παραπάνω.

όσο για αυτά που λες,λόγω προσωπικών δεδομένων δεν μπορεί να μπει συσκευή κλειδωμένη στο σέρβις. Αρχικά πρέπει να γίνει έλεγχος με πρόγραμμα για την σωστή λειτουργία της και τεστ στεγανότητας. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να τους δώσεις κωδικο/πιν/μοτιβο/whatever  λόγω προσωπικών δεδομένων.

ΑΝ στείλεις την συσκευή κλειδωμένη, δεν μπορεί να γίνει κανένας τεχνικός έλεγχος οπότε αν σου άλλαζαν πχ μπαταρία και μετά δεν έπαιζε η κάμερα δεν θα μπορούσαν να το γνωρίζουν (αν φυσικά δεν είχες ενημερώσει κ εσύ οτι ξέρετε κάτι δεν παιζει η μπροστινη καμερα πχ αλλα δεν με απασχολεί - εγώ  μπαταρία θέλω απλά)

Έλεγχος ορθής λειτουργίας γίνεται ΠΡΙΝ ανοιχθεί η συσκευή και αφού επισκευαστεί(ποιοτικός έλεγχος).

Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο,αλλά ναι υπάρχουν κ αυτοί οι πονηροί.

ο μόνος λόγος να μην γίνει αυτό (λειτουργία συντήρησης) είναι μια σπασμένη οθόνη. Εκεί δεν ξέρω τι γίνεται, λογικά έρχονται σε συνεννόηση για τα δεδομένα.

Δημοσ.

Για οποιαδήποτε επισκευή ρωτάμε το κάθε service για όλες τις διαδικασίες ,απορίες και τυχόν κόστος και μετά αποφασίζουμε ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...