Crash24 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:45 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:45 μμ Η Apple αντιμετωπίζει αυξανόμενη αντίσταση από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σχετικά με το CarPlay Ultra, την επόμενης γενιάς έκδοση του λογισμικού CarPlay για οχήματα που ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα. Δημοσίευμα των Financial Times αναφέρει ότι αρκετές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αποσύρουν τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους για υποστήριξη του αναβαθμισμένου λογισμικού. Οι γερμανικές εταιρείες πολυτελών αυτοκινήτων Mercedes-Benz και Audi έχουν αποστασιοποιηθεί από το σύστημα, μαζί με τις Volvo, Polestar και Renault. Πρόκειται για σημαντική υποχώρηση από την αρχική ανακοίνωση της Apple το 2022, η οποία αρχικά κατονόμζε 14 αυτοκινητοβιομηχανίες ως μελλοντικούς συνεργάτες του CarPlay Ultra, συμπεριλαμβανομένων όλων των προαναφερθέντων. Το CarPlay Ultra υπερβαίνει κατά πολύ το παραδοσιακό CarPlay καθώς αναλαμβάνει τον έλεγχο ολόκληρης της εμπειρίας του ταμπλό. Το σύστημα εμφανίζει πληροφορίες του οχήματος όπως θερμοκρασία, ταχύτητα και επίπεδα καυσίμου παράλληλα με εφαρμογές του iPhone, δημιουργώντας αυτό που η Apple αποκαλεί "μια ενοποιημένη και συνεπή εμπειρία σε όλες τις οθόνες του οδηγού". Η Mercedes-Benz είχε προηγουμένως εκφράσει απροθυμία να παραχωρήσει τον έλεγχο του ταμπλό στην Apple. Τώρα και άλλες premium μάρκες ακολουθούν το παράδειγμά της, επικαλούμενες ανησυχίες για τη διατήρηση των δικών τους εμπειριών λογισμικού και των ροών εσόδων από υπηρεσίες εντός του αυτοκινήτου. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ορισμένες εταιρείες θεωρούν την είσοδο της Apple στις οθόνες οδηγού ως υπέρβαση. Ένα στέλεχος της Renault, η οποία αναπτύσσει ένα όχημα που ελέγχεται κυρίως από λογισμικό με την Google και την Qualcomm, δήλωσε ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είπε στην Apple: "Μην προσπαθήσετε να εισβάλετε στα δικά μας συστήματα". Όσον αφορά άλλες μάρκες αυτοκινήτων που συμπεριλήφθηκαν στον αρχικό κατάλογο της Apple του 2022, η Jaguar Land Rover δήλωσε ότι εξακολουθεί να αξιολογεί το σύστημα, ενώ η Ford και η Nissan μαζί με τη μάρκα Infiniti ανέφεραν ότι δεν έχουν πληροφορίες να μοιραστούν σχετικά με μελλοντική εφαρμογή. Η BMW – η οποία δεν αναφέρθηκε στον αρχικό κατάλογο συνεργατών της Apple – δήλωσε ότι θα ενσωματώσει το υπάρχον Apple CarPlay με το νέο της σχεδιασμό, αλλά όχι το CarPlay Ultra, σύμφωνα με τους FT. Εν τω μεταξύ, η Audi δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να προσφέρει στους οδηγούς "μια προσαρμοσμένη και απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία", οπότε δεν θα χρησιμοποιήσει το CarPlay Ultra, αν και η τυπική έκδοση είναι διαθέσιμη στα οχήματά της. Η αντίσταση έρχεται παρά την συντριπτική δημοτικότητα του τυπικού CarPlay - η Apple ισχυρίζεται ότι το 98% των νέων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ περιλαμβάνουν το τυπικό CarPlay, με τους οδηγούς να το χρησιμοποιούν πάνω από 600 εκατομμύρια φορές καθημερινά. Επί του παρόντος, μόνο η Aston Martin προσφέρει το CarPlay Ultra σε οχήματα παραγωγής. Η Hyundai και τα αυτοκίνητα Kia και Genesis παραμένουν αφοσιωμένοι συνεργάτες, ενώ η Porsche σχεδιάζει μελλοντική υποστήριξη. Άλλες μάρκες που ανακοινώθηκαν αρχικά, όπως η Ford και η Nissan, δεν έχουν παράσχει ενημερώσεις για τα σχέδιά τους σχετικά με το CarPlay Ultra. Παρά τις αποσύρσεις, η Apple δήλωσε στους FT ότι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα χρησιμοποιούν το CarPlay Ultra θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα. "Συνεργαζόμαστε στενά με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να παρέχουμε το καλύτερο του iPhone και το καλύτερο του αυτοκινήτου και αυτό το project απαιτεί χρόνο", δήλωσε η Apple. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Vasilisxd Δημοσ. Παρασκευή στις 11:42 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:42 πμ Εγώ πάντως δεν το καταλαβαίνω αυτό το σύστημα. Εάν διακοπεί η σύνδεση ή δεν έχεις πολύ μπαταρία κλπ θα γυρίζει στο παραδοσιακό μενού του αυτοκινήτου, θα έχεις δηλαδή 2 διαφορετικά περιβάλλοντα, ανάλογα την κατάσταση του κινητού σου. Δικαιολογημένα φαντάζομαι οι εταιρίες δε θέλουν να συμμετάσχουν. 6
farcry33 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:47 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:47 πμ Η Apple προσπαθεί καιρό να μπει στον τομέα αλλά όσο πάει το χάνει από παντού νομίζω είναι τελειωμένη υπόθεση. 5
somt Δημοσ. Παρασκευή στις 11:49 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:49 πμ το carplay σαν infotainment ειναι μια χαρά τώρα όλο το αυτοκίνητο να δείχνει όπως θέλει η apple, αφαιρεί από την ταυτότητα του κατασκευαστή και χάνει το αμάξι το brand identity πιο πολύ απορώ που αρχικά δήλωσαν ότι θα συμμετάσχουν 18 1
Bil79 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:51 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:51 πμ Ψάχνει για μ... η Apple ή μου φαίνεται; 4 1
Volga Δημοσ. Παρασκευή στις 11:52 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:52 πμ "η Apple ισχυρίζεται ότι το 98% των νέων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ περιλαμβάνουν το τυπικό CarPlay, με τους οδηγούς να το χρησιμοποιούν πάνω από 600 εκατομμύρια φορές καθημερινά." Αυτό που θεωρούν τις ΗΠΑ το κέντρο του κόσμου με ξεπερνάει... 10 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Εγώ πάντως δεν το καταλαβαίνω αυτό το σύστημα. Εάν διακοπεί η σύνδεση ή δεν έχεις πολύ μπαταρία κλπ θα γυρίζει στο παραδοσιακό μενού του αυτοκινήτου, θα έχεις δηλαδή 2 διαφορετικά περιβάλλοντα, ανάλογα την κατάσταση του κινητού σου. Δικαιολογημένα φαντάζομαι οι εταιρίες δε θέλουν να συμμετάσχουν. Δεν είναι εκεί το θέμα φαντάζομαι. Το πρόβλημα αφορά το ότι αν μπει κάτι τέτοιο, θα δρομολογεί εξελίξεις που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ακολουθούν και οποίες δεν ακολουθούν θα μένουν πίσω γιατί η Χ Apple θα λέει "κοιτάξτε, αυτές τις σούπερ Ψ λειτουργίες τις έχουν τα αυτοκίνητα της Opel, ενώ αυτά της FIAT δεν τις έχουν." Τρέχα Fiat να πληρώσεις έξτρα άδειες στην Apple για να τα ενσωματώσεις κι εσύ. 5
jimmy213 Δημοσ. Παρασκευή στις 12:28 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:28 μμ 41 minutes ago, Vasilisxd said: Εγώ πάντως δεν το καταλαβαίνω αυτό το σύστημα. Εάν διακοπεί η σύνδεση ή δεν έχεις πολύ μπαταρία κλπ θα γυρίζει στο παραδοσιακό μενού του αυτοκινήτου, θα έχεις δηλαδή 2 διαφορετικά περιβάλλοντα, ανάλογα την κατάσταση του κινητού σου. Δικαιολογημένα φαντάζομαι οι εταιρίες δε θέλουν να συμμετάσχουν. Απ' όσο έχω καταλάβει, το Ultra δεν είναι όπως το τυπικό Car Play (ή αντίστοιχα το Android Auto). Το Ultra είναι για να αντικαταστήσει το λογισμικό του αμαξιού, άσχετα από την κατάσταση του κινητού σου. Υπάρχουν πχ αμάξια που ενσωματώνουν τα Google services κι έχεις πχ google maps κι ας μην έχεις το κινητό μαζί σου. 35 minutes ago, Volga said: Δεν είναι εκεί το θέμα φαντάζομαι. Το πρόβλημα αφορά το ότι αν μπει κάτι τέτοιο, θα δρομολογεί εξελίξεις που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ακολουθούν Είναι κι αυτό ένα μεγάλο ζήτημα. Ως προς το software, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πολύ δυσκίνητες. 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. Παρασκευή στις 12:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:46 μμ Αδυνατεί να χτίσει οικοσυστήματα η apple, μετά την μηδενική υποστήριξη του homekit από διαφορες λύσεις οικιακου αυτοματισμού, τώρα αποτυγχάνει και στα αυτοκίνητα. 1
smpt Δημοσ. Παρασκευή στις 01:52 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:52 μμ (επεξεργασμένο) εδω είναι το ζουμι Αναφορά σε κείμενο Η Mercedes-Benz είχε προηγουμένως εκφράσει απροθυμία να παραχωρήσει τον έλεγχο του ταμπλό στην Apple. Τώρα και άλλες premium μάρκες ακολουθούν το παράδειγμά της, επικαλούμενες ανησυχίες για τη διατήρηση των δικών τους εμπειριών λογισμικού και των ροών εσόδων από υπηρεσίες εντός του αυτοκινήτου. Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:55 μμ από smpt 2 1
svartevarg Δημοσ. Παρασκευή στις 02:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:22 μμ Το καλύτερο θα ήταν ο κάθε κατασκευαστής να φτιάξει το δικό του σύστημα με υποστήριξη για carplay/ android auto. Να συνδέεις το κινητό απευθείας με wifi ή/και bluetooth να κάνεις τα πάντα. Θα πει κανείς ότι αυτό μπορείς να το κάνεις ήδη με third-party gadgets και θα έχει δίκιο . 1
Diavolos666 Δημοσ. Παρασκευή στις 02:50 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:50 μμ (επεξεργασμένο) Λογικότατο να μην θέλουν να παραδώσουν της διαχείρηση του hardware τους στο λογισμικό μιας τρίτης εταιρίας όποια κι αν είναι αυτή. Άλλωστε υπάρχει η δυνατότητα σε τέτοια λογισμικά να υπάρχει και εφαρμογή για android/ios και να συνδέεται και με το κινητό. Η Apple θα επέτρεπε στα iPhone να βάλει κάποιος άλλο λειτουργικό? Επεξ/σία Παρασκευή στις 02:51 μμ από Diavolos666
gakost Δημοσ. Παρασκευή στις 02:52 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:52 μμ 56 minutes ago, smpt said: εδω είναι το ζουμι Ακριβώς. Θελει από την πίτα των εσόδων από τις υπηρεσίες που θα πουλάνε στα αυτοκίνητα και θα έχει όλα τα δεδομένα απο τα αυτοκίνητα. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα καταγράφουν άπειρα δεδομένα που τα εκμεταλλεύονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες επειδή τους ανήκουν.
Alani13 Δημοσ. Παρασκευή στις 04:23 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:23 μμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εγώ πάντως δεν το καταλαβαίνω αυτό το σύστημα. Εάν διακοπεί η σύνδεση ή δεν έχεις πολύ μπαταρία κλπ θα γυρίζει στο παραδοσιακό μενού του αυτοκινήτου, θα έχεις δηλαδή 2 διαφορετικά περιβάλλοντα, ανάλογα την κατάσταση του κινητού σου. Δικαιολογημένα φαντάζομαι οι εταιρίες δε θέλουν να συμμετάσχουν. Απλά φαντάσου apple store στο αυτοκίνητό σου και όλα τα έσοδα στην apple 2 ώρες πριν, svartevarg είπε Το καλύτερο θα ήταν ο κάθε κατασκευαστής να φτιάξει το δικό του σύστημα με υποστήριξη για carplay/ android auto. Να συνδέεις το κινητό απευθείας με wifi ή/και bluetooth να κάνεις τα πάντα. Θα πει κανείς ότι αυτό μπορείς να το κάνεις ήδη με third-party gadgets και θα έχει δίκιο . Μετά θες και app στο android/iphone σου για κάθε μάρκα/αμάξι. Δηλαδή άπειρα bugs + ότι θα παρατάνε το software να σε αναγκάσουν να πάρεις καινούργιο αμάξι, όπως ακριβώς γίνεται και με τα κινητά. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:25 μμ από Alani13 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα