Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, Tlykog said:

Τι συμβουλή να δώσεις εσύ; Του διάβολου...😄

Πέρα από την πλάκα, όπως είπα και παραπάνω: είναι πολύ εύκολο να το βρουν. Στο λέω σαν επαγγελματίας λογιστής. Προσωπικά θα μπορούσα να το διαπιστώσω σε λιγότερο από 20 λεπτά και σε επιχείρηση με τεράστια αποθήκη. Το έχω κάνει σε εταιρεία με αποθήκη και τζίρο 4,5 εκατομμυρίων ετησίως. 
Στις μεγάλες εταιρείες όλα είναι μηχανογραφημένα και είναι εύκολο. Πιο δύσκολο θα ήταν σε μία μικρή επιχείρηση, χωρίς μηχανοργάνωση, αλλά και εκεί θα το έβρισκα. Δε μπορείς να το κρύψεις.

Ωραία το παιδί ήθελε να το πάρει και να το πληρώσει, κάπου ακυρώθηκε η δόση και του το στείλανε. Αν τον πάρουν πρέφα απλά τους λέει εγώ το αγόρασα και θέλω να το πληρώσω. Το αντικείμενο το θέλει, αυτοί δεν ήθελαν τα λεφτά του :D

Τι να του κάνουν που του έστειλαν ένα πακέτο που παρήγγειλε και ακύρωσαν τις δόσεις?

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θες το προϊόν; Πάρε τηλέφωνο και στείλε τα λεφτά. Δεν το θες ή δεν έχεις τα χρήματα; Στείλε πίσω το προϊόν.

Είχα πάρει μέσω ebay μια φθηνή μητρική για server από Γερμανία. Πέρασαν 2 μήνες, πουθενά η μητρική. Φαινόταν κολλημένη στη Γερμανία. Επιστρέφονται τα χρήματα και παραγγέλνω 2η από τον ίδιο, ελαφρώς διαφορετική. Έρχεται σε 10 μέρες. Μετά από κάμποσο καιρό έρχεται και η πρώτη, η χαμένη. Πεταμένη στην αυλή, δεν είχα υπογράψει πουθενά. Την κρατάω και αυτή. Μετά από 1 μήνα μου στέλνει μήνυμα το ebay να λύσω το θέμα με τον πωλητή. Τον πλήρωσα κανονικά με έμβασμα την ίδια ώρα. Καμία τύψη. Καθυστέρησε μήνες το προπληρωμένο προϊόν, καθυστέρησα και εγώ την πληρωμή . Άριστες οι κριτικές και στις 2 συναλλαγές. :lol: 

Επεξ/σία από kirileman
  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Diavolos666 είπε

Ωραία το παιδί ήθελε να το πάρει και να το πληρώσει, κάπου ακυρώθηκε η δόση και του το στείλανε. Αν τον πάρουν πρέφα απλά τους λέει εγώ το αγόρασα και θέλω να το πληρώσω. Το αντικείμενο το θέλει, αυτοί δεν ήθελαν τα λεφτά του :D

Τι να του κάνουν που του έστειλαν ένα πακέτο που παρήγγειλε και ακύρωσαν τις δόσεις?

Το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες. Και όντως, δεν φταίει το παιδί που ήθελε να το πάρει και κάπου κόλλησε η διαδικασία. Δεν έκανε τίποτα ύποπτο ή κακόβουλο.

Το θέμα είναι τι γίνεται τώρα που έχει στα χέρια του κάτι που δεν έχει πληρωθεί και δεν έχει παραστατικό. Δεν είναι «δικό του» με την τυπική έννοια. Είναι σαν να μπήκε σε ένα κατάστημα, να του έδωσαν κάτι στο χέρι και να κόλλησε το POS. Το σωστό τι είναι; Να φύγει με το προϊόν ή να πει "παιδιά, κάτι δεν πήγε καλά, ας το δούμε";

Η καλύτερη κίνηση που μπορεί να κάνει είναι να επικοινωνήσει άμεσα μαζί τους. Όχι για να «ξεμπερδέψει», αλλά για να είναι καθαρός και με τον εαυτό του και με την εταιρεία. Να τους πει απλά: «Παρέλαβα, αλλά η πληρωμή απορρίφθηκε. Τι θέλετε να κάνω;»

Αν όντως θέλει το προϊόν, πιθανόν να του προτείνουν εναλλακτική πληρωμή ή και νέα ρύθμιση. Κι αν δεν το κάνουν, το επιστρέφει και έχει ήσυχο το κεφάλι του.

Δεν είναι θέμα να φανεί «νομοταγής» ή όχι. Είναι θέμα να νιώθει ότι δεν χρωστάει τίποτα σε κανέναν και ότι ό,τι έχει, το έχει με καθαρό τρόπο.

4 λεπτά πριν, kirileman είπε

Το θες το προϊόν; Πάρε τηλέφωνο και στείλε τα λεφτά. Δεν το θες ή δεν έχεις τα χρήματα; Στείλε πίσω το προϊόν.

Αυτές είναι οι αληθινές επιλογές του. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο έπαθα  κι εγώ τα Χριστούγεννα από μεγάλη αλυσίδα. Αγόρασα σκούπα ρομπότ 550€ και μου στείλανε δύο μέσα σε δύο μέρες. Το επέστρεψα και ζήτησα παραστατικό παραλαβής. 

Στον φίλο μου που παρέλαβε δύο φούρνους, δεν το επέστρεψε αλλά το έβαλε στην αποθήκη του χωρίς να το ανοίξει, μετά από ένα χρόνο τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν ευγενικά,  η το πληρώνεις η το επιστρέφεις. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, giorgoc89 είπε

Εντάξει, δεν είμαι ο μόνος που απόρησε με αυτό τότε. 

Δε ξέρω τι θα έκαναν οι άλλοι, αλλά μια εντύπωση μου την έκανε. 

Κονσόλα είναι, ανοίχτηκε ήδη και αν το καταλάβουν το κατάλαβαν και θα πληρωθεί απλά. 

Κατανοητό  ότι σου φαίνεται βαρετό να μπεις τώρα σε διαδικασίες και ότι λες «αν με πάρουν, θα το πληρώσω». Αλλά το θέμα δεν είναι να σου χτυπήσει κάποιος την πόρτα για να κάνεις το σωστό.

Αυτό που έχεις στα χέρια σου είναι κάτι που δεν πλήρωσες, και ξέρεις ότι δεν σου ανήκει,  γι’ αυτό και το σκέφτεσαι ακόμα. Αν δεν σε ενοχλούσε καθόλου, ούτε θα ασχολιόσουν με το θέμα.

Κάποιες φορές, δεν κάνουμε μια κίνηση επειδή μας το ζητάνε. Την κάνουμε γιατί θέλουμε να μπορούμε να κοιτάμε τον εαυτό μας καθαρά, χωρίς εκκρεμότητες μέσα μας. Και αυτό δεν είναι θεωρία: είναι η μόνη πραγματική ησυχία.

Δεν σου λέω τι να κάνεις. Σου λέω τι θα ένιωθα εγώ αν κρατούσα κάτι που δεν πλήρωσα, κι ας ήταν και από μεγάλη αλυσίδα. Θα με έκαιγε. Και η μόνη ανακούφιση θα ήταν να πάρω εγώ την πρωτοβουλία.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.

Το παλικάρι με τις δυο οθόνες Dell καλά έκανε και τις κράτησε γιατί είχε ενημερώσει, η εταιρία το ξέρει και απλά δεν περάσανε μετά για παραλαβή. Έκανε το λεγόμενο due diligence.

Εσυ έχεις δικαίωμα να την κρατήσεις αν τους στείλεις μειλ ότι παρελαβες και δεν στην ζητήσουν πίσω ή δεν σου πουν να πληρώσεις. Όλα τα άλλα καλά θα κανεις να τα βρεις μπροστά σου, αργά ή γρήγορα. Όλα εδώ πληρώνονται.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Όλοι εδώ μέσα το παίζουν άκρως νομοταγείς σε σημείο που να απορούν με την πάρτη σου.

Όσοι το παίζουν άμεμπτοι θα έκανα τα ίδια και χειρότερα, μην ακούς κανέναν.

Εγώ θα σου πρότεινα να το κρατήσεις κανένα δίμηνο και αν δεν σου πει κανείς τίποτα κράτα το. Μπορεί έτσι να μην φανεί καν το λάθος και να μην φάει χώσιμο και κανένας εργαζόμενος όπως είπες και πιο πάνω.

Δεν μας είπες και τι είναι και πόσο κόστισε.

κοίτα κάτι πράγματα να μην σκεφτόμαστε όπως εσύ και ο ts.....:lol:

Δημοσ.

Κράτα το και πλήρωσε με δόσεις την αξία αφού ενημερώσεις πρώτα.Αν τους αρέσει αλλιώς ας στείλουν άνθρωπο να το παραλάβει με τα νόμιμα έγγραφα.Σιγα μην έμπαινα σε κόπο για δικά τους λάθη 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Το παλικάρι με τις δυο οθόνες Dell καλά έκανε και τις κράτησε γιατί είχε ενημερώσει, η εταιρία το ξέρει και απλά δεν περάσανε μετά για παραλαβή. Έκανε το λεγόμενο due diligence.

Εσυ έχεις δικαίωμα να την κρατήσεις αν τους στείλεις μειλ ότι παρελαβες και δεν στην ζητήσουν πίσω ή δεν σου πουν να πληρώσεις. Όλα τα άλλα καλά θα κανεις να τα βρεις μπροστά σου, αργά ή γρήγορα. Όλα εδώ πληρώνονται.

Άρα με τη μία φορά που θα ενημερώσει ξαφνικά γίνεται νόμιμο και ηθικό να το κρατήσει;

Και γιατί να μην δοκιμάσει και δεύτερη και περισσότερες μέχρι να καταφέρει να το πληρώσει;

Ποιος άτυπος ή και όχι νόμος ορίζει ότι με τη μία φορά είναι όλα ΟΚ και θα έχει τη συνείδησή του καθαρή;

  • Like 1
Δημοσ.

 

36 λεπτά πριν, phanispal είπε

Άρα με τη μία φορά που θα ενημερώσει ξαφνικά γίνεται νόμιμο και ηθικό να το κρατήσει;

Και γιατί να μην δοκιμάσει και δεύτερη και περισσότερες μέχρι να καταφέρει να το πληρώσει;

Ποιος άτυπος ή και όχι νόμος ορίζει ότι με τη μία φορά είναι όλα ΟΚ και θα έχει τη συνείδησή του καθαρή;

νομίζω ναι , έκανε ένα λαθος το μαγαζί , επικοινώνησε μαζί τους για να το διορθώσουν απο εκεί και πέρα δεν θα το κάνει και σκοπό της ζωής του να τους κυνηγά, δικό τους το πρόβλημα ας προσπαθήσουν και λίγο αυτοί δικό τους ήταν το λάθος απο την αρχή. Έχει και δουλειες ο κόσμος απο το να κυνηγά τα μαγαζιά εφόσον ήδη έχει επικοινωνήσει μαζί τους. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τίμιος δεν είναι αυτός που δεν κάνει κάτι επειδή φοβάται ότι θα τον πιάσουν ,αλλά αυτός που δεν κάνει κάτι ενώ ξέρει ότι δεν θα τον πιάσουν .

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Artman13 είπε

 

νομίζω ναι , έκανε ένα λαθος το μαγαζί , επικοινώνησε μαζί τους για να το διορθώσουν απο εκεί και πέρα δεν θα το κάνει και σκοπό της ζωής του να τους κυνηγά, δικό τους το πρόβλημα ας προσπαθήσουν και λίγο αυτοί δικό τους ήταν το λάθος απο την αρχή. Έχει και δουλειες ο κόσμος απο το να κυνηγά τα μαγαζιά εφόσον ήδη έχει επικοινωνήσει μαζί τους. 

Άρα παύει να είναι κλοπή ή υπεξαίρεση όπως χαρακτηρίστηκε από το λαϊκό δικαστήριο εδώ, όταν ενημερώσεις μία φορά;

Πόση βαρύτητα έχει αυτή η άποψη; Εξαρτάται από το πόσοι την ασπάζονται;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Άρα παύει να είναι κλοπή ή υπεξαίρεση όπως χαρακτηρίστηκε από το λαϊκό δικαστήριο εδώ, όταν ενημερώσεις μία φορά;

Πόση βαρύτητα έχει αυτή η άποψη; Εξαρτάται από το πόσοι την ασπάζονται;

καμία κλοπή δεν είναι , μία οθόνη ζήτησε πλήρωσε αυτήν που παρήγγειλε  2 του έστειλαν επικοινώνησε μαζί τους αν τον γράφουν δεν κάθεται να χάνει χρόνο με την κάθε αμπαλοσύνη και ανοργανωσιά του κάθε καταστήματος ας οργανωθούν λιγάκι να κάνουν την δουλεια τους να την παραλάβουν. Δικό τους θέμα 100%

  • Like 2
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...