Arkin Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Στις 27/6/2025 στις 11:48 ΜΜ, 1comment είπε Πάντως διαβάζοντας τις κριτικές για το κατάστημα, δεν θα παράγγελνα ποτέ ούτε κάτι με 2 ευρω. Όλα τα σχόλια αρνητικά. Η εταιρία έχει ως όρο ότι μπορεί να κάνει ως 60 εργάσιμες να σου στείλει ενα λαπτοπ και μάλιστα πρέπει να προπληρώσεις! Υπάρχει κάτι πιο τραγικό σε όρους eshop?... Ενω μπορει παντα να προσεχεις στα παντα μεσα απο τα πολλα χρονια και παραγγελιες καποια στιγμη για τον ενα η αλλο λογο θα την πατησεις. Ιδια τραβηγματα ειχα με perishop παλιοτερα το ειδα στο bestprice λεω ολα καλα τελικα 3 μηνες μετα πηρα τα λεφτα μου παντα χωρις βρισιμο η οτιδηποτε απλα σαν αγανακτισμενος πελατης και ηταν και καταθεση ετσι οχι με καρτα. Τωρα εδω οκ απειρες αρνητικες αν δεν υπαρχει και πουθενα skroutz bestprice απλα δεν κανεις κινηση.
SabotazNic Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 33 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Στην προκειμένη και αντικαταβολή να ήταν απλά δεν θα είχε παραλάβει τίποτα. αφού δεν έστειλαν τίποτα. Ξεκαθάρισα γτ να πληρώσεις απευθείας στο κατάστημα και όχι αντικαταβολή με κάρτα. Θα μπορούσαν να είχαν στείλει πέτρες.
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Ξεκαθάρισα γτ να πληρώσεις απευθείας στο κατάστημα και όχι αντικαταβολή με κάρτα. Θα μπορούσαν να είχαν στείλει πέτρες. Τώρα δεν έχει ούτε τις πέτρες. Ο ΤΣ έχει πληρώσει με κάρτα αν κατάλαβα καλά.
SabotazNic Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τώρα δεν έχει ούτε τις πέτρες. Ο ΤΣ έχει πληρώσει με κάρτα αν κατάλαβα καλά. Σωστα, και κακώς τόσο καιρό δεν είχε ξεκινήσει την αμφισβήτηση.
craftakias Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Κι εγώ μία από τα ίδια. Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου στις 21:38 και καπάκια 22:28 τους έστειλα ότι θέλω να την ακυρώσω και μου λένε τις κλασικές βλακείες περί presales, που βάση νόμου δεν αναφέρουν ρητά και καθαρά στο site παρά μόνο σε link όροι presale που αυτό νομικά δε στέκει αφού το τσεκαρα. Και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και επίσης καταγγελία αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή. Οι άνθρωποι είναι τελείως σκουπίδια να ξέρετε, πήγανε και καλά με τακτικές εκφοβισμού τώρα να μου λένε ότι εάν κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής θα κινηθούμε νομικά κλπ. Απλά γελάω. Κατευθείαν τράπεζα και συνήγορο του καταναλωτή με όλα τα διαπιστευτήρια συνομιλίες αποδείξεις, το site του καταστήματος κλπ. Κάποια στιγμή θα τα πάρουμε τα λεφτά. Εδώ τα πήραμε από μαγαζιά με smartphones που κλείσανε δε θα τα πάρουμε από τους γύφτους Βούλγαρους ( από τι έμαθα).
Akisvicky Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Οι άνθρωποι είναι λαμόγια πάνω από ένα μήνα και δύο και λάθος παραγγελίες και δεν επιστρέφουν λεφτά Εντ μεταξύ στο site τους τα λέει διαθέσιμα τα προϊόντα χωρίς να γράφει κάπου ότι η παράδοση θα γίνει μετά από 30 εργάσιμες ημέρες. Στις 31/7/2025 στις 1:47 ΜΜ, craftakias είπε Κι εγώ μία από τα ίδια. Έκανα παραγγελία 22 Ιουνίου στις 21:38 και καπάκια 22:28 τους έστειλα ότι θέλω να την ακυρώσω και μου λένε τις κλασικές βλακείες περί presales, που βάση νόμου δεν αναφέρουν ρητά και καθαρά στο site παρά μόνο σε link όροι presale που αυτό νομικά δε στέκει αφού το τσεκαρα. Και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και επίσης καταγγελία αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή. Οι άνθρωποι είναι τελείως σκουπίδια να ξέρετε, πήγανε και καλά με τακτικές εκφοβισμού τώρα να μου λένε ότι εάν κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής θα κινηθούμε νομικά κλπ. Απλά γελάω. Κατευθείαν τράπεζα και συνήγορο του καταναλωτή με όλα τα διαπιστευτήρια συνομιλίες αποδείξεις, το site του καταστήματος κλπ. Κάποια στιγμή θα τα πάρουμε τα λεφτά. Εδώ τα πήραμε από μαγαζιά με smartphones που κλείσανε δε θα τα πάρουμε από τους γύφτους Βούλγαρους ( από τι έμαθα). Φίλε τι έκανες με αυτούς το ίδιο την πάτησα και εγώ . 8 λεπτά πριν, Akisvicky είπε Οι άνθρωποι είναι λαμόγια πάνω από ένα μήνα και δύο και λάθος παραγγελίες και δεν επιστρέφουν λεφτά Εντ μεταξύ στο site τους τα λέει διαθέσιμα τα προϊόντα χωρίς να γράφει κάπου ότι η παράδοση θα γίνει μετά από 30 εργάσιμες ημέρες. Φίλε τι έκανες με αυτούς το ίδιο την πάτησα και εγώ . https://pcrama.gr/e-shop/laptop-dell-latitude-e5550-intel-core-i5-5300u-2.30-ghz-eos-2.90-ghz-8gb-256gb-ssd-camera-wlan-15.6-windows-10-pro.html Σε αυτό το λινκ που γράφει διαθέσιμο βλέπετε κάπου η παραγγελία θα γίνει έπειτα από 60 εργάσιμες ημέρες; Διότι θα με τρελάνουν . Πατάς λεει στο προϊόν presales με μπλε γράμματα και τότε θα σου πει ότι μπορεί να έρθει επειτα από 60 εργάσιμες ημέρες δηλαδή ενώ σου γράφει ότι είναι διαθέσιμο έπειτα σου λέει πως πρέπει να " μαντεψεις" να πατήσεις στα μπλε γράμματα και ΤΟΤΕ να καταλάβεις ότι θα σου έρθει του Αγίου .... Παιδιά τι κινήσεις κάνατε πήγατε συνήγορο καταναλωτή ; Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από Akisvicky
me3ikan Δημοσ. Σάββατο στις 07:19 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:19 μμ Ρε σεις το λέει ξεκάθαρα εδώ ΠΡΟΣΟΧΗ Τι αγοράζετε και από ποιον!😂 Πέθανα στο γελιο!
NCAYTO Δημοσ. Δευτέρα στις 04:00 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:00 μμ Καλησπερα την πατησα και εγω εκανα παραγγελια και ακομα περιμενωωωωωωωωωωωωωω.Σημερα εκανα καταγγελια και ρωτησα δικηγορο.Τους ξεφευγουν 2 εννοιες Γραφουν στην σελιδα παραγγελιας και μονο εκει εκθεσιακο κοματι.Κατεγγελια παραπλανηση πελατη.Δευτερον αμεσα διαθεσιμο που οριζεται εντος 8 εργασιμων ημερων αναλογα απο που αποστελεται.Και 3ον που το εχουν προσεξει λιγο στα mail δεν σου στελνουν ποτε ποτε θα παραλαβεις μονο οτι ετοιμαζεται η παραγγελια και απο κατω σου γραφουν ορους και προυποθεσεις.Εγω δεν τους εβρισα αλλα τους ειπα τζογαδορους γιατι υπαρχουν πολλα site που κανουν το ιδιο.Μαζευουν τα χρηματα του κοσμακη τα τζογαρουν σε παιχνιδια οι επενδυτικα και προφαζιζομενοι τις 120 ημερες αν βρουν καποια σκουπιδια σου τα πασαρουν.Πισω απο την εταιρια Βουλγαρος με εδρα Βουλγαρια μπορειτε να το δειτε απο το ΓΕΜΗ. Με απηλησαν και εμενα οτι θα εχω νομικα προβληματα αν δεν κατεβασω την κριτικη μου αλλα χεστηκα να δουν τα 800 αρνητικα σχολια και να καταλαβουν.
Mavsta Δημοσ. Τετάρτη στις 05:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:57 μμ Συμπλήρωση, είναι Βούλγαροι και μάλιστα τσιγγάνοι που πλέον έχουν την επιχείρηση γιαυτό αυτοη η στροφή. Παρήγγειλα 16 Μάη resales το bait πλήρωσα σε 3 άτοκες karma η μαγκιά τους αφού έτσι δεν υπάρχει άμεση συναλλαγή με την τράπεζα και την κάρτα μου όποτε χρειάζεται δικαστήρια 1500 ευρώ δηλαδή τουλάχιστον για να διεκδικήσω 300... οι προπωλήσεις έχουν όρο τις 60 μέρες ανά.ονη κλπ Εμένα όταν μετά ζητήσα ενημέρωση μου είπαν άλλες 20 αρχικά λόγω καλοκαίρι και όταν ξαναμιλήσω χωρίς να βρίσω άλλες 60. Με τη δήλωση ότι θέλω ακυρωση κλπ αλλιώς καταγγελία μου έκλεισαν το παράθυρο επικοινωνίας με απειλές νομικιστικες που δεν στέκουν. Η κλαρνα ακόμα να απαντήσει, ο συνηγορος επίσης,το υπουργείο εμπορίου επίσης. Χρειαζόμαστε κοινή αγωγή με δικηγόρο Θεσσαλονίκης, έχω γνωστό να μας αναλάβει τουλάχιστον 25 με 30 άτομα για να συμφέρει Τα στοιχεία μου στη διάθεσή σας .
JDROGAS Δημοσ. Τετάρτη στις 11:00 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:00 μμ Παντως για να ειμαστε ειλικρινεις εχουμε επισημανει εδω μεσα παμπολλες φορες πως σε "υποπτα" καταστηματα δεν προπληρωνουμε ποτε. Aντικαταβολη για να ειμαστε καλυμμενοι. Κι εγω προ τριμηνου εκανα ερευνα για ενα refurbished laptop και διαβασα τους ορους πωλησης κλπ και "εστριψα" κατευθειαν,φαινονται απο μακρια οτι ειναι απατεωνες. Το ιδιο εχει συμβει με αλλα καταστηματα στο παρελθον με εξωπραγματικες τιμες σε ps5 σε καρτες γραφικων κοκ.
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 11:19 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:19 μμ 8 λεπτά πριν, JDROGAS είπε Παντως για να ειμαστε ειλικρινεις εχουμε επισημανει εδω μεσα παμπολλες φορες πως σε "υποπτα" καταστηματα δεν προπληρωνουμε ποτε. Aντικαταβολη για να ειμαστε καλυμμενοι. Κι εγω προ τριμηνου εκανα ερευνα για ενα refurbished laptop και διαβασα τους ορους πωλησης κλπ και "εστριψα" κατευθειαν,φαινονται απο μακρια οτι ειναι απατεωνες. Το ιδιο εχει συμβει με αλλα καταστηματα στο παρελθον με εξωπραγματικες τιμες σε ps5 σε καρτες γραφικων κοκ. Καλή η αντικαταβολή για να "νιώθουμε ασφαλείς", αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, μπορεί να είναι και η χειρότερη επιλογή. Αν, π.χ., παραγγείλεις κινητό και σου στείλουν μια… πέτρα, δεν υπάρχει τρόπος να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή. Ακόμα κι αν έχεις πληρώσει με κάρτα στην courier, η courier απλά παρέδωσε το πακέτο, δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο. Το ίδιο ισχύει και με τραπεζική κατάθεση: αν κάτι πάει στραβά, μετά μπλέκεις με δικηγόρους και δικαστήρια για να διεκδικήσεις τα λεφτά σου. Δηλαδή, σχεδόν ποτέ. Η πιο ασφαλής επιλογή είναι η πληρωμή με κάρτα (Visa / Mastercard). Αν γίνει απάτη, μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής (chargeback) μέσω της τράπεζάς σου. Αν έχεις στοιχεία (π.χ. ότι δεν έστειλαν αυτό που υποσχέθηκαν), σε 1-2 μήνες τα λεφτά σου επιστρέφονται. Οπότε, γνώμη μου, ειδικά με "ύποπτα" μαγαζιά, καλύτερα κάρτα παρά αντικαταβολή.
JDROGAS Δημοσ. Τετάρτη στις 11:28 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:28 μμ 8 λεπτά πριν, sakisgri είπε Καλή η αντικαταβολή για να "νιώθουμε ασφαλείς", αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, μπορεί να είναι και η χειρότερη επιλογή. Ας μην ειμαστε υπερβολικοι αυτο δεν εχει συμβει ποτε.
sakisgri Δημοσ. χθες στις 12:01 πμ Δημοσ. χθες στις 12:01 πμ (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, JDROGAS είπε Ας μην ειμαστε υπερβολικοι αυτο δεν εχει συμβει ποτε. Μακάρι να μην έχει συμβεί ποτέ, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα και μέσα σ’ αυτό το φόρουμ με παραγγελίες που κατέληξαν σε… άδεια κουτιά ή άκυρα προϊόντα - και με αντικαταβολή, και με τραπεζική κατάθεση. Επίσης, Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που καταστήματα έριξαν κανονικό 'κανόνι', και όσοι είχαν πληρώσει με κάρτα κατάφεραν μέσω της τράπεζάς τους να πάρουν πίσω τα χρήματα με chargeback. Αντίθετα, όσοι είχαν πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, απλώς τα έχασαν. Δεν θα κάτσω να τα ψάξω τώρα, αλλά είναι εκεί. Γι’ αυτό λέω πως η κάρτα είναι πιο ασφαλής επιλογή, γιατί τουλάχιστον σου δίνει μια ελπίδα να πάρεις πίσω τα λεφτά σου αν κάτι πάει στραβά. Επεξ/σία χθες στις 12:02 πμ από sakisgri
tbat Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Μια από τα ίδια και εγώ. Παρήγγειλα και πλήρωσα εντός Απριλίου, και μετά από συνεχόμενη κοροϊδία (εντός του Ιουνίου μου έλεγαν ότι θα παραλάβω σε 5-8 εργάσιμες) κατέληξαν να μου πουν ότι το deadline τους λήγει στις 4 Σεπτεμβρίου. Ζήτησα charge back από Eurobank και έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από τον συνήγορο δεν είχα κάποια ενημέρωση, αλλά ευτυχώς η τράπεζα μου επέστρεψε τα χρήματα. Μόλις το είδαν αυτό μου έστειλαν mail όπου ζητούν να αναιρέσω την αμφισβήτηση συναλλαγής αλλιώς απειλούν για άσκηση ποινικών και αστικών αξιώσεων. Οι τύποι είναι απίστευτοι και απορώ πως ακόμα δουλεύουν. Εννοείται πως τους έχω γραμμένους κανονικά.........
tbat Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 1 ώρα πριν, tbat είπε Μια από τα ίδια και εγώ. Παρήγγειλα και πλήρωσα εντός Απριλίου, και μετά από συνεχόμενη κοροϊδία (εντός του Ιουνίου μου έλεγαν ότι θα παραλάβω σε 5-8 εργάσιμες) κατέληξαν να μου πουν ότι το deadline τους λήγει στις 4 Σεπτεμβρίου. Ζήτησα charge back από Eurobank και έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από τον συνήγορο δεν είχα κάποια ενημέρωση, αλλά ευτυχώς η τράπεζα μου επέστρεψε τα χρήματα. Μόλις το είδαν αυτό μου έστειλαν mail όπου ζητούν να αναιρέσω την αμφισβήτηση συναλλαγής αλλιώς απειλούν για άσκηση ποινικών και αστικών αξιώσεων. Οι τύποι είναι απίστευτοι και απορώ πως ακόμα δουλεύουν. Εννοείται πως τους έχω γραμμένους κανονικά......... Με έβαλαν και σε group χρηστών <<blacklist>>. Πολύ γέλιο και γελοίο 😂. Φαίνεται πως είναι εξειδικευμένοι και οργανωμένοι στην διαχείριση των προβλημάτων με τους πελάτες τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα