Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο όριο στη παρεχόμενη υπηρεσία, για να υπάρχει δίκαιη σύγκριση. Προσωπικά συμφωνώ με την ΕΕ για μια χειραποσκευή.

Βέβαια πάντα όταν υπάρχει ένα τέτοιο οριζόντιο όριο κάποιοι ωφελούνται και κάποιοι βγαίνουν ζημιωμένοι... αλλά αυτό συμβαίνει παντού (τι διαφορετικό νομίζετε ότι γίνεται παντού, όταν π.χ. μια εταιρεία, σε οποιοδήποτε κλάδο, βάζει μειωμένη τιμή σε υπερήλικες και παιδιά... ανεβαίνουν λίγο οι τιμές όλων τον άλλων για να καλύψουν τη μειωμένοι τιμή αυτών των κατηγοριών....και καλώς γίνεται έτσι θεωρώ).

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, spiros2000 είπε

για οσους χαιρονται οτι θα ειναι δωρεαν οπως λεει το αρθρο, το μονο σιγουρο ειναι οτι οι τιμες των εισητηριων θα ανεβουν ιδιαιτερα σε low cost εταιρειες και μετα στις αλλες λογο χαμηλοτερου ανταγωνισμου. γιατι θα ανεβουν οι τιμες ???? απλο ειναι 10 κιλα επιπλεον επι 200 θεσεις(μεσαιου τυπου αεροπλανο) = 2.000 κιλα εχτρα ανα πτηση επι 4 πτησεις την ημερα επι 365 ημερες = 1460 πτησεις τον χρονο για ενα αεροπλανο να κανει βολτα 2 τονους επιπλεον. υπολογιστε τα καυσιμα, τα φρενα, και γενικοτερες φθορες και βγαλτε λογαριασμο που πρεπει να πληρωθει. εκτος αυτου ενα αεροπλανο μεσαιου τυπου 200 θεσεων εχει χωρο στην καμπινα για 90-100 χειραποσκευες οι υπολοιπες θα πρεπει να πανε στο αμπαρι για το οποιο σε χρεωνει επιπλεον η εξυπηρετηση αεροδρομιου.

Mε την λογική αυτή οι επιβάτες με βάρος πάνω από το μέσο όρο (πχ.75 κιλά) θάπρεπε να χρεώνονταν εξτρά-γιατί βαραίνει το αεροπλάνο και καίει περισσότερο καύσιμο... ή και οι αδύνατοι θα μπορούσαν να διεκδικούν έκπτωση (?) Όμως έτσι υποβιβάζονται οι άνθρωποι σε επίπεδο εμπορεύματος cargo που χρεώνεται με το κιλό.

Η προτεινόμενη ρύθμιση έχει μερικές θετικές πρακτικές επιπτώσεις Την παραδοχή ότι ένα βασικό εισιτήριο πρέπει να καλύπτει τη βασική ανάγκη δηλ. μεταφορά του επιβάτη και στοιχειώδους αποσκευής. Aλλιώς άνοιγε ο δρόμος για αδιαφανείς πρακτικές δηλ. κάθε αερομεταφορέας χρέωνε ότι ήθελε και μάλιστα σε αυτούς που δεν είναι frequent flyers και δεν ταξιδεύουν συχνά ώστε να είναι υποψιασμένοι για τις πρακτικές των εταιριών. Ετσι έχουμε πιο διαφανείς και ενιαίους όρους ανταγωνισμού.

Παρενθετικά, για να δείτε πόσο αδηφάγες είναι κάποιες εταιρίες κάποια στιγμή η Ryanair σκεφτόταν σοβαρά να χρεώνει τη χρήση τουαλέτας με ...κερματοδέκτη. 

Παραπέρα, όλες οι εταιρίες έχουν μιμηθεί τις low cost, με μείωση υπηρεσιών, εξτρά χρεώσεις, μείωση στο χώρο για τα πόδια (legroom) μεγάλες χρεώσεις για αλλαγή ημερομηνίας κλπ. Το ένα snack με ένα αναψυκτικό που προσφέρουν δε σώζει την κατάσταση.

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 5
Δημοσ.
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

 

Πες την αλήθεια θα έχει αποτέλεσμα το μέτρο;

Δεν θα αυξήσουν όλες οι Low Budget τα εισιτήρια για να βγάλουν τα ίδια; Αν θέλαν κάποιες να είναι πιο ανταγωνιστικές δεν θα προσφέραν την βαλίτσα εξ'αρχης δωρεάν;

To μέτρο είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό. Αν κάνω λάθος ειλικρινά διόρθωσε με. Πάντα μου αρέσει να ακούω και να βελτιώνομαι όπου κάνω λάθος.

Τι άλλο παραπάνω θα χρεώσει η Ryanair δηλαδή; Και τα εκατοστά που πιάνει η βαλίτσα;

Ευτυχώς που εδώ στην ΕΕ υπάρχουν οι ενώσεις καταναλωτών και οι αρμόδιες αρχές για να το αποτρέψουν.

Να υπενθυμίσω ότι τα ίδια έλεγαν για τη κατάργηση του Roaming, ότι θα οδηγήσει σε αύξηση τιμών, αλλά τλκ οδήγησε σε μείωση τιμών :) 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλύτερα να πετάξεις με μια σοβαρή εταιρία να χαρείς και τη πτήση σου και το ταξίδι σου παρά με τα σουβλατζίδικα airlines

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, spiros2000 είπε

δεν συμφωνω γιατι εχω κανει ταξιδια εξπρες σε ευρωπη και πηρα μονο ενα back pack. γιατι θα πρεπει να πληρωνω χειραποσκευη (θα ενσωματωθει στην τιμη του εισητηριου) ενω δεν την χρειαζομαι ????

Δηλ το δεκακιλο στη πλατη δεν πρεπει να χρεωνεται ;  ο  τυπος εχει σημασια  η  το βαρος - ογκος ; 

12 λεπτά πριν, ethereum είπε

καλύτερα να πετάξεις με μια σοβαρή εταιρία να χαρείς και τη πτήση σου και το ταξίδι σου παρά με τα σουβλατζίδικα airlines

Σοβαρολογειτε ;  Ακομα και η  Lufthansa , Britsih , Air France , KLM  , εχουν αλλαξει πολιτικες στην κατευθυνση των  low cost , ηταν θεμα

επιβιωσης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, darkmatinee είπε

Τι άλλο παραπάνω θα χρεώσει η Ryanair δηλαδή; Και τα εκατοστά που πιάνει η βαλίτσα;

Ευτυχώς που εδώ στην ΕΕ υπάρχουν οι ενώσεις καταναλωτών και οι αρμόδιες αρχές για να το αποτρέψουν.

Να υπενθυμίσω ότι τα ίδια έλεγαν για τη κατάργηση του Roaming, ότι θα οδηγήσει σε αύξηση τιμών, αλλά τλκ οδήγησε σε μείωση τιμών :) 

Υπάρχει ήδη η δήλωση τους τι θα αλλάξει.
Πιστεύω ότι θα αυξήσουν την τιμή και σε περίπτωση που έχεις 100γρ ή 5 εκ παραπάνω θα βαράνε στο ψαχνό.

Η Κινητή τηλεφωνιάς είχε και έχει άγριο ανταγωνισμό και ομοιογενή αγορά. Αν δοκιμάσεις να διακόψεις συνήθως θα πάρεις  εκπτωση και 2 πάγια δώρο. Οι Low Budget  αεροπορικές εταιρείες συμπιέζουν τα κόστη και  βγάζουν κέρδη από τα εξτρα (Αποσκευές, επιλογή θέσης κτλ) και την πληρότητα. Πολλές φορές χωρίς τα extra μπαινουν μέσα.

 

2 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Το αποτέλεσμα του μέτρου δεν είναι ότι ο ΧΥΖ low cost θα βάλει το χέρι στην τσέπη να σου κεράσει τις βαλίτσες.

Είναι ότι η τιμή που βλέπεις θα ανταποκρίνεται σε ένα πιο ρεαλιστικό πακέτο minimum παροχών ώστε να μπορείς να κάνεις σύγκριση της εταιρίας Α με την εταιρία Β.

Είναι ο ίδιος λόγος που δεν επιτρέπεται να διαφημίζει η όποια εταιρία τιμές χωρίς φόρους αεροδρομίου, χωρίς επίναυλο καυσίμων κλπ. Κανείς δε στα κερνάει, αλλά αν επιτρέψεις οι διαφημιζόμενες τιμές να μην είναι τελικές προκαλείς χάος: ο καθένας διαφημίζει €5 ναύλο για Αθήνα-Καπερναούμ και όταν πατήσεις πάει €400 στον ένα €500 στον άλλο και €600 στον τρίτο.

Σωστό αυτό που λες αλλά τελικά δεν θα ενσωματώσει την απώλεια εσόδων στην τιμή εισιτηρίου;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο παρεμβατισμός και κανόνες που επιβάλλονται με ρόπαλο στο κεφάλι. Ελεύθερη ρυθμιζόμενη αγορά σημαίνει χάος, αναρχία και αστείες καταστάσεις τύπου Ελλάδα και ΗΠΑ που έφεραν οι διάφοροι κλόουν τύπου Ρίγκαν και Θάτσερ, χίλια χρόνια ΕΕ

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Errik είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση συνολικά να πληρώσεις λιγότερα αν δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός σωστά. Το αν θα είναι αναποτελεσματικό είναι κάτι που θα φανεί, πάντως σίγουρα είναι προς μια σωστή κατεύθυνση. 

Όταν λειτουργεί ο ανταγωνισμός έτσι κι αλλιώς πάνε οι τιμές προς τα κάτω.
Για αυτό είπα "To μέτρο είναι ηθικά σωστό αλλά αλλά μοιάζει αναποτελεσματικό."

Επίσης πρέπει να δούμε και το μοντέλο κερδοφορίας των Low Budget Airlines. Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι απο τα Extra βγάζουν κέρδη, αλλιώς μπαινουν μέσα. Για αυτό έχουν συμπιέσει τα κόστη. Αν δεν ισχύει λάθος μου. 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kalmik είπε

Οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές έχουν κάνει ασύδοτους όσους ...μπορούν. Όσοι ταξιδεύουν το έχουν νοιώσει στο πετσί τους με χρεώσεις για επιλογή καθίσματος που την κάνει ο ίδιος ο επιβάτης μέσω υπολογιστή και άρα δεν απασχολεί κανένα, για priority boarding (που το σκέφθηκαν?) για χειραποσκευή που μάλιστα το μέγεθος παίζει από εταιρία σε εταιρία κλπ. Και το χειρότερο κανείς δεν μιλάει για την απίστευτη σαρδελοποίηση όπου η απόσταση των καθισμάτων (χώρος για τα πόδια) μειώνεται συνεχώς και επιβάτες άνω του 1.75 υποφέρουν κυριολεκτικά για να χωρέσουν οι εταιρίες μια σειρά καθισμάτων ακόμη... Οπότε η ρύθμιση αυτή κάνει κάτι λίγο προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν επιλύει το πρόβλημα των αυθαίρετων χρεώσεων. Θα έπρεπε, τουλάχιστον στα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου υπάρχει από πλευράς Kομισιόν η δυνατότητα ρυθμιστικής παρέμβασης, να μπορούμε να ταξιδεύουμε σαν άνθρωποι και όχι ως αγελάδες προς άρμεγμα που στιβάζονται όπως όπως. 

Όπου ένας μέσος όρος 1,88m ενός άνδρα, δε χωράει με τίποτα να καθίσει ακόμα και σε εταιρείς όχι low cost. Τι συζητάμε τώρα. Δε μιλάμε να είσαι >2μ όπου ναι ρε φίλε να πληρώσω λίγο περισσότερο εγώ που είμαι τόσο ψηλός αλλά να μου έχεις και τέτοια καθίσματα και μη μου πείτε για τις θέσεις στις εξόδους κινδύνου, διότι σε αφήνει να τις κλήσει ο οποιοσδήποτε κοντύτερος απλά για να είναι άπλας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ethereum είπε

καλύτερα να πετάξεις με μια σοβαρή εταιρία να χαρείς και τη πτήση σου και το ταξίδι σου παρά με τα σουβλατζίδικα airlines

Και οι σοβαρές έχουν γίνει low cost για τις πτήσεις μέσα στην Ευρώπη.  Ότι θέλεις μέσα στο αεροπλάνο,  επί πληρωμή,  μόνο η Aegean (για πόσο ακόμα), προσφέρει ένα "γεύμα", οι άλλες ένα νεράκι κι εάν.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, herbalife3 είπε

Να επιτρέψουν και το κάπνισμα όμως θέλω 🤣

ΓΕΛΑΤΕ αλλά όχι μόνο παλιά επιτρεπόταν (το πρόλαβα πιτσιρίκι) αλλά ήταν και καλύτερα για 2 λόγους:

1) Ο αέρας καθαριζόταν ΠΟΛΥ τακτικά ακριβώς λόγω του καπνού. Δείτε συγκριτικές μελέτες με το τι συμβαίνει τώρα και τις στατιστικά σημαντικές αυξήσεις στην αναπνευστική επιβάρυνση των επιβατών.

2) Όταν διάλεγες θέση καπνιστών ήξερες ότι θα είσαι μακριά από παιδιά και μωρά.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Lucifer said:

ΓΕΛΑΤΕ αλλά όχι μόνο παλιά επιτρεπόταν (το πρόλαβα πιτσιρίκι) αλλά ήταν και καλύτερα για 2 λόγους:

1) Ο αέρας καθαριζόταν ΠΟΛΥ τακτικά ακριβώς λόγω του καπνού. Δείτε συγκριτικές μελέτες με το τι συμβαίνει τώρα και τις στατιστικά σημαντικές αυξήσεις στην αναπνευστική επιβάρυνση των επιβατών.

2) Όταν διάλεγες θέση καπνιστών ήξερες ότι θα είσαι μακριά από παιδιά και μωρά.

 

Καθαριζόταν πιο τακτικά από ότι τώρα, γιατί πλέον τσιγκουνεύονται, όχι γιατί δεν χρειάζεται. 😛

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...