Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, MontzOlee είπε

Αν αλλάξει κάτι ακόμα όμως ; 4 φορές συνεργείο σε καινούργιο αμάξι δεν είχε ούτε με Peugeot 206 20ετιας 
 

Και μην απαντάς τόσο εύκολα, 

Εσύ θα το αγόραζες αυτό το όχημα  έστω μεταχειρισμένο ; 
Ή πως θα ένιωθες αν είχες εξοφλήσει το αμάξι και είχες πάθει αυτή τη ζημιά ;

Μεταχειρισμένο πως θα ήξερα ότι έχουν αλλαχθει απο το επίσημο σερβις τα αμορτισερ και η ζαμφόρ;

Ξενέρωμα ειναι το οτι δεν ξέρουν τι φταίει και προσπαθούν  να το βρουν στην τύχη.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Μεταχειρισμένο πως θα ήξερα ότι έχουν αλλαχθει απο το επίσημο σερβις τα αμορτισερ και η ζαμφόρ;

Ξενέρωμα ειναι το οτι δεν ξέρουν τι φταίει και προσπαθούν  να το βρουν στην τύχη.

Δεν "κρατάνε" ηλεκτρονικό βιβλίο service αυτά; Επίσης δεν θέλει να κοροϊδέψει κανέναν το παιδί.

συμφωνω πάντως ότι το χειρότερο είναι η αφαιρετική μέθοδος που χρησιμοποιεί το συνεργείο κ σίγουρα δεν ξέρει τι είναι μέχρι στιγμής 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Θα αλλάξει τα ρουλεμάν (τροχού)

Χαχαχα λες ; Θα το πετάξει στην θάλασσα ο άλλος αλήθεια 

Παρακολουθεί το θέμα πλέον στο Ινσομνια αλλά δεν είναι μέλος κ θέλει να σπάσει τον υπολογιστή (έτσι μου είπε πριν κανα μισάωρο) 

 

ΥΓ: υπομονή φιλαράκι θα τα φτιάξουμε όλα 🙏🏻

Δημοσ.
57 minutes ago, MontzOlee said:

Χαχαχα λες ; Θα το πετάξει στην θάλασσα ο άλλος αλήθεια 

Παρακολουθεί το θέμα πλέον στο Ινσομνια αλλά δεν είναι μέλος κ θέλει να σπάσει τον υπολογιστή (έτσι μου είπε πριν κανα μισάωρο) 

 

ΥΓ: υπομονή φιλαράκι θα τα φτιάξουμε όλα 🙏🏻

εγω προσωπικα θα το πηγαινα σε καποια αλλη τογιοτα ειτε Αθηνα ειτε Θεσ/κη.

Δεν εχει να κανει με τον τοπικο αντιπροσωπο οσο με την εμπειρια και αντιστοιχα περιστατικα σε σχεση με τη...Πατρα.

Και εγω Toyota εχω και με μπαταρια και Αθηνα εχω να πω τα καλυτερα για τα συνεργεια (επισημα).

Αν τωρα ο φιλος εχει σπαστει και δε γουσταρει να ασχοληθει καθολου, ας κινηθει νομικα οπως σωστα εγραψαν 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, MontzOlee είπε

Χαχαχα λες ; Θα το πετάξει στην θάλασσα ο άλλος αλήθεια 

Παρακολουθεί το θέμα πλέον στο Ινσομνια αλλά δεν είναι μέλος κ θέλει να σπάσει τον υπολογιστή (έτσι μου είπε πριν κανα μισάωρο) 

 

ΥΓ: υπομονή φιλαράκι θα τα φτιάξουμε όλα 🙏🏻

Υπομονή. Υπάρχουν πολυ σοβαρότερα προβλήματα από ένα αμάξι ( εννοείται ότι καταλαβαίνουμε όλοι την ταλαιπωρία ). 

  • Like 1
Δημοσ.

εγω με την περιγραφη σου ηρθα απλα να πω οτι το προβλημα ειναι ρουλεμαν τροχου

Εντωμεταξυ αραξτε λιγο, μηχανικοι ειναι δεν ειναι μαγοι να ξερουν κατευθειαν τι φταιει. Για κακη του τυχη ειναι καινουριο και πρεπει να ανεχτει ολα τα σκ@τ@ που εχει ενα σερβις αντιπροσωπειας. Απλα πες του να ηρεμησει και θα φτιαχτει !

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δούλευα σε αντιπροσωπεία της TOYOTA σαν υπεύθυνος του τμήματος ανταλλακτικών για αρκετά χρόνια. Στο ίδιο κτήριο ήταν η έκθεση - πωλήσεις, service, ανταλλακτικά.

Τα παρακάτω ειναι γενικός κάνονας και δεν έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Άλλαξε συνεργείο - αντιπροσωπεία να βγάλεις άκρη δεν είναι όλοι οι μηχανικοί το ίδιο και σίγουρα δεν έχουν την ίδια εμπειρία και τρόπο σκέψης. Άλλοι πάνε μόνο στα υποχρεωτικά σεμινάρια για βόλτα και άλλοι πάνε σε ότι σεμινάριο ανακοινωθεί για να δουν από πρώτο χέρι ότι καινούριο βγαίνει να ρωτήσουν απορείς, να μάθουν τεχνικές λεπτομέρειές και να συζητήσουν και με άλλους μηχανικούς και να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν... 
Είχα συναντήσει μηχανικούς που μετά από 20 χρονιά παρέμεναν στουρνάρια όπως ξεκίνησαν κάτι περισσότερο από λάδια φίλτρα μπουζί φρένα δεν έμαθαν να κάνουν, οτιδήποτε άλλο τους έπεφτε βουνό και άλλους μέσα σε 10 χρόνια από άσχετοι να γίνονται περιζήτητοι και να τους στέλνουν αυτοκίνητα από άλλες αντιπροσωπείες φορτωμένα που δεν έβγαζαν άκρη για να τα φτιάξουν... 

Ολα αυτά τα ανταλλακτικά που αναφέρθηκαν είναι αναλώσιμα μπορεί όχι με τη συχνότητα  του προγραμματισμένου service άλλα το αυτοκίνητο δε χάνει καμία άξια αν κάποιο κάτσει ελαττωματικό και αντικατασταθεί στην εγγύηση με γνήσιο ακριβώς το ίδιο ίδιας αλλά και πολλές φορές καλύτερης ποιότητας και αντοχής.
Πολλες φορές κάποια είναι και βελτιωμένα γιατί μετά τη παράγωγη πιθανόν  εντοπίστηκε μεγάλο ποσοστό αντικαταστάσεων - γρήγορη φθορα και αναγκάστηκαν να το βελτιώσουν επανασχεδιάζοντας το, χρησιμοποιώντας καλύτερά υλικά ή να αλλάξουν ΟΕΜ. (Στη toyota που έχει καλό σύστημα σε αυτόν τον τομέα ανάλογα με την αλλαγή αλλάζει με διαφορετικό τρόπο ο κωδικός του ανταλλακτικού. Κάθε ψηφίο από τα 10 -12-13 δεν είναι τυχαίο το καθενα έχει τη σημασία του )
Μετά από λίγες μέρες στον δρόμο δε θα φαίνεται καν ότι έχει αντικατασταθεί....

 

Επεξ/σία από Deu164
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναστροφή πώλησης . Βρες δικηγόρο άμεσα. Μυνηση και τα λεφτά στο χέρι  επιστροφή . Θα μπλέξεις διαφορετικά. Καλή τύχη εύχομαι.

 

Επεξ/σία από konan76
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, liakjim είπε

Υπομονή. Υπάρχουν πολυ σοβαρότερα προβλήματα από ένα αμάξι ( εννοείται ότι καταλαβαίνουμε όλοι την ταλαιπωρία ). 

Liak επειδή έχουμε μιλήσει και σε άλλο νήμα ελπίζω να είσαι καλά αδερφέ!

εννοείται ότι πρωτίστως η υγεία πάνω απ όλα.

Απλα πολλές φορές κ αυτή "χαλάει" από μικροπράγματα της καθημερινότητας.

Ο άνθρωπος έδωσε το βίος του ε δεν γίνεται να μην σκας κιόλας τουλάχιστον κι εγώ έτσι το βλέπω 

κάποιος άλλος όχι δεν διαφωνώ 

1 ώρα πριν, Lewnidas1995 είπε

εγω με την περιγραφη σου ηρθα απλα να πω οτι το προβλημα ειναι ρουλεμαν τροχου

Εντωμεταξυ αραξτε λιγο, μηχανικοι ειναι δεν ειναι μαγοι να ξερουν κατευθειαν τι φταιει. Για κακη του τυχη ειναι καινουριο και πρεπει να ανεχτει ολα τα σκ@τ@ που εχει ενα σερβις αντιπροσωπειας. Απλα πες του να ηρεμησει και θα φτιαχτει !

Δηλαδή φίλε εσύ θα ήσουν πιο ψύχραιμος ; Ρε ‘σείς αναλογιστείτε λίγο την φάση.

ο άνθρωπος πλήρωσε μετρητοίς 35Κ, στα πρώτα 80 χιλιόμετρα δηλαδή την πρώτη δεύτερη μέρα το αυτοκίνητο του είχε το ακόμα υπάρχον πρόβλημα 

το πήρε Μάρτιο κ είναι Ιούλιος , τι να αράξουμε ; Θα φτιαχτεί ναι οκ αλλά είπαμε μην τα γειωνουμε όλα, άμα ήταν να πηγαίναμε στα service της γειτονιάς αν θέλαμε την αφαιρετική μέθοδο και το να πηγαίνουμε κάθε βδομάδα στο συνεργείο 

ο άνθρωπος έχει βάλει 3 ρεπό - ημέρες άδειας για να πάει 3 φορές συνεργείο 

έχει κάνει 3 ταξίδια Αθήνα - Πάτρα (βενζίνες - καύσιμα) και το αμάξι του δεν έχει ούτε 2.000 χιλιόμετρα 

καλά είναι όταν δεν είσαι στον χορό αλλά κάπου ώπα ..

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

Liak επειδή έχουμε μιλήσει και σε άλλο νήμα ελπίζω να είσαι καλά αδερφέ!

εννοείται ότι πρωτίστως η υγεία πάνω απ όλα.

Απλα πολλές φορές κ αυτή "χαλάει" από μικροπράγματα της καθημερινότητας.

Ο άνθρωπος έδωσε το βίος του ε δεν γίνεται να μην σκας κιόλας τουλάχιστον κι εγώ έτσι το βλέπω 

κάποιος άλλος όχι δεν διαφωνώ 

Δηλαδή φίλε εσύ θα ήσουν πιο ψύχραιμος ; Ρε ‘σείς αναλογιστείτε λίγο την φάση.

ο άνθρωπος πλήρωσε μετρητοίς 35Κ, στα πρώτα 80 χιλιόμετρα δηλαδή την πρώτη δεύτερη μέρα το αυτοκίνητο του είχε το ακόμα υπάρχον πρόβλημα 

το πήρε Μάρτιο κ είναι Ιούλιος , τι να αράξουμε ; Θα φτιαχτεί ναι οκ αλλά είπαμε μην τα γειωνουμε όλα, άμα ήταν να πηγαίναμε στα service της γειτονιάς αν θέλαμε την αφαιρετική μέθοδο και το να πηγαίνουμε κάθε βδομάδα στο συνεργείο 

ο άνθρωπος έχει βάλει 3 ρεπό - ημέρες άδειας για να πάει 3 φορές συνεργείο 

έχει κάνει 3 ταξίδια Αθήνα - Πάτρα (βενζίνες - καύσιμα) και το αμάξι του δεν έχει ούτε 2.000 χιλιόμετρα 

καλά είναι όταν δεν είσαι στον χορό αλλά κάπου ώπα ..

Απο Αθήνα πάει Πάτρα;Γιατί δεν το παει στην Αθήνα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Deu164 είπε

Δούλευα σε αντιπροσωπεία της TOYOTA σαν υπεύθυνος του τμήματος ανταλλακτικών για αρκετά χρόνια. Στο ίδιο κτήριο ήταν η έκθεση - πωλήσεις, service, ανταλλακτικά.

Τα παρακάτω ειναι γενικός κάνονας και δεν έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Άλλαξε συνεργείο - αντιπροσωπεία να βγάλεις άκρη δεν είναι όλοι οι μηχανικοί το ίδιο και σίγουρα δεν έχουν την ίδια εμπειρία και τρόπο σκέψης. Άλλοι πάνε μόνο στα υποχρεωτικά σεμινάρια για βόλτα και άλλοι πάνε σε ότι σεμινάριο ανακοινωθεί για να δουν από πρώτο χέρι ότι καινούριο βγαίνει να ρωτήσουν απορείς, να μάθουν τεχνικές λεπτομέρειές και να συζητήσουν και με άλλους μηχανικούς και να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν... 
Είχα συναντήσει μηχανικούς που μετά από 20 χρονιά παρέμεναν στουρνάρια όπως ξεκίνησαν κάτι περισσότερο από λάδια φίλτρα μπουζί φρένα δεν έμαθαν να κάνουν, οτιδήποτε άλλο τους έπεφτε βουνό και άλλους μέσα σε 10 χρόνια από άσχετοι να γίνονται περιζήτητοι και να τους στέλνουν αυτοκίνητα από άλλες αντιπροσωπείες φορτωμένα που δεν έβγαζαν άκρη για να τα φτιάξουν... 

Ολα αυτά τα ανταλλακτικά που αναφέρθηκαν είναι αναλώσιμα μπορεί όχι με τη συχνότητα  του προγραμματισμένου service άλλα το αυτοκίνητο δε χάνει καμία άξια αν κάποιο κάτσει ελαττωματικό και αντικατασταθεί στην εγγύηση με γνήσιο ακριβώς το ίδιο ίδιας αλλά και πολλές φορές καλύτερης ποιότητας και αντοχής.
Πολλες φορές κάποια είναι και βελτιωμένα γιατί μετά τη παράγωγη πιθανόν  εντοπίστηκε μεγάλο ποσοστό αντικαταστάσεων - γρήγορη φθορα και αναγκάστηκαν να το βελτιώσουν επανασχεδιάζοντας το, χρησιμοποιώντας καλύτερά υλικά ή να αλλάξουν ΟΕΜ. (Στη toyota που έχει καλό σύστημα σε αυτόν τον τομέα ανάλογα με την αλλαγή αλλάζει με διαφορετικό τρόπο ο κωδικός του ανταλλακτικού. Κάθε ψηφίο από τα 10 -12-13 δεν είναι τυχαίο το καθενα έχει τη σημασία του )
Μετά από λίγες μέρες στον δρόμο δε θα φαίνεται καν ότι έχει αντικατασταθεί....

 

Δώσε μου ένα καλό εξουσιοδοτημένο έστω κ σε DM να το πάει φίλε μπας κ ηρεμήσει η ψυχή του.

Αποδεκτά τα λάθη, όλα για τον άνθρωπο είναι αλλά το after sale απ ότι καταλαβαίνω στα αυτοκίνητα πάει περίπατο κ είναι μην σου κάτσει στραβή.

Αν αυτά τα κάνει η ΤΟΥΟΤΑ άλλοι θα κάνουν ακόμα χειρότερα όργια να φανταστώ ; 
θα έπρεπε για τα εργοστασιακά ελαττώματα να υπάρχει άλλη αντιμετώπιση κατ έμε 

 

κινητό παίρνεις κ έχεις DOA

δεν γίνεται η αυτοκινητοβιομηχανία να βγάζει προβληματικό αμάξι με τόσες χιλιάδες €€ και να λέει απλά : θα στα αλλάξω όλα μωρέ κ θα είναι καλύτερο μετά 

1 ώρα πριν, konan76 είπε

Αναστροφή πώλησης . Βρες δικηγόρο άμεσα. Μυνηση και τα λεφτά στο χέρι  επιστροφή . Θα μπλέξεις διαφορετικά. Καλή τύχη εύχομαι.

 

Μόνο με δικηγόρο κινείται η διαδικασία ; @Ukforthemoment @paylidis

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Απο Αθήνα πάει Πάτρα;Γιατί δεν το παει στην Αθήνα;

Από εκεί το πήρε, δεν ξέρω γιατί 

μήπως έχει κάποια ρήτρα να το πηγαίνει εκεί ή καλύτερη τιμή κτλ ; 
σε αυτό με πιάνεις αδιάβαστο 

Επεξ/σία από MontzOlee
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

Δώσε μου ένα καλό εξουσιοδοτημένο έστω κ σε DM να το πάει φίλε μπας κ ηρεμήσει η ψυχή του.

Αποδεκτά τα λάθη, όλα για τον άνθρωπο είναι αλλά το after sale απ ότι καταλαβαίνω στα αυτοκίνητα πάει περίπατο κ είναι μην σου κάτσει στραβή.

Αν αυτά τα κάνει η ΤΟΥΟΤΑ άλλοι θα κάνουν ακόμα χειρότερα όργια να φανταστώ ; 
θα έπρεπε για τα εργοστασιακά ελαττώματα να υπάρχει άλλη αντιμετώπιση κατ έμε 

 

κινητό παίρνεις κ έχεις DOA

δεν γίνεται η αυτοκινητοβιομηχανία να βγάζει προβληματικό αμάξι με τόσες χιλιάδες €€ και να λέει απλά : θα στα αλλάξω όλα μωρέ κ θα είναι καλύτερο μετά 

Μόνο με δικηγόρο κινείται η διαδικασία ; @Ukforthemoment @paylidis

Από εκεί το πήρε, δεν ξέρω γιατί 

μήπως έχει κάποια ρήτρα να το πηγαίνει εκεί ή καλύτερη τιμή κτλ ; 
σε αυτό με πιάνεις αδιάβαστο 

Ταλαιπωρεί τον εαυτό του τζάμπα.Και σίγουρα στην Αθήνα θα βρει πιο σχετικούς ανθρώπους για να λύσουν το πρόβλημα.Μπορεί στην Πάτρα μια και ξέρουν ότι δεν ειναι ντόπιος  να μην νοιάζονται να το φτιάξουν και να τον ταλαιπωρούν ώστε να βαρεθεί και να μην ξαναπάει.

  • Sad 1
Δημοσ.

Καλά φεύγει κάθε φορά από Αθήνα να πάει Πάτρα? Πες του χριστιανού να βρει μια αντιπροσωπεία στην πόλη να τελειώνει με τις μετακινήσεις και μπορεί να πέσει και σε πιο σχετικούς και να το λύσουν το θέμα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο ουτε κατα διάνοια δεν εχει να κανει με αμορτισέρ ζαμφορ κλπ, αυτο εχει να κανει με κίνηση, τροχους, και κινητηρας σασμάν, φρένα κλπ

Εγω θα σου πρότεινα να το πας σε ενα εξωτερικο συνεργειο με καλα μαστόρια να σου βρούν το πρόβλημα (οχι να το φτιάξουν) και μετα να πας να το τρίψεις στην μούρη της αντιπροσωπείας😁

 

οχι νικο θα εχει θεμα μετα με την εγγυηση εαν καταλαβουν οτι πηγε εξω και θα χασει το δικιο του.

10 ώρες πριν, MontzOlee είπε

εγινε μια πρωτη επικοινωνια με τον ΤΟΥΟΤΑ διαμεσου email στο customer support τους, του απαντησαν χθες μετα απο 40 ημερες με ενα κειμενο σαν χρησμό της Πυθίας και χωρις να του απαντανε καν σε ευλογα ερωτηματα ..

Εδω εχω σκασει εγω, δεν ξερω τι να πω αληθεια ...

Δεν ειναι κριμα ρε φιλε να συμβαινει αυτο ομως ? να ερχονται προβληματικα ? δεν ειχε καποια εκπτωση στο ΙΧ του ο ανθρωπος , δεν πηρε εκθεσιακο υπολογιστη ασ πουμε που ξερεις οτι μπορει η μπαταρια σου να εχει προβλημα.. τους εδωσε ενα τσουβαλι λεφτα δεν γινεται απλα να σου λενε θα στο φτιαξουμε και βλεπουμε τι ειναι μετα απο 3-4-5 επισκεψεις!

να σου πω την αληθεια επειδη κι εγω το εχω ακουσει , ο περιστροφικος θορυβος σιγουρα δεν μπορει να ειναι απο αμορτισερ και για μενα αλλα αν κανεις το κορμι σου αριστερα - δεξια σαν να ταλαντευεσαι ( ελπιζω να το λεω σωστα) τοτε χτυπαει και σε ενα σημειο το αμορτισερ σαν να τερματιζει πραγμα παραξενο 

ισως δεν εχει μονο ενα θεμα για μενα...

 

Το θεμα ειναι οτι ο φιλος ειναι απο επαρχια , το παει Πατρα το αμαξι

χωρις παρεξηγηση,ειναι κριμα αλλα αφηστε τα παραπονα γιατι τα νεα αυτοκινητα το εχουν αυτο και ειναι παγκοσμιο.

In American English, a lemon is a vehicle that turns out to have several manufacturing issues affecting its safety, value or utility. 

το καθε κρατος εχει τους νομους του γιαυτο.οι αντιπροσωπειες δεν ειναι αθωες επιχειρησεις,στοχευουν στο κερδος με καθε τροπο.μπορει να τον ταλαιπωρησουν για να σταματησει να παει να το φτιαξει αλλου ,σε εξωτερικο συνεργειο και να χασει την εγγυηση.μπορει να τον εχουν πελατη,να του αλλαξουν 10 ασχετα ανταλλακτικα και μετα αφου εχει πληρωσει σε αξια να του βαλουν το σωστο που θα επρεπε να ειναι απο την αρχη αλαγμενο δωρεαν.

για μενα χανεται η καλη πιστη προς την αντιπροσωπεια και θεωρω οτι η λυση ειναι μια ..να κανει αντιστροφη πωλησης η' αντικατασταση με καινουριο...ειναι χρονοβορα λυση αλλα η πιο σιγουρη.οι μηχανικοι μεσα στις αντιπροσωπειες ειναι νεα παιδια αμπειρα η΄χωρις καλη αντιληψη,μην νομιζεις οτι ειναι τιποτα σαινια.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...