koutsoss1 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στης 23/6/2025 αγόρασα online ένα ταμπλετ από το plaisio το ταμπλετ την τρίτη μέρα αποδείχτηκε ελαττωματικό κολλούσε έκλεινε ξαφνικά και δεν δούλευαν τα κουμπιά αυξομείωσης έντασης και power button..! Πήγα εχθές 30/6/2025 για επιστροφή doa και προς έκπληξη μου ο τεχνικός μου είπε ότι άργησα να πάω γιατί ήταν λέει η 8η μέρα (ενώ έχω μιλήσει με τα κεντρικά την ημέρα που ανακάλυψα ότι είναι ελαττωματικό και μου είπαν πήγαινε το την Δευτέρα να στο αλλάξουν)και δεν μπορούν να κάνουν αντικατάσταση και ότι το ταμπλετ θα πάει για σέρβις..!! Μιλάω με τον διευθυντή και του λέω ότι εφόσον η αγορά έγινε ηλεκτρονικά και η συσκευή είναι ελαττωματική εχω το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση συσκευής για 14 μέρες και όχι για 7 που υποστηρίζουν εκείνοι και ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος..!! Η απάντηση του διευθυντή ήταν ότι είναι οδηγία και όχι νομοσ Και αν θέλουνε την ακολουθούν..!!Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και με διαβεβαίωσαν ότι είναι υποχρεωμένοι να αλλάξουν την ελαττωματική συσκευή και ότι υπάρχουν πολλές καταγγελίες εις βάρος τους..!! Προσοχή με τις αγορές σας από το πλαίσιο είναι απαράδεκτοι απλά..!! Επεξ/σία 1 Ιουλίου από koutsoss1 1
somt Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 3 ώρες πριν, koutsoss1 είπε Η απάντηση του διευθυντή ήταν ότι είναι οδηγία και όχι νομοσ Και αν θέλουνε την ακολουθούν..!! έχω πάρει ακριβώς την ίδια απάντηση από το ίδιο ακριβώς μαγαζί
Nabuko Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 4 ώρες πριν, koutsoss1 είπε Η απάντηση του διευθυντή ήταν ότι είναι οδηγία και όχι νομοσ Και αν θέλουνε την ακολουθούν..!! Πες του ηλίθιου ότι η οδηγία της ΕΕ είναι προς το κράτος και όχι στο μαγαζάκι του. Και πες του επίσης ότι η οδηγία της ΕΕ έχει ψηφιστεί σαν νόμος από το Ελληνικό κράτος. ● Οδηγία 2011/83/ΕΕ – για τα δικαιώματα των καταναλωτών Υποχρεώνει όλα τα κράτη μέλη να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές μπορούν να υπαναχωρήσουν από εξ αποστάσεως συμβάσεις (π.χ. online αγορές) εντός 14 ημερών χωρίς να δώσουν εξηγήσεις. ● Η οδηγία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με τον: Νόμο 4512/2018 και Κώδικα Καταναλωτή (Ν. 2251/1994), ο οποίος τροποποιήθηκε αντίστοιχα. Άρα, σήμερα στην Ελλάδα, το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών ισχύει με βάση το ελληνικό δίκαιο, που απορρέει από την οδηγία. 13 3
koutsoss1 Δημοσ. 15 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 15 μέρες μετά και τίποτα ούτε ταμπλετ ούτε τίποτα..!! Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάρω κάτι από το πλαίσιο..!! Και ο συνήγορος του πολίτη δεν έκανε κάτι
tasvar Δημοσ. 15 Ιουλίου Δημοσ. 15 Ιουλίου Μόλις τώρα, koutsoss1 είπε 15 μέρες μετά και τίποτα ούτε ταμπλετ ούτε τίποτα..!! Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάρω κάτι από το πλαίσιο..!! Και ο συνήγορος του πολίτη δεν έκανε κάτι Πηγαίνεις στο κατάστημα αγοράς. Μιλάς με τον διευθυντή. Αν δεν βγεί άκρη, ζητάς τα στοιχεία του και καλά για να κάνεις καταγγελία . Σε μένα παλαιότερα, αυτό είχε δουλέψει. 2
SabotazNic Δημοσ. Παρασκευή στις 02:36 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:36 πμ Στις 15/7/2025 στις 10:48 ΜΜ, koutsoss1 είπε Και ο συνήγορος του πολίτη δεν έκανε κάτι βιαζεσαι. Καποια στιγμη θα σου ερθει mail οτι εχουν διαβιβασει στο καταστημα το παραπονο σου και θα εχουν 10 μερες να απαντησουν. Αυτα αν η καταγγελια εγινε σωστα 1
nk9 Δημοσ. Σάββατο στις 05:15 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:15 μμ Στις 1/7/2025 στις 3:35 ΜΜ, koutsoss1 είπε Στης 23/6/2025 αγόρασα online ένα ταμπλετ από το plaisio το ταμπλετ την τρίτη μέρα αποδείχτηκε ελαττωματικό κολλούσε έκλεινε ξαφνικά και δεν δούλευαν τα κουμπιά αυξομείωσης έντασης και power button..! Πήγα εχθές 30/6/2025 για επιστροφή doa και προς έκπληξη μου ο τεχνικός μου είπε ότι άργησα να πάω γιατί ήταν λέει η 8η μέρα (ενώ έχω μιλήσει με τα κεντρικά την ημέρα που ανακάλυψα ότι είναι ελαττωματικό και μου είπαν πήγαινε το την Δευτέρα να στο αλλάξουν)και δεν μπορούν να κάνουν αντικατάσταση και ότι το ταμπλετ θα πάει για σέρβις..!! Μιλάω με τον διευθυντή και του λέω ότι εφόσον η αγορά έγινε ηλεκτρονικά και η συσκευή είναι ελαττωματική εχω το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση συσκευής για 14 μέρες και όχι για 7 που υποστηρίζουν εκείνοι και ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος..!! Η απάντηση του διευθυντή ήταν ότι είναι οδηγία και όχι νομοσ Και αν θέλουνε την ακολουθούν..!!Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και με διαβεβαίωσαν ότι είναι υποχρεωμένοι να αλλάξουν την ελαττωματική συσκευή και ότι υπάρχουν πολλές καταγγελίες εις βάρος τους..!! Προσοχή με τις αγορές σας από το πλαίσιο είναι απαράδεκτοι απλά..!! Κακώς απευθύνθηκες στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου έπρεπε να κάνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα