jim_tron Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Καλησπέρα σε όλους, Σκέφτομαι σοβαρά να προχωρήσω σε αγορά άδειας ταξί με όχημα, με σκοπό να το δουλέψω ο ίδιος. Έχω αρχίσει να κάνω επαφές και με μάντρες και με οδηγούς, αλλά θα ήθελα και τη δική σας εμπειρία ή καθοδήγηση για να μπω όσο γίνεται πιο ενημερωμένος. Από μια πρώτη εικόνα, οι τιμές φαίνεται να κυμαίνονται μεταξύ 60.000 € (για μισή) και 120.000 € (για ολόκληρη άδεια), ανάλογα με την περιοχή, την κατάσταση του οχήματος και τις εμπορικές δυνατότητες. Ωστόσο, προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το πραγματικό κόστος, τα ρίσκα και οι διαδικασίες. Ορισμένες ερωτήσεις που έχω: Ποιο ποσό δηλώνεται στην εφορία κατά τη μεταβίβαση άδειας και οχήματος; Υπάρχουν "μαύρα" ποσά που πρέπει να προσέξει κανείς; Ο τρόπος πληρωμής είναι συνήθως μετρητά, τραπεζική μεταφορά ή συνδυασμός; Τι θεωρείται “ασφαλές” ή συνήθως αποδεκτό; Αν κάποιος αγοράσει ολόκληρη άδεια, υπάρχει δυνατότητα να την ενοικιάσει νόμιμα σε άλλον οδηγό; Τι διαδικασία απαιτείται; Αν θέλω να δουλέψω το ταξί ο ίδιος, τι απαιτείται από άποψη: Αδειών και εξετάσεων; ΙΚΑ ή άλλων ασφαλιστικών υποχρεώσεων; Μητρώου ΔΟΥ/ΚΑΔ; Από άποψη οχήματος: Ηλεκτρικό ή diesel το 2025; Τι λένε οι πραγματικές συνθήκες (αυτονομία, φόρτιση, κόστη, αξιοπιστία, υποστήριξη από εταιρείες ταξί); Αξιοπιστία μάντρας: Τι να προσέξω κατά την αγορά από μάντρα; Υπάρχει τρόπος να διαπιστώσω αν μια άδεια είναι "καθαρή" ή αν το όχημα έχει προβλήματα; Υπάρχουν επιδοτήσεις ή φορολογικές απαλλαγές σε περίπτωση αγοράς ηλεκτρικού ταξί ή έναρξης επαγγελματικής δραστηριότητας; Τι άλλα έξοδα λειτουργίας πρέπει να υπολογίσω (ασφάλειες, συντηρήσεις, εισφορές, τηλεματικές, συνεργασία με ραδιοταξί κ.λπ.); Τι γνώμη έχετε για αγορά μισής άδειας; Είναι πρακτικό ή δημιουργεί προβλήματα στη διαχείριση; Οποιαδήποτε εμπειρία ή πληροφορία από κάποιον που έχει περάσει αυτή τη διαδικασία —είτε ως οδηγός είτε ως αγοραστής άδειας— θα μου ήταν πολύτιμη. Κάθε συμβουλή μετράει πριν προχωρήσω σε μια επένδυση τέτοιου μεγέθους. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
vamvakoolas Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου επειδη ενας φιλος (ιδιοκτητης) εχει ταξι επαρχεια απο αυτα που μου λεει -Αγορα αδειας ιδιως απο ιδιωτη παιζει οσο θες και παιζει και μαυρα -Καλο ειναι να μη πας σε συνιδιοκτησια εκτος αν το ξερεις καλα τον αλλο/εμπιστευεσαι τρελα -Για να βγαλει λεφτα το ταξι πρεπει να δουλευει τουλαχιστον 8ωρο (με κουρσες οχι να αραζει) και απο εκει και περα μαζευεις. -Για ευνοητους λογους να εχει δερματινο σαλονι -εξοδα εκτος απο τα κλασσικα εχεις και πλυντηριο/καθαριοτητα μερα παρα μερα ή ακομα και καθε μερα Παιζει τρελο ρολο που θα το δουλεψεις (περιοχη) και αν εχει στη περιοχη πιατσες και μεγαλο αριθμο ταξι. Για παραδειγμα αεροδρομια και κεντρα μεγαλων πολεων γινεται χαμος. Αν εισαι π.χ Αθηνα δες βορεια προαστια ανατολικα και νοτια (αλλα μακρυνα) και ρωτα εκει ταξιτζηδες τι παιζει. Μη πας τελευταια στιγμη αφου βγαλεις αδεια και παρεις οχημα γιατι μεχρι ξυλο πεφτει ειδικα σε πιατσες/τουριστικα σημεια. Κανε μια προεργασια.
kostasbm Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου οι άδειες ταξί παγκοσμίως έχουν φάει σφαλιάρα ...θεαματική πτωση η είσοδος UBER έχει φέρει μεγάλες αλλαγες οι πιάτσες οι καλές είναι γκέτο....αν πας αεροδρόμιο και χαζέψεις θα καταλάβεις..... στην επαρχία οι περισσότεροι στηρίζονται στις μεταφορές παιδιών στα σχολεία και στο μη κόψιμο απόδειξης.......και οι άδειες είναι μετρημενες το ρίσκο είναι να δεις το κόστος της άδειας από τη μια μέρα στην άλλη να πέφτει........ καλό ψάξιμο ..... 1
Nabuko Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Στις 2/7/2025 στις 5:44 ΜΜ, kostasbm είπε το ρίσκο είναι να δεις το κόστος της άδειας από τη μια μέρα στην άλλη να πέφτει Νομίζω έχει συμβεί ήδη αυτό.
kostasbm Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 33 minutes ago, Nabuko said: Νομίζω έχει συμβεί ήδη αυτό. ναι και όλοι αγόραζαν γιατί νόμιζαν ότι θα ανέβουν στα παλιά επίπεδα..αλλά αποτί φαίνεται μάλλον προς τα κάτω πάνε σιγά σιγά 1
moure Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου Οι άδειες έχουν 140k τώρα στην Αττική,αν προσθέσουμε και άλλα 30k για ένα αυτοκίνητο της προκοπής θέλεις 170k. Πραγματικά δεν ξέρω πόσα χρόνια θες για να κανείς απόσβεση. Το σίγουρο είναι ότι θέλεις γνωριμίες,να έχεις καλή πελατεία και να ασχοληθείς με ξενοδοχεία,αν είναι να περιμένεις στις πιάτσες με όλη τη πλέμπα άστο καλύτερα.
vamvakoolas Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 18 hours ago, moure said: Οι άδειες έχουν 140k τώρα στην Αττική,αν προσθέσουμε και άλλα 30k για ένα αυτοκίνητο της προκοπής θέλεις 170k. Πραγματικά δεν ξέρω πόσα χρόνια θες για να κανείς απόσβεση. Το σίγουρο είναι ότι θέλεις γνωριμίες,να έχεις καλή πελατεία και να ασχοληθείς με ξενοδοχεία,αν είναι να περιμένεις στις πιάτσες με όλη τη πλέμπα άστο καλύτερα. για Ατιικη εχεις μεινει μια δεκαετια πισω: τα μεγαλα ξενοδοχεια ειτε βαζουν δικα τους οχηματα ειτε εχουν δικα τους ταξι (σχεδον συγγενων απο το προσωπικο) Η νεα ταση ειναι να συνεργαζονται με μεγαλες εταιριες για αποκλειστικοτητα (ιντρακομ, ΤΙΤΑΝ κτλ)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα