Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Συγγνώμη αν στεναχωρώ, αλλά είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε κάτι:

Η διαχείριση της κυκλοφορίας σε τροχαίο ατύχημα, όπως και η γενικότερη κυκλοφοριακή οργάνωση και ασφάλεια, εμπίπτει εξ ορισμού στο επιστημονικό πεδίο της συγκοινωνιολογίας. Η συγκοινωνιολογία είναι κλάδος των πολιτικών ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ· δηλαδή οι συγκοινωνιολόγοι είναι μηχανικοί — το τονίζω — μηχανικοί (πολιτικοί).

Συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω κι εγώ αλλά από αυτά που βλέπω στους δρόμους σχετικά με ρύθμιση φαναριών κλπ σκατά δουλειά έχουν κάνει οι συγκοινωνιολόγοι που είναι και μηχανικοί. Ας ασχοληθούν καλύτερα με τις βίδες.

  • Like 5
Δημοσ.

σε γενικές γραμμές ειναι λάθος του οργανου, απο την στηγμη που δεν έβγαινε εύκολα έπρεπε να καλέσει γερανό 

βεβαια εδω πχ εχεις ζημιά ένα ευρώ (τόσο κάνει περιπου το πλαίσιο) εκεί θα πλήρωνες ένας θεός ξέρει για τον γερανό και οτι αλλο φανταστεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω κι εγώ αλλά από αυτά που βλέπω στους δρόμους σχετικά με ρύθμιση φαναριών κλπ σκατά δουλειά έχουν κάνει οι συγκοινωνιολόγοι που είναι και μηχανικοί.

Η ρυθμιση πρεπει να γινεται μετα απο σχετικη μελετη που συνηθως... δεν γινεται. Οσα φαναρια εχουν ρυθμιστει μετα απο σχετικη μελετη λειτουργουν αριστα οσο τα δεδομενα της αρχικης εκτιμησης ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.

Ασε μας ελευθερους (τον καθενα μας στην ειδικοτητα του) , δωσε μας κασσερι και θα σας τα φτιαξουμε ολα τελεια, τοσο τελεια οσο δε παει

  • Haha 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

απο την στηγμη που δεν έβγαινε εύκολα έπρεπε να καλέσει γερανό 

Από τη στιγμή που δεν βγαίνει, σημειώνει πάνω στην κλήση να τις παραδώσει ο ίδιος εντός 3 ημερών. Ο γερανός είναι για άλλες περιπτώσεις. 

Δημοσ.
Just now, Nabuko said:

Από τη στιγμή που δεν βγαίνει, σημειώνει πάνω στην κλήση να τις παραδώσει ο ίδιος εντός 3 ημερών. Ο γερανός είναι για άλλες περιπτώσεις. 

κανονικά ειναι ο γερανός απλά επειδι δεν έχει πολλά οχήματα δεν τα χρησιμοποιούν συχνα 

στο εξωτερικό αφαίρεση πινακίδας σχεδον πότε δεν γινεται μαζεύουν το όχημα και το κρατάνε σε καποιο ιδιωτικό μέρος με το οποίο συνεργάζονται και πας και πληρώνεις την κλήση και μετά παιρνεις ο οχημα και πλυρωνεις και για τον χώρο 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Το είπανε και τα παιδιά στην πρώτη σελίδα αλλά κάποιοι δεν το κατάλαβαν.

Το πλαίσιο είναι μια χαρά, δεν υπάρχει ζημιά

Εν τω μεταξύ, πιο σπασμένο..... πεθαίνει...

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Black Demis είπε

κανονικά ειναι ο γερανός απλά επειδι δεν έχει πολλά οχήματα δεν τα χρησιμοποιούν συχνα 

Δεν ξέρω για ποια χώρα αναφέρεσαι αλλά στην Ελλάδα δεν προβλέπεται γερανός για απλή κλήση παρά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Η λυση ειναι μια πριτσιναρισμα με ναυπηγικα πριτσινια ή ακομα καλυτερα ηλους σφυρηλατους.

Δεν ξερω αν για το σπασμενο πλαισιο μπορει να κανει κατι η νομικη αλλα δε πιστευω.

Οπως και να χει οι τυπαδες ειναι αμορφωτοι και δεν ξερουν να διαχωριζουν βασικα ειδη κοχλιων και εργαλιων. Σιγα τωρα μην δινανε βαρυτητα στο πως να το βγαλουν χωρις να σπασουν το πλαισιο το τραβηξανε σα κολλημενο πανελ πορτας

Σαφεστατα, και αυτο τους καθιστα ειδικους στην ερμηνεια των νομων....

Τις πινακίδες δεν τις βγάζει το αστυνομικό όργανο αλλά συνεργείο (βοηθος με κατσαβίδι ή άλλο εργαλείο). Πάνε χρόνια που πλέον οι αστυνομικοί δεν κουβαλάνε μαζί τους κατσαβίδι από το 2008 νομίζω.  Το ίδιο και για την Δημοτική Αστυνομία έχει μαζί τους εργάτη από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Πολλές φορές δεν τις βγάζουν αλλά γράφουν στη κλήση ότι υποχρεούται να τις παραδώσεις. Τώρα για 5 λεπτά δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβουν να στις αφαιρέσουν εκτός αν πια παρκαρες στον Άγνωστο Στρατιώτη μπροστά. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 minutes ago, Nabuko said:

Δεν ξέρω για ποια χώρα αναφέρεσαι αλλά στην Ελλάδα δεν προβλέπεται γερανός για απλή κλήση παρά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. 

δεν προβλεπεται επειδι δεν εχουν..... οχι οτι δεν θελουν 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Συγγνώμη αν στεναχωρώ, αλλά είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε κάτι:

Η διαχείριση της κυκλοφορίας σε τροχαίο ατύχημα, όπως και η γενικότερη κυκλοφοριακή οργάνωση και ασφάλεια, εμπίπτει εξ ορισμού στο επιστημονικό πεδίο της συγκοινωνιολογίας. Η συγκοινωνιολογία είναι κλάδος των πολιτικών ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ· δηλαδή οι συγκοινωνιολόγοι είναι μηχανικοί — το τονίζω — μηχανικοί (πολιτικοί).

Κατά συνέπεια, οι μέθοδοι, οι τεχνικές, τα θεωρητικά πρότυπα και τα μοντέλα πάνω στα οποία βασίζεται η εκπαίδευση και οι ενέργειες κάθε αστυνομικού σε τροχαίες περιπτώσεις, έχουν σχεδιαστεί και θεμελιωθεί από μηχανικούς. Δεν είναι απλώς «δουλειά του μηχανικού» — είναι καθαρά αντικείμενο μηχανικού από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή.

Τι μεγάλη «σύμπτωση» που ένας μηχανικός όχι μόνο γνωρίζει τη θεωρία της κυκλοφορίας, αλλά μπορεί και να αναγνωρίζει το είδος του κοχλία σε μια εφαρμογή???? Αυτή ακριβώς είναι και η ειδοποιός διαφορά του μηχανικού από κάθε άλλη ειδικότητα:
Ο μηχανικός εκπαιδεύεται πρωτίστως στο πώς να μπορεί να μαθαίνει.

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί κάτι που συχνά παραβλέπεται:
Το σύνολο της τεχνολογίας και των εργαλείων πάνω στα οποία βασίζεται το έργο της αστυνομίας στον τομέα της τροχαίας — από τα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας (τα οποία χρησιμοποιούνται χωρίς να κατανοούν πώς βαθμονομούνται), μέχρι το αλκοολόμετρο (όπου διαβάζουν μία τιμή και την συγκρίνουν με ένα όριο) — έχουν όλα σχεδιαστεί, εξελιχθεί και πιστοποιηθεί από μηχανικούς.

Όλα αυτά τα έφτιαξαν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ο Ι.

 Ο μηχανικός εκπαιδεύεται πρωτίστως στο πώς να μπορεί να μαθαίνει ΑΛΛΑ κάτι που είναι εκτός γνωστικού του πεδίου δεν σημαίνει ότι το ξέρει. Ο πολιτικός μηχανικός δεν μπορεί να χτίσει ένα βαπόρι που γνωρίζει ο ναυπηγός μηχανικός. 

 

Και μιας που αναφέρθηκε και ο ναυπηγός  πριν απο μερικούς μήνες  συνάδελφος απ' το γραφείο έπεσε σε μπλόκο για αλκοτεστ. Φύσηξε βγήκε λίγο παραπάνω και άρχισε τις εξυπνάδες ότι ήθελε να δει βαθμονόμηση μηχανήματος πιστοποιήσεις  ενώ ήξερε ότι έχει πιει. Η απάντηση που πήρε είναι ότι δεν έχω αλλά αν θες πάμε μια βόλτα για αιμοληψια αλλιώς το θεωρώ άρνηση αλκοτεστ και σε γράφω με ποσότητα άνω του 1,10 με.οτι συνεπάγεται.

Long story short ακόμα η γυναίκα του τον φέρνει στο γραφείο γιατί όπως του είπε το όργανο αφού του βεβαίωσε την κλήση αν δεν ήσουν τόσο μαλακας θα σε έβαζα να φυσήξεις μετά από μισή ώρα ,θα έπινες και λίγο νερό και θα ήσουν σπίτι σου. 

Οπότε όσο καλά και να είσαι εκπαιδευμένος να μαθαίνεις αν δεν ξέρεις να ακούς και να διαβάζεις ανθρώπους πάντα οι  θετικές επιστήμες θα σε έχουν ένα βήμα πίσω από εκεί που θα σε πήγαιναν οι κοινωνικές ;)

 

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lector είπε

Στη δευτερη περιπτωση, προκειται για μηχανακι, και ο δημοτομπατσος που σταματησε για να κοψει την κλησει ειναι 99% αυτοκινητο και θα σταματησε κι εκεινος παρανομα, δημιουργωντας πολυ μεγαλυτερο προβλημα απο ενα μηχανακι. 

Δεν ξερω αν βλεπεις το γελοιο του πραγματος.

Δηλαδή για σένα έπρεπε να κάνει τα στραβά μάτια και να φύγει χωρίς να βάλει κλήση όπως γίνεται άλλωστε παντού στην Ευρώπη! Το ότι υπάρχουν πεζες περιπολίες πάλι δεν έχεις δει ποτέ! Άλλωστε μας δηλώνεις 99% και καθάρισες. 

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jonchris είπε

Δηλαδή για σένα έπρεπε να κάνει τα στραβά μάτια και να φύγει χωρίς να βάλει κλήση όπως γίνεται άλλωστε παντού στην Ευρώπη! Το ότι υπάρχουν πεζες περιπολίες πάλι δεν έχεις δει ποτέ! Άλλωστε μας δηλώνεις 99% και καθάρισες. 

Δεν ξερω τι θα εκανε, αλλα να παρκαρει παρανομα για να κοψει κληση σε καποιον αλλο που εχει παρκαρει παρανομα, ειναι τουλαχιστον γελοιο, αν μη τι αλλο.

Ειπε ο ανθρωπος οτι αυτο εγινε στην καναρη στο κολωνακι. Εχω δει εκατονταδες φορες εκει παρανομα παρκαρισμενο οχημα της δημοτικης, γι'αυτο και η βεβαιοτητα. 

Και δεν υπαρχουν πεζες περιπολιες, σιγα μην το κοβανε με τα ποδια απο την αγιου κωνσταντινου μεχρι το κολωνακι. Με οχημα μεταφερονται, το παρκαρουν καπου (συνηθως παρανομα) και εκει τριγυρνανε με τα ποδια σε ακτινα μερικων μετρων.

 

Να εδω, οδος αθηνας. 1 λωριδα ανα ρευμα. Ο τυπος εχει μπροστα του κενη εσοχη για παρκαρισμα, και παρ'ολα αυτα επιλεγει να σταματησει το κουβαδακι του πανω στη λωριδα κυκλοφοριας. Για τετοια γιδια μιλαμε.

2025-07-03_225306.png

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Morosana είπε

Η απάντηση που πήρε είναι ότι δεν έχω αλλά αν θες πάμε μια βόλτα για αιμοληψια αλλιώς το θεωρώ άρνηση αλκοτεστ και σε γράφω με ποσότητα άνω του 1,10 με.οτι συνεπάγεται.

Αυτο δεν ειναι απαντηση ειναι απειλη. Ρωτησε κατι που προβλεπεται απο τον ΕΛΟΤ, απο την στιγμη που δεν εχει το μηχανημα δεν μπορει να χρησημοποιηθει ως νομικο τεκμηριο. Ιδιαιατερα αν εισαι πολυ κοντα στο οριο εκει και αν ειναι σημαντικο ζητημα η βαθμονομηση.

Δινεις το δειγμα ανασας και ζητας τον αριθμό του μηχανηματος. Ιδιατερα αν εισαι κοντα στο οριο και αυτο δεν ειναι βαθμονομημενο ετησια οπως προβλεπεται τοτε το δειγμα καθισταται ακυρο.

11 λεπτά πριν, Morosana είπε

ΑΛΛΑ κάτι που είναι εκτός γνωστικού του πεδίου δεν σημαίνει ότι το ξέρει

Μπορει να το μαθει αν δε το ξερει...

12 λεπτά πριν, Morosana είπε

ενώ ήξερε ότι έχει πιει

Το ηξερε οτι ειχε πιει δεν αλλαζει την νομικη σημασια της βαθμονομησης, αν εχω πιει και επειδη το μηχανημα μετραει 5% υψηλοτερα βγω παρανομος ενω ειμαι νομιμος τοτε γιατι δεν πρεπει να μιλησω??? Αυτο δε καταλαβαινω, δεν ειναι οτι βγηκε 0,5 και πιστευει οτι ειναι ζητημα καλιμπραρισματος.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αυτο δεν ειναι απαντηση ειναι απειλη. Ρωτησε κατι που προβλεπεται απο τον ΕΛΟΤ, απο την στιγμη που δεν εχει το μηχανημα δεν μπορει να χρησημοποιηθει ως νομικο τεκμηριο. Ιδιαιατερα αν εισαι πολυ κοντα στο οριο εκει και αν ειναι σημαντικο ζητημα η βαθμονομηση.

Δινεις το δειγμα ανασας και ζητας τον αριθμό του μηχανηματος. Ιδιατερα αν εισαι κοντα στο οριο και αυτο δεν ειναι βαθμονομημενο ετησια οπως προβλεπεται τοτε το δειγμα καθισταται ακυρο.

Μπορει να το μαθει αν δε το ξερει...

Το ηξερε οτι ειχε πιει δεν αλλαζει την νομικη σημασια της βαθμονομησης, αν εχω πιει και επειδη το μηχανημα μετραει 5% υψηλοτερα βγω παρανομος ενω ειμαι νομιμος τοτε γιατι δεν πρεπει να μιλησω??? Αυτο δε καταλαβαινω, δεν ειναι οτι βγηκε 0,5 και πιστευει οτι ειναι ζητημα καλιμπραρισματος.

Ευτυχώς ο νομοθέτης που δεν είναι μηχανικός έχει προβλέψει διάφορες εξυπνάδες σαν άρνηση που θεωρούν ότι έχεις ποσότητα άνω του 1,10 και φυσικά πάντα μπορούν να σε πάνε στο νοσοκομείο και στο αίμα μένει περισσότερες ώρες. 

Επειδή μπορεί να μάθει δεν σημαίνει ότι ξέρει. Φαντάζομαι ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός σε μια κατάσταση που απαιτείται πολιτικός μηχανικός θα είναι κάπως έτσι 

 

images (6).jpeg

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...