Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα, οπότε ανοίγω αυτό εδώ 

Έχω ένα Hyundai i20 1000cc turbo μοντέλο 2018.Το είχα πάρει καινούργιο και έπειτα από 7 χρόνια και σαν ένας πιστός εργάτης της καθημερινότητας που είναι,παρατηρώ ότι το air condition δεν αποδίδει στον κρύο αέρα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και φαντάζομαι ότι θα θέλει το φρεον συμπλήρωμα.Το φρεον που δέχεται είναι το r1234yf.Επειδη έχω ακούσει ότι οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημενες στο συγκεκριμένο φρεον έχει κανείς παρόμοια εμπειρία όσον αφορά το κόστος?

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

40-50  ευρω γενικως.
Για το συγκεκριμενο φρεον δεν εχω αποψη.

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οπως εχουμε γραψει το συστημα κλιματισμου ειναι ενα απο τα 2 ΚΛΕΙΣΤΑ κυκλωματα που εχουν τα ιχ.

Εφοσον δεν εχει καλη αποδοση 2 τεινα υπαρχουν:

1)Αρχισε να τα παιζει ο κομπρεσσορας 

2)Εχει ραγισει ανοιξει καποιος σωληνας του κυκλωματος. Προσοχη μετα το 2005 αν θυμαμαι αρκετα ιχ εχουν αυτους τους σωληνες να περνανε παραλληλα (!) με το ταμπλο και πρεπει να ανοιξει απο εκει για να εχεις προσβαση.

Αν θες εσυ γινε ερμαιο των συνεργειων και βαζε καθε μηνα (αν εισαι τυχερος ισως 2) φρεον και οσο σε παει...

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, dimitrakis1991 είπε

r1234yf

200+ ευρω

3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

οπως εχουμε γραψει το συστημα κλιματισμου ειναι ενα απο τα 2 ΚΛΕΙΣΤΑ κυκλωματα που εχουν τα ιχ

ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι απολυτως κλειστο οι καλυτεροι σωληνες freon εχουν permeation 1kg/m^2/y.

Για καθε 1m ελαστικου σωληνα Φ20 περιμενες να χανεις 62gr το ετος

Σε 5 ή 7 ετη το να εχεις χασει 150-200gr ειναι ευχης εργον

 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 4
  • Confused 2
  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitrakis1991 είπε

Καλησπέρα.Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα, οπότε ανοίγω αυτό εδώ 

Έχω ένα Hyundai i20 1000cc turbo μοντέλο 2018.Το είχα πάρει καινούργιο και έπειτα από 7 χρόνια και σαν ένας πιστός εργάτης της καθημερινότητας που είναι,παρατηρώ ότι το air condition δεν αποδίδει στον κρύο αέρα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και φαντάζομαι ότι θα θέλει το φρεον συμπλήρωμα.Το φρεον που δέχεται είναι το r1234yf.Επειδη έχω ακούσει ότι οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημενες στο συγκεκριμένο φρεον έχει κανείς παρόμοια εμπειρία όσον αφορά το κόστος?

Θα πας σε συνεργείο,θα τραβήξουν το υγρό που έχεις ,θα το ζυγίσουν , θα προσθέσουν όσο λείπει και θα το βάλουν πάλι μέσα στο κύκλωμα. Οπότε τότε θα μάθεις τιμή.

  • Like 1
Δημοσ.

διαρροι καπου η χαλασε κανας κομπρεσσορας....... πρωτα κοιτάς γιατι χανεις η γιατι δεν ψυχει και μετα οτιδιποτε αλλο

Δημοσ.

Σας ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις σας.Ας ελπίζω μέσα στα 7 αυτά χρόνια να έχει χάσει γύρω στα 200gr όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω και να μην χρειαστεί να κλάψω όταν έρθει η ώρα για να πληρώσω 😆

Δημοσ.

Ισχύει ότι άμα έχει διαρροή πρέπει να γεμίσει το κύκλωμα με φρέον (πληρώνοντας όχι μικρό ποσό) μαζί με αμπούλα φωσφόρου?

Και αυτό σημαίνει ότι άμα έχει όντως διαρροή αυτή θα εντοπιστεί πλέον, αλλά θα χρειαστεί και δεύτερη πλήρωση με φρέον για όσο έχασε στο ενδιάμεσο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Ισχύει ότι άμα έχει διαρροή πρέπει να γεμίσει το κύκλωμα με φρέον (πληρώνοντας όχι μικρό ποσό) μαζί με αμπούλα φωσφόρου?

Και αυτό σημαίνει ότι άμα έχει όντως διαρροή αυτή θα εντοπιστεί πλέον, αλλά θα χρειαστεί και δεύτερη πλήρωση με φρέον για όσο έχασε στο ενδιάμεσο

Ισχυει σχεδον ολα τα φρεον εχουν dye ο πιο σωστος τροπος ομως ειναι το sniffer...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dimitrakis1991 είπε

Καλησπέρα.Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα, οπότε ανοίγω αυτό εδώ 

Έχω ένα Hyundai i20 1000cc turbo μοντέλο 2018.Το είχα πάρει καινούργιο και έπειτα από 7 χρόνια και σαν ένας πιστός εργάτης της καθημερινότητας που είναι,παρατηρώ ότι το air condition δεν αποδίδει στον κρύο αέρα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και φαντάζομαι ότι θα θέλει το φρεον συμπλήρωμα.Το φρεον που δέχεται είναι το r1234yf.Επειδη έχω ακούσει ότι οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημενες στο συγκεκριμένο φρεον έχει κανείς παρόμοια εμπειρία όσον αφορά το κόστος?

Εάν έχεις διαρροή , πρέπει μαζί με το συμπλήρωμα να μπει φωσφορούχο λάδι . Και με φακό ψάξιμο αφού δουλέψει κάποιες μέρες και συμπλήρωμα ότι έχει χάσει .

 Αδειο εντελώς εμένα 650gr σε Opel μου κόστισε 60€ , σε συνεργείο κλιματισμού.

Για το νέο τύπο δε γνωρίζω τιμές 

2 ώρες πριν, dimitrakis1991 είπε

Σας ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις σας.Ας ελπίζω μέσα στα 7 αυτά χρόνια να έχει χάσει γύρω στα 200gr όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω και να μην χρειαστεί να κλάψω όταν έρθει η ώρα για να πληρώσω 😆

Θα σου πει κόστος . Βλέπει εάν είναι εντελώς άδειο. 

Εμένα βασικά έδωσε πίεση , γιατί του είπα εάν είναι κομπρεσέρ δε το φτιάχνω. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ισχυει σχεδον ολα τα φρεον εχουν dye

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν έχεις διαρροή , πρέπει μαζί με το συμπλήρωμα να μπει φωσφορούχο λάδι . Και με φακό ψάξιμο

Τελικά τα φρέον έχουν κάποια "χρωστική" από μόνα τους ή μπαίνει εξτρά μόνο άμα χρειαστεί?

Και αυτό το λάδι πως ακριβώς μπαίνει?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

200+ ευρω

ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι απολυτως κλειστο οι καλυτεροι σωληνες freon εχουν permeation 1kg/m^2/y.

Για καθε 1m ελαστικου σωληνα Φ20 περιμενες να χανεις 62gr το ετος

Σε 5 ή 7 ετη το να εχεις χασει 150-200gr ειναι ευχης εργον

 

Παπάτζες, αν κάθε φορά συμπληρώνεις και δεν φτιάχνεις την διαρροή και το έχεις κάνει σουρωτήρι μαζί με τον αέρα και τις χρωστικές που σου βάζει ο κάθε μαστρομπαμπης με το πάτημα ενός enter στο μηχάνημα....

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Τελικά τα φρέον έχουν κάποια "χρωστική" από μόνα τους ή μπαίνει εξτρά μόνο άμα χρειαστεί?

Και αυτό το λάδι πως ακριβώς μπαίνει?

1-1 

Τα φρεον δεν εχουν χρωστικες, το λαδι μπορει να την δεχτει.

Συνηθως σε ολα τα συνεργεια βαζουν στανταρτ χρωστικη οταν πας για γεμισμα, καποια μπορει να βαζουν μονο αν τους πεις.

Λαδια δεν πρεπει να συμπληρωνουμε ουτε γραμμαριο αν δεν το εχουμε χασει

5 λεπτά πριν, Klausx είπε

Παπάτζες, αν κάθε φορά συμπληρώνεις και δεν φτιάχνεις την διαρροή και το έχεις κάνει σουρωτήρι μαζί με τον αέρα και τις χρωστικές που σου βάζει ο κάθε μαστρομπαμπης με το πάτημα ενός enter στο μηχάνημα

Τι οριζεται ως διαρροη?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

200+ ευρω

ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι απολυτως κλειστο οι καλυτεροι σωληνες freon εχουν permeation 1kg/m^2/y.

Για καθε 1m ελαστικου σωληνα Φ20 περιμενες να χανεις 62gr το ετος

Σε 5 ή 7 ετη το να εχεις χασει 150-200gr ειναι ευχης εργον

 

αρα εμενα μετα απο 20 χρονια θα εχει κενο μεσα.Αυτα που τα ειδες γραμμενα?

4 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

οπως εχουμε γραψει το συστημα κλιματισμου ειναι ενα απο τα 2 ΚΛΕΙΣΤΑ κυκλωματα που εχουν τα ιχ.

Εφοσον δεν εχει καλη αποδοση 2 τεινα υπαρχουν:

1)Αρχισε να τα παιζει ο κομπρεσσορας 

2)Εχει ραγισει ανοιξει καποιος σωληνας του κυκλωματος. Προσοχη μετα το 2005 αν θυμαμαι αρκετα ιχ εχουν αυτους τους σωληνες να περνανε παραλληλα (!) με το ταμπλο και πρεπει να ανοιξει απο εκει για να εχεις προσβαση.

Αν θες εσυ γινε ερμαιο των συνεργειων και βαζε καθε μηνα (αν εισαι τυχερος ισως 2) φρεον και οσο σε παει...

μπορει να εχει βουλωσει και το φιλτρο κλιματισμου.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, vasilllis είπε

αρα εμενα μετα απο 20 χρονια θα εχει κενο μεσα.Αυτα που τα ειδες γραμμενα

20 χρονια χωρις γεμισμα δεν παιζει...

Αυτα ειναι γραμμενα σε ολη την βιβλιογραφια ολου του κοσμου απο οταν ο Carrier κατασκευασε το πρωτο κλιματιστικο.

Ολες οι σοβαρες εταιριες δινουν permeation rate στους ελαστικους σωληνες τους ΟΛΕΣ

image.png.b4e910e0c7b1610116458156f3456434.png

image.png.47363be355b33d451c7c98a70702f0fe.png

Μολις γινετε, ολοι οσοι μιλατε για πραγματα που δεν καταλαβενετε και τοσο καλα (ή και καθολου), ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, τοτε ξαναμιλαμε για το τι ειδαμε και ΠΟΥ το ειδαμε γραμμενο.

ΕΛΕΟΣ 

  • Like 4
  • Thanks 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...