tutuyo Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Υπάρχουν κάτοχοι που μπορούν να μοιραστούν υπέρ/κατά ; Προορίζεται για 3ο αυτοκίνητο με πολύ περιορισμένη κίνηση, δύσκολα το βλέπω πάνω 5.000 χλμ το χρόνο
meletis_m Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 48 λεπτά πριν, tutuyo είπε Υπάρχουν κάτοχοι που μπορούν να μοιραστούν υπέρ/κατά ; Προορίζεται για 3ο αυτοκίνητο με πολύ περιορισμένη κίνηση, δύσκολα το βλέπω πάνω 5.000 χλμ το χρόνο Ποιας χρονολογίας ; Έλεγχο το κύκλωμα ψύξης οπωσδήποτε , φλάντζα κεφαλής βγάζουν 3
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tutuyo είπε πάρχουν κάτοχοι που μπορούν να μοιραστούν υπέρ/κατά ; Προορίζεται για 3ο αυτοκίνητο με πολύ περιορισμένη κίνηση, δύσκολα το βλέπω πάνω 5.000 χλμ το χρόνο Ειχαμε το 800αρι το 3κυλινδρο idol se αγορασμενο καινουργιο αρχες του 2009. Ειναι ενα αμαξι με πολυ σοβαρα προβληματα δυστυχως. Προβληματα κατασκευαστικα και σχεδιαστικα. Ειναι ενα αμαξι κατασκευασμενο απο την DAE WOOOOOOO με σημα σεβρολετ. Το προβλημα ειναι πως οι λυσεις τεχνικα που χρησημοποιηθηκαν δεν θα ηταν κακες αν δεν ειχαν δεχτει τεραστιο cost cutting. Το αμαξι ειχε την χειροτερη ποιοτητα υλικων που μπορουσαν να βρουν στην κορεα. Πιθανα να τα φερνανε απο την Β. Κορεα. Δισκος στις 40.000km 2-3 ανακλησεις με τα abs επειδη εβαζαν LV DOT4 με αποτελεσμα πολλες φορες να καταρρει το τρομπακι λογω κακων ανοχων και να μην μπορει να σηκωσει πιεση. Αμορτισερ που εχαναν λαδια απο τις 15k, απειρα προβληματα με TPS (μετα τα 60κ μονο στα 800αρια) Κακιστο σασμαν με μηδενικη αισθηση που στις 10k ειχε τζογαρει λες και ειχε gambling addiction. Το αμαξι ηταν τοσο κουβαδακι (οπως ολα τα rebadged daewoo μεταξυ 2003-2010) που το χαρισαμε το 2016 (1-2 χρονια απο οταν φουνταρε η GM EUROPE) σε εναν μπαρμπα. Το χαρισαμε ΔΕ το πουλησαμε. Υ.Γ. Η θεση οδηγησης λες και καθεσαι σε καφασι με περτικαλια Το μονο θετικο πρεπει να ηταν ο κυκλος στροφης και το μεγεθος του. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ MAJOR RED FLAG Επεξ/σία 9 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos 2 8
pananton Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου είχε η σύζυγος ένα τέτοιο κουβαδάκι και αλήθεια ήταν ότι πιο αγχολυτικό έχω οδηγήσει μέσα στην πόλη… δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα για την κακομεταχείριση που υπέστη. μέχρι και λάδια ξέχναγα να του αλλάξω τα αλλάζαμε κάθε δύο χρόνια ξέρω γώ… το φτάσαμε 140k χλμ ήταν μοντέλο του 2006 και απλά το πουλήσαμε για αγορά νέου και παραδόξως έπιασε τιμή … 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 12 λεπτά πριν, pananton είπε παραδόξως έπιασε τιμή οντως κραταγανε τιμη!
Narayan Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Να ειπωθεί επίσης πως είναι πανάλαφρο σαν όχημα, το οποίο σημαίνει πως α) στα σωστά οδηγικά χέρια γίνεται πολύ διασκεδαστικό β) σε περίπτωση ισχυρής πλαγιομετωπικής σύγκρουσης θα πέσει στο πλευρό του ή θα ανατραπεί. Και τα δύο από εμπειρίες στο περιβάλλον μου για μοντέλο '04. 1
tutuyo Δημοσ. 10 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου Το προοριζω για τους γονεις μου, ωστε να μας βοηθανε με τα παιδια. Εχουν ηδη ενα RAV4 διλιτρο το οποιο ομως πλεον δεν τους βολευει εντος πολης Η κινηση του θα ειναι εντος των οριων του δημου μου, πες μια ακτινα 5-6 χιλιομετρων, οπου και θα περασει την υπολοιπη ζωη του. Αντε βαρια να κατεβει λιγο κεντρο Ειναι απο φιλο, 1ο χερι, οποτε γνωριζω το ιστορικο του, δεν εχει τρακαρει ποτε και η τιμη ειναι αρκετα δελεαστικη. Επισης μεγαλο πλεονεκτημα το φυτεμα χωρις να ανησυχεις για χτυπηματα κτλ Με ανησυχει λιγο αυτο που ειπε ο @11osmikrosmhtsos για τα ανταλλακτικα....
pananton Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 37 λεπτά πριν, tutuyo είπε Το προοριζω για τους γονεις μου, ωστε να μας βοηθανε με τα παιδια. Εχουν ηδη ενα RAV4 διλιτρο το οποιο ομως πλεον δεν τους βολευει εντος πολης Η κινηση του θα ειναι εντος των οριων του δημου μου, πες μια ακτινα 5-6 χιλιομετρων, οπου και θα περασει την υπολοιπη ζωη του. Αντε βαρια να κατεβει λιγο κεντρο Ειναι απο φιλο, 1ο χερι, οποτε γνωριζω το ιστορικο του, δεν εχει τρακαρει ποτε και η τιμη ειναι αρκετα δελεαστικη. Επισης μεγαλο πλεονεκτημα το φυτεμα χωρις να ανησυχεις για χτυπηματα κτλ Με ανησυχει λιγο αυτο που ειπε ο @11osmikrosmhtsos για τα ανταλλακτικα.... γιατί σκοπεύεις να βάζεις γνήσια ανταλλακτικά σε matiz? ok όπως θέλει ο καθένας αλλά μου φαίνεται overkill…. 4 5
tutuyo Δημοσ. 10 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου Just now, pananton said: γιατί σκοπεύεις να βάζεις γνήσια ανταλλακτικά σε matiz? ok όπως θέλει ο καθένας αλλά μου φαίνεται overkill…. Ναι σωστά, τι γράφω 6
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Με ανησυχει λιγο αυτο που ειπε ο @11osmikrosmhtsos για τα ανταλλακτικα δυστυχως ναι γνησιο ΔΕΝ υπαρχει και για εμενα ειναι μεγαλο προβλημα, aftermarket πληθρωρα μετριας ποιοτητας 1
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε δυστυχως ναι γνησιο ΔΕΝ υπαρχει και για εμενα ειναι μεγαλο προβλημα, aftermarket πληθρωρα μετριας ποιοτητας Και τι θα πάθει με μέτρια ποιότητας ανταλλακτικά ;Ισα ίσα που θα αναβαθμιστεί ως αμάξι. 14
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Και τι θα πάθει με μέτρια ποιότητας ανταλλακτικά ;Ισα ίσα που θα αναβαθμιστεί ως αμάξι μετρια ποιοτητα σε συγκριση με τα OE...XAXAXAXA
gakost Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Εγώ το συγκεκριμένο ούτε θα το ακουμπούσα και οχι για την ποιότητα κατασκευής ή αξιοπιστία. Ρίξε μια ματιά https://www.euroncap.com/en/results/daewoo/matiz/15512 Μέτρια ασφάλεια με αρχαία κριτήρια. Δώσε κάποια χρήματα να πάρεις σοβαρό οχημα. Η Ελλάδα έχει τους ποιο πολλούς νεκρούς απο τροχαία στην Ευρώπη και το ίδιο και στα παιδιά. Αυτο και μια μηχανή να πέσει πάνω σου δεν θα μείνει τίποτα. Αν δεις στατιστικά το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων γίνετε σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων απο την κατοικία των οδηγών. Το απο δω μέχρι εκεί είναι μύθος. 3
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 ώρα πριν, gakost είπε Μέτρια ασφάλεια με αρχαία κριτήρια. Δώσε κάποια χρήματα να πάρεις σοβαρό οχημα. Το μεγαλυτερο προβλημα να ξερεις το εχει στα γονατα, λογω εκεινων των χαζοθηκων Structures within the knee-impact area represented potential hazards to the knees and femurs of both the driver and the passenger. The protection offered to the driver's lower legs was weak. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα