Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μια φορα μου δωσανε ενα απο ενα σερβισ μαγαζι ..αλλου το εστριβες αλλου πηγαινε,αυτα που λεει ο μητσος ειναι πολυ λιγα για να τα φανταστεις.

παρε ενα Getz ειναι αθανατα και καλυτερα στην οδηγηση.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

3.5κ το αφηνει, αλλα τα θεματα της ασφαλειας με προβληματιζουν

Οκ ξερω οτι ειναι κουβας, δεν εχω αυταπατες, αλλα θα μπαινουν παιδια μεσα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

3.5κ το αφηνει, αλλα τα θεματα της ασφαλειας με προβληματιζουν

Οκ ξερω οτι ειναι κουβας, δεν εχω αυταπατες, αλλα θα μπαινουν παιδια μεσα

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Φοραει λαστιχο 155 και εχει πολυ αργο abs μονο μπροστα το αμαξι δεν φρεναρει οτι και να κανεις και οτι λαστιχο να του βαλεις, θελει πρακτικα να το φρεναρεις σα να μην ειχε ABS.

Η Skodaρα που δεν εχει ABS κανει 100-0 σε ~45-47m με σωστο φρεναρισμα
Η Matizαρα με ABS εκανε 100-0 σε 53m αν δε πας πανω απο 120 (που και το 3κυλινδρο παει) καπου στα 40kmh θα αρχιζει να εμφανιζει απωλεια μ λογω υπερθερμανσης των φρενων και το να δεις 80+ μετρα ειναι εφικτοτατο. Βασικα ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ, νουμερα δοκιμασμενα απο εμενα προσωπικα.
Η μεγαλη Alfa σε μολις 36m
Η μικρη Alfa σε μολις 34m

Οσον αφορα την δυναμικη του συμπεριφορα, ειναι πολυ μετρια, ειναι τοσο ελαφροκωλ, που αν πας σε μια στροφη γρηγορα και ζυγισμενο να μην σε πουλησει ο μπροστα αξονας τοτε θα υπερστρεψει snapαρωντας. Γενικα σαν αμαξι μεταβαινει απο υποστροφη σε υπερστροφη αλλα τελικα δε θα σε βγαλει η στροφη. Ειναι απιστευτα ασταθες.

Στα 165kmh (κατηφορα περιμετρικης) το τιμονι του ειχε γινει σαν πουπουλο, δεν ειχε καθολου σαφηνεια ειχες +- 20 μοιρες που σχεδον δεν εκαναν τιποτα. Απιστευτα ασταθες αμαξι. Οταν το εκλεβα στα 15-16 για να κανω αναβασεις ηταν το μονο αμαξι που εχω σηκωσει στις 2 ροδες σε κατηφορικη φουρκετα. Δε θα τουμπαρε, γιατι εσπασε η μουρη λογω των KUMHO (ελαστικα πρωτης τοποθετησης) αλλα με καλυτερο λαστιχο το τουμπαρεις "ευκολα"

Γενικα ηταν μια αγορα "πεταμενα χρηματα" νομιζω ολοι στην οικογένεια μετανοιωσαμε που πηραμε αυτη την μαλ... αντι για το 500αρακι...
Το 500αρακι θα το ειχαμε ακομα, αυτο το σκουπιδακι το χαρισαμε 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
Δημοσ.

Φίλε μου επειδή μέσα θα βάλεις τους ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ και τα ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ, δηλαδή ολόκληρη την οικογένεια σου, κάνε τη χάρη σε ότι ιερότερο υπάρχει στον κόσμο και επένδυσε λίγα χρήματα παραπάνω για κάτι ασφαλέστερο.

Αυτή είναι η δική μου άποψη χωρίς να χρειάζεται να κάνω αναλύσεις και περιγραφές δυσαρεστώ γεγονότων από εμπειρία φίλου. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φοραει εμπροσθιες δισκοπλακες 236mm με δαγκανα εμβολου μολις 48mm ιδιο μεγεθος δισκου φοραει και η Skodaρα με την διαφορα οτι ΕΧΕΙ ΕΜΒΟΛΑ 54mm  και σκεψου οτι τα φρενα ερχονται απο το Favorit που ειχε σχεδιαστει για τακακια αμιαντου τα οποια ειχαν πολυ υψηλοτερο συντελεστη τριβης...
Αν καταλαβαινεις την διαφορα στην δυναμη πεδησης που αυτα τα 6mm κανουν  καταλαβαινεις για τι συστημα φρενων μιλαμε.

Αν του βαλεις καλα λαστιχα δεν εχει αρκετη δυναμη πεδης ουτε καν να φτασει σε ABS και ολα αυτα αν δε καταρρευσει το τρομπακι την ωρα που πατας το φρενο με οση δυναμη σου εδωσε ο θεος😅

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 hour ago, tutuyo said:

3.5κ το αφηνει, αλλα τα θεματα της ασφαλειας με προβληματιζουν

Οκ ξερω οτι ειναι κουβας, δεν εχω αυταπατες, αλλα θα μπαινουν παιδια μεσα

3,500 ευρώ ή ρούβλια; Όταν έγραψες καλή τιμή νόμιζα κάνα 500αρικο. 
 

Το έχω ξαναπεί στο μεταχειρισμένο αγοράζεις συγκεκριμένο αμάξι και όχι μοντέλο όπως στο καινούργιο δηλαδή θέλεις να είσαι σίγουρος ότι το αμάξι που βλέπεις μπροστά σου είναι σωστό και όχι τι ισχύει για το μοντέλο γενικά αλλά μιλάμε για το Matiz , το φτηνότερο αμάξι της αγοράς όταν έβγαινε, κάπου στο 2003 είχε κάτω από 6000 ευρώ ενώ το ceicento είχε 6000 και ήταν φτιαγμένο να είναι το φθηνότερο σε όλους τους τομείς. Έχεις ακούσει κάποιον να σου πει ότι το πήρε γιατί είναι άνετο, γιατί στρίβει καλά, επειδή δεν σπάει δεν χαλάει ή ότι είναι όμορφο; Μάλλον όχι. 
 

Επίσης όπως είπανε η εταιρεία που έχει κλείσει. Μπορεί να μην σε νοιάζει για τα κοινά αναλώσιμα αλλά βρες ανταλλακτικά για κάτι εξειδικευμένο. Πάρε όλα τα διαλυτήρια στη σειρά και παρακάλα να βρεις να ταιριάζει και να είναι και καλό.
 

Δεν ξέρω αν θέλεις να μείνεις στην συγκεκριμένη κατηγορία κατω από 4μ αλλά αν ψάξεις θα βρεις στα ίδια χρήματα και λίγο μεγαλύτερα  στα 4μ πολύ ανώτερα οχήματα. 

 Εντελώς τυχαία https://www.car.gr/s/hzr524o1/ έχει πολλά να δεις όρεξη να έχεις.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

3.5κ το αφηνει, αλλα τα θεματα της ασφαλειας με προβληματιζουν

Οκ ξερω οτι ειναι κουβας, δεν εχω αυταπατες, αλλα θα μπαινουν παιδια μεσα

 Kαλά είναι  τα 3,5κ που σου δίνει.To πετάς και παίρνεις ότι άλλο θες.

  • Haha 8
Δημοσ.

δεν ειχα πειστει εξαρχης, γι αυτο και το συζηταμε εδω

αμα ηταν κουβας το μακρινο 2007, σε 2 χρονια που θα πιασει την 20ετια θα ειναι κατσαρολι

 

Δημοσ.

Τα χρήματα για το συγκεκριμένο είναι πολλά, και μάλιστα από γνωστό.

Το αν με κάτι λίγο καλύτερο/ακριβότερο θα είναι ασφαλείς οι επιβαίνοντες είναι μεγάλη κουβέντα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν είναι σε κατάσταση που δεν θέλει τίποτα από σέρβις, λάστιχα κτλ και στο δώσει 3000€ για μένα για τη δουλειά που το θες κάνει.

Τώρα ο καθένας έχει άλλα στάνταρ αλλά από τη στιγμή που επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο δρόμο ταυτόχρονα αυτοκίνητα του '50 και του 2025 αξίας από 100€ μέχρι κάποια εκατομμύρια, ο καθένας παίρνει αυτό που μπορεί.

Αλλιώς ας μπούνε κάποια στάνταρ και να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα που δεν τα πληρούν.

Δημοσ.
3 hours ago, phanispal said:

Το αν με κάτι λίγο καλύτερο/ακριβότερο θα είναι ασφαλείς οι επιβαίνοντες είναι μεγάλη κουβέντα.

Το αν θα είναι ΑΣΦΑΛΕΙΣ προφανώς και είναι μεγάλη κουβέντα.

Δεν χωράει όμως καν κουβέντα το αν θα είναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΙ από αυτήν την σκοτώστρα, που είναι και το θέμα μας εξάλλου.

1 minute ago, zio10 said:

Αν είναι σε κατάσταση που δεν θέλει τίποτα από σέρβις, λάστιχα κτλ και στο δώσει 3000€ για μένα για τη δουλειά που το θες κάνει.

Τώρα ο καθένας έχει άλλα στάνταρ αλλά από τη στιγμή που επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο δρόμο ταυτόχρονα αυτοκίνητα του '50 και του 2025 αξίας από 100€ μέχρι κάποια εκατομμύρια, ο καθένας παίρνει αυτό που μπορεί.

Αλλιώς ας μπούνε κάποια στάνταρ και να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα που δεν τα πληρούν.

Αδερφέ τα στάνταρ υπάρχουν και λένε ότι αν ένα 2CV περνάει ΚΤΕΟ επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο δρόμο.

Προσωπικά, καλύτερα να πηγαίνω με τα πόδια ή να μην πάω καθόλου κάπου παρά να μπω σε αυτό.

Εφόσον λοιπόν κάποια ξεφτέρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό κρίνουν ότι αυτοκίνητα 100 ετών επιτρέπεται υπό συνθήκες να κυκλοφορούν, ο καθένας ας πάρει τα μέτρα του να προστατέψει τουλάχιστον τον εαυτό του.

Επειδή όμως δεν μιλάμε για 2CV αλλά για ένα αυτοκίνητο 15ετιας που αναπτύσσει ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη απτου 2CV, ε ο καθένας ας κάνει ότι κρίνει..

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, polaki είπε

Το αν θα είναι ΑΣΦΑΛΕΙΣ προφανώς και είναι μεγάλη κουβέντα.

Δεν χωράει όμως καν κουβέντα το αν θα είναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΙ από αυτήν την σκοτώστρα, που είναι και το θέμα μας εξάλλου.

Αδερφέ τα στάνταρ υπάρχουν και λένε ότι αν ένα 2CV περνάει ΚΤΕΟ επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο δρόμο.

Προσωπικά, καλύτερα να πηγαίνω με τα πόδια ή να μην πάω καθόλου κάπου παρά να μπω σε αυτό.

Εφόσον λοιπόν κάποια ξεφτέρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό κρίνουν ότι αυτοκίνητα 100 ετών επιτρέπεται υπό συνθήκες να κυκλοφορούν, ο καθένας ας πάρει τα μέτρα του να προστατέψει τουλάχιστον τον εαυτό του.

Επειδή όμως δεν μιλάμε για 2CV αλλά για ένα αυτοκίνητο 15ετιας που αναπτύσσει ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη απτου 2CV, ε ο καθένας ας κάνει ότι κρίνει..

Θέλω να πω ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο στάνταρ, ο καθένας παίρνει αυτό που μπορεί.

Αν εγώ πάρω ένα καινούργιο αμάκι με 20-25 χιλιάρικα θα το θεωρώ σύγχρονο και ασφαλές, για κάποιον που μετακινείται με rolls Royce και s class θα είναι κουβαδάκι.

Πας προσεκτικά με ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο, τα παιδιά σε καλά καθίσματα για όσα χρόνια πρέπει και οκ. Δεν είναι η με τα πόδια ή με Mercedes, έχει πολλά ενδιάμεσα.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις κατι καλυτερο με αυτα η με λιγοτερα χρηματα. πχ kia picanto, opel corsa, fiat 500. απειρως καλυτερα σαν αυτοκινητα, συμεριφορα στον δρομο, ποιοτητα κλπ. αυτο που κοιταζεις εσυ ειναι το χειροτερο ολων. εαν σου το εδινε πχ 500-700€ θα ελεγα οκ. αλλα απο τα 2000€ και πανω βρισκεις πολυ καλυτερα αυτοκινητα με περισσοτερη ασφαλεια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...