Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Perplexity AI που υποστηρίζεται από τη Nvidia, λάνσαρε το Comet, ένα νέο πρόγραμμα περιήγησης με δυνατότητες αναζήτησης που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η εταιρεία στοχεύει να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Google Chrome στην παγκόσμια αγορά των browsers. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την είσοδο της Perplexity AI στην ανταγωνιστική αγορά των browsers, με στόχο να αντικαταστήσει την παραδοσιακή πλοήγηση με "agentic AI" που μπορεί να σκέφτεται, να ενεργεί και να αποφασίζει για λογαριασμό των χρηστών.

Σύμφωνα με στοιχεία της StatCounter, ο Google Chrome κατείχε μερίδιο 68% της παγκόσμιας αγοράς των browsers τον Ιούνιο, εδραιώνοντας τη θέση του ως το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο, πολύ μπροστά από το Safari, το Microsoft Edge και το Firefox.

Το Comet επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν ερωτήσεις, να εκτελούν εργασίες και να διεξάγουν έρευνα σε ένα ενιαίο περιβάλλον. O browser ενσωματώνει έναν βοηθό που μπορεί να συγκρίνει προϊόντα, να συνοψίζει περιεχόμενο, να κλείνει συναντήσεις και να μετατρέπει πολύπλοκες ροές εργασίας σε απλές εμπειρίες μέσω συνομιλιών.


Προς το παρόν, το Comet είναι διαθέσιμο σε συνδρομητές που πληρώνουν 200 δολάρια μηνιαίως για το Perplexity Max, με ευρύτερη πρόσβαση να αναμένεται μέσω προσκλήσεων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες από τρεις πηγές που μίλησαν στο Reuters, η OpenAI ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το δικό της browser με τεχνητή νοημοσύνη τις επόμενες εβδομάδες, το οποίο επίσης θα αμφισβητήσει την κυριαρχία του Google Chrome.

Το πρόγραμμα περιήγησης της OpenAI στοχεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές περιηγούνται στο διαδίκτυο. Είναι σχεδιασμένο να διατηρεί ορισμένες αλληλεπιδράσεις των χρηστών εντός μιας εγγενούς διεπαφής συνομιλίας τύπου ChatGPT, αντί οι χρήστες να κάνουν κλικ σε ιστοσελίδες.

Αν υιοθετηθεί από τους 500 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες του ChatGPT, το πρόγραμμα περιήγησης της OpenAI θα μπορούσε να ασκήσει πίεση σε ένα βασικό συστατικό της επιχείρησης διαφημίσεων της Google. Το Chrome αποτελεί σημαντικό πυλώνα της διαφημιστικής επιχείρησης της Alphabet, η οποία αποτελεί σχεδόν τα τρία τέταρτα των εσόδων της.

Τα προγράμματα περιήγησης με τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται να αποτελούν μια αναδυόμενη τάση, καθώς εκτός από την Perplexity και την OpenAI, και άλλες startups όπως η The Browser Company και η Brave έχουν κυκλοφορήσει παρόμοιες εφαρμογές.


View full article

Δημοσ.

...η...αμφισβητιση στους browsers έρχεται από την μια εταιρία με συνδρομητικό μοντέλο 200δολαρίων το μήνα...

και με την άλλη εταιρία χωρις να έχει βγάλει ακόμη browser.

ooook

  • Like 2
  • Haha 3
Δημοσ.

Υπάρχουν καμιά 15αριά "σοβαροί" browsers. Σχεδόν για όλες τις κατηγορίες των χρηστών. Επομένως πιο πολύ νόημα έχει να υπάρχει/υπάρξει (σοβαρός) ανταγωνισμός στα google.com και youtube παρά ένας ακόμα browser.

  • Like 2
Δημοσ.

Μακριά από Tracker Browsers, Chrome, AI και σια. Χρησιμοποιώ Perplexity ως AI αλλά απομονωμένο, όχι ως Browser. Ο κόσμος είναι καλό να καταλάβει ότι τα δεδομένα του είναι πολύτιμα. Δεν μπορείς να τα δίνεις απλόχερα, μια μέρα θα το καταλάβουν αλλά δυστυχώς θα είναι αργά. Υπάρχουν αξιότιμοι browsers χωρίς Tracking που μάλιστα μπλοκάρουν τους Tracker.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Στο τέλος θα μιλάς σε οτιδήποτε και δεν θα ξέρεις οι απαντήσεις αν είναι από αληθινό άνθρωπο ... Κατι σιγά σιγά αρχίζει κ χαλάει μου φαίνεται καλή η τεχνολογία αλλά πρέπει να υπάρχει και μέτρο .

6 λεπτά πριν, Huruduru είπε

Μακριά από Tracker Browsers, Chrome, AI και σια. Χρησιμοποιώ Perplexity ως AI αλλά απομονωμένο, όχι ως Browser. Ο κόσμος είναι καλό να καταλάβει ότι τα δεδομένα του είναι πολύτιμα. Δεν μπορείς να τα δίνεις απλόχερα, μια μέρα θα το καταλάβουν αλλά δυστυχώς θα είναι αργά. Υπάρχουν αξιότιμοι browsers χωρίς Tracking που μάλιστα μπλοκάρουν τους Tracker.

Πες μου μερικούς , ευχαριστώ.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Akisvicky είπε

Στο τέλος θα μιλάς σε οτιδήποτε και δεν θα ξέρεις οι απαντήσεις αν είναι από αληθινό άνθρωπο ... Κατι σιγά σιγά αρχίζει κ χαλάει μου φαίνεται καλή η τεχνολογία αλλά πρέπει να υπάρχει και μέτρο .

Πες μου μερικούς , ευχαριστώ.

Brave, Vivaldi, Librewolf ακόμα και ο Safari σε iOS και Mac μπλοκάρει Trackers αλλά οι πρώτοι τρεις είναι Cross-Platform. Σε συνδυασμό με AdGuard Home ή PiHole μπλοκάρεις ακόμα περισσότερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Huruduru είπε

Brave, Vivaldi, Librewolf ακόμα και ο Safari σε iOS και Mac μπλοκάρει Trackers αλλά οι πρώτοι τρεις είναι Cross-Platform. Σε συνδυασμό με AdGuard Home ή PiHole μπλοκάρεις ακόμα περισσότερα.

Πρόσθεσε και το private relay που δίνει ψευδής θέση. Ο Safari δείχνει να κάνει δουλειά αλλα πάλι δεν ξέρω τι μπορεί να περνάει. Η γενική μου αίσθηση πάντως είναι ότι έχει μειωθεί αισθητά η επιτυχία των Ad Services αλλά σίγουρα όχι απόλυτα. Βασικό βέβαια να κάνεις reject στα cookie policies των Site.

 

Αναφορά σε κείμενο

image.png.07fe3380e85286655eef34a4a99c0b98.png

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σήμερα είναι πολύ βασική η προστασία. Adguard παντού, και browsers που προστατεύουν την ταυτότητα. Για δουλειά, ο ff δε μπορεί να ξεπεραστεί εύκολα. Από την ώρα που έφυγα και γλίτωσα τον chrome, έχω βρει την υγειά μου. 
btw, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ περισσότερους browser που δεν είναι chromium based. δημιουργείται ένα επικίνδυνο μονοπώλιο. 

Δημοσ.

Συμφωνώ οτι δεν πρέπει να καταχράζονται και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πολιτών. Αλλα δεν ειναι ακριβώς στο χέρι μας τι θα επιλέξουμε, οταν στον conventional browser θα σου παίρνει 1 ώρα να ολοκληρώσεις μια διαδικασία ενώ στον AI θα τελειώνεις σε 5 λεπτά, δεν θα σε παίρνει κανείς στα σοβαρά αν σε περιμένει μία ώρα για κάτι. Πρέπει να τους επιβληθεί νομικά να μην τα χρησιμοποιούν.

Και αυτό ισχύει για όλο το ΑΙ με μικρά προσεκτικά βήματα να μπουν κανόνες, γιατί όπως και να το κάνουμε όλα αυτά τα εργαλεία ήρθαν για να μείνουν και εξελίζονται με ρυθμό που ούτε απο πλευράς ενημέρωσης δεν μπορείς να τα ακολουθήσεις, πόσο μάλλον χρήσης.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, agelos386 είπε

Συμφωνώ οτι δεν πρέπει να καταχράζονται και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πολιτών. Αλλα δεν ειναι ακριβώς στο χέρι μας τι θα επιλέξουμε, οταν στον conventional browser θα σου παίρνει 1 ώρα να ολοκληρώσεις μια διαδικασία ενώ στον AI θα τελειώνεις σε 5 λεπτά, δεν θα σε παίρνει κανείς στα σοβαρά αν σε περιμένει μία ώρα για κάτι. Πρέπει να τους επιβληθεί νομικά να μην τα χρησιμοποιούν.

Και αυτό ισχύει για όλο το ΑΙ με μικρά προσεκτικά βήματα να μπουν κανόνες, γιατί όπως και να το κάνουμε όλα αυτά τα εργαλεία ήρθαν για να μείνουν και εξελίζονται με ρυθμό που ούτε απο πλευράς ενημέρωσης δεν μπορείς να τα ακολουθήσεις, πόσο μάλλον χρήσης.

προφανώς πρέπει να μπουν κανόνες. Εννοείται πως η ΤΝ ήρθε για να μείνει, και πρέπει να την αξιοποιούμε. Απλά, δε χρειάζεται να "τρέξουμε" μόλις βγει οποιοσδήποτε browser. κι ακόμα καλύτερα, να έχουμε στο μυαλό μας ποιά δεδομένα δε μας πειράζει να μοιραζόμαστε και ποιά όχι. (Αυτό δε σημαίνει πως δε θα κάνουμε λάθη. Απλά να προσέχουμε περισσότερο, μέχρι να μπει ένα πλαίσιο).

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...