4saken Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Χωρις να καιγομαστε αμεσα, καποια στιγμη στα επομενα 1-2 χρονια θα θελαμε να αλλαξουμε το οικογενειακο αυτοκινητο με καινουργιο.Οσο υπηρχε η επιδοτηση των 9000 θεωρουσα δεδομενο οτι το επομενο θα ειναι ηλεκτρικο παρα καποιους προβληματισμους (βρισκομαστε Κερκυρα που δεν υπαρχει service και σε περιπτωση βλαβης πρεπει να το στειλουμε Αθηνα Θεσσαλονικη) τωρα που εχει πεσει στις 3000 το σκεφτομαι πιο σοβαρα. Η χρηση θα ειναι κυριως πολη (γυρω στα 10.000χλμ τον χρονο) αντε και κανα ταξιδι που σε περιπτωση ηλεκτρικου θα μπορουμε με λιγο οργανωση να διαχειριστουμε την φορτιση. Σπιτι υπαρχει δυνατοτητα φορτισης. Τα plug in υβριδικα που δεν τα ειχα καν στο μυαλο εχουν αρκετη αυτονομια ωστε να με καθημερινη φορτιση η χρηση του θερμικου κινητηρα να ειναι ελαχιστη?
Ribopaido Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Στη toyota στα σεμιναρια τοτε μας λέγανε πως τα plug-in στη πολη ειναι κυριως να λειτουργουν κυριως σαν ηλεκτρικα, η χρηση σε τοσο χαμηλο soc συνεχόμενα ταλαιπωρει τη μπαταρια. Εγω προσωπικα οπως και να εχει θα το επαιρνα ανετα, το ηλεκτρικο αν εχεις τροπο να φορτιζεις σπιτι και ειδικα με χαμηλη ισχυ ειναι οτι καλυτερο.
doctorkostis Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Αν υπαρχει δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, το ηλεκτρικο ειναι η πιο οικονομικη λυση σε βαθος χρονου. Αν υπαρχει δυνατοτητα και για φωτοβολταικα, το κοστος κινησης πεφτει ακομα περισσοτερο. Αν οι κρατικες επιδοτησεις πεσουν στο ποσο που ακουγεται (3000€), προσωπικα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο Tesla model 3 LR RWD διετιας απο Γερμανια, εξαιρετικη αυτονομια σε καλη τιμη. 2
basilis_k6 Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 31 λεπτά πριν, doctorkostis είπε Αν υπαρχει δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, το ηλεκτρικο ειναι η πιο οικονομικη λυση σε βαθος χρονου. Αν υπαρχει δυνατοτητα και για φωτοβολταικα, το κοστος κινησης πεφτει ακομα περισσοτερο. Αν οι κρατικες επιδοτησεις πεσουν στο ποσο που ακουγεται (3000€), προσωπικα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο Tesla model 3 LR RWD διετιας απο Γερμανια, εξαιρετικη αυτονομια σε καλη τιμη. Ωραια που θα περασει με 4,7μ αμαξι στην πολη της Κέρκυρας... Ηλεκτρικο για 10κ το χρονο μονο αν ειχα φβ. Και παλι δηλαδη θα το σκεφτομουν.
doctorkostis Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 18 minutes ago, basilis_k6 said: Ωραια που θα περασει με 4,7μ αμαξι στην πολη της Κέρκυρας... Ηλεκτρικο για 10κ το χρονο μονο αν ειχα φβ. Και παλι δηλαδη θα το σκεφτομουν. Οικογενειακό θέλει, όχι σουπερμίνι. Με ένα ηλεκτρικό (πχ Tesla model 3) που φορτίζει σπίτι τα 10Κ χιλιόμετρα το χρόνο κοστίζουν 300-400€, χωρίς φωτοβολταϊκά. Επειδή πρόκειται για νησί με μικρές διαδρομές κατά κανόνα, βολεύει και ένα αντίστοιχο μοντέλο με 60kWh μπαταρία. Μπορεί να έχει μικρότερο range αλλά έχει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου που είναι τεχνολογία με καλύτερα δεδομένα μακροζωίας. Ένα θερμικό βενζίνης με κατανάλωση 7,5λτ/100χλμ θέλει 1350€ με τη βενζίνη στο 1,80€. Η διαφορά είναι στο χιλιάρικο/έτος. 1
NT1G Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Υπάρχει νόημα να συζητάμε σήμερα για κάτι που θα γίνει σε 1 με 2 χρόνια; Θα είναι ίδιες οι συνθήκες; Η αγορά; Οι τιμές; Οι επιδοτήσεις; 3
getty Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Για 10.000 χλμ δεν ξέρω αν αξίζει να φορτωθείς άγχος για αυτονομία, φορτιστές και αξία μεταπώλησης; hev ή ICE για να πας όταν πας και κάνα ταξίδι σαν άνθρωπος (άσε που ενώ σήμερα κάνεις λίγα ταξίδια οι ανάγκες αλλάζουν οπότε γιατί να έχεις τους περιορισμούς του ηλεκτρικού). Στην ακραία περίπτωση ενός ICE με μέση καταναλωση 8 λίτρα ανά 100 χλμ είσαι στα 1500 ευρώ το έτος κόστος βενζίνης (πες ;.8 ευρώ το λίτρο) , οπότε παίρνεις ότι σου αρέσει. Επεξ/σία 13 Ιουλίου από getty
Papakaliati Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου 16 hours ago, basilis_k6 said: Ωραια που θα περασει με 4,7μ αμαξι στην πολη της Κέρκυρας... Ηλεκτρικο για 10κ το χρονο μονο αν ειχα φβ. Και παλι δηλαδη θα το σκεφτομουν. Γιατί στα στενά του κέντρου θα μπαίνει με το αμάξι; Αντίθετος φαντάζομαι θα έχει πιο εύκολο Πάρκιγκ σπίτι του αποτι στην Αθήνα.
privateer Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου 19 hours ago, NT1G said: Υπάρχει νόημα να συζητάμε σήμερα για κάτι που θα γίνει σε 1 με 2 χρόνια; Θα είναι ίδιες οι συνθήκες; Η αγορά; Οι τιμές; Οι επιδοτήσεις; σε 1-2 χρονια δεν θα υπαρχει καμια επιδοτηση.
malakudi Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Τι αυτοκίνητο έχετε τώρα και τι είδους αυτοκίνητο (micro, b-suv, c-suv, hatchback, sedan κτλ) θέλετε να αγοράσετε; Ενδιαφέρεστε αποκλειστικά για νέο ή θα αγοράζατε και μεταχειρισμένο 2-4 ετών; 10000 km το έτος σημαίνει 200km τη βδομάδα, αυτά πως είναι μοιρασμένα, σε 5 ημέρες ή σε 7; Ακόμα και τσάμπα να φορτίζετε, 10000 km μικρών μετακινήσεων είναι πες 600 λίτρα βενζίνη, δηλαδή περίπου 1000 ευρώ το χρόνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα