Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα ομάδα.

Είχα κάνει μια παραγγελία μέσω σκρουτζ που μου παραδόθηκε 19 Ιουνίου αλλά ένα από τα προϊόντα ήταν λαθος. Στέλνω σχετικά με αυτό και μου εγκρίθηκε επιστροφή με παραλαβή από τη μεταφορική. 

Από τότε, συνεχώς αδυναμία της μεταφορικής να παραλάβει και ότι θα ξαναπροσπαθήσει σε 2 ημέρες. Αλλα η μεταφορική άφαντη μέχρι σήμερα. Μάλιστα σε μια φάση έκανα ο ίδιος αλλαγή ημερομηνίας μήπως το αυτοματοποιημένο δεν δούλευε σωστά αλλά δεν έκανε διαφορά.

Τη Πέμπτη 10 Ιουλίου, επιμένω στο chat να μιλησω με εκπρόσωπο. Μετα από αρκετή ζαλουρα των αυτοματοποιημένων απαντήσεων του, μου απαντάει ότι εντός 24 ωρών θα επικοινωνήσουν μέσω email. Μέχρι σήμερα δεν ελαβα κανενα email (εννοείται τσέκαρα junk). Ξαναστειλα σημερα στο τσατ, πάλι από την αρχη τα αυτοματοποιημένα, σαν να μην είχε γίνει ποτέ η προηγούμενη. Μετα από επιμονή, μου έβγαλε ότι θα μιλησω με εκπροσωπο εντός 24 ωρών αλλα λογικά κουβάς θα πάει και αυτό.

Είναι δυνατόν ρε παιδιά τόσο προβληματική επικοινωνία; Με κινεζομάγαζο πιο εύκολα θα έβγαζα άκρη. Κοντεύει μήνας από το αίτημα επιστροφής και συνεχώς αναβάλλεται και χωρίς να μου μιλήσει κάποιος εκπρόσωπος. Ακόμα και οι αυτοματοποιημένες αλλαγές ημερομηνίας γινονται χωρις ειδοποιήσεις. Τις βλέπεις μονο αν μπεις στο αίτημα επιστροφής.

Επεξ/σία από Antretng
Δημοσ.

Αν είναι μικρό το πακέτο σου προτίμησε να το αφήσεις σε skroutz point. Ετσι έκανα εγώ, σου δίνει κωδικό το βάζεις μέσα και τέλος. Πατ κιουτ που έλεγε και ο Μπονάτσος.

  • Like 2
Δημοσ.
9 minutes ago, Antretng said:

Καλημέρα ομάδα.

Είχα κάνει μια παραγγελία μέσω σκρουτζ που μου παραδόθηκε 19 Ιουνίου αλλά ένα από τα προϊόντα ήταν λαθος. Στέλνω σχετικά με αυτό και μου εγκρίθηκε επιστροφή με παραλαβή από τη μεταφορική. 

Από τότε, συνεχώς αδυναμία της μεταφορικής να παραλάβει και ότι θα ξαναπροσπαθήσει σε 2 ημέρες. Αλλα η μεταφορική άφαντη μέχρι σήμερα. Μάλιστα σε μια φάση έκανα ο ίδιος αλλαγή ημερομηνίας μήπως το αυτοματοποιημένο δεν δούλευε σωστά αλλά δεν έκανε διαφορά.

Τη Πέμπτη 10 Ιουλίου, επιμένω στο chat να μιλησω με εκπρόσωπο. Μετα από αρκετή ζαλουρα των αυτοματοποιημένων απαντήσεων του, μου απαντάει ότι εντός 24 ωρών θα επικοινωνήσουν μέσω email. Μέχρι σήμερα δεν ελαβα κανενα email (εννοείται τσέκαρα junk). Ξαναστειλα σημερα στο τσατ, πάλι από την αρχη τα αυτοματοποιημένα, σαν να μην είχε γίνει ποτέ η προηγούμενη. Μετα από επιμονή, μου έβγαλε ότι θα μιλησω με εκπροσωπο εντός 24 ωρών αλλα λογικά κουβάς θα πάει και αυτό.

Είναι δυνατόν ρε παιδιά τόσο προβληματική επικοινωνία; Με κινεζομάγαζο πιο εύκολα θα έβγαζα άκρη. Κοντεύει μήνας από το αίτημα επιστροφής και συνεχώς αναβάλλεται και χωρίς να μου μιλήσει κάποιος εκπρόσωπος. Ακόμα και οι αυτοματοποιημένες αλλαγές ημερομηνίας γινονται χωρις ειδοποιήσεις. Τις βλέπεις μονο αν μπεις στο αίτημα επιστροφής.

Κάλεσε απευθείας το κατάστημα που έστειλε το προϊόν. Θα σε καλέσουν από το Σκρουτζ να σου επισημάνουν ότι δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση και έτσι θα μιλήσεις με κάποιον από εκεί. Έτσι έκανα πριν κάνα 1,5 χρόνο για προϊόν DOA.

  • Like 1
Δημοσ.

Μεταφορική όταν λες εννοείς acs, speedex κλπ; Δεν μπορείς να το πας μόνος σου σε ένα κατάστημα να ξεμπερδεύεις; Εγώ έτσι κάνω πάντα από το να περιμένω να έρθουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Κάλεσε απευθείας το κατάστημα που έστειλε το προϊόν. Θα σε καλέσουν από το Σκρουτζ να σου επισημάνουν ότι δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση και έτσι θα μιλήσεις με κάποιον από εκεί. Έτσι έκανα πριν κάνα 1,5 χρόνο για προϊόν DOA.

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Αν είναι μικρό το πακέτο σου προτίμησε να το αφήσεις σε skroutz point. Ετσι έκανα εγώ, σου δίνει κωδικό το βάζεις μέσα και τέλος. Πατ κιουτ που έλεγε και ο Μπονάτσος.

Καπως ετσι θα καταληξει η ιστορια. Αρχικα επικοινωνια με το κατάστημα και αναλογως τι μου πουνε ισως skroutz point. Αλλα ένας απο τους λογους που επέλεξα αγορά μέσω καποιου στο skroutz και όχι να παω μονος μου σε φυσικο καταστημα ήταν για να γλυτώνω τα πήγαινε ελα.

Θα επρεπε, εφόσον αγόρασα κατι για αποστολή σπιτι μου, να ερθουν να παραλαβουν και αυτοι απο εδώ. Ή εστω να με ενημερωσουν οτι δεν γινεται. Δεν ειναι δυνατον να έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας πρωτού ξεκινήσω να μυρίζω τα νύχια μου τι μπορεί να έχει πάει στραβα και να μην υπάρχει ανθρωπος να μιλησεις. Πραγματικά ανύπαρκτο το support.

38 λεπτά πριν, kax54638 είπε

Μεταφορική όταν λες εννοείς acs, speedex κλπ; Δεν μπορείς να το πας μόνος σου σε ένα κατάστημα να ξεμπερδεύεις; Εγώ έτσι κάνω πάντα από το να περιμένω να έρθουν.

Μεταφορική εννοώ του skroutz. Έχουν δικο τους δικτυο αν αγοράσεις μέσω eshop. Τώρα αν ειναι κάποια εργολαβία από κάποια μεταφορική δεν το γνωρίζω. 

Τα καταστηματα που πουλανε μεσω skroutz eshop, ως επι το πλείστον δεν εχουν καν φυσικο κατάστημα. Ή αν εχουν δεν είναι απαραίτητα στη πόλη σου. Σε κάθε περίπτωση, αυτό απο το οποίο έκανα την αγορά μεσω skroutz eshop δεν εχει φυσικό κατάστημα. Αλλα και να ειχε, παρηγγειλα και πληρωσα μεταφορικά ακριβώς για να μην χρειαστει να μετακινηθω εγώ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lector είπε

Αμφισβητηση συναλλαγης απο την καρτα σου.

Αν δεν βγαλω ακρη, παμε και εκει. Αλλα η υπολοιπη παραγγελια ηταν σωστη. Μονο ενα προϊον ηταν λαθος.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Antretng είπε

Αν δεν βγαλω ακρη, παμε και εκει. Αλλα η υπολοιπη παραγγελια ηταν σωστη. Μονο ενα προϊον ηταν λαθος.

Ναι, δεν εχει σημασια αυτο, θα το κανεις για να τους παρακινησεις να ασχοληθουν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...