Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με το να αγοράσεις απο ένα οποιοδήποτε άλλο μαγαζί... 

Π.χ Το δικαίωμα πχ να δώσεις κάτι πίσω μέσα σε 14 μέρες ειναι κρατικός νόμος όχι perk του σκρουτζ 

Πριν 6 μήνες αγόρασα κάτι μέσω καλαθιού Skroutz. Έλεγε παράδοση 3-5 ημέρες. Καθυστέρησε να αποσταλεί κάτι που γίνεται στα περισσότερα καταστήματα εκτός Skroutz. Έστειλα μήνυμα στο κατάστημα, με έγραψαν, ακύρωσα, πήρα τα λεφτά μου την ίδια μέρα. Άντε κάνε το ίδιο σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαγαζιά εκτός Skroutz!

 

2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Εκτός αν μιλάς για κάτι που δεν ξέρω πχ να μπορείς να πας σε ένα skroutzpoint o ίδιος για να μην χρεωθούν μεταφορικά στον αγοραστή; αλλά και πάλι αυτό ισοδυναμεί με το να κανονίσετε χέρι με χέρι εκτός skoop...

Πως ακριβώς είναι το ίδιο; Έστειλα μια κάρτα γραφικών στην Θεσσαλονίκη. Το πήγα λοιπόν στην θυρίδα και ο αγοραστής το πήρε από την δική του θυρίδα χωρίς κόστος. Έχεις δει φαντάζομαι την διαφήμιση με τον τύπο που μπαίνει σε ένα αμάξι για να πουλήσει κινητό, χαχα. Ενώ εδώ απλά το πας στην θυρίδα σου και τέλος, περιμένεις τα λεφτά! Προσωπικά το θεωρώ μεγάλο ατού αλλά σεβαστό εσύ να μην το θεωρείς!

2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Καλά έτυχε και ευθυγραμμίστηκαν πολλά αστέρια για να συμβεί αυτό θα μπορούσες να είχες πολύ χειρότερη εμπειρία και έχει να κάνει με το ότι η μεταφορική αναγνώρισε το σφάλμα και αποζημίωσε το skroutz  αν δεν το αναγνώριζε χαιρέτα μας τον πλάτανο θα σου γυρνούσε ο άλλος πίσω την μητρική χτυπημένη και εσύ θα έπρεπε να του δώσεις πίσω τα λεφτά γιατί θα σου έλεγε το σκρουτζ δεν το συσκεύασες καλά. 

Ενδέχεται, πάντως έγινε. Αν ξαναέχω θέμα θα γράψω εκ νέου.

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, lanc3lot είπε

Πριν 6 μήνες αγόρασα κάτι μέσω καλαθιού Skroutz. Έλεγε παράδοση 3-5 ημέρες. Καθυστέρησε να αποσταλεί κάτι που γίνεται στα περισσότερα καταστήματα εκτός Skroutz. Έστειλα μήνυμα στο κατάστημα, με έγραψαν, ακύρωσα, πήρα τα λεφτά μου την ίδια μέρα. Άντε κάνε το ίδιο σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαγαζιά εκτός Skroutz!

To skroutz δεν είναι μαγαζί εκτός skroutz το ίδιο μαγαζί θα είχε την ίδια συμπεριφορά,
Εξάλλου είπαμε είναι νόμος η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών (αφού παραλάβεις ) αν δεν παρέλαβες τότε ειναι και αυτονόητο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου τι είχανε τι χάσανε... 

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

To skroutz δεν είναι μαγαζί εκτός skroutz το ίδιο μαγαζί θα είχε την ίδια συμπεριφορά,
Εξάλλου είπαμε είναι νόμος η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών (αφού παραλάβεις ) αν δεν παρέλαβες τότε ειναι και αυτονόητο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου τι είχανε τι χάσανε... 

Δεν έχει καμία σχέση και επαφή η ευκολία της επιστροφής/ακύρωσης ενός προιοντος του skroutz με ένα οποιοδήποτε online shop εκτός καλαθιού στην Ελλάδα. Καμία όμως!

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Δεν έχει καμία σχέση και επαφή η ευκολία της επιστροφής/ακύρωσης ενός προιοντος του skroutz με ένα οποιοδήποτε online shop εκτός καλαθιού στην Ελλάδα. Καμία όμως!

Δεν θυμάμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με ακύρωση παραγγελίας πριν παραλάβω, ποτέ όμως... και ψωνίζω online απο πριν βγει το eshop.gr 

μετά αφού παραλάβω ναι για το 5% με 10% το πολύ των περιπτώσεων αλλά και εκει το χειρότερο περιστατικό που θυμάμαι ότι μου στείλανε ένα εκθεσιακό ποδήλατο γυμναστικής και είχαν κιτρινίσει τα πλαστικά και δεν θέλανε να το πάρουν πίσω αλλά είχα στείλει μια επιστολή στον συνήγορο του καταναλωτή και λύθηκε και αυτό μιλάμε 20 χρόνια πίσω τώρα... 

Στις μέρες μας που ειναι λίγο πιο στάνταρ οι διαδικασίες και δεν μπορεί κάποιος να στο παίξει κινέζος νομίζω ειναι ακόμη πιο δύσκολο ειδικά αν αγοράσεις απο μαγαζί που υπάρχει χρόνια και δεν άνοιξε χθες... 


Εσένα τι σου έχει συμβεί ; είμαι περίεργος 
 

Δημοσ.

Έλεος με όλους αυτούς που λένε για την εμπειρία τους ως πελάτες του Σκρούτζ.
Το άρθρο αναφέρεται στην σχέση του Σκρουτζ με τους συνεργάτες του και τις απαράδεκτες πρακτικές που τους επιβάλει προσπαθώντας να χειραγωγήσει την αγορά.

Όποιος δεν γνωρίζει τι γίνετε εκ των έσω, πολλά τραγούδια ξέρει...

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/7/2025 στις 12:10 ΜΜ, cumulus είπε

Γκρινια ως συνήθως χωρίς λόγο. Οποιο καταστημα θέλει φεύγει δεν ειναι υποχρεωτικό το skroutz .

Στο μεταξυ υπάρχουν καταστηματα που κάνεις δεν ήξερε και έγιναν γνωστά εξ αιτίας του skrouz

 

Το amazon ξέρει κανείς τι προμήθεια παιρνει από τους εκδότες βιβλιων;

γιατι ρε μαστορα ειπε κανεις οτι η αμαζον ειναι καλη; ξανα λεω : οταν το σκρουτζ εχει γινει η μηχανη αναζητησεις για το 80%+ των ιντερνετικων αγορων το να βγεις = θανατος γιατι δεν υπαρχει εναλλακτικη. παρολα αυτα βγαινουν μαγαζια απο το σκρουτζ.

11 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν θυμάμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με ακύρωση παραγγελίας πριν παραλάβω, ποτέ όμως... και ψωνίζω online απο πριν βγει το eshop.gr 

μετά αφού παραλάβω ναι για το 5% με 10% το πολύ των περιπτώσεων αλλά και εκει το χειρότερο περιστατικό που θυμάμαι ότι μου στείλανε ένα εκθεσιακό ποδήλατο γυμναστικής και είχαν κιτρινίσει τα πλαστικά και δεν θέλανε να το πάρουν πίσω αλλά είχα στείλει μια επιστολή στον συνήγορο του καταναλωτή και λύθηκε και αυτό μιλάμε 20 χρόνια πίσω τώρα... 

Στις μέρες μας που ειναι λίγο πιο στάνταρ οι διαδικασίες και δεν μπορεί κάποιος να στο παίξει κινέζος νομίζω ειναι ακόμη πιο δύσκολο ειδικά αν αγοράσεις απο μαγαζί που υπάρχει χρόνια και δεν άνοιξε χθες... 


Εσένα τι σου έχει συμβεί ; είμαι περίεργος 
 

εχει δικιο ο φιλος εδω. το οτι το πηρε μεσα σπο το σκρουτζ επαιξε ρολο στο οτι τα χρηματα μπηκαν αμεσως. απλα δεν συζηταμε στο αν το σκρουτζ βελτιωνει κτλ την υπηρεσια προς τον πελατη. συζηταμε το αν το σκρουτζ ειανι αδικο προς τα καταστηματα . δεν ξερω γιατι ο καθενας γραφει οτι του κατεβει.

Επεξ/σία από kata_tixi
Δημοσ.
8 hours ago, kata_tixi said:

γιατι ρε μαστορα ειπε κανεις οτι η αμαζον ειναι καλη; ξανα λεω : οταν το σκρουτζ εχει γινει η μηχανη αναζητησεις για το 80%+ των ιντερνετικων αγορων το να βγεις = θανατος γιατι δεν υπαρχει εναλλακτικη. παρολα αυτα βγαινουν μαγαζια απο το σκρουτζ.

εχει δικιο ο φιλος εδω. το οτι το πηρε μεσα σπο το σκρουτζ επαιξε ρολο στο οτι τα χρηματα μπηκαν αμεσως. απλα δεν συζηταμε στο αν το σκρουτζ βελτιωνει κτλ την υπηρεσια προς τον πελατη. συζηταμε το αν το σκρουτζ ειανι αδικο προς τα καταστηματα . δεν ξερω γιατι ο καθενας γραφει οτι του κατεβει.

Αρχικά το μάστορα στους φίλους σου κατάλαβες μάστορα.

Δεύτερον ο καθένας γραφει την άποψη του και δεν διεκδικεί το αλάθητο όπως εσύ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, cumulus είπε

Αρχικά το μάστορα στους φίλους σου κατάλαβες μάστορα.

Δεύτερον ο καθένας γραφει την άποψη του και δεν διεκδικεί το αλάθητο όπως εσύ 

μην προσβάλλεσαι αδερφε σιγα. δεν εχω το αλάθητο και σου εξηγω για ποιο λογο το να λες οτι αμα δεν γουσταρει να βγει ειναι λαθος σαν λογικη. 

υ.γ. ενα αρθρο το οποιο μιλαει για την  σχεση του σκρουτζ με τα καταστηματα που ειναι μεσα σε αυτο και αλλος να μιλαει για την σχεση των καταστηματων με τους πελατες ειναι ασχετο και ακυρο με την συζητηση . 

Επεξ/σία από kata_tixi
Δημοσ.
Στις 21/7/2025 στις 8:31 ΜΜ, The 500K Pot είπε

Έλεος με όλους αυτούς που λένε για την εμπειρία τους ως πελάτες του Σκρούτζ.
Το άρθρο αναφέρεται στην σχέση του Σκρουτζ με τους συνεργάτες του και τις απαράδεκτες πρακτικές που τους επιβάλει προσπαθώντας να χειραγωγήσει την αγορά.

Όποιος δεν γνωρίζει τι γίνετε εκ των έσω, πολλά τραγούδια ξέρει...

Αυτό ακριβως... κανείς δεν αμφισβητεί οτι ειναι η κορυφαία πλατφόρμα.

Εδω μιλάμε για τις εκβιαστικές τακτικές προς τους συνεργατες.

Οι οποίες όμως έχουν αρχίσει να επηρεαζουν και την εμπειρία του χρήστη με υπερβολικά ακριβα μεταφορικά και χρεώσεις.

Δημοσ.
On 19/07/2025 at 12:11, Abobcat said:

οι κριτικές φίλτατε είναι 70%ψευτικες .

E φαίνονται οι ψεύτικες. Αν είναι του στιλ "σούπερ!" ή απλά 5 αστεράκια ούτε τις κοιτάω. Αν όμως είναι πχ αρνητική ή θετική και εξηγεί αναλυτικά ή έχει μετρήσεις κτλ (φαίνεται αν το έχει δουλέψει το προιόν) τις λαμβάνω υπόψη. 

Και εγώ ΄τετοιες αναλυτικές γράφω στα προϊόντα που έχω άποψη να βοηθήσω άλλους. 

Αν τολμήσω να πω "κακιά" κουβέντα για το σκρουτζ η αξιολόγηση αφαιρείται μέχρι να την αλλάξω. Δεν πάνε καλά..

Για το προιόν σε αφήνουν να πεις κακιά κουβέντα. Για το σκρουτζ όχι!

Για αυτό best price που θα σου βγάλει και τους μεγάλους (public, kotso etc) γιατί καμιά φορά και αυτοί εχουν προσφορές και στο σκρουτζ δεν παίρνεις πρέφα ότι συμβαίνει (αφού αυτά τα καταστήματα ΔΕΝ συμμετέχουν και σωστά) 

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι γίνετε πάντα .Όταν μια εταιρία πιαστεί οικονομικά και γίνει ισχυρή. Όλο και περισσότερο εκμετάλλευση δείχνει.Το χρήμα είναι σαν το ναρκωτικό για όλους αν έρθει άφθονο... Και όλοι μα όλοι ξεχνούν πως ξεκίνησαν.

Δημοσ.
Στις 19/7/2025 στις 12:15 ΠΜ, Dimitris_1981 είπε

Το θέμα είναι να το κάνουν σε όλους και να μην είναι λόγω ότι κάνουμε χάρες σε κάποιους άλλους.Εδώ από ότι φαίνεται υπάρχει και παραβίαση νομοθεσίας.

Για εμένα πάντως η λύση είναι να θέσεις τους όρους λειτουργίας για όλους και ο ανταγωνισμός ας λειτουργήσει από εκεί και πέρα.

Δεν είναι δυνατόν πχ να επιτρέπουν ποσοστά 30% επί του τζίρου σε κανέναν. 

Παράδειγμα τέτοιας νομοθεσίας είναι η παρακάτω:

Η ΕΕ απαιτεί minimum 2 χρόνια εγγύηση (Οδηγία 1999//44/ΕΚ). Αν θέλει ο άλλος ας βάλει και 10 για να είναι πιο ανταγωνιστικός αλλά κάτω από 2 είναι παράνομο για μη αναλώσιμα αγαθά.

Μου είχε τύχει πριν περίπου 10 χρόνια  με εκτυπωτή να αρνούνται το 2 έτος εγγύησης. Μόλις τους έστειλα με e-mail τον σχετικό νόμο (ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02)) ξαφνικά αποδεχτηκαν ότι ήμουν εντός εγγύησης. 

Πρόσφατα με εξάρτημα συσκευής που ζήτησα αντικατάσταση επειδή χάλασε μου είπαν ότι ο 2ος χρόνος της εγγύησης ισχύει σε περίπτωση που ο καταναλωτής αποδείξει με δικά του έξοδα ότι το προιόν είναι ελαττωματικό. Επικοινώνησα με την εταιρεία που το εισάγει και άμεσα μου το αντικατέστησαν. Επειδή έληγε η Plus συνδρομή δεν την ανανέωσα. Το χρησιμοποιώ μόνο για σύγκριση τιμών. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sportis είπε

Πρόσφατα με εξάρτημα συσκευής που ζήτησα αντικατάσταση επειδή χάλασε μου είπαν ότι ο 2ος χρόνος της εγγύησης ισχύει σε περίπτωση που ο καταναλωτής αποδείξει με δικά του έξοδα ότι το προιόν είναι ελαττωματικό. Επικοινώνησα με την εταιρεία που το εισάγει και άμεσα μου το αντικατέστησαν. Επειδή έληγε η Plus συνδρομή δεν την ανανέωσα. Το χρησιμοποιώ μόνο για σύγκριση τιμών. 

Βασίζονται στο γεγονός ότι δεν θα κάτσεις να το κυνηγήσεις. 

Δημοσ.

Ως πρώην υπάλληλος στο skroutz μπορώ να πω επιβεβαιωμένα ότι το μόνο που έκαναν από ένα σημείο και μετά,ήταν να αλλάζουν τις παραμέτρους που χρειαζόταν για να πιάσει κάποιος εργαζόμενος μία από τις τρεις βαθμίδες μπόνους,ώστε να μην μπορεί να πάρει μπόνους... Καθώς επίσης να αλλάζουν τους όρους ώστε πάντα να ζημιώνονται οι καταστηματάρχες σε περίπτωση ακύρωση της παραγγελίας και τα λοιπά, καθώς επίσης και αύξηση συνδρομής τους και αύξηση της προμήθειας από κάθε πώληση τους. Επίσης πάγια τακτική τους είναι να αλλάζουν οι υπαλλήλους.Όταν διαπιστώσουν  ότι κάποιος υπάλληλος καταφέρνει να πιάσει τους στόχους του μπόνους σε καθημερινή βάση, τότε των απολύουν με συνοπτικές διαδικασίες όπως έγινε και με μένα και μάλιστα με δικαιολογίες οι οποίες δεν πλησιάζουν καν την πραγματικότητα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...