Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει δεν διαφωνώ με τα περισσότερα σχόλια στο ότι είναι μονοπώλιο και ίσως για πολλούς επιχειρηματίες είναι μεγάλο το κόστος αλλά αγοράζω προσωπικά αρκετά από εκεί κάθε χρόνο. Η ασφάλεια που σου δίνει στην αγορά σου (ειδικα αν είναι πάνω από 300-400 ευρώ) πως ότι και αν συμβεί θα αποζημιωθεις είναι μεγάλο ατού. Προσωπικα έχω πουλήσει και μέσω skoop (Όπως φυσικά και εδώ στο insomnia) και η δυνατότητα να τα μεταφέρεις δωρεάν ειναι επίσης μεγάλο + όπως και εδώ η αποζημίωση, πχ πούλησα μια motherboard που στην μεταφορά χτυπήθηκε λέει ο υποψήφιος αγοραστής και με αποζημιωσαν ολη την αξία του. 

Γενικότερα βλέπω εκπτώσεις πχ σε bestprice ή shopflix αλλα δεν έχεις καμία ασφάλεια να τα πάρεις από εκεί, αν συμβεί πχ καθυστέρηση ή έρθει doa ή οτιδήποτε. Ενώ σε αυτούς ξέρεις πως θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αντίστοιχα στο amazon (αφου αυτό έχουν ως πρότυπο) υπάρχουν ανάλογες πρακτικές αλλα εξίσου μεγάλη ασφάλεια να έχεις refund σε κατι ελλατωματικο. Ως πελατης λοιπόν και μονο ειναι μεγάλο το κέρδος όσο και αν είναι σπαστικές κάποιες πρακτικές ή έχουν αυξηθεί τα μεταφορικά από ότι ήταν παλιότερα (μεταξύ μας αν είδαν πως δεν βγαίνει η εξίσωση και θα είχαν πρόβλημα σωστά έπραξαν) 

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, lanc3lot είπε

. Η ασφάλεια που σου δίνει στην αγορά σου (ειδικα αν είναι πάνω από 300-400 ευρώ) πως ότι και αν συμβεί θα αποζημιωθεις είναι μεγάλο ατού.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με το να αγοράσεις απο ένα οποιοδήποτε άλλο μαγαζί... 

Π.χ Το δικαίωμα πχ να δώσεις κάτι πίσω μέσα σε 14 μέρες ειναι κρατικός νόμος όχι perk του σκρουτζ 

 

 

16 ώρες πριν, lanc3lot είπε

και η δυνατότητα να τα μεταφέρεις δωρεάν ειναι επίσης μεγάλο +

Πως είναι τα μεταφορικά δωρεάν; εννοείς ότι δεν τα χρεώνεσαι εσύ; τα χρεώνει όμως στον αγοραστή το skroutz κατα την διάρκεια της πληρωμής. 

Εκτός αν μιλάς για κάτι που δεν ξέρω πχ να μπορείς να πας σε ένα skroutzpoint o ίδιος για να μην χρεωθούν μεταφορικά στον αγοραστή; αλλά και πάλι αυτό ισοδυναμεί με το να κανονίσετε χέρι με χέρι εκτός skoop... 

 

 

16 ώρες πριν, lanc3lot είπε

όπως και εδώ η αποζημίωση, πχ πούλησα μια motherboard που στην μεταφορά χτυπήθηκε λέει ο υποψήφιος αγοραστής και με αποζημιωσαν ολη την αξία του.

Καλά έτυχε και ευθυγραμμίστηκαν πολλά αστέρια για να συμβεί αυτό θα μπορούσες να είχες πολύ χειρότερη εμπειρία και έχει να κάνει με το ότι η μεταφορική αναγνώρισε το σφάλμα και αποζημίωσε το skroutz  αν δεν το αναγνώριζε χαιρέτα μας τον πλάτανο θα σου γυρνούσε ο άλλος πίσω την μητρική χτυπημένη και εσύ θα έπρεπε να του δώσεις πίσω τα λεφτά γιατί θα σου έλεγε το σκρουτζ δεν το συσκεύασες καλά. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με το να αγοράσεις απο ένα οποιοδήποτε άλλο μαγαζί... 

Π.χ Το δικαίωμα πχ να δώσεις κάτι πίσω μέσα σε 14 μέρες ειναι κρατικός νόμος όχι perk του σκρουτζ 

Πριν 6 μήνες αγόρασα κάτι μέσω καλαθιού Skroutz. Έλεγε παράδοση 3-5 ημέρες. Καθυστέρησε να αποσταλεί κάτι που γίνεται στα περισσότερα καταστήματα εκτός Skroutz. Έστειλα μήνυμα στο κατάστημα, με έγραψαν, ακύρωσα, πήρα τα λεφτά μου την ίδια μέρα. Άντε κάνε το ίδιο σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαγαζιά εκτός Skroutz!

 

2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Εκτός αν μιλάς για κάτι που δεν ξέρω πχ να μπορείς να πας σε ένα skroutzpoint o ίδιος για να μην χρεωθούν μεταφορικά στον αγοραστή; αλλά και πάλι αυτό ισοδυναμεί με το να κανονίσετε χέρι με χέρι εκτός skoop...

Πως ακριβώς είναι το ίδιο; Έστειλα μια κάρτα γραφικών στην Θεσσαλονίκη. Το πήγα λοιπόν στην θυρίδα και ο αγοραστής το πήρε από την δική του θυρίδα χωρίς κόστος. Έχεις δει φαντάζομαι την διαφήμιση με τον τύπο που μπαίνει σε ένα αμάξι για να πουλήσει κινητό, χαχα. Ενώ εδώ απλά το πας στην θυρίδα σου και τέλος, περιμένεις τα λεφτά! Προσωπικά το θεωρώ μεγάλο ατού αλλά σεβαστό εσύ να μην το θεωρείς!

2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Καλά έτυχε και ευθυγραμμίστηκαν πολλά αστέρια για να συμβεί αυτό θα μπορούσες να είχες πολύ χειρότερη εμπειρία και έχει να κάνει με το ότι η μεταφορική αναγνώρισε το σφάλμα και αποζημίωσε το skroutz  αν δεν το αναγνώριζε χαιρέτα μας τον πλάτανο θα σου γυρνούσε ο άλλος πίσω την μητρική χτυπημένη και εσύ θα έπρεπε να του δώσεις πίσω τα λεφτά γιατί θα σου έλεγε το σκρουτζ δεν το συσκεύασες καλά. 

Ενδέχεται, πάντως έγινε. Αν ξαναέχω θέμα θα γράψω εκ νέου.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, lanc3lot είπε

Πριν 6 μήνες αγόρασα κάτι μέσω καλαθιού Skroutz. Έλεγε παράδοση 3-5 ημέρες. Καθυστέρησε να αποσταλεί κάτι που γίνεται στα περισσότερα καταστήματα εκτός Skroutz. Έστειλα μήνυμα στο κατάστημα, με έγραψαν, ακύρωσα, πήρα τα λεφτά μου την ίδια μέρα. Άντε κάνε το ίδιο σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαγαζιά εκτός Skroutz!

To skroutz δεν είναι μαγαζί εκτός skroutz το ίδιο μαγαζί θα είχε την ίδια συμπεριφορά,
Εξάλλου είπαμε είναι νόμος η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών (αφού παραλάβεις ) αν δεν παρέλαβες τότε ειναι και αυτονόητο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου τι είχανε τι χάσανε... 

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

To skroutz δεν είναι μαγαζί εκτός skroutz το ίδιο μαγαζί θα είχε την ίδια συμπεριφορά,
Εξάλλου είπαμε είναι νόμος η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών (αφού παραλάβεις ) αν δεν παρέλαβες τότε ειναι και αυτονόητο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου τι είχανε τι χάσανε... 

Δεν έχει καμία σχέση και επαφή η ευκολία της επιστροφής/ακύρωσης ενός προιοντος του skroutz με ένα οποιοδήποτε online shop εκτός καλαθιού στην Ελλάδα. Καμία όμως!

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Δεν έχει καμία σχέση και επαφή η ευκολία της επιστροφής/ακύρωσης ενός προιοντος του skroutz με ένα οποιοδήποτε online shop εκτός καλαθιού στην Ελλάδα. Καμία όμως!

Δεν θυμάμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με ακύρωση παραγγελίας πριν παραλάβω, ποτέ όμως... και ψωνίζω online απο πριν βγει το eshop.gr 

μετά αφού παραλάβω ναι για το 5% με 10% το πολύ των περιπτώσεων αλλά και εκει το χειρότερο περιστατικό που θυμάμαι ότι μου στείλανε ένα εκθεσιακό ποδήλατο γυμναστικής και είχαν κιτρινίσει τα πλαστικά και δεν θέλανε να το πάρουν πίσω αλλά είχα στείλει μια επιστολή στον συνήγορο του καταναλωτή και λύθηκε και αυτό μιλάμε 20 χρόνια πίσω τώρα... 

Στις μέρες μας που ειναι λίγο πιο στάνταρ οι διαδικασίες και δεν μπορεί κάποιος να στο παίξει κινέζος νομίζω ειναι ακόμη πιο δύσκολο ειδικά αν αγοράσεις απο μαγαζί που υπάρχει χρόνια και δεν άνοιξε χθες... 


Εσένα τι σου έχει συμβεί ; είμαι περίεργος 
 

Δημοσ.

Έλεος με όλους αυτούς που λένε για την εμπειρία τους ως πελάτες του Σκρούτζ.
Το άρθρο αναφέρεται στην σχέση του Σκρουτζ με τους συνεργάτες του και τις απαράδεκτες πρακτικές που τους επιβάλει προσπαθώντας να χειραγωγήσει την αγορά.

Όποιος δεν γνωρίζει τι γίνετε εκ των έσω, πολλά τραγούδια ξέρει...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/7/2025 στις 12:10 ΜΜ, cumulus είπε

Γκρινια ως συνήθως χωρίς λόγο. Οποιο καταστημα θέλει φεύγει δεν ειναι υποχρεωτικό το skroutz .

Στο μεταξυ υπάρχουν καταστηματα που κάνεις δεν ήξερε και έγιναν γνωστά εξ αιτίας του skrouz

 

Το amazon ξέρει κανείς τι προμήθεια παιρνει από τους εκδότες βιβλιων;

γιατι ρε μαστορα ειπε κανεις οτι η αμαζον ειναι καλη; ξανα λεω : οταν το σκρουτζ εχει γινει η μηχανη αναζητησεις για το 80%+ των ιντερνετικων αγορων το να βγεις = θανατος γιατι δεν υπαρχει εναλλακτικη. παρολα αυτα βγαινουν μαγαζια απο το σκρουτζ.

11 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν θυμάμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με ακύρωση παραγγελίας πριν παραλάβω, ποτέ όμως... και ψωνίζω online απο πριν βγει το eshop.gr 

μετά αφού παραλάβω ναι για το 5% με 10% το πολύ των περιπτώσεων αλλά και εκει το χειρότερο περιστατικό που θυμάμαι ότι μου στείλανε ένα εκθεσιακό ποδήλατο γυμναστικής και είχαν κιτρινίσει τα πλαστικά και δεν θέλανε να το πάρουν πίσω αλλά είχα στείλει μια επιστολή στον συνήγορο του καταναλωτή και λύθηκε και αυτό μιλάμε 20 χρόνια πίσω τώρα... 

Στις μέρες μας που ειναι λίγο πιο στάνταρ οι διαδικασίες και δεν μπορεί κάποιος να στο παίξει κινέζος νομίζω ειναι ακόμη πιο δύσκολο ειδικά αν αγοράσεις απο μαγαζί που υπάρχει χρόνια και δεν άνοιξε χθες... 


Εσένα τι σου έχει συμβεί ; είμαι περίεργος 
 

εχει δικιο ο φιλος εδω. το οτι το πηρε μεσα σπο το σκρουτζ επαιξε ρολο στο οτι τα χρηματα μπηκαν αμεσως. απλα δεν συζηταμε στο αν το σκρουτζ βελτιωνει κτλ την υπηρεσια προς τον πελατη. συζηταμε το αν το σκρουτζ ειανι αδικο προς τα καταστηματα . δεν ξερω γιατι ο καθενας γραφει οτι του κατεβει.

Επεξ/σία από kata_tixi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...