Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για δεκαετίες το ΚΤΕΛ Ραφήνας εξυπηρετούσε τους κατοίκους καθώς και τους επιβάτες του λιμανιού έναντι υψηλού κομίστρου.

Η μεταφορά της αφετηρίας από το πεδίο του Άρεως στο σταθμό Νομισματοκοπείου μείωσε πολύ τα λειτουργικά έξοδα του ΚΤΕΛ χωρίς να ωφεληθεί ο επιβάτης ο οποίος μάλιστα έπρεπε να πληρώσει και άλλο μέσο για να μεταβεί στο κέντρο της Αθήνας.

Και εκεί που νομίζαμε ότι τα πράγματα δεν είναι καλά γίνανε πολύ χειρότερα.

Ενώ μέχρι πρόσφατα τα λεωφορεία ανέμεναν τους επιβάτες των πλοίων κατά την άφιξη τους στο λιμάνι της Ραφήνας για να τους μεταφέρουν , ξαφνικά τους τελευταίους μήνες βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το αίσχος της ταλαιπωρίας να περιμένουν οι επιβάτες μια και δύο ώρες για να εμφανιστεί λεωφορείο να τους μεταφέρει και μάλιστα κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες.

Έχουν απειληθεί επανειλημμένα επεισόδια χωρίς να ιδρώσει το αυτί των ιδιοκτητών του ΚΤΕΛ Ραφήνας οι οποίοι μάλιστα κατέχουν και το μονοπώλιο της μετακίνησης μπλοκάροντας τα αστικά λεωφορεία να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους και το επιβατικό κοινό.

Αναρωτιέμαι τι στο διάολο εκφράζουν οι υπεύθυνοι του αρμόδιου υπουργείου καθώς και οι δημοτικές αρχές.

Θα ήθελα να τοποθετηθούν επαυτού και οι κάτοικοι / δημότες της Ραφήνας γιατί κατά τα φαινόμενα αδρανούν. Ίσως να έχουν οδηγηθεί σε μια εχθρότητα προς την επιβατική κίνηση του λιμανιού λόγω του ότι όντως διαταράσσεται η ζωή στην πόλη τους από το φόρτο στο λιμάνι.

Αν εξαιρέσουμε τα τριάντα μαγαζιά που ωφελούνται από την επιβατική κίνηση οι υπόλοιποι κάτοικοι έχουν κάθε λόγο να  είναι εχθρικά προσκείμενοι στην λειτουργία του. Η αναστάτωση λόγω μποτιλιαρίσματος φτάνει από μόνη της.

Ήρθε η ώρα όμως να λάβουν μέτρα οι αρχές γιατί όλοι εμείς (ιθαγενείς και αλλοδαποί τουρίστες) δεν τους φταίμε σε κάτι.

Δημοσ.

Υπομονη για OΣΥ και αστικα λεωφορεια το 2026 μετα τον δημο λαυρεωτικης ειστε εσεις στην ραφηνα  στη συνεχεια Μεγαρα και τελος ορωπος

  • Like 1
Δημοσ.

oι Ραφηνιώτες ποτέ δεν ήθελαν το λιμάνι ούτως ή άλλως. 

εχω μεγαλώσει εκεί και ξέρω.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

oι Ραφηνιώτες ποτέ δεν ήθελαν το λιμάνι ούτως ή άλλως. 

εχω μεγαλώσει εκεί και ξέρω.

Το έχω αντιληφθεί αυτό και ως ένα μεγάλο βαθμό το κατανοώ.

Δημοσ.

Μετά το φιάσκο με την συγκοινωνία στην Ανατολική Αττική, το ΚΤΕΛ Αττικής δεν θα μπορέσει να ανακάμψει.

Η συγκοινωνία της Αττικής θα περάσει κάτω από την πλήρη ρύθμιση του ΟΑΣΑ και θα γίνουν συμβάσεις εξυπηρέτησης συγκοινωνίας.

Ηδη μπήκε το Μαρκόπουλο, αλλά για να ολοκληρωθεί πλήρως η μετάβαση θα πάρει καιρό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΚΤΕΛ διάβασα και μπήκα.

Άλλες χώρες έχουν flixbus, omio κλπ και εμείς είμαστε κανά 2 σκαλιά πάνω από ινδία στο συγκεκριμένο θέμα.

Πήγα Πορτογαλία. Έκατσα Λισαβόνα και μεταξύ άλλων πήγα και στο Πόρτο με λεωφορειάκι από μεγάλο σταθμό λεωφορείων που συνδέεται με μετρό. Πολλές εταιρείες και δρομολόγια να διαλέξεις. Εεεεε κανά 10αρικο πήγαινε-έλα(γύρω στα 310 χιλιόμετρα). Όλα κλεισμένα online και για εισιτήριο δείχνεις στον οδηγό το QR code που το σκανάρει.. (για να μην αναφέρω και τα φθηνά και αξιοπρεπέστατα uber)

Σε καμιά 50αριά χρόνια ίσως να δούμε εμείς προκοπή.

Υ.Γ. Προφανώς επειδή είναι μεταξύ των 2 μεγαλύτερων πόλεων της χώρας, ίσως να μην είναι αντιπροσωπευτικό για όλη τη χώρα και τις πόλεις-χωριά κλπ. Επίσης η γεωγραφία της χώρα μπορεί να την βοηθάει σε αυτά τα θέματα. Αλλά δε ξέρω.

Επεξ/σία από Pansp32
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3ε γ μια μιαμιση ωρα διαδρομη δεν ειναι υψηλο κομιστρο..τι να κανει ενα πουλμαν ...60 θεσεις χωραει..αν βαριουνται να βαλουν εξτρα ειναι αλλο θεμα..

Πορτογαλια εχει κοσμο εκει μονο 3 μηνες εχει κοσμο.Θεωρητικα οσο υπαρχει κτελ απαγορευεται να παει ιδιωτικο πουλμαν να φορτωσει μονο pre booked..van εχει αλλα σε αλλες τιμες

Επεξ/σία από kage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, cmaniac είπε

Μετά το φιάσκο με την συγκοινωνία στην Ανατολική Αττική, το ΚΤΕΛ Αττικής δεν θα μπορέσει να ανακάμψει.

Η συγκοινωνία της Αττικής θα περάσει κάτω από την πλήρη ρύθμιση του ΟΑΣΑ και θα γίνουν συμβάσεις εξυπηρέτησης συγκοινωνίας.

Ηδη μπήκε το Μαρκόπουλο, αλλά για να ολοκληρωθεί πλήρως η μετάβαση θα πάρει καιρό.

Μπήκε ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ το 309Β , Καλυβια το 311 καθώς Και μαραθωνα. Από 1η Αυγούστου ξεκινάει για Πορτο ράφτη και Αυλάκι και στη συνέχεια έχουμε τον διαγωνισμό που έρχονται αλλά 200 λεωφορεία ηλεκτρικά των Σεπτέμβρη μαζί με οδηγούς προσλήψεις και στο 2026 θα έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση σε όλη την ανατολική αττική δήμος Λαυρεωτικής Λαύριο -Κερατέα  αλλά και ραφηνας . όπως είπα στον προηγούμενο ποστ μου η συγκοινωνία θα φτάσει μέγαρα και Ωρωπό , όλη η αττική θα έχει δημόσια αστική συγκοινωνία. Να είναι καλά ο τέως υφυπουργός μεταφορών και συγκοινωνιών Βασίλης οικονόμου διότι αυτούνου ηταν η σχεδίαση μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΥ κ. Σπηλιοπουλου

 

Επεξ/σία από dream21
Δημοσ.

Καλα με λεφτα αλλων ολοι βρισκουν λυσεις...:p ποσο μαλλον αν ειναι να βολεψουν κ ενα σωρο προσληψεις...

χειμωνα οι γραμμες αυτες δεν βγαζουν τα εξοδα γ αστικη

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...