Neptu Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 2 ώρες πριν, vaggelisvas2421 είπε Παιδιά όλα καλά έφτασα κανονικά και γιατί να μη φτάσεις ρε φίλε; Έχουμε γεμίσει τυπάκια που φοβούνται τη σκια τους. Δε βγάινουν από την πόλη αν δεν έχουν 600cc, δε μπαίνουν σε αυτοκίνητα αν δεν έχουν 100 αερόσακους και είναι μοντέλο τελευταίας 5ετίας... Το βλέπεις σε κάθε παρόμοιο θέμα ( έχουν ανοιχτεί αρκετά ακριβώς ίδια) που το αντιμετωπίζουν λες και ο άλλος θα κάνει το γύρο του κόσμου 2 1
atheatos Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 34 λεπτά πριν, Neptu είπε και γιατί να μη φτάσεις ρε φίλε; Έχουμε γεμίσει τυπάκια που φοβούνται τη σκια τους. Δε βγάινουν από την πόλη αν δεν έχουν 600cc, δε μπαίνουν σε αυτοκίνητα αν δεν έχουν 100 αερόσακους και είναι μοντέλο τελευταίας 5ετίας... Το βλέπεις σε κάθε παρόμοιο θέμα ( έχουν ανοιχτεί αρκετά ακριβώς ίδια) που το αντιμετωπίζουν λες και ο άλλος θα κάνει το γύρο του κόσμου Ο παραγοντας καιρος παιζει σημαντικο ρολο. Δεν ειναι παντως καιρου το συγκεκριμενο μηχανακι. Τα εχω κανει και εγω αυτα αλλα μετα την χαζομαρα να κανω κατι παρομοιο στο κατχειμωνο με αερα και βροχη , εχοντας ατυχημα , τα εκοψα . Βεβαια πηγα μετα σε μεγαλυτερη μηχανη οχι 600 αλλα 400 και δεν ειχα προβλημα οτι καιρο και να ειχε ( εκτος απο χιονι φυσικα).
geopro Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Στις 30/7/2025 στις 9:34 ΠΜ, phanispal είπε Είναι ένα ανηφορικό κομμάτι περίπου 20 χιλιομέτρων δε θυμάμαι σε ποιο σημείο, μάλλον μετά την Αμφιλοχία, που και τα αυτοκίνητα ζορίζονται να πάνε με 120, ειδικά με κλιματισμό και αποσκευές. Μάλλον αναφέρεσαι στην συνεχή & έντονη ανωφέρεια των 25 km από Άρτα προς Ιωάννινα η οποία φτάνει στα όρια τους τα συστήματα ψύξης των οχημάτων και απαιτεί από το λιπαντικό τα μέγιστα. Όντως είναι απαιτητικό το κομμάτι αυτό ακόμη και σε διεθνή κλίμακα.
phanispal Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Άσε το καύσιμο που καις. Ποιοι φωστήρες έκαναν το σχεδιασμό;
imr Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 hour ago, phanispal said: Άσε το καύσιμο που καις. Ποιοι φωστήρες έκαναν το σχεδιασμό; Ναι αλλά στον γυρισμό είναι τζαμπα
phanispal Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Κι όμως, η αύξηση κατανάλωσης σε εκείνο το κομμάτι όταν ανεβαίνεις είναι μεγαλύτερη από τη μείωση όταν κατεβαίνεις. Αν μέχρι εκείνο το σημείο η μέση κατανάλωση είναι 5lt/100km και ανεβαίνοντας φτάσει 6.5lt/100km, στο γυρισμό δε θα επανέλθει στο 5/100. Μετρημένο κάθε φορά με trip computer. Και είναι και λογικό δηλαδή. Αναθεματίζω κάθε φορά που πρέπει να περάσω από εκεί. 2
martyras3334 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Μπράβο μάγκα μου ,να γυρίσεις όλη την Ελλάδα σου εύχομαι,χρονο και ορεξη να έχεις . 1
mp123 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Προσωπικά εγώ εθνική να πήγαινα τέτοιο ταξίδι θα πήγαινα τουλάχιστον με 500ρι κάπου στα 50 άλογα ( να μην πω 700ρι 70 άλογα) αλλά χαιρομε τους ανθρώπους που πάνε με 125ρια .
haHa Δημοσ. Τετάρτη στις 04:01 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:01 μμ Στις 3/8/2025 στις 7:48 ΠΜ, phanispal είπε Κι όμως, η αύξηση κατανάλωσης σε εκείνο το κομμάτι όταν ανεβαίνεις είναι μεγαλύτερη από τη μείωση όταν κατεβαίνεις. Αν μέχρι εκείνο το σημείο η μέση κατανάλωση είναι 5lt/100km και ανεβαίνοντας φτάσει 6.5lt/100km, στο γυρισμό δε θα επανέλθει στο 5/100. Μετρημένο κάθε φορά με trip computer. Και είναι και λογικό δηλαδή. Αναθεματίζω κάθε φορά που πρέπει να περάσω από εκεί. Κι αυτο ειναι το λογικο. Μια κυκλικη διαδρομη που ειναι flat ειναι λιγοτερο ενεργοβορα απο μια κυκλικη διαδρομη που η μιση ειναι ανηφορα και η αλλη μιση ειναι κατηφορα.
Neptu Δημοσ. Τετάρτη στις 07:10 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:10 μμ Στις 4/8/2025 στις 7:52 ΠΜ, mp123 είπε Προσωπικά εγώ εθνική να πήγαινα τέτοιο ταξίδι θα πήγαινα τουλάχιστον με 500ρι κάπου στα 50 άλογα ( να μην πω 700ρι 70 άλογα) αλλά χαιρομε τους ανθρώπους που πάνε με 125ρια . Εγώ με 50 άλογα δε παίζει καν να γυρίσω τη μίζα. Με 70 κάτι πάει να γίνει, νταξει θα το βγάλω καμια βόλτα στη γειτονιά, με 100 και πάνω θα αρχίσω δειλά δειλά να πατάω σε αυτοκινητόδρομο και με 120+ ίσως κάνω και κανένα ταξιδάκι.. Τώρα για σοβαρό ταξίδι εννοείται 150 αλόγατα και πάνω, αλλιώς τι να λέει; 1
phanispal Δημοσ. Τετάρτη στις 08:13 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:13 μμ 4 ώρες πριν, haHa είπε Κι αυτο ειναι το λογικο. Μια κυκλικη διαδρομη που ειναι flat ειναι λιγοτερο ενεργοβορα απο μια κυκλικη διαδρομη που η μιση ειναι ανηφορα και η αλλη μιση ειναι κατηφορα. Το αντιλαμβάνομαι, όμως είναι αρκετοί εκείνοι που νομίζουν ότι στο γυρισμό έρχεται ίσα βάρκα ίσα πανιά η κατανάλωση. 1
zio10 Δημοσ. Τετάρτη στις 08:44 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:44 μμ 30 λεπτά πριν, phanispal είπε Το αντιλαμβάνομαι, όμως είναι αρκετοί εκείνοι που νομίζουν ότι στο γυρισμό έρχεται ίσα βάρκα ίσα πανιά η κατανάλωση. Μπορεί να γεμίζει κιόλας στις κατηφόρες όπως τα ηλεκτρικά 1
mp123 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:41 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:41 μμ Στις 6/8/2025 στις 7:10 ΜΜ, Neptu είπε Εγώ με 50 άλογα δε παίζει καν να γυρίσω τη μίζα. Με 70 κάτι πάει να γίνει, νταξει θα το βγάλω καμια βόλτα στη γειτονιά, με 100 και πάνω θα αρχίσω δειλά δειλά να πατάω σε αυτοκινητόδρομο και με 120+ ίσως κάνω και κανένα ταξιδάκι.. Τώρα για σοβαρό ταξίδι εννοείται 150 αλόγατα και πάνω, αλλιώς τι να λέει; Πως με καταλαβαίνεις ρε μπαγασα. Έχω ένα 70 άλογα και ένα με 95 .ακριβώς όπως τα λες. Ξέχασα κσι το σκουτερακι το 125 που το έχω για την γειτονιά. Τώρα πέρα την πλάκα το 125 ερι πάει αλλά αντέχει ο αναβάτης.. εγώ όχι.
zio10 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:03 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:03 μμ Από μηχανάκια και μηχανές δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως με όλα πας παντού, αρκεί να προσαρμοστείς στο κάθε όχημα. 1
lector Δημοσ. Πέμπτη στις 10:34 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:34 μμ 30 λεπτά πριν, zio10 είπε Από μηχανάκια και μηχανές δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως με όλα πας παντού, αρκεί να προσαρμοστείς στο κάθε όχημα. Και να οδηγας ηρεμα και νομιμα. Δε χρειαζονται πολλα αλογα σε καποιον που οδηγα ηρεμα και νομιμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα