Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, lector είπε

Και να οδηγας ηρεμα και νομιμα.

Δε χρειαζονται πολλα αλογα σε καποιον που οδηγα ηρεμα και νομιμα.

Κάποιοι νιώθουν σιγουριά με τα πολλά άλογα και τη δύναμη κι ας μην είναι νευρικοί ή γρήγοροι οδηγοί. Τα θεωρούν (και είναι σε γενικές γραμμές) ενεργητική ασφάλεια που όταν χρειαστεί θα σε γλιτώσουν από καταστάσεις. 

Εγώ ταξίδια εντός Ελλάδας έκανα και κάνω ακόμα και με οχήματα(αυτοκίνητα) με 60-70 άλογα χωρίς κάποιο θέμα. 

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Κάποιοι νιώθουν σιγουριά με τα πολλά άλογα και τη δύναμη κι ας μην είναι νευρικοί ή γρήγοροι οδηγοί. Τα θεωρούν (και είναι σε γενικές γραμμές) ενεργητική ασφάλεια που όταν χρειαστεί θα σε γλιτώσουν από καταστάσεις. 

Επειδη εμενα μου ακουγονται για δικαιολογιες αυτα, και θεωρω οτι τα πολλα αλογα ειναι κυριως για τη μοστρα, αν θες δωσε κανα παραδειγμα για να αναθεωρησω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, lector είπε

Επειδη εμενα μου ακουγονται για δικαιολογιες αυτα, και θεωρω οτι τα πολλα αλογα ειναι κυριως για τη μοστρα, αν θες δωσε κανα παραδειγμα για να αναθεωρησω.

Μια προσπέραση. Με ένα γρήγορο αμάξι θα την κάνεις πιο γρήγορα, λιγότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα, λιγότερος κίνδυνος. 

 

Δημοσ.

Έχω γυρίσει την μισή Ελλάδα με ένα citroen saxo 1.4  75hp, έχω γυρίσει την άλλη μισή με ενα skoda octavia με 190hp, φυσικά άλλη η ασφάλεια που σου παρέχουν τα περισσότερα άλογα. Στα αυτοκίνητα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες. Ένα σύγχρονο ψόφιο χιλιαράκι (πχ aygo) μπορεί να ταξιδέυει σταθερά με 140 χιλιόμετρα ξεκούραστα με αντίτιμο την κατανάλωση. Μια μοτοσυκλέτα 250 κυβικών έχει την τελική της ταχύτητα στα χιλιόμετρα αυτά οπότε προφανώς δεν ταξιδεύει ξεκούραστα με την ταχύτητα αυτή. Μπορείς να ταξιδεύεις με 140 είτε με aygo είτε με cayene (που είναι επίκαιρο) δεν υπάρχει αυτή η ισότητα όμως στο honda gb350 με το cbf600 παράδειγμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην μπερδεύουμε τα άλογα στο συγκεκριμένο θέμα, να διευκρινησω πως τα κυβικά εκατοστά που ανέφερα προηγουμένως,  εχει να κανει κυρίως με το βάρος της μοτοσικλέτας και την προσφυση που εχει στις κακές καιρικές συνθηκες. Τα άλογα ειναι ενα συν , αλλα δεν ειναι αυτο που θα σου δώσει ασφάλεια σε βρεγμένο οδόστρωμα με δυνατό αερα. Τι να τα κάνω τα εκατο άλογα αν δεν "παταει" το μηχανάκι στο δρομο? Το ιδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα σε μικρότερο βαθμό φυσικά.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, atheatos είπε

Για να μην μπερδεύουμε τα άλογα στο συγκεκριμένο θέμα, να διευκρινησω πως τα κυβικά εκατοστά που ανέφερα προηγουμένως,  εχει να κανει κυρίως με το βάρος της μοτοσικλέτας και την προσφυση που εχει στις κακές καιρικές συνθηκες. Τα άλογα ειναι ενα συν , αλλα δεν ειναι αυτο που θα σου δώσει ασφάλεια σε βρεγμένο οδόστρωμα με δυνατό αερα. Τι να τα κάνω τα εκατο άλογα αν δεν "παταει" το μηχανάκι στο δρομο? Το ιδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα σε μικρότερο βαθμό φυσικά.

Ναι οκ το καταλαβαίνω αυτό που λες. Βέβαια άλλο "πάτημα" στον δρόμο έχει ένα suzuki inazuma 250 των 190 κιλών και μεταξόνιο νταλίκας , άλλο ένα cbr250 των 160 κιλών και σπορ γεωμετρία. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Ναι οκ το καταλαβαίνω αυτό που λες. Βέβαια άλλο "πάτημα" στον δρόμο έχει ένα suzuki inazuma 250 των 190 κιλών και μεταξόνιο νταλίκας , άλλο ένα cbr250 των 160 κιλών και σπορ γεωμετρία. 

Μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα και με ένα ποδήλατο που λεει ο λόγος,  αλλα με ποιο μηχανάκι Μπορείς να ταξιδέψεις αφοβα ,ακομα και σε άσχημες καιρικές συνθηκες στην εθνική ειναι λιγο θολό το τοπίο και δεν έχει να κάνει μόνο με την ιπποδύναμη ή την τελική ταχύτητα.  Πάντως τα περισσότερα μηχανάκια απο 250 κ.εκ και πανω καλύπτουν τις παραπάνω απαιτήσεις μιας και βρίσκονται λόγος μεγέθους και βάρους κινητηρα στην κατηγορία over 125 κιλών που την θεωρω προσωπικά το όριο να οδηγήσω,  σε εθνική με ταχύτητα πανω απο 80 χιλιόμετρα υπο βροχη και αερα.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο στο παλλικάρι που το επίχειρησε και το κατάφερε! Προπαντώς γιατί το πήρε απόφαση.

 

Πάντως, με όλα πας παντού με κάποιες παραχωρήσεις. Τώρα το πόσες παραχωρήσεις θα κάνει ο οδηγός είναι τελείως υποκειμενικό.

Και με 50αρι πας παντού αν πηγαίνεις με 40-50χαω... απλά θα σου πάρει περισσότερη ώρα και θα φας περισσότερο ξύλο απ'τον αέρα σε σχέση με μια ZZR1400.

Επεξ/σία από Mpiftekis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...