poulinos Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 5 hours ago, Radiator said: Μετά από αυτό όλα τα άλλα θα έρχονται δεύτερα για του γνώστες… amiga 500 και final fight.... 3
ff7lucas Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 12 ώρες πριν, apikoulas είπε Όλα καλά, αλλά συνεχίζεται η καφριλα της δεκαετίας των '00 και λίγο πριν, που άρχισαν να βάζουν το μοχλό στα αριστερά, ενώ το λογικό ειναι στα ΔΕΞΙΑ. Το δεξί χέρι έχει πολύ καλύτερο grip, ενώ το πάτημα των κουμπιών δε χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση. Είχα ενα τέτοιο arcade fighting joystick και αναγκάστικα να κάνω επέμβαση για να αλλάξω τα switches και να το χρησιμοποιώ ΣΩΣΤΑ, γυρνοντας το αναποδα. Not elegant και παραξενο στη χρήση, αλλά καλύτερο απ το να σταυρώνει τα χέρια.... ισχυει, εγω να δεις που εφτιαξα καμπινα και τα εβαλα ετσι....... μετα το καταλαβα
D-Lux Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 9 ώρες πριν, PadPoet είπε To normal είναι έτσι, να είναι ο μοχλός στα αριστερά. Όλα τα arcade sticks έτσι φτιάχνονται. Θέμα συνήθειας είναι. Μην κοιτάς που στην Ελλάδα οι custom arcade καμπίνες - call me νανάκια - είχανε τον μοχλό στα δεξιά. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο ο μοχλός είναι στα αριστερά. Τώρα αν παίζεις απλά παιχνίδια που έχουνε 2-3 κουμπιά ναι, οκ, μπορείς και να το έχεις δεξιά. Αλλά σε fighting games με 6 κουμπιά τον θες κανονικά, δηλαδή στα αριστερά. Ο μοχλός μόνο δεξιά. 1 1
aposkama Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου είναι πρωτοποριακό: με τον αντίχειρα το stick και με τα δάκτυλα τα πλήκτρα. Θα κυριαρχήσει.
svartevarg Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 16 ώρες πριν, apikoulas είπε Όλα καλά, αλλά συνεχίζεται η καφριλα της δεκαετίας των '00 και λίγο πριν, που άρχισαν να βάζουν το μοχλό στα αριστερά, ενώ το λογικό ειναι στα ΔΕΞΙΑ. Το δεξί χέρι έχει πολύ καλύτερο grip, ενώ το πάτημα των κουμπιών δε χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση. Είχα ενα τέτοιο arcade fighting joystick και αναγκάστικα να κάνω επέμβαση για να αλλάξω τα switches και να το χρησιμοποιώ ΣΩΣΤΑ, γυρνοντας το αναποδα. Not elegant και παραξενο στη χρήση, αλλά καλύτερο απ το να σταυρώνει τα χέρια.... Όντως υπήρχε κόσμος που έπαιζε «σταυρωτά» στα ουφάδικα και μάλλον είναι αυτό που λες. Σίγουρα είναι και θέμα αίσθησης, πως το αισθάνεσαι και πως σε βολεύει καλύτερα.
ikaruga24 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου Στις 28/7/2025 στις 9:19 ΜΜ, nchatz είπε Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το fight stick μπορεί επίσης να συνδεθεί στο PS5 παράλληλα με ένα χειριστήριο PlayStation 5 DualSense, το οποίο η Sony προτείνει να χρησιμοποιείται "ως πρόσθετο χειριστήριο για την πλοήγηση στα μενού μεταξύ των αγώνων". Αυτό με φοβίζει. Ένα απλό Hori fightstick mini είναι αρκετό για πληθώρα fighting και beat em ups αλλά δεν μπορείς να το δουλέψεις σωστά σε training mode. Πρέπει να έχεις και το controller δίπλα για την πλοήγηση στα μενού που το κάνει αρκετά σπασμωδικά ως εμπειρία. Το mayflash F700 που είναι επίσης wireless και εξαιρετική επιλογή επιπλέον προσφέρει την δυνατότητα πλοήγησης στα μενού απευθείας από το stick. Αν λοιπόν ισχύει το παραπάνω τότε της sony το fight stick θα έχει τα ίδια κακά με το Hori με ακριβότερη τιμή διότι είναι wireless. Κάτι μου λέει ότι η τιμή του δεν προβλέπεται κάτω από $100.
PadPoet Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 4 hours ago, D-Lux said: Ο μοχλός μόνο δεξιά. Όταν παίζεις με το joypad που είναι το d-pad; Αριστερά είναι. Άρα εκεί είναι και η κανονική θέση του μοχλού. Απλά στο joypad παίζεις με τον αριστερό αντίχειρα και σε βολεύει - παρόλο που οι πιθανότητες λένε ότι είσαι δεξιόχειρας - ενώ στα arcade fight sticks έχεις μοχλό και δεν έχεις συνηθίσει να παίζεις με τον καρπό του χεριού. Μόλις συνηθίσεις είναι το ίδιο πράμα. Απλά θέλει practise.
D-Lux Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ο μοχλός μόνο δεξιά. Όπως παίζαμε ανέκαθεν όλοι στην Amiga μας. Μη συγκρίνεις joystick με joypad. Καμία σχέση μεταξύ τους. Τελεία και παύλα. Επεξ/σία 30 Ιουλίου από D-Lux 1 1
PadPoet Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 22 hours ago, D-Lux said: Ο μοχλός μόνο δεξιά. Όπως παίζαμε ανέκαθεν όλοι στην Amiga μας. Μη συγκρίνεις joystick με joypad. Καμία σχέση μεταξύ τους. Τελεία και παύλα. Έχω και εγώ από τότε περίπου 10 Pac-Man και Tomahawk του Ανερούση και 5-6 Aμίγκες. Άλλο τι κάναμε στην Amiga. Τα Pac-Man και τα Tomahawk είχανε ένα ή δύο κουμπιά και βόλευε να παίξεις με το δεξί χέρι ή και με το αριστερό αν ήσουν αριστερόχειρας γιατί είχες μόνο ένα ή δύο κουμπιά για fire. Αλλά τα fighting sticks έχουν κανονικά. Δεν είναι τυχαίο που λέγονται "fighting sticks". Αν δεις official καμπίνες της Sega, Namco, Taito κλπ όλοι τον μοχλό αριστερά τον έχουν. Επιπλέον το να κοντρολάρεις τον μοχλό με το δεξί, αρχικά θα σε βολέψει στα fighting games όταν ο παίχτης σου είναι αριστερά (1up δηλαδή). Όταν είσαι στα δεξιά (από την μεριά του 2ου παίχτη δηλαδή) και αντιμετωπίζεις κάποιον στα αριστερά, πάλι θα σου φανεί "αφύσικο" να κάνεις τον μοχλό προς τα αριστερά όταν παίζεις με το δεξί. Το ίδιο "αφύσικο" πράγμα νιώθεις όταν ο μοχλός είναι στα αριστερά, είσαι 1up και αντιμετωπίζεις κάποιον στα δεξιά (2up). Προπόνηση θέλει και να μάθει το χέρι σου να πηγαίνει εκεί.
spyros.s Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Στις 29/7/2025 στις 8:17 ΜΜ, svartevarg είπε Άσχετο, αλλά... Κανονικά αυτά τα εργαλεία θα έπρεπε να τα έχουν ως εναλλακτική και για mouse control από τότε που είχαν βγει τα πρώτα trackball mouse. Μιλάμε για σκυλιά από άποψη αντοχής και compact σε διαστάσεις. Θα σου πω ότι τα έχω όλα σε λειτουργία σε πραγματικά μηχανήματα και δεν έχει αστοχήσει κανένα πλην το γνωστό θέμα με τις βεντούζες που αλλάζουν με αντιστοιχες για ενυδρεια einhell 4 ώρες πριν, PadPoet είπε Έχω και εγώ από τότε περίπου 10 Pac-Man και Tomahawk του Ανερούση και 5-6 Aμίγκες. Άλλο τι κάναμε στην Amiga. Τα Pac-Man και τα Tomahawk είχανε ένα ή δύο κουμπιά και βόλευε να παίξεις με το δεξί χέρι ή και με το αριστερό αν ήσουν αριστερόχειρας γιατί είχες μόνο ένα ή δύο κουμπιά για fire. Αλλά τα fighting sticks έχουν κανονικά. Δεν είναι τυχαίο που λέγονται "fighting sticks". Αν δεις official καμπίνες της Sega, Namco, Taito κλπ όλοι τον μοχλό αριστερά τον έχουν. Επιπλέον το να κοντρολάρεις τον μοχλό με το δεξί, αρχικά θα σε βολέψει στα fighting games όταν ο παίχτης σου είναι αριστερά (1up δηλαδή). Όταν είσαι στα δεξιά (από την μεριά του 2ου παίχτη δηλαδή) και αντιμετωπίζεις κάποιον στα αριστερά, πάλι θα σου φανεί "αφύσικο" να κάνεις τον μοχλό προς τα αριστερά όταν παίζεις με το δεξί. Το ίδιο "αφύσικο" πράγμα νιώθεις όταν ο μοχλός είναι στα αριστερά, είσαι 1up και αντιμετωπίζεις κάποιον στα δεξιά (2up). Προπόνηση θέλει και να μάθει το χέρι σου να πηγαίνει εκεί. Δίκιο έχεις σε όσα γράφεις αλλά όταν εμείς μάθαμε από τους οικιακούς υπολογιστές την δεκαετία του 80 και τα ουφάδικα της εποχής, να έχουμε τον μοχλό δεξιά δεν μπορούμε 40 χρόνια μετά να συνηθίσουμε...θα σταυρώνουμε τα χέρια ανακλαστικά! Ξέρεις τι δούλεμα τρώω από τον γιο μου όταν μου δίνει χειριστήριο ps5 να παίξω τα παιχνίδια της εποχής και το χειρίζομαι σαν να μου λείπουν μερικά δάχτυλα;
D-Lux Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Στις 30/7/2025 στις 2:59 ΜΜ, PadPoet είπε Όταν παίζεις με το joypad που είναι το d-pad; Αριστερά είναι. Άρα εκεί είναι και η κανονική θέση του μοχλού. Απλά στο joypad παίζεις με τον αριστερό αντίχειρα και σε βολεύει - παρόλο που οι πιθανότητες λένε ότι είσαι δεξιόχειρας - ενώ στα arcade fight sticks έχεις μοχλό και δεν έχεις συνηθίσει να παίζεις με τον καρπό του χεριού. Μόλις συνηθίσεις είναι το ίδιο πράμα. Απλά θέλει practise. 8 ώρες πριν, PadPoet είπε Έχω και εγώ από τότε περίπου 10 Pac-Man και Tomahawk του Ανερούση και 5-6 Aμίγκες. Άλλο τι κάναμε στην Amiga. Τα Pac-Man και τα Tomahawk είχανε ένα ή δύο κουμπιά και βόλευε να παίξεις με το δεξί χέρι ή και με το αριστερό αν ήσουν αριστερόχειρας γιατί είχες μόνο ένα ή δύο κουμπιά για fire. Αλλά τα fighting sticks έχουν κανονικά. Δεν είναι τυχαίο που λέγονται "fighting sticks". Αν δεις official καμπίνες της Sega, Namco, Taito κλπ όλοι τον μοχλό αριστερά τον έχουν. Επιπλέον το να κοντρολάρεις τον μοχλό με το δεξί, αρχικά θα σε βολέψει στα fighting games όταν ο παίχτης σου είναι αριστερά (1up δηλαδή). Όταν είσαι στα δεξιά (από την μεριά του 2ου παίχτη δηλαδή) και αντιμετωπίζεις κάποιον στα αριστερά, πάλι θα σου φανεί "αφύσικο" να κάνεις τον μοχλό προς τα αριστερά όταν παίζεις με το δεξί. Το ίδιο "αφύσικο" πράγμα νιώθεις όταν ο μοχλός είναι στα αριστερά, είσαι 1up και αντιμετωπίζεις κάποιον στα δεξιά (2up). Προπόνηση θέλει και να μάθει το χέρι σου να πηγαίνει εκεί. Το Pacman έχει κουμπί και στις 2 πλευρές. Το Tomahawk μόνο στην αριστερή πλευρά οπότε τον μοχλό τον χειρίζεσαι με το δεξί χέρι. Το τι κάναμε στην Amiga είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που κάνουμε σήμερα. Παίζουμε παιχνίδια. Αν εσύ μπορείς να παίξεις με τον αριστερό μοχλό μπράβο σου. Εγώ ως δεξιόχειρας δεν μπορώ με τίποτα να έχω τον μοχλό αριστερά. Όταν είσαι δεξιόχειρας θες να χρησιμοποιείς το καλό σου χέρι για τον μοχλό για τον έλεγχο των κινήσεων. Τα κουμπιά είναι πολύ πιο εύκολο να τα πατάς με το αδύναμο σου χέρι. Είναι σαν να λες σε ένα δεξιόχειρα να αρχίσει να γράφει με το αριστερό.
SabotazNic Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Στις 29/7/2025 στις 6:50 ΜΜ, Marcos_Aurilius είπε - Θέλω να σκεφτείτε κάτι που κανείς δεν ζήτησε και να το φτιάξετε. - Say no more. Πίστεψε με, για να ασχοληθεί μια εταιρεία με ένα προϊόν, σημαίνει ότι υπάρχει αγοραστικό κοινό, ακόμα και μικρό να είναι 😊 1
PadPoet Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 1 hour ago, D-Lux said: Το Pacman έχει κουμπί και στις 2 πλευρές. Το Tomahawk μόνο στην αριστερή πλευρά οπότε τον μοχλό τον χειρίζεσαι με το δεξί χέρι. Το τι κάναμε στην Amiga είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που κάνουμε σήμερα. Παίζουμε παιχνίδια. Αν εσύ μπορείς να παίξεις με τον αριστερό μοχλό μπράβο σου. Εγώ ως δεξιόχειρας δεν μπορώ με τίποτα να έχω τον μοχλό αριστερά. Όταν είσαι δεξιόχειρας θες να χρησιμοποιείς το καλό σου χέρι για τον μοχλό για τον έλεγχο των κινήσεων. Τα κουμπιά είναι πολύ πιο εύκολο να τα πατάς με το αδύναμο σου χέρι. Είναι σαν να λες σε ένα δεξιόχειρα να αρχίσει να γράφει με το αριστερό. Σου εξήγησα πιο πάνω αναλυτικά ότι ακόμα και δεξιόχειρας να είσαι και να παίζεις fighting games, όταν βρεθείς από την μεριά του δεύτερου παίκτη (2up) το ίδιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσεις. Αν δεν παίζεις fighting games με arcade stick δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω, πρέπει να το βιώσεις. Συνεχίζω να υποστηρίζω αυτό που λέω, συνήθεια είναι. Αν τα καταφέρω θα σου γράψω ένα βίντεο αύριο και θα το ποστάρω εδώ να σου δείξω τι εννοώ.
apikoulas Δημοσ. 9 Αυγούστου Δημοσ. 9 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 30/7/2025 στις 12:23 ΠΜ, PadPoet είπε To normal είναι έτσι, να είναι ο μοχλός στα αριστερά. Όλα τα arcade sticks έτσι φτιάχνονται. Θέμα συνήθειας είναι. Μην κοιτάς που στην Ελλάδα οι custom arcade καμπίνες - call me νανάκια - είχανε τον μοχλό στα δεξιά. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο ο μοχλός είναι στα αριστερά. Τώρα αν παίζεις απλά παιχνίδια που έχουνε 2-3 κουμπιά ναι, οκ, μπορείς και να το έχεις δεξιά. Αλλά σε fighting games με 6 κουμπιά τον θες κανονικά, δηλαδή στα αριστερά. Μην γράφεις και με τόση σιγουριά αν δεν είσαι σίγουρος. Δεν είναι καθόλου ελληνική πατέντα. Οι μοχλοί τη δεκαετία του 80 και αρχές 90 σε όλο τον κόσμο στα Arcades ήταν στα ΔΕΞΙΆ. Δες ταινιες του 80 για να το διαπιστώσεις. Αυτό άρχισε να αλλάζει από τους ιδιοκτήτες των Arcades στις αρχές προς μέσα του 90, σε μια προσπάθεια τους να κάνουν τα παιχνίδια πιο δύσκολα. Αρχισαν να βαζουν με τις custom κατασκευές τους στα νέα παιχνίδια τους μοχλούς στα αριστερά, για να χάνουν πιο γρήγορα οι καλοί παίκτες, που αλλιώς με ένα κέρμα έπαιζαν μισή ώρα και βάλε. Σε κάποια παιχνίδια έπαιζαν μέχρι να το τερματίσουν για μια ολόκληρη ώρα, ενώ οι άλλοι παίκτες περίμεναν ουρά για να παίξουν. Για όποιον έχει πονεσει τα χέρια του από το μοχλό, ξέρει ότι η χρήση του στα αριστερά στην πράξη είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος για το 95% των χρηστών που είναι δεξιόχειρες. Για να το καταλάβει κάποιος που δε ξέρει, απλά προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι με το αριστερό χέρι. Οδυνηρή εμπειρία. Θυμάμαι όλους τους παλιούς που ήθελαν να παίξουν τα νέα παιχνίδια τότε στα μέσα του 90 (όπως πχ το θρυλικό Street Fighter 2 Turbo) να παίζουν με σταυρωμένα τα χέρια. Παρόλαυτα άρχισε να γίνεται στανταρντ, για λόγους εδραίωσης, όπως το επίσης εντελώς λάθος πληκτρολόγιο QWERTY (που έχει σχεδιαστεί ΕΠΊΤΗΔΕΣ για να μας καθυστερεί, επειδή αλλιώς οι μηχανικές γραφομηχανές κολουσαν). Οι εταιρίες κονσολων άρχισαν να υιοθετούν το νέο στανταρντ και έτσι καθιερώθηκε το λάθος. Με μια αναζήτηση θα βρείτε άρθρα και βίντεο που περιγράφουν την ιστορία, πχ https://www.nintendolife.com/news/2018/03/video_ever_wondered_why_joysticks_are_always_on_the_left Επεξ/σία 9 Αυγούστου από apikoulas
vorlon68 Δημοσ. 9 Αυγούστου Δημοσ. 9 Αυγούστου 18 λεπτά πριν, apikoulas είπε Μην γράφεις και με τόση σιγουριά αν δεν είσαι σίγουρος. Δεν είναι καθόλου ελληνική πατέντα. Οι μοχλοί τη δεκαετία του 80 και αρχές 90 σε όλο τον κόσμο στα Arcades ήταν στα ΔΕΞΙΆ. Δες ταινιες του 80 για να το διαπιστώσεις. Αμα εισαι δεξιόχειρας, με ποιο χέρι πατας ποιο γρήγορα το κουμπί για να πυροβολήσει; Με το δεξι αρα κουνας τον μοχλό με το αριστερο. Επειδή εχω προλάβει τα ουφάδικα απο το γυμνάσιο, αρχες δεκατιας του 80, οταν ο μοχλος ήταν δεξια, παίζαμε με τα χερια χιαστι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα