Προς το περιεχόμενο

New driving experience - A scaring sense


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αυτα που γραφεις ειναι ο φοβος και ο τρομος μου αν χρειαστει ποτε να αλλαξω αμαξι. 

Χιλιες φορες κουμπακια και knobs που τα χειριζεσαι χωρις να παρεις τα ματια σου απο το δρομο, και να μη σου πρηζει μπαλες με προειδοποιησεις ή να κανει πραματα μονο του χωρις να τα ζητησω, αν δεν ειναι θεμα ζωης και θανατου.

 

  • Like 4
  • Haha 2
Δημοσ.

Καλησπέρα,

πσρατηρώ ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται την ελευθερία έκφρασης σε δημόσιο διάλογο με το να είναι αγενείς ή να παρερμηνεύουν καταστάσεις. Ας είναι, δε θα σχολιάσω, συμβαίνει στα  25+ χρόνια που συμμετέχω σε forums, δε θα αλλάξει κάτι τώρα ούτε θα χάσω το χρόνο μου. It is what it is.

Το βαθύτερο νοήμα της συζήτησης είναι ότι για να φτάσουμε στο σημείο να έχουμε τέτοιο εξοπλισμό να μας προστατεύει (?) φταίει ο καθένας που:

1. Βγαίνει σε αυτοκινητόδρομο και νομίζει ότι είναι ευκαιρία να τελικιάσει το αυτοκίνητο του.
2. Τρώεει, πίνει καφέ, καπνίζει και μιλάει στο κινητό.
3. Αλλάζει λωρίδες χωρίς προειδοποίηση
4. Δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας
5. Πίνει 4 μπουκάλια ρούμι και παίρνει το αμάξι γιατί απλά μπορεί (αν και αυτό θα αλλάξει σε λίγο καιρό)
6. Προσπερνάει όπου βρει

και η λίστα συνεχίζεται... ο καθένας μπορεί να βάλει ο,τι θέλει. 

Το αυτοκίνητο, κατά την άποψη μου πάντα, υπάρχει για να σε πάει από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Αν ΟΛΟΙ κάναμε αυτά που έπρεπε και το δίπλωμα μας δηλώνει ότι τα ξέρουμε (λέω  εγώ τώρα ) δε θα υπήρχε η ανάγκη ούτε για το 1/3 του εξοπλισμού...

Όπως πολύ σωστά έγραψε και ένας φίλος, εγώ προσαρμόστηκα και απλά το οδηγώ πλέον. Δε μπορώ να κάνω διαφορετικά.

Αυτά, over and out.    

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.

Έτσι έλεγα και εγώ πριν ένα 6μημο που πήρα ένα 308 2021 αλλά την περασμένη Δευτέρα που ερχόμουν από Αθήνα για Καρδίτσα, αποσπάστηκε η προσοχή μου για ένα δευτερόλεπτο και πάλι καλά το αυτοκίνητο φρεναρε και άναψε και τα αλαρμ γιατί θα έπεφτα στον μπροστινό με 130 χλμ,χωρια που πίσω ερχόντουσαν μαντήλι πόσα αυτοκίνητα.Βεβαια είχα κάποια απόσταση από τον μπροστινό,δεν τον είχα κολλήσει και ίσως να προλάβαινα να φρενάρω αλλά ο πίσω σίγουρα θα έπεφτε πάνω μου.

Πιστεύω άνετα θα είχαμε καραμπόλα εκείνη την μέρα.Τα συστήματα είναι σωζουν ζωές και είναι εκεί για να κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη και πιο ασφαλή.Ισως εκτός του Start and Stop που δεν ξέρω ποιος παπάρας το σκέφτηκε 😂.Οι οθόνες πάντως σου αποσπούν την προσοχή πολύ εύκολα,ειδικά στα Peugeot που τα πάντα ρυθμίζονται από την οθόνη.

  • Like 5
Δημοσ.

Εγω το μονο μπιπ μπιπ που θελω ειναι αυτο για οταν υπαρχει προβλημα στο αμαξι. Ολα τα αλλα ειναι περιττα και αγχωτικα.

Ευθυνη του αυτοκινητου ειναι να σου πει αν το ιδιο εχει προβλημα, δεν πρεπει να το απασχολει η οδηγηση σου. Το αμαξι ειναι δουλος του αφεντη του και δεν πρεπει να σηκωνει κεφαλι και να αντιμιλαει. ΑΝ ΘΕΛΩ να παω με 200 ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου, αν θελω να αλλαξω λωριδα χωρις φλας ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν θελω να ρυθμισω κατι στο ραδιο ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου.

Αν κανω μαλακια και χασω τον ελεγχο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ και οχι του αυτοκινητου. Ομοιως και με το start stop, ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ και οχι το αμαξι. Εγω κανω το κουμαντο, δε το κανει το αμαξι. Τετοια αχρηστα συστηματα δε θελω να τα ξερω ουτε να τα βλεπω. Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα). Αντε το πολυ πολυ να του επιτρεψω να φωναζει αν δεν βαλεις καμια ζωνη. Εκει τελειωνουν οι ελευθεριες που δινω στο αμαξι. Ολα τα αλλα αφορουν εμενα, εμενα τον οδηγο, που το ΟΔΗΓΩ. Αν πιστευει πως ειναι αναρχοαυτονομο ας με παει εκει που θα του πω και εγω ας κατσω πισω να ξαπλαρω. Αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το κανει αυτο να το βουλωσει.

Καθε μηχανημα θελει τον χειριστη του και η ποιοτητα και η ασφαλεια της λειτουργιας του πρεπει να επαφίεται στην δεξιοτητα αυτου. Ολα πρεπει να ειναι αναλογικα και μηχανικα συνδεδεμενα. Οταν αλλαζεις την ταχυτητα πρεπει να νοιωθεις το συγχρονιζε που αρχιζει να μαγκωνει το κομπλερ που κινειται, την εμπλοκη με τον γραναζο και το τελικο κενο του τσοκρανου οταν η ταχυτητα κουμπωσει.

Οταν πατας φρενο πρεπει να νοιωθεις την πιεση να χτιζει κατω απο το ποδι σου, το αμαξι να μπρουμουτιζει, στο τιμονι να νοιωθεις την στρεβλωση των τακουνιων του ελαστικου.

Οταν στριβεις πρεπει να νοιωθεις το τιμονι να βαραινει να φορτιζετια να σε γεμιζει με πληροφοριες για το οδοστρωμα, να νοιωθεις το διπλωμα του ωμου του ελαστικου, να νοιωθεις τα παντα.

Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι κολλημενη στο δαπεδο, ο κλς σου να ειναι στο υψος του κεντροειδους. Το οπτικο σου πεδιο να βλεπει μονο φτερα καθρεπτες και μπροστα, να εχει υψηλο shoulder line, να εισαι μπηγμενος μεσα, αγκαλιασμενος απο το καθισμα.

Ο συμπλεκτης δεν πρεπει να εχει αποσβεση πρεπει να νοιωθεις τα κοκορια να τα κουντραει το ρουλεμαν, τον δισκο να γλυστραει και στο τελος να μαγκωνει. Το βολαν να ειναι σκληρο ελαφρυ μονης μαζας και το παραμικρο λαθος να σε χωροπηδαει σαν κατσικι στην γαλλικη ριβιερα.

Το γκαζι πρεπει να ειναι ΜΕ ΝΤΙΖΑ να νοιωθεις να γινεται πιο σκληρο οσο περισσοτερο το πατας, σε χαμηλες στροφες και φορτια να σου buckaρει, τα πενταλια να ειναι στην τελεια θεση γωνια και κλιση.

Το μοτερ πρεπει να κανει τον καταλληλο θορυβο, να ακους τις βαλβιδες, να ακους τα μπεκ, να ακους την καδενα, να νοιωθεις τις δευτερεουσες αρμονικες.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Confused 3
  • Sad 2
  • Haha 10
Δημοσ.
32 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Εγω το μονο μπιπ μπιπ που θελω ειναι αυτο για οταν υπαρχει προβλημα στο αμαξι. Ολα τα αλλα ειναι περιττα και αγχωτικα.

Ευθυνη του αυτοκινητου ειναι να σου πει αν το ιδιο εχει προβλημα, δεν πρεπει να το απασχολει η οδηγηση σου. Το αμαξι ειναι δουλος του αφεντη του και δεν πρεπει να σηκωνει κεφαλι και να αντιμιλαει. ΑΝ ΘΕΛΩ να παω με 200 ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου, αν θελω να αλλαξω λωριδα χωρις φλας ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν θελω να ρυθμισω κατι στο ραδιο ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου.

Αν κανω μαλακια και χασω τον ελεγχο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ και οχι του αυτοκινητου. Ομοιως και με το start stop, ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ και οχι το αμαξι. Εγω κανω το κουμαντο, δε το κανει το αμαξι. Τετοια αχρηστα συστηματα δε θελω να τα ξερω ουτε να τα βλεπω. Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα). Αντε το πολυ πολυ να του επιτρεψω να φωναζει αν δεν βαλεις καμια ζωνη. Εκει τελειωνουν οι ελευθεριες που δινω στο αμαξι. Ολα τα αλλα αφορουν εμενα, εμενα τον οδηγο, που το ΟΔΗΓΩ. Αν πιστευει πως ειναι αναρχοαυτονομο ας με παει εκει που θα του πω και εγω ας κατσω πισω να ξαπλαρω. Αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το κανει αυτο να το βουλωσει.

Καθε μηχανημα θελει τον χειριστη του και η ποιοτητα και η ασφαλεια της λειτουργιας του πρεπει να επαφίεται στην δεξιοτητα αυτου. Ολα πρεπει να ειναι αναλογικα και μηχανικα συνδεδεμενα. Οταν αλλαζεις την ταχυτητα πρεπει να νοιωθεις το συγχρονιζε που αρχιζει να μαγκωνει το κομπλερ που κινειται, την εμπλοκη με τον γραναζο και το τελικο κενο του τσοκρανου οταν η ταχυτητα κουμπωσει.

Οταν πατας φρενο πρεπει να νοιωθεις την πιεση να χτιζει κατω απο το ποδι σου, το αμαξι να μπρουμουτιζει, στο τιμονι να νοιωθεις την στρεβλωση των τακουνιων του ελαστικου.

Οταν στριβεις πρεπει να νοιωθεις το τιμονι να βαραινει να φορτιζετια να σε γεμιζει με πληροφοριες για το οδοστρωμα, να νοιωθεις το διπλωμα του ωμου του ελαστικου, να νοιωθεις τα παντα.

Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι κολλημενη στο δαπεδο, ο κλς σου να ειναι στο υψος του κεντροειδους. Το οπτικο σου πεδιο να βλεπει μονο φτερα καθρεπτες και μπροστα, να εχει υψηλο shoulder line, να εισαι μπηγμενος μεσα, αγκαλιασμενος απο το καθισμα.

Ο συμπλεκτης δεν πρεπει να εχει αποσβεση πρεπει να νοιωθεις τα κοκορια να τα κουντραει το ρουλεμαν, τον δισκο να γλυστραει και στο τελος να μαγκωνει. Το βολαν να ειναι σκληρο ελαφρυ μονης μαζας και το παραμικρο λαθος να σε χωροπηδαει σαν κατσικι στην γαλλικη ριβιερα.

Το γκαζι πρεπει να ειναι ΜΕ ΝΤΙΖΑ να νοιωθεις να γινεται πιο σκληρο οσο περισσοτερο το πατας, σε χαμηλες στροφες και φορτια να σου buckaρει, τα πενταλια να ειναι στην τελεια θεση γωνια και κλιση.

Το μοτερ πρεπει να κανει τον καταλληλο θορυβο, να ακους τις βαλβιδες, να ακους τα μπεκ, να ακους την καδενα, να νοιωθεις τις δευτερεουσες αρμονικες.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Και να γράφει όλη την τρίτη.

  • Haha 6
Δημοσ.
36 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Εγω το μονο μπιπ μπιπ που θελω ειναι αυτο για οταν υπαρχει προβλημα στο αμαξι. Ολα τα αλλα ειναι περιττα και αγχωτικα.

Ευθυνη του αυτοκινητου ειναι να σου πει αν το ιδιο εχει προβλημα, δεν πρεπει να το απασχολει η οδηγηση σου. Το αμαξι ειναι δουλος του αφεντη του και δεν πρεπει να σηκωνει κεφαλι και να αντιμιλαει. ΑΝ ΘΕΛΩ να παω με 200 ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου, αν θελω να αλλαξω λωριδα χωρις φλας ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν θελω να ρυθμισω κατι στο ραδιο ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου.

Αν κανω μαλακια και χασω τον ελεγχο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ και οχι του αυτοκινητου. Ομοιως και με το start stop, ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ και οχι το αμαξι. Εγω κανω το κουμαντο, δε το κανει το αμαξι. Τετοια αχρηστα συστηματα δε θελω να τα ξερω ουτε να τα βλεπω. Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα). Αντε το πολυ πολυ να του επιτρεψω να φωναζει αν δεν βαλεις καμια ζωνη. Εκει τελειωνουν οι ελευθεριες που δινω στο αμαξι. Ολα τα αλλα αφορουν εμενα, εμενα τον οδηγο, που το ΟΔΗΓΩ. Αν πιστευει πως ειναι αναρχοαυτονομο ας με παει εκει που θα του πω και εγω ας κατσω πισω να ξαπλαρω. Αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το κανει αυτο να το βουλωσει.

Καθε μηχανημα θελει τον χειριστη του και η ποιοτητα και η ασφαλεια της λειτουργιας του πρεπει να επαφίεται στην δεξιοτητα αυτου. Ολα πρεπει να ειναι αναλογικα και μηχανικα συνδεδεμενα. Οταν αλλαζεις την ταχυτητα πρεπει να νοιωθεις το συγχρονιζε που αρχιζει να μαγκωνει το κομπλερ που κινειται, την εμπλοκη με τον γραναζο και το τελικο κενο του τσοκρανου οταν η ταχυτητα κουμπωσει.

Οταν πατας φρενο πρεπει να νοιωθεις την πιεση να χτιζει κατω απο το ποδι σου, το αμαξι να μπρουμουτιζει, στο τιμονι να νοιωθεις την στρεβλωση των τακουνιων του ελαστικου.

Οταν στριβεις πρεπει να νοιωθεις το τιμονι να βαραινει να φορτιζετια να σε γεμιζει με πληροφοριες για το οδοστρωμα, να νοιωθεις το διπλωμα του ωμου του ελαστικου, να νοιωθεις τα παντα.

Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι κολλημενη στο δαπεδο, ο κλς σου να ειναι στο υψος του κεντροειδους. Το οπτικο σου πεδιο να βλεπει μονο φτερα καθρεπτες και μπροστα, να εχει υψηλο shoulder line, να εισαι μπηγμενος μεσα, αγκαλιασμενος απο το καθισμα.

Ο συμπλεκτης δεν πρεπει να εχει αποσβεση πρεπει να νοιωθεις τα κοκορια να τα κουντραει το ρουλεμαν, τον δισκο να γλυστραει και στο τελος να μαγκωνει. Το βολαν να ειναι σκληρο ελαφρυ μονης μαζας και το παραμικρο λαθος να σε χωροπηδαει σαν κατσικι στην γαλλικη ριβιερα.

Το γκαζι πρεπει να ειναι ΜΕ ΝΤΙΖΑ να νοιωθεις να γινεται πιο σκληρο οσο περισσοτερο το πατας, σε χαμηλες στροφες και φορτια να σου buckaρει, τα πενταλια να ειναι στην τελεια θεση γωνια και κλιση.

Το μοτερ πρεπει να κανει τον καταλληλο θορυβο, να ακους τις βαλβιδες, να ακους τα μπεκ, να ακους την καδενα, να νοιωθεις τις δευτερεουσες αρμονικες.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το σωστό το αμάξι ΠΡΕΠΕΙ να έχει μανιβέλλα μπροστά και η κόρνα να είναι στο πλάι.
Η μίζα και η αμόλυβδη είναι για τους ΦΛΩΡΟΥΣ!

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 6
Δημοσ.
22 minutes ago, csontheline said:

Το σωστό το αμάξι ΠΡΕΠΕΙ να έχει μανιβέλλα μπροστά και η κόρνα να είναι στο πλάι.
Η μίζα και η αμόλυβδη είναι για τους ΦΛΩΡΟΥΣ!

 Ξεχασες το σημαντικοτερο Να μην εχει φρενα,βγαζεις το ποδι απο την πορτα και φρεναρεις,οπως με τα ποδηλατα.

  • Haha 2
Δημοσ.
20 minutes ago, cumulus said:

 Ξεχασες το σημαντικοτερο Να μην εχει φρενα,βγαζεις το ποδι απο την πορτα και φρεναρεις,οπως με τα ποδηλατα.

Νταξ, μην το παρακάνουμε.
Μέχρι χειροκίνητη αντλία καυσίμου, το δέχομαι. Παρακάτω, το παραχέζουμε.

images?q=tbn:ANd9GcTE5UBDngxgKGHaONmSrlcGHSI9TOEFLFkfirtSsusZt_CpxmcGFLfDLFzBLO-0hOH9Zn8&usqp=CAU

  • Haha 3
Δημοσ.
1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

Εγω το μονο μπιπ μπιπ που θελω ειναι αυτο για οταν υπαρχει προβλημα στο αμαξι. Ολα τα αλλα ειναι περιττα και αγχωτικα.

Ευθυνη του αυτοκινητου ειναι να σου πει αν το ιδιο εχει προβλημα, δεν πρεπει να το απασχολει η οδηγηση σου. Το αμαξι ειναι δουλος του αφεντη του και δεν πρεπει να σηκωνει κεφαλι και να αντιμιλαει. ΑΝ ΘΕΛΩ να παω με 200 ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου, αν θελω να αλλαξω λωριδα χωρις φλας ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν θελω να ρυθμισω κατι στο ραδιο ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου.

Αν κανω μαλακια και χασω τον ελεγχο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ και οχι του αυτοκινητου. Ομοιως και με το start stop, ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ και οχι το αμαξι. Εγω κανω το κουμαντο, δε το κανει το αμαξι. Τετοια αχρηστα συστηματα δε θελω να τα ξερω ουτε να τα βλεπω. Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα). Αντε το πολυ πολυ να του επιτρεψω να φωναζει αν δεν βαλεις καμια ζωνη. Εκει τελειωνουν οι ελευθεριες που δινω στο αμαξι. Ολα τα αλλα αφορουν εμενα, εμενα τον οδηγο, που το ΟΔΗΓΩ. Αν πιστευει πως ειναι αναρχοαυτονομο ας με παει εκει που θα του πω και εγω ας κατσω πισω να ξαπλαρω. Αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το κανει αυτο να το βουλωσει.

Καθε μηχανημα θελει τον χειριστη του και η ποιοτητα και η ασφαλεια της λειτουργιας του πρεπει να επαφίεται στην δεξιοτητα αυτου. Ολα πρεπει να ειναι αναλογικα και μηχανικα συνδεδεμενα. Οταν αλλαζεις την ταχυτητα πρεπει να νοιωθεις το συγχρονιζε που αρχιζει να μαγκωνει το κομπλερ που κινειται, την εμπλοκη με τον γραναζο και το τελικο κενο του τσοκρανου οταν η ταχυτητα κουμπωσει.

Οταν πατας φρενο πρεπει να νοιωθεις την πιεση να χτιζει κατω απο το ποδι σου, το αμαξι να μπρουμουτιζει, στο τιμονι να νοιωθεις την στρεβλωση των τακουνιων του ελαστικου.

Οταν στριβεις πρεπει να νοιωθεις το τιμονι να βαραινει να φορτιζετια να σε γεμιζει με πληροφοριες για το οδοστρωμα, να νοιωθεις το διπλωμα του ωμου του ελαστικου, να νοιωθεις τα παντα.

Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι κολλημενη στο δαπεδο, ο κλς σου να ειναι στο υψος του κεντροειδους. Το οπτικο σου πεδιο να βλεπει μονο φτερα καθρεπτες και μπροστα, να εχει υψηλο shoulder line, να εισαι μπηγμενος μεσα, αγκαλιασμενος απο το καθισμα.

Ο συμπλεκτης δεν πρεπει να εχει αποσβεση πρεπει να νοιωθεις τα κοκορια να τα κουντραει το ρουλεμαν, τον δισκο να γλυστραει και στο τελος να μαγκωνει. Το βολαν να ειναι σκληρο ελαφρυ μονης μαζας και το παραμικρο λαθος να σε χωροπηδαει σαν κατσικι στην γαλλικη ριβιερα.

Το γκαζι πρεπει να ειναι ΜΕ ΝΤΙΖΑ να νοιωθεις να γινεται πιο σκληρο οσο περισσοτερο το πατας, σε χαμηλες στροφες και φορτια να σου buckaρει, τα πενταλια να ειναι στην τελεια θεση γωνια και κλιση.

Το μοτερ πρεπει να κανει τον καταλληλο θορυβο, να ακους τις βαλβιδες, να ακους τα μπεκ, να ακους την καδενα, να νοιωθεις τις δευτερεουσες αρμονικες.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

μα τι γραφει;

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

μα τι γραφει;

o 11osmikrosmhtsos εχει χρονια εμπειριας

 

2 ώρες πριν, suboy99 είπε

Και να γράφει όλη την τρίτη.

το σωστο αμαξι πηδαει και γραπωνει δεν γραφει

Δημοσ.
3 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα).

αιρκον;

Η μονο παραθυρι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...