Crash24 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου Το YouTube φαίνεται να επεκτείνει επιτέλους τη λειτουργία "Jump Ahead" που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη στην εφαρμογή που διαθέτει για έξυπνες τηλεοράσεις, επιτρέποντας στους συνδρομητές Premium να μεταβαίνουν αυτόματα στα πιο ενδιαφέροντα σημεία ενός βίντεο. Σύμφωνα με αναφορά του Mishaal Rahman από το Android Authority, η λειτουργία εμφανίστηκε στο Nvidia Shield χθες, μια δυνατότητα που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά στις web πλατφόρμες και στις κινητές συσκευές. Η λειτουργία Jump Ahead προσφέρει στους χρήστες έναν εύκολο τρόπο να μεταβούν αυτόματα στα καλύτερα σημεία ενός βίντεο, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσει τα τμήματα που οι θεατές παρακολουθούν περισσότερο και στα οποία συνήθως μεταβαίνουν απευθείας. Το YouTube άρχισε να δοκιμάζει τη λειτουργία πέρυσι πριν την διαθέσει αργότερα για τους συνδρομητές Premium στο διαδίκτυο και στις κινητές συσκευές. Ωστόσο, οι χρήστες που προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο στη μεγάλη οθόνη - η οποία αποτελεί πλέον την κύρια πηγή προβολής στις ΗΠΑ - έμεναν μέχρι τώρα χωρίς αυτή τη δυνατότητα. Οι Premium συνδρομητές μπορούν να ενεργοποιήσουν το Jump Ahead πατώντας δύο φορές το κουμπί γρήγορης προώθησης στο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο, το οποίο μεταφέρει τους θεατές στο επόμενο σημείο του βίντεο που οι περισσότεροι χρήστες παρακολουθούν. Όπως αναφέρεται στη σελίδα υποστήριξης του YouTube, στις τηλεοράσεις η λειτουργία αυτή δουλεύει διαφορετικά, απαιτώντας από τους χρήστες να πατήσουν το δεξί βέλος στο τηλεχειριστήριό τους για να δουν το επόμενο τμήμα που παρακολουθείται περισσότερο, το οποίο υποδεικνύεται από μια κουκκίδα στη γραμμή προόδου. Πατώντας ξανά το δεξί βέλος, οι χρήστες μεταφέρονται σε εκείνο το σημείο του βίντεο, αντί να προχωρούν κατά δέκα δευτερόλεπτα όπως συνήθως. Ο Rahman αναφέρει ότι εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε "Jumping over commonly skipped section" (Παράλειψη τμήματος που συνήθως παραλείπεται) κατά τη χρήση της λειτουργίας. Παρόλο που η σελίδα υποστήριξης του YouTube επιβεβαιώνει ότι το Jump Ahead είναι πλέον "διαθέσιμο στο σαλόνι", η κλίμακα και ο ρυθμός της κυκλοφορίας δεν είναι σαφείς. Η λειτουργία δεν φαίνεται να είναι ακόμη ευρέως διαθέσιμη σε τηλεοράσεις, και το YouTube δεν έχει κάνει επίσημη ανακοίνωση για την κυκλοφορία. Ωστόσο, ένας χρήστης στο Reddit ανέφερε ότι είδε τη λειτουργία να εμφανίζεται στην Samsung τηλεόραση που διαθέτει, ενώ το Android Police την εντόπισε επίσης σε μια συσκευή αναπαραγωγής Google TV. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
TechWeirdo Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Το YouTube αποφάσισε να μας γλιτώσει από τα βαρετά, πηδώντας κατευθείαν στα highlights, το τηλεχειριστήριο απλώς ακολουθεί!
capthookb Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείται η τεχνολογία για ανούσιες (κατ'εμε φυσικά) λειτουργίες. Παλιότερα, επί DVD, είχα ένα φίλο, που νοικιάζαμε DVD το έβαζε στο Pc, και με το mouse πήγαινε μπροστά να δει τι γίνεται, χωρίς να κάτσουμε να τη δούμε ολόκληρη. Δηλαδή DVD στο drive και με το mouse μεσα σε 20' ειχε περάσει όλη την ταινία. Η ζωή δεν είναι skip. Δεν ευχαριστιέσαι τίποτα εαν κάνεις skip όλη την ώρα. Ίσως απλά μεγάλωσα. 4 4
kinhthra Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Δηλαδή θα έρθει η AI να μας πει τι μας αρέσει; Ε, πού καταντήσαμε… 1
polaki Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Από τις πιο ανούσιες χρήσης του (υποτιθέμενου) ΑΙ. Και λέω υποτιθέμενου, γιατί πολύ απλά τα στατιστικά στο ποιό τμήμα βλέπουν οι περισσότεροι ούτως ή άλλως υπήρχαν και υπάρχουν. Άρα δηλαδή πατάς το κουμπί και σε πηγαίνει εκεί. Κανένα ΑΙ. 2
fylatos Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Λοιπόν επειδή δεν ξέρω πόσοι από εδώ μέσα έχετε premium και το έχετε χρησιμοποιήσει, είναι εξαιρετικά εύχρηστο γιατί εμφανίζεται όταν ξεκινάει ένα sponsored κομμάτι και το κάνεις skip. Δεν κάνεις απλά τη διαφήμιση δλδ skip ως premium αλλά και τα sponsored τμήματα των βίντεο. 3
Dimitris_1981 Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 11 ώρες πριν, fylatos είπε Λοιπόν επειδή δεν ξέρω πόσοι από εδώ μέσα έχετε premium και το έχετε χρησιμοποιήσει, είναι εξαιρετικά εύχρηστο γιατί εμφανίζεται όταν ξεκινάει ένα sponsored κομμάτι και το κάνεις skip. Δεν κάνεις απλά τη διαφήμιση δλδ skip ως premium αλλά και τα sponsored τμήματα των βίντεο. Σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται ΑΙ για αυτό. Είναι απλή στατιστική με έναν αλγόριθμο. Έχει καταντήσει αηδία να βαφτίζονται τα πάντα AI. Ακόμα και αν χρησιμοποιούν όντως AI στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι κατάχρηση. Επί του θέματος. Είμαι κάτοχος Premium (από τις λίγες υπηρεσίες google που διατηρώ και ίσως η μόνη που χρησιμοποιώ ενεργά.) Προσωπικά προτιμώ να κάνω skip μόνος μου τα κομμάτια που δεν με ενδιαφέρουν και να μην βασίζομαι στην άποψη των άλλων ή ενός αλγορίθμου. Δεν είναι δυνατόν να συντάσεσαι πάντα με την πλειοψηφία. Καλώς υπάρχει αλλά δεν είναι Selling Point για εμένα. Μια αρνητική του πλευρά είναι ότι ενδεχομένως θα μειώσει τα έσοδα των δημιουργών. 1
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Σε μένα πάντως δεν έχει βγει ακόμα. Ψιλο άχρηστο φαίνεται αλλά αν είναι να προσπερνάω τα εσωτερικά sponsored τότε ίσως και να το χρησιμοποιήσω 🙂
darkwolf8 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Ενα πραγμα που επρεπε να κανει το Youtube στους Prenium χρηστες ειναι σε βιντεο με χαμηλη ποιοτητα εικονας να την αναβαθμιζε εστω σε 1080p.Να δεις εκει ποσοι θα το κανανε Prenioum ταυτοχρονα.
xaris1990 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Μια βλακεία και μισή. Ούτε ΑΙ ούτε τίποτα. Μασημένη τροφή ακόμα και στην παρακολούθηση βίντεο. Απορώ τι άλλη βλακεία θα σκεφτούν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα