Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα πάει την δευτέρα συνεργείο και θα αναφέρω τις ιδέες σας μπας και βγάλουν άκρη, Thx για το brainstorming.

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 30 ετων αμαξι λιγο ο πολυμερισμος διαβρωση  απο καλωδια μεχρι σωληνες  δημιουργει θεματα.. ακομη χειροτερα αν το προβλημα ερθει απο φισα /πλεξουδα... 

Οταν τα ανταλακτικα+ εργατοωρες  κοστιζουν ή δεν υπαρχουνν κανουν την ευρεση βλαβης δυσκολη.. μηπως να ευρισκε καποιο συνεργειο π ειδικευεται σε τουοτα ?

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, kage είπε

Σε 30 ετων αμαξι λιγο ο πολυμερισμος διαβρωση  απο καλωδια μεχρι σωληνες  δημιουργει θεματα.. ακομη χειροτερα αν το προβλημα ερθει απο φισα /πλεξουδα... 

Οταν τα ανταλακτικα+ εργατοωρες  κοστιζουν ή δεν υπαρχουνν κανουν την ευρεση βλαβης δυσκολη.. μηπως να ευρισκε καποιο συνεργειο π ειδικευεται σε τουοτα ?

έμπειρος είναι και αυτός που πάει , τώρα θα δείξει αν το βρει αλλιώς πάμε για αλλού, αν έχεις να προτείνεις κάποιον για Αθήνα

 

14 λεπτά πριν, dkstopo είπε

μιζα, 

50 ευρω για την διαγνωση 

δεχομαι paypal και iris 

στειλε dm να σου στείλω στοιχεια

Έγινε ανακατασκευή πριν κανα 3χρονο , πιθανό και αυτό το σενάριο.  Ελα φτιάξε το και στα δίνω στο μετρητά 😄

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Artman13 είπε

 

Έγινε ανακατασκευή πριν κανα 3χρονο , πιθανό και αυτό το σενάριο.  Ελα φτιάξε το και στα δίνω στο μετρητά 😄

στειλε το 50αρικο και θα σου πω τι θα κανει καθε φορα που δεν παιρνει με την πρωτη για να μην καταστρεφει την μπαταρια 🤣

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkstopo είπε

στειλε το 50αρικο και θα σου πω τι θα κανει καθε φορα που δεν παιρνει με την πρωτη για να μην καταστρεφει την μπαταρια 🤣

Θα χτυπάει την μίζα με ένα σίδερο.

35€ .

  • Haha 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θα χτυπάει την μίζα με ένα σίδερο.

35€ .

οχι ρε συ, δεν θα σκυβει δεν θα λερώνετε, κυριλε πραγματα, ανεβαζω 60ευρώ, μονο pm στελνω μετα απο καταθεση  

  • Haha 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Artman13 είπε

Γνώμη του είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα ρελέ αντλίας ή καλώδια στην κλειδαριά του αυτοκινήτου για αυτό δεν δίνει ρεύμα στην αντλία. 

Νομίζω ότι η γνώμη του είναι σωστή. 

Θέλει νέο ρελέ αντλίας καυσίμου (Fuel Pump Relay). Με τα χρόνια, το ρελέ ζεσταίνεται, τα εσωτερικά του σημεία δεν κάνουν σωστή επαφή και δεν στέλνει ρεύμα στην αντλία. Το πρόβλημα επιδεινώνεται το καλοκαίρι λόγω ζέστης.

Παίζει επίσης να είναι και Ρελέ EFI ή Main Relay, διακόπτης ανάφλεξης ή κάποια κακή γείωση ή επαφή (ground) στο κύκλωμα της αντλίας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Περίεργες βλάβες αναφέρετε για τέτοιο αμάξι. Αν δεν έχει μπει χερι και δεν εχουν μπει τιποτα Delphi και άλλα πανηγυριωτικα ανταλλακτικά σωληνακι κλπ δεν κανει κιχ σε τέτοια πράγματα.

EP82 ή EP91?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, cmaniac είπε

Περίεργες βλάβες αναφέρετε για τέτοιο αμάξι. Αν δεν έχει μπει χερι και δεν εχουν μπει τιποτα Delphi και άλλα πανηγυριωτικα ανταλλακτικά σωληνακι κλπ δεν κανει κιχ σε τέτοια πράγματα.

EP82 ή EP91?

Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω αλλά το ίδιο πρόβλημα που είχε πριν την αντλία καυσίμου το ίδιο ακριβώς έχει και τώρα οπότε ότι και να ήταν δεν είχε σχέση. 

Μίζα δεν πρέπει να είναι γιατί δεν ακουγόταν η αντλία καυσίμου να δουλευει κατα την εκκίνηση. 

Βενζίνη μυρίζει κατα την πρώτη εκκίνηση αλλά μην είναι και απο τις αποτυχημένες φορές που πήγε να εκκινήσει γιατί με ανοικτό το καπό έβλεπα την ντίζα και έδινε λίγο καύσιμο. Μήπως έστελνε αρκετό δεν δούλευε η αντλία καυσίμου και όταν επιτέλους έπαιρνε έκανε μετάκαυση. Για αυτό είχαμε βρει και το σωληνάκι τροφοδοσία άδειο όταν πριν κάνα μήνα είχε μείνει και αλλάξαμε την αντλία βενζίνης. (?)

Αν είχε γενικό πρόβλημα η τροφοδοσία ρεύματος στην  αντλία (καλώδια κλπ) και όχι ρελέ θα έσβηνε και όταν το οδηγούσες οπότε πάμε προς το ρελε και την καλωδίωση του μάλλον. 

Επεξ/σία από Artman13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 1996 βγαίνανε δύο μοντέλα. Το προηγούμενο και το τελευταίο το στρογγυλεμένο.

Εχει περάσει απ τα χέρια μου το τελευταίο, του εκανα και 300 χιλιαδες χλμ.

Τα συμπτώματα που αναφέρεις δεν τα ειδα ποτέ, αλλα το αμάξι φόρεσε παντού Aisin, Denso και Toyota σε ό,τι άλλαζε.

Ο 4EFE έχει MAP, λαμδα και ρυθμιζόμενο ντιστριμπιτερ για το αβανς. Μάλιστα το ντιστριμπιτερ για να το ρυθμίσεις πρέπει να βραχυκυκλωσεις δυο επαφές στην φίσα, αλλιώς ρυθμίζεις περίπου δυο μοιρες μπροστά. Δυο μοίρες δεν είναι τίποτα, αλλά μήπως κάποιος πείραξε κατι και το εβγαλε τελειως off με αποτελεσμα να μην μπορεί να συγχρονίσει την αναφλεξη; Μεσα στο ντιστριμπιτερ εχει και ενα πυκνωτακι το οποίο βοηθάει στα παρασιτικά και αλλάζει εύκολα αν έχει σκάσει. Έχει η Τογιότα.

MAP, πολλαπλασιαστή, ρελέ, τρομπα καυσίμου που λέτε, στις 300 χιλιάδες δεν χρειάστηκα.

Την τρόμπα όσο δουλεύει το αμάξι δεν την ακούς. Αν κάνεις αποτυχημένη εκκίνηση δηλαδή μιζαρεις και αφήσεις νωρίς, θα ακούσεις και την τρόμπα και το ρελέ για μισο δευτερόλεπτο μεχρι να κανει το κλικ.

Εκεί που μπορεί να πονέσει ειναι στην βαλβιδα ρελαντί, επανω στο σωμα της πεταλούδας, η οποία ίσως να μαζέψει σκουπίδια. Ούτε από αυτό χρειάστηκα, αλλά είδα άλλους που είχαν θέμα. Καθαρίζεται, μιας και καινούργια δεν ξέρω αν υπάρχει πια, αλλά αν την βγάλεις θέλει μια φλάντζα που θα πρότεινα να την βρεις πρωτα πριν πας σε τέτοιο εγχείρημα.

Edit: Τώρα που το σκέφτομαι. Το καπάκι του ντιστριμπιτερ και τα μπουζοκαλώδια είναι εντάξει;

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Το 1996 βγαίνανε δύο μοντέλα. Το προηγούμενο και το τελευταίο το στρογγυλεμένο.

Εχει περάσει απ τα χέρια μου το τελευταίο, του εκανα και 300 χιλιαδες χλμ.

Τα συμπτώματα που αναφέρεις δεν τα ειδα ποτέ, αλλα το αμάξι φόρεσε παντού Aisin, Denso και Toyota σε ό,τι άλλαζε.

Ο 4EFE έχει MAP, λαμδα και ρυθμιζόμενο ντιστριμπιτερ για το αβανς. Μάλιστα το ντιστριμπιτερ για να το ρυθμίσεις πρέπει να βραχυκυκλωσεις δυο επαφές στην φίσα, αλλιώς ρυθμίζεις περίπου δυο μοιρες μπροστά. Δυο μοίρες δεν είναι τίποτα, αλλά μήπως κάποιος πείραξε κατι και το εβγαλε τελειως off με αποτελεσμα να μην μπορεί να συγχρονίσει την αναφλεξη; Μεσα στο ντιστριμπιτερ εχει και ενα πυκνωτακι το οποίο βοηθάει στα παρασιτικά και αλλάζει εύκολα αν έχει σκάσει. Έχει η Τογιότα.

MAP, πολλαπλασιαστή, ρελέ, τρομπα καυσίμου που λέτε, στις 300 χιλιάδες δεν χρειάστηκα.

Εκεί που μπορεί να πονέσει ειναι στην βαλβιδα ρελαντί, επανω στο σωμα της πεταλούδας, η οποία ίσως να μαζέψει σκουπίδια. Ούτε από αυτό χρειάστηκα, αλλά είδα άλλους που είχαν θέμα. Καθαρίζεται, μιας και καινούργια δεν ξέρω αν υπάρχει πια, αλλά αν την βγάλεις θέλει μια φλάντζα που θα πρότεινα να την βρεις πρωτα πριν πας σε τέτοιο εγχείρημα.

Μάλλον το στρογγυλεμένο είναι , χρήσιμο αυτό με τον πυκνωτή και την βαλβίδα ρελαντί αλλά μια και δεν ακουγόταν η αντλία καυσίμου θα το ψάξουμε πρώτα ηλεκτρολογικά και βλέπουμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Εκεί που μπορεί να πονέσει ειναι στην βαλβιδα ρελαντί, επανω στο σωμα της πεταλούδας, η οποία ίσως να μαζέψει σκουπίδια. Ούτε από αυτό χρειάστηκα, αλλά είδα άλλους που είχαν θέμα. Καθαρίζεται, μιας και καινούργια δεν ξέρω αν υπάρχει πια, αλλά αν την βγάλεις θέλει μια φλάντζα που θα πρότεινα να την βρεις πρωτα πριν πας σε τέτοιο εγχείρημα.

Ωχ. Καταλαβα. Έχει την ίδια βαλβίδα που είχαν και τα Subaru παλιά.( μην σου πω ότι έχουν της Toyota) Βρίσκεται αλλά ιμιτασιόν. Αυτή η βαλβίδα ανοίγει κατά την εκκίνηση με κρύο κινητήρα να κρατήσει ρελαντί  με εντολή από τον εγκέφαλο. Αν έχει κολλήσει , φυσικό είναι να μην παίρνει μπροστά κρύο. Η φλαντζουλα της βαλβίδας είναι γιατί ψύχεται με το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου..

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Μάλλον το στρογγυλεμένο είναι , χρήσιμο αυτό με τον πυκνωτή και την βαλβίδα ρελαντί αλλά μια και δεν ακουγόταν η αντλία καυσίμου θα το ψάξουμε πρώτα ηλεκτρολογικά και βλέπουμε. 

Όπως σου είπα η αντλία ακούγεται με πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.

Ό,τι βγάλετε μην το πετάξετε γιατί αν δεν το φτιάξετε, θα πετάξετε κάτι που δεν χαλάει ποτέ και θα βάλετε κάτι που χαλάει σίγουρα.

1 λεπτό πριν, atheatos είπε

μην σου πω ότι έχουν της Toyota

Βασικά AISIN είναι όλα, μαγαζί της Toyota. IAC την λέει στη γλώσσα της (Idle Air Control valve). Αν έχεις τρόπο να διαβάσεις το OBD1, ζεστό την δίνει στα 35-40%, ενώ κρύα την εχω δει 58-60%.

Ιμιτασιον δεν βάζω ποτέ, πόσο δε στην ανάφλεξη που μπορεί να σου κάνει όλα τα κουλά μαζί. Τώρα, ο καθένας όπως του αρέσει.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Μάλλον το στρογγυλεμένο είναι , χρήσιμο αυτό με τον πυκνωτή και την βαλβίδα ρελαντί αλλά μια και δεν ακουγόταν η αντλία καυσίμου θα το ψάξουμε πρώτα ηλεκτρολογικά και βλέπουμε. 

Δες τελικά και αυτό με την βαλβίδα.στην εισαγωγή. Αν παίρνει ρεύμα τουλάχιστον κατά την εκκίνηση κρύο.Μην περιμενεται 12V εκεί μιας και το άνοιγμα της είναι μεταβαλλόμενο και μάλιστα με παλμούς από τον εγκέφαλο.Κανει by pass την πεταλούδα. Μπορει να έχει κολλήσει και ανοιχτή.

2 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Όπως σου είπα η αντλία ακούγεται με πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.

Ό,τι βγάλετε μην το πετάξετε γιατί αν δεν το φτιάξετε, θα πετάξετε κάτι που δεν χαλάει ποτέ και θα βάλετε κάτι που χαλάει σίγουρα.

Βασικά AISIN είναι όλα, μαγαζί της Toyota. IAC την λέει στη γλώσσα της (Idle Air Control valve). Αν έχεις τρόπο να διαβάσεις το OBD1, ζεστό την δίνει στα 35-40%, ενώ κρύα την εχω δει 58-60%.

Ιμιτασιον δεν βάζω ποτέ, πόσο δε στην ανάφλεξη που μπορεί να σου κάνει όλα τα κουλά μαζί. Τώρα, ο καθένας όπως του αρέσει.

Μακαρι να την βρει γνήσια αλλά το πιο πιθανό είναι βρει μεταχειρισμένη πεταλούδα που την έχει επάνω.

By the way αν είσαι Αθήνα , μπορείς να το πας ακόμα και σε κάποιους που ασχολούνται με Subaru να το δουν. Τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν κολλήματα με παλιά αυτοκίνητα. Το αντίθετο μάλιστα .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...