Artman13 Δημοσ. 3 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 59 λεπτά πριν, cmaniac είπε Όπως σου είπα η αντλία ακούγεται με πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Ό,τι βγάλετε μην το πετάξετε γιατί αν δεν το φτιάξετε, θα πετάξετε κάτι που δεν χαλάει ποτέ και θα βάλετε κάτι που χαλάει σίγουρα. Βασικά AISIN είναι όλα, μαγαζί της Toyota. IAC την λέει στη γλώσσα της (Idle Air Control valve). Αν έχεις τρόπο να διαβάσεις το OBD1, ζεστό την δίνει στα 35-40%, ενώ κρύα την εχω δει 58-60%. Ιμιτασιον δεν βάζω ποτέ, πόσο δε στην ανάφλεξη που μπορεί να σου κάνει όλα τα κουλά μαζί. Τώρα, ο καθένας όπως του αρέσει. Τωρα αλλάχτηκε ήδη. όντως με το OBD θα αποκλείσουμε (ή βρούμε) την βλάβη σε βαλβίδα και θα πάμε στα ηλεκτρολογικά. 58 λεπτά πριν, atheatos είπε Δες τελικά και αυτό με την βαλβίδα.στην εισαγωγή. Αν παίρνει ρεύμα τουλάχιστον κατά την εκκίνηση κρύο.Μην περιμενεται 12V εκεί μιας και το άνοιγμα της είναι μεταβαλλόμενο και μάλιστα με παλμούς από τον εγκέφαλο.Κανει by pass την πεταλούδα. Μπορει να έχει κολλήσει και ανοιχτή. Μακαρι να την βρει γνήσια αλλά το πιο πιθανό είναι βρει μεταχειρισμένη πεταλούδα που την έχει επάνω. By the way αν είσαι Αθήνα , μπορείς να το πας ακόμα και σε κάποιους που ασχολούνται με Subaru να το δουν. Τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν κολλήματα με παλιά αυτοκίνητα. Το αντίθετο μάλιστα . Θα κοιτάξω αν σηκώσει τα χέρια ψηλά ο συγκεκριμένος που το πηγαίνουμε.
cmaniac Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 5 λεπτά πριν, Artman13 είπε OBD Αυτό θα είναι απίστευτα δύσκολο να το διαβάσετε. Το EP91 δεν είχε OBD2, είχε OBD1 και readers γι αυτό δεν θα βρείτε εύκολα. Είχα πάρει έναν απο τον Καναδά απο έναν τύπο που ειχε φτιάξει μερικά που μπαίνανε στη φισα. Δες εδώ https://zf-scantools.com 1
hyperlost Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου η μίζα θέλει επιδιόρθωση. μην το ψάχνεις. επειδή καταλαβαίνω δεν την έχετε αλλάξει ποτέ, στο γράφω με κλειστά μάτια. μην την αφήσετε να χαιρετήσει, να πάτε σε εναν να την ανοιξει, καθαρίσει, αλλάξει καρβουνάκια ή ότι άλλο χρειάζεται. αντε κόστος μαξ 90 ευρώ. μετά με το που γυρνάς το κλειδί θα παίρνει αμέσως ανεξαρτήτως τοποθεσίας, θερμοκρασίας κλπ τώρα αν δεν σου παίρνει μπροστα αν ξέρεις που είναι η μίζα μπορείς να την χτυπήσεις με ένα ξύλο ενώ ένας 2ος γυρνά το κλειδί για να πάρει μπροστά. Και απο την οδική αυτό θα σου κάνουν αν βεβαιωθούν ότι η μπαταρία είναι ΟΚ. Θα έχει μπουκώσει απο τις σκόνες, βρωμίες τόσα χρόνια και με τις αλλαγές θερμοκρασίας θα σου έκαναν κρουστα εσωτερικά οπότε δνε μπορεί να γυρίσει.
Artman13 Δημοσ. 3 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, hyperlost είπε η μίζα θέλει επιδιόρθωση. μην το ψάχνεις. επειδή καταλαβαίνω δεν την έχετε αλλάξει ποτέ, στο γράφω με κλειστά μάτια. μην την αφήσετε να χαιρετήσει, να πάτε σε εναν να την ανοιξει, καθαρίσει, αλλάξει καρβουνάκια ή ότι άλλο χρειάζεται. αντε κόστος μαξ 90 ευρώ. μετά με το που γυρνάς το κλειδί θα παίρνει αμέσως ανεξαρτήτως τοποθεσίας, θερμοκρασίας κλπ τώρα αν δεν σου παίρνει μπροστα αν ξέρεις που είναι η μίζα μπορείς να την χτυπήσεις με ένα ξύλο ενώ ένας 2ος γυρνά το κλειδί για να πάρει μπροστά. Και απο την οδική αυτό θα σου κάνουν αν βεβαιωθούν ότι η μπαταρία είναι ΟΚ. Θα έχει μπουκώσει απο τις σκόνες, βρωμίες τόσα χρόνια και με τις αλλαγές θερμοκρασίας θα σου έκαναν κρουστα εσωτερικά οπότε δνε μπορεί να γυρίσει. Η μίζα γυρνά κανονικά, ακόμα και όταν δεν παίρνει μπροστά, και έχει γίνει ανακατασκευή της πριν 3 χρόνια.
meletis_m Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 19 ώρες πριν, Artman13 είπε Καλησπέρα, φίλος με Toyota Starlet 1.3 1996 του έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα , δεν παίρνει μερικές φορές μπροστά! Τον χειμώνα όταν πάει να το βάλει μπροστά αργεί λίγο (δουλευει λίγο παραπάνω η μίζα) αλλά παίρνει. Τώρα το καλοκαίρι αργεί περισσότερο και μερικές φορές δεν παίρνει. Ήρθε το είδε ένας απο οδική με τις πολλές κατάφερε να το βάλει μπροστά , γύρναγε λέει το κλειδί έως ακούσει την αντλία βενζίνης να δουλευει και μετά το έβαλε μπροστά. Γνώμη του είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα ρελέ αντλίας ή καλώδια στην κλειδαριά του αυτοκινήτου για αυτό δεν δίνει ρεύμα στην αντλία. Αντλία καυσίμου άλλαξε πριν λίγο καιρό με καινούργια απο ότι είπαν στο συνεργείο. Και πριν την αλλάξει είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά και μετά. Επειδή παιδεύεται καιρό τώρα με αυτό το πρόβλημα και το καλοκαίρι μπορεί να μείνει σε καμιά επαρχία έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι; Επειδή ταλαιπωρήθηκα με τη αντλία βενζίνης . Να αλλάξει και όλα τα σωληνάκια καυσίμου εντός της αντλίας καυσίμου. Εμένα από τα χρόνια είχαν σκιστεί και πάθαινε ατροφία . Στη αρχή που το πήρα πήγαινε μια χαρά .
vamvakoolas Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 22 hours ago, Artman13 said: Η μίζα γυρνά κανονικά, ακόμα και όταν δεν παίρνει μπροστά, και έχει γίνει ανακατασκευή της πριν 3 χρόνια. Καλα σου λεει μιζα ειναι. Δεν εχει να κανει που "γυρναει" κανονικα.
atheatos Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 7 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε Καλα σου λεει μιζα ειναι. Δεν εχει να κανει που "γυρναει" κανονικα. Το στροφόμετρο δεν μπορεί να δείξει αν γυρνάει σωστά η μίζα?
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 15 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε Καλα σου λεει μιζα ειναι. Δεν εχει να κανει που "γυρναει" κανονικα. αφού γυρνάει η μίζα κάνει την δουλειά της.Πως είναι πρόβλημα μίζας;
Artman13 Δημοσ. 4 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε αφού γυρνάει η μίζα κάνει την δουλειά της.Πως είναι πρόβλημα μίζας; Μάλλον στο πινιόν της μίζας που κομπλάρει στην μηχανή αναφέρεται αλλά δεν μου ταιριάζει βάση της περιοδικότητας του προβλήματος αλλά θα ελεγχθεί και αυτό.
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, Artman13 είπε Μάλλον στο πινιόν της μίζας που κομπλάρει στην μηχανή αναφέρεται αλλά δεν μου ταιριάζει βάση της περιοδικότητας του προβλήματος αλλά θα ελεγχθεί και αυτό. Συγνώμη αλλά όταν λέμε ότι γυρνά η μίζα εννοούμε ότι εμπλέκει κανονικά .Αν έχει τέτοιο πρόβλημα δεν μπορεί να μην το ακούτε.
Artman13 Δημοσ. 4 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Συγνώμη αλλά όταν λέμε ότι γυρνά η μίζα εννοούμε ότι εμπλέκει κανονικά .Αν έχει τέτοιο πρόβλημα δεν μπορεί να μην το ακούτε. αυτό δεν το γνωρίζω νόμιζα είναι ανεξάρτητο το ένα απο το άλλο, αν είναι έτσι τότε η μίζα σίγουρα δεν είναι.
vamvakoolas Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, Artman13 said: Μάλλον στο πινιόν της μίζας που κομπλάρει στην μηχανή αναφέρεται αλλά δεν μου ταιριάζει βάση της περιοδικότητας του προβλήματος αλλά θα ελεγχθεί και αυτό. οταν ειναι στα τελευταια της αυτα κανει. Μη ξεχνας οτι ανεφερες οτι αλλαξατε τρομπα βενζινης (αιτιο ειναι ειτε τροφοδοσια ειτε ηλεκτρικο) Επεξ/σία 4 Αυγούστου από vamvakoolas 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα