Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Φίλη που μένει επαρχία ενδιαφέρεται για μεταχειρισμένο αυτοκινητο μετα το 2016 και μέχρι 13.000 ευρώ. Ιπποδύναμη τουλάχιστος 100+ ίππους. Δεν την νοιαζει το καυσιμο, απλά τώρα με τα Dpf και τα χιλιόμετρα που θα κάνει δεν ξέρω αν αξίζει το μπλέξιμο.

Τέλος ενδιαφέρεται για χειροκίνητο κιβώτιο και οχι αυτόματο, εκτός αν κάποιο μοντέλο φοράει κάποιο φουλ αξιοπιστο αυτόματο κιβώτιο.

Χρήση μέσα στην πόλη πιο πολύ και ελάχιστα ταξίδια ετήσια. Χιλιόμετρα που θα κάνει σίγουρα κάτω απο 10.000

Ακόμα δεν έχει καταλήξει σε κατηγορία αυτοκινήτου. Αν και Opelακιας προσωπικά της πρότεινα να κοιτάξει και αυτά. Της άρεσαν το Corsa F, Astra K και είναι και λιγο περισσότερο φαν του Mokka X αλλα αυτο το βρίσκει σε αυτα τα λεφτά πιο παλιο. Corsa βρίοκει του 21 ενω το Mokka ήταν του 15.

Σίγουρα η τελική επιλογή θα είναι δική της και κοιταζε και Huyndai Ι20 που της άρεσε. 

Απο γαλλικα της αρέσει το Citroen C3. Προσωπικά δεν ενθουσιαζομαι για την γαλλική σχολή, προσωπική άποψη βέβαια, μπορει να κάνω και λάθος.

Επισης ποια η αποψη σας για όμιλο Stellantis που ανήκει και η Opel και συγκεκριμμένα τα τελευταία Corsa;

Turbo κινητήρες Puretech εμπιστευομαστε ή οχι, συμφωνα με απόψεις γνωστών; 

 

Εννοείοται περιμένω και τις δικές σας απόψεις-προτάσεις.

 

Επεξ/σία από madboy
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 9/8/2025 στις 5:59 ΜΜ, madboy είπε

Καλησπέρα. Φίλη που μένει επαρχία ενδιαφέρεται για μεταχειρισμένο αυτοκινητο μετα το 2016 και μέχρι 13.000 ευρώ. Ιπποδύναμη τουλάχιστος 100+ ίππους. Δεν την νοιαζει το καυσιμο, απλά τώρα με τα Dpf και τα χιλιόμετρα που θα κάνει δεν ξέρω αν αξίζει το μπλέξιμο.

Τέλος ενδιαφέρεται για χειροκίνητο κιβώτιο και οχι αυτόματο, εκτός αν κάποιο μοντέλο φοράει κάποιο φουλ αξιοπιστο αυτόματο κιβώτιο.

Χρήση μέσα στην πόλη πιο πολύ και ελάχιστα ταξίδια ετήσια. Χιλιόμετρα που θα κάνει σίγουρα κάτω απο 10.000

Ακόμα δεν έχει καταλήξει σε κατηγορία αυτοκινήτου. Αν και Opelακιας προσωπικά της πρότεινα να κοιτάξει και αυτά. Της άρεσαν το Corsa F, Astra K και είναι και λιγο περισσότερο φαν του Mokka X αλλα αυτο το βρίσκει σε αυτα τα λεφτά πιο παλιο. Corsa βρίοκει του 21 ενω το Mokka ήταν του 15.

Σίγουρα η τελική επιλογή θα είναι δική της και κοιταζε και Huyndai Ι20 που της άρεσε. 

Απο γαλλικα της αρέσει το Citroen C3. Προσωπικά δεν ενθουσιαζομαι για την γαλλική σχολή, προσωπική άποψη βέβαια, μπορει να κάνω και λάθος.

Επισης ποια η αποψη σας για όμιλο Stellantis που ανήκει και η Opel και συγκεκριμμένα τα τελευταία Corsa;

Turbo κινητήρες Puretech εμπιστευομαστε ή οχι, συμφωνα με απόψεις γνωστών; 

 

Εννοείοται περιμένω και τις δικές σας απόψεις-προτάσεις.

 

Οι Pure Tech στο εξωτερικό έχουν αποκτήσει το προσωνύμιο Pure Crap και όχι τυχαία. Με τον ιμάντα βουτηγμένο στο λάδι, να αποσυντίθεται και τα κομματάκια να κυκλοφορούν με το λιπαντικό, είτε θα αλλάζει συνέχεια λάδια-φίλτρα και κάθε 60.000 χλμ ιμάντα ή θα περιμένει πότε θα πάρει τον κινητήρα στα χέρια.

Οπότε, μοντέλα της Stellantis (FIAT, Alfa Romeo, Lancia, Peugeot, Citroen, Opel κλπ) που φοράνε το συγκεκριμένο μοτέρ, προσωπικά δε θα τα ακουμπούσα. Και το λέω εγώ που είμαι ορκισμένος ιταλόφιλος 😋. Ειδικά, εφόσον θα κάνει τη χρήση που περιγράφεις, καλό είναι να μην πάει σε diesel. 

  • Like 4
Δημοσ.
18 minutes ago, GiorgosT said:

Οι Pure Tech στο εξωτερικό έχουν αποκτήσει το προσωνύμιο Pure Crap και όχι τυχαία. Με τον ιμάντα βουτηγμένο στο λάδι, να αποσυντίθεται και τα κομματάκια να κυκλοφορούν με το λιπαντικό, είτε θα αλλάζει συνέχεια λάδια-φίλτρα και κάθε 60.000 χλμ ιμάντα ή θα περιμένει πότε θα πάρει τον κινητήρα στα χέρια.

Οπότε, μοντέλα της Stellantis (FIAT, Alfa Romeo, Lancia, Peugeot, Citroen, Opel κλπ) που φοράνε το συγκεκριμένο μοτέρ, προσωπικά δε θα τα ακουμπούσα. Και το λέω εγώ που είμαι ορκισμένος ιταλόφιλος 😋. Ειδικά, εφόσον θα κάνει τη χρήση που περιγράφεις, καλό είναι να μην πάει σε diesel. 

Τελικά εχουμε καταλήξει σε βενζίνη ξεκάθαρα γιατι τα περισσότερα χλμ θα γίνονται μέσα στην πόλη. Σιγουρα θα υπαρχουν και μερικές κοντινες βόλτες-αποδράσεις.

Είδαμε απο κοντά και οδηγήσαμε Astra K 1.4 turbo 150 άλογα και μας άρεσε αρκετά και στους δυο. Ειδαμε και Corsa F 1.2 turbo αλλά λόγω Puretech κινητήρα της είπα να μην ασχοληθεί. Ειδα και βίντεο με κομματάκια του ιμάντα να κυκλοφορουν στα λάδια και αποφασίσαμε να μην ασχοληθουμε με τον συγκεκριμμένο κινητήρα αν και εμφανισιακά της άρεσε το Corsa. Τωρα για ατμοσφαιρικό κινητήρα με 75 αγρίμια προφανως και δεν μας ενδιαφέρει. 

Ford με τον κινητήρα Eco boom σε Fiesta ή Focus τους αποκλείσαμε και αυτούς.

Δεν ξέρω αν αξίζει να δουμε και κάποιο Vw Polo ή Golf με Tsi κινητήρα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GiorgosT είπε

Οι Pure Tech στο εξωτερικό έχουν αποκτήσει το προσωνύμιο Pure Crap και όχι τυχαία. Με τον ιμάντα βουτηγμένο στο λάδι, να αποσυντίθεται και τα κομματάκια να κυκλοφορούν με το λιπαντικό, είτε θα αλλάζει συνέχεια λάδια-φίλτρα και κάθε 60.000 χλμ ιμάντα ή θα περιμένει πότε θα πάρει τον κινητήρα στα χέρια.

Οπότε, μοντέλα της Stellantis (FIAT, Alfa Romeo, Lancia, Peugeot, Citroen, Opel κλπ) που φοράνε το συγκεκριμένο μοτέρ, προσωπικά δε θα τα ακουμπούσα. Και το λέω εγώ που είμαι ορκισμένος ιταλόφιλος 😋. Ειδικά, εφόσον θα κάνει τη χρήση που περιγράφεις, καλό είναι να μην πάει σε diesel. 

 

  • Sad 1
Δημοσ.

οχι οτι με πληρωνει η Στελλαντις παχυλο μισθο αλλα αυτη η δαιμονοποιηση του Puretech ειναι εντελως παραλογη . Σημειωνω οτι ζω με το συγκεκριμενο μοτερ απο το 2019 χωρις καποιο προβλημα

Το γεγονος επισης οτι η Στελλαντις εφοδιαζει σχεδον ολα τα μοντελα της με αυτο το μοτερ, απλα αυξανει στατιστικα τις περιπτωσεις αστοχιων

Η αρχικη του εκδοση, οντως εφοδιαζοταν με ιμαντα του οποιου το υλικο ξεφτιζε λογω του εμβαπτισμου στο λαδι (αστοχια υλικου), με συνεπεια να βουλωνει το φιλτρο. Αυτο βεβαια οταν συνεβαινε, αναβε η σχετικη προειδοποιητικη λυχνια, δεν επαιρνες το μοτερ στο χερι ξαφνικα.

Απο τοτε, εχουν γινει διορθωτικες ενεργειες οπως αλλαγη τυπου λαδιου και του ιδιου του ιμαντα με αλλο με ασφαλεστερα υλικα, ενω η οποιαδηποτε φθορα ειναι ευκολο να ελεγχει μεσω συγκεκριμενης διαδικασιας

Στο ερωτημα σου TS λοιπον, εγω θα προτεινα Corsa F καθως τικαρει ολα τα κουτακια της φιλης σου σε πολλους τομεις. Εχει μια καλη ποιοτητα υλικων, επαρκεις χωρους, λογικη συντηρηση και καλη καταναλωση.

Φυσικα, μιας και προκειται για μεταχειρισμενο, διεξοδικο ελεγχος ωστε να εχεις του κεφαλι σου ησυχο

2 hours ago, madboy said:

. Ειδα και βίντεο με κομματάκια του ιμάντα να κυκλοφορουν στα λάδια και αποφασίσαμε να μην ασχοληθουμε με τον συγκεκριμμένο κινητήρα αν και εμφανισιακά της άρεσε το Corsa. Τωρα για ατμοσφαιρικό κινητήρα με 75 αγρίμια προφανως και δεν μας ενδιαφέρει. 

 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/8/2025 στις 5:59 ΜΜ, madboy είπε

Ιπποδύναμη τουλάχιστος 100+ ίππους.

Χρήση μέσα στην πόλη πιο πολύ και ελάχιστα ταξίδια ετήσια.

Τις είναι αναγκαία τότε τα 100+? Με κάποια λεφτάκια παραπάνω παίρνει κούτα το swift με 82 άλογα και το i20 με τα 100. 

Κρίμα να έχει κεφάλαιο 13 χιλιάρικα* και να τα δώσει για σχεδόν 10ετίας.

*υποθέτω ότι έχει το κασέρι

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ.
26 minutes ago, tutuyo said:

οχι οτι με πληρωνει η Στελλαντις παχυλο μισθο αλλα αυτη η δαιμονοποιηση του Puretech ειναι εντελως παραλογη . Σημειωνω οτι ζω με το συγκεκριμενο μοτερ απο το 2019 χωρις καποιο προβλημα

Το γεγονος επισης οτι η Στελλαντις εφοδιαζει σχεδον ολα τα μοντελα της με αυτο το μοτερ, απλα αυξανει στατιστικα τις περιπτωσεις αστοχιων

Η αρχικη του εκδοση, οντως εφοδιαζοταν με ιμαντα του οποιου το υλικο ξεφτιζε λογω του εμβαπτισμου στο λαδι (αστοχια υλικου), με συνεπεια να βουλωνει το φιλτρο. Αυτο βεβαια οταν συνεβαινε, αναβε η σχετικη προειδοποιητικη λυχνια, δεν επαιρνες το μοτερ στο χερι ξαφνικα.

Απο τοτε, εχουν γινει διορθωτικες ενεργειες οπως αλλαγη τυπου λαδιου και του ιδιου του ιμαντα με αλλο με ασφαλεστερα υλικα, ενω η οποιαδηποτε φθορα ειναι ευκολο να ελεγχει μεσω συγκεκριμενης διαδικασιας

Στο ερωτημα σου TS λοιπον, εγω θα προτεινα Corsa F καθως τικαρει ολα τα κουτακια της φιλης σου σε πολλους τομεις. Εχει μια καλη ποιοτητα υλικων, επαρκεις χωρους, λογικη συντηρηση και καλη καταναλωση.

Φυσικα, μιας και προκειται για μεταχειρισμενο, διεξοδικο ελεγχος ωστε να εχεις του κεφαλι σου ησυχο

 

Η αλήθεια είναι οτι πιο πολύ γλυκοκοιτάζει το Mokka του 2016 που ουσιαστικα έχει ιδιο εσωτερικο με το Astra J καθως και τους ίδιους κινητήρες. Σαν σωστος φίλος όμως την καθοδηγώ στην σωστότερρη επιλογή του Astra K. Μεταξύ Astra K και Corsa F θα έλεγα κλίνει ελάχιστα περισσότερο προς το Astra.

Δηλαδή αν αλλαχθει ο τύπος του λαδιού καθώς και η τοποθέτηση καλύτερου ίμαντα μείωνεται η πιθανότητα προλήματος ή μιλάμε για σχεδόν εξάλειψη; Με τα νεα προτεινόμενα λάδια και τον ιμάντα καθε πόσα χλμ λεει η εταιρεία για αλλαγή τους; 

Ποιο μοντέλο έχεις και με ποιον κινητήρα; 

1 minute ago, Nabuko said:

Τότε τι τα θέλει τα 100+? Με κάποια λεφτάκια παραπάνω παίρνει κούτα το swift με 82 άλογα και το i20 με τα 100. 

Κρίμα να έχει κεφάλαιο 13 χιλιάρικα* και να τα δώσει για σχεδόν 10ετίας.

*υποθέτω ότι έχει το κασέρι

Κάποιο ταξίδι με 4 άτομα σε εθνική και χρήση κλιματισμού χωρίς να αγκομαχαει σε προσπέραση ή σε καποια ανηφόρα. Εχω 2 αυτοκινητα ατμοσφαιρικά με 90 άλογα και σε μερικές περιπτώσεις νοιώθεις οτι δεν φτάνουν, Οκ το I20 έχει ροπή λόγω turbo που σίγουρα βοηθάει λίγο την κατάσταση,

Κασέρι νο πρόμπλεμ μεχρι αυτο το ποσό.

48 minutes ago, andreas-d said:

Το mg3 Benzin βασική έκδοση ξεκινάει από 17.550€ μήπως να το έβλεπες..

Παει ψηλά. 13000 μέγιστο διαθέσιμο ποσό. Αλλιως βλέπαμε και αλλα αυτοκινητα διετίας+ πιο premium.

Δημοσ.
15 minutes ago, madboy said:

 

Δηλαδή αν αλλαχθει ο τύπος του λαδιού καθώς και η τοποθέτηση καλύτερου ίμαντα μείωνεται η πιθανότητα προλήματος ή μιλάμε για σχεδόν εξάλειψη; Με τα νεα προτεινόμενα λάδια και τον ιμάντα καθε πόσα χλμ λεει η εταιρεία για αλλαγή τους; 

Ποιο μοντέλο έχεις και με ποιον κινητήρα; 

 

Peugeot 3008 1.2/130

Παρακατω ειναι καποιες πληροφοριες για το πλανο περιοδικης συντηρησης, οπως μου δοθηκε απο την αντιπροσωπεια

Untitled.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Facelift MiTo (αν ειναι και νεαρη) 1.4 ατμοσφαιρικο Multi με 105 αλογα... Υπεραξιοπιστο και τρομερο στον δρομο. Με οθονες κλπ απο εργοστασιο...

Ειδαλλως TwinAir αλλα με επιφυλαξη για την συντηρηση του προυγουμενου...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46669089-alfa-romeo-mito

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

οχι οτι με πληρωνει η Στελλαντις παχυλο μισθο αλλα αυτη η δαιμονοποιηση του Puretech ειναι εντελως παραλογη . Σημειωνω οτι ζω με το συγκεκριμενο μοτερ απο το 2019 χωρις καποιο προβλημα

Ενταξει ελευθερος ο καθενας ειναι να ρισκαρει. 

Το ζητημα ειναι να μιλαμε για την αξιοπιστια ενος μοτερ οταν εχει 20 σε κυκλοφορια/χρηση δηλαδη τουλαχιστον το 2035 θα μπορουμε να πουμε τι ειναι αυτο το μοτερ.

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Απο τοτε, εχουν γινει διορθωτικες ενεργειες οπως αλλαγη τυπου λαδιου και του ιδιου του ιμαντα με αλλο με ασφαλεστερα υλικα, ενω η οποιαδηποτε φθορα ειναι ευκολο να ελεγχει μεσω συγκεκριμενης διαδικασιας

Η μονη διορθωτικη ενεργεια που χρειαζεται ειναι η αλλαγη του ιμαντα μες το λαδι με ΚΑΔΕΝΑ μες το λαδι

image.png.ce14e5defcf038f9230dd816ede34e61.png

Μην αγχωνεσαι λεει η PSA μεσα σε 12χρονια απλως θα εχει καρφωσει και δεν θα χρειαζεται αντικατασταση ο ιμαντας...

Ιμαντας εντος λαδιου και δινουν την πρωτη αλλαγη στα 100.000 ή 6χρονια. Και οι καλυτεροι ΞΗΡΟΥ τυπου ιμαντες (the way god intended them to be) μετα βιας μπορουν να αγγιξουν την 5ετια και τα 80.000km και μετα απο αυτο απλως τζογαρεις...

Δημοσ.
1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

Facelift MiTo (αν ειναι και νεαρη) 1.4 ατμοσφαιρικο Multi με 105 αλογα... Υπεραξιοπιστο και τρομερο στον δρομο. Με οθονες κλπ απο εργοστασιο...

Ειδαλλως TwinAir αλλα με επιφυλαξη για την συντηρηση του προυγουμενου...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46669089-alfa-romeo-mito

Ενταξει ελευθερος ο καθενας ειναι να ρισκαρει. 

Το ζητημα ειναι να μιλαμε για την αξιοπιστια ενος μοτερ οταν εχει 20 σε κυκλοφορια/χρηση δηλαδη τουλαχιστον το 2035 θα μπορουμε να πουμε τι ειναι αυτο το μοτερ.

Η μονη διορθωτικη ενεργεια που χρειαζεται ειναι η αλλαγη του ιμαντα μες το λαδι με ΚΑΔΕΝΑ μες το λαδι

image.png.ce14e5defcf038f9230dd816ede34e61.png

Μην αγχωνεσαι λεει η PSA μεσα σε 12χρονια απλως θα εχει καρφωσει και δεν θα χρειαζεται αντικατασταση ο ιμαντας...

Ιμαντας εντος λαδιου και δινουν την πρωτη αλλαγη στα 100.000 ή 6χρονια. Και οι καλυτεροι ΞΗΡΟΥ τυπου ιμαντες (the way god intended them to be) μετα βιας μπορουν να αγγιξουν την 5ετια και τα 80.000km και μετα απο αυτο απλως τζογαρεις...

Mito είδαμε ενα χθες στα 100 μετρα απόσταση και δεν την ενθουσιασε. Πριν λίγα χρόνια έκανε κάποια αίσθηση και σε μενα. Τωρα θεωρώ οτι είναι λίγο περασμένη η γοητεία του.

Ηλικια 40+, αρα μικρη δεν την λες. Ενδιαφέρεται για 5θυρο και οχι 3θυρο.

 

Οσον αφορα τον ιμανταστο astra g ανα 60.000 χλμ ή στα 4 χρόνια. Σιγουρα αντέχουν περισσοτερο αλλα προσωπικα δεν το ρισκάρω. Better safe than sorry.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...