PandilleroGR Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Καλησπερα στην παρέα Κοιτάω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα σε 2 , αν έχει κάποιος εμπειρία με αυτά η γνωρίζει, θα εκτιμούσα feedback. Κάντε suggest και αλλα models στο budget ( 30 - 45 ) 1. 330 του '21, plug-in βενζίνη 2. 420 του '21, πετρέλαιο Επεξ/σία 15 Αυγούστου από PandilleroGR
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 15 Αυγούστου Δημοσ. 15 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Τα diesel αστα, τα υβριδια ειναι εξαιρετικη επιλογη, γενικα τα αμαξια που λες ειναι τρομερα Φυσικα θα φοβομουν το εξης: Αν αυτα τα αμαξια εχουν συντηρηθει οπως λεει το εργοστασιο και εσυ τα αγορασεις μετα τα 100.000km θα ψιλοειναι cooked. Γενικα το προβλημα ειναι οτι λιγοι "συγχρονοι" ιδιοκτητες τα συντηρουν οπως πρεπει και οχι οπως λεει το εργοστασιο. Αν βρεις κανενα που εκανε λαδακια φιλτρακια καθε 7000-10000km τσιμπα το εχτες, θα εχεις σιγουρα αλλες 100.000 απροβληματιστα χιλιομετρα. Μην ξεχανας οτι μιλας για πολυ σοφιστικε μοτερια τα οποια ειναι σχεδιασμενα για 7-10χρονια ή 150.000km διοτι ειναι δυστυχως commodities και ετσι βγαζουν το προγραμμα συντήρησης, σκεψου φαση leasing. Γενικα ο βασιλιας αξιοπιστιας ηταν ανεκαθεν ο N52 με τον M50 και τον B58 σε ποιο μοντερνα αυτη ειναι η γνωμη μου φυσικα αλλοι μπορει να διαφωνουν. Εγω παντα θα πηγαινα N52 αλλα θα τον βρεις σε παλαιοτερα BMW Επεξ/σία 15 Αυγούστου από 11osmikrosmhtsos 3
PandilleroGR Δημοσ. 15 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Εχω βρει καποια εδω στην Ελλαδα αλλα υπαρχει και περιπτωση να κοιταξω να φερω τιποτα απο Γερμανια επειδη εδω ποικιλια δεν παιζει και πολυ. Για B58 στοχευω αλλα και τα coupe ειναι ωραια Επεξ/σία 15 Αυγούστου από PandilleroGR
Nabuko Δημοσ. 15 Αυγούστου Δημοσ. 15 Αυγούστου 18 λεπτά πριν, PandilleroGR είπε Για B58 στοχευω αλλα και τα coupe ειναι ωραια Δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις φίλε μου. Το Β58 είναι κωδικός κινητήρα και όχι μοντέλου. Τον Β58 τον έχουν φορέσει διάφορα μοντέλα. Και αφού στοχεύεις για αμάξι που φοράει το Β58 γιατί λες ότι είσαι ανάμεσα από τα δύο που αναφέρεις στο πρώτο ποστ αφού κανένα από αυτά δεν τον φοράει? Btw από αυτά τα 2 μόνο το 4αρι μπορεί να είναι κουπέ.
mike15 Δημοσ. 15 Αυγούστου Δημοσ. 15 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Τα diesel αστα, τα υβριδια ειναι εξαιρετικη επιλογη, γενικα τα αμαξια που λες ειναι τρομερα Φυσικα θα φοβομουν το εξης: Αν αυτα τα αμαξια εχουν συντηρηθει οπως λεει το εργοστασιο και εσυ τα αγορασεις μετα τα 100.000km θα ψιλοειναι cooked. Γενικα το προβλημα ειναι οτι λιγοι "συγχρονοι" ιδιοκτητες τα συντηρουν οπως πρεπει και οχι οπως λεει το εργοστασιο. Αν βρεις κανενα που εκανε λαδακια φιλτρακια καθε 7000-10000km τσιμπα το εχτες, θα εχεις σιγουρα αλλες 100.000 απροβληματιστα χιλιομετρα. Μην ξεχανας οτι μιλας για πολυ σοφιστικε μοτερια τα οποια ειναι σχεδιασμενα για 7-10χρονια ή 150.000km διοτι ειναι δυστυχως commodities και ετσι βγαζουν το προγραμμα συντήρησης, σκεψου φαση leasing. Γενικα ο βασιλιας αξιοπιστιας ηταν ανεκαθεν ο N52 με τον M50 και τον B58 σε ποιο μοντερνα αυτη ειναι η γνωμη μου φυσικα αλλοι μπορει να διαφωνουν. Εγω παντα θα πηγαινα N52 αλλα θα τον βρεις σε παλαιοτερα BMW και πιο πριν ο πολυ καλος m54b22 ,τον οποιο διαδεχθηκε ο N52. B58 τι φαση κινητηρας ρε φιλε! οι μπασταρδοι εκει στο μοναχο ξερουν να φτιαχνουν μοτερια! υ.γ. με ξαφνιαζεις μητσο ευχαριστα,δεν περιμενα τοση γνωση για bmw. Στις 12/8/2025 στις 8:38 ΜΜ, PandilleroGR είπε Καλησπερα στην παρέα Κοιτάω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα σε 2 , αν έχει κάποιος εμπειρία με αυτά η γνωρίζει, θα εκτιμούσα feedback. Κάντε suggest και αλλα models στο budget ( 30 - 45 ) 1. 330 του '21, plug-in βενζίνη 2. 420 του '21, πετρέλαιο οπως σου ειπε ο μητσος ,ψαξε για ευχρηστα και καλα μοτερια εαν θες bmw.αποτι καταλαβα θες οινονομια και επιδοσεις μαζι..θα μπλεξεις. Επεξ/σία 15 Αυγούστου από mike15
PandilleroGR Δημοσ. 15 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου Επιδοσεις eh....στην Ελλαδα ζουμε οποτε που να το τρεξεις, 3 series εχει αρκετα αλλα 2-doors nope και αρκετα τα εχουν μαντραδες 1 1
mike15 Δημοσ. 15 Αυγούστου Δημοσ. 15 Αυγούστου 14 λεπτά πριν, PandilleroGR είπε Επιδοσεις eh....στην Ελλαδα ζουμε οποτε που να το τρεξεις, 3 series εχει αρκετα αλλα 2-doors nope και αρκετα τα εχουν μαντραδες νομιζα οτι γιαυτο θελεις 330. οποτε ψαχνεις για διπορτη σπορ..ψαξε στα μοτερια που προτειναμε. 1 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου 16 ώρες πριν, mike15 είπε υ.γ. με ξαφνιαζεις μητσο ευχαριστα,δεν περιμενα τοση γνωση για bmw. σου εχω πει μου αρεσουν τα BMW 1
mike15 Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε σου εχω πει μου αρεσουν τα BMW ναι το θυμαμαι,δεν περιμενα ομως τοσο βαθια γνωση..σωραιος! 2
andreas-d Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Στις 15/8/2025 στις 7:59 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Γενικα ο βασιλιας αξιοπιστιας ηταν ανεκαθεν ο N52 Λάθος ο n52b25 καίει λάδια 1000% ο n52b30 έχει βελτιωθεί με λιγότερη κατανάλωση λαδιού, ο n52 φορέθηκε πρώτη φορά το 2005 στα e90..
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 9 ώρες πριν, andreas-d είπε Λάθος ο n52b25 καίει λάδια 1000 προφανως αν ακολουθεις τα σερβις κατα BMW μιλαμε για ιδιοκτητες με σερβις καθε 5-7k 1
andreas-d Δημοσ. Κυριακή στις 12:17 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:17 μμ 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε προφανως αν ακολουθεις τα σερβις κατα BMW μιλαμε για ιδιοκτητες με σερβις καθε 5-7k Ότι και να κάνεις τα n52b25 ήταν ελαττωματικά από κατασκευής, τα πρώτα με το ασημένιο καπάκι, μετά το μπαλωσε το πρόβλημα το 2007-8 με μαύρο καπάκι που καίει λιγότερο λάδι.. ήταν όμως για την εποχή του τρομερό μοτέρ με διπλό vanos και valvetronic 12,5:1 συμπίεση και alusil χιτώνια και μπλοκ μαγνησίου αλουμινίου κόφτη στις 7.000 και 218ps φοβερά ανοίγματα για εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό.. η παραγωγή του σταμάτησε το 2015..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα