Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Google προχωρά σε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν τις προτιμώμενες πηγές ειδήσεων για τα αποτελέσματα των αναζητήσεων τους.

Η λειτουργία, γνωστή ως Preferred Sources, ξεκίνησε να διατίθεται αρχικά σε χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ινδία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας μέσω του επίσημου blog. Οι χρήστες μπορούν πλέον να ορίζουν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης, όπως εθνικές εφημερίδες, τοπικούς ιστότοπους ή εξειδικευμένα blogs, ώστε να εμφανίζονται με προτεραιότητα στα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα της Google προσαρμόζει το περιεχόμενο, εστιάζοντας σε άρθρα από τις επιλεγμένες πηγές του χρήστη.

Για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία, οι χρήστες που πληρούν τα κριτήρια θα παρατηρήσουν ένα ειδικό εικονίδιο δίπλα στην ενότητα "Κορυφαίες Ιστορίες" κατά την εκτέλεση μιας αναζήτησης. Πατώντας το, ανοίγει ένα μενού όπου μπορούν να ψάξουν και να επιλέξουν τα αγαπημένα τους μέσα. Μετά την επιλογή, τα αποτελέσματα θα περιλαμβάνουν περισσότερο υλικό από αυτές τις πηγές, τόσο στην κύρια ενότητα όσο και σε μια νέα κατηγορία με τίτλο "Από τις πηγές σας". Σύμφωνα με δημοσιεύματα όπως αυτό του The Verge, δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των πηγών που μπορεί να προσθέσει κάποιος, δίνοντας ευελιξία στην προσαρμογή.

Η εταιρεία παρέχει επίσης εργαλεία στους εκδότες για να προωθήσουν την προσθήκη των ιστότοπών τους στις λίστες των χρηστών. Ένα τέτοιο εργαλείο είναι ένα κουμπί κλήσης σε δράση με την ένδειξη "Προσθέστε ως προτιμώμενη πηγή στην Google", το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί σε ιστοσελίδες. Αυτή η κίνηση έρχεται σε μια περίοδο όπου πολλοί εκδότες ανησυχούν για τη μείωση της επισκεψιμότητας από την αναζήτηση της Google, λόγω αλλαγών στον αλγόριθμο και την εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης.

Παρά τις αναφορές από μεγάλα μέσα ενημέρωσης για σημαντική πτώση στην κίνηση από συνδέσμους της Google, η εταιρεία αρνείται ότι οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και τα AI overviews έχουν αρνητική επίδραση. Επιπλέον, απορρίπτει ισχυρισμούς ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν υποβαθμιστεί λόγω χειραγώγησης SEO ή περιεχομένου που παράγεται από AI. Ωστόσο, η εισαγωγή αυτής της λειτουργίας μπορεί να ερμηνευτεί ως προσπάθεια να δοθεί μεγαλύτερος έλεγχος στους χρήστες, σε απάντηση σε κριτικές για την ποιότητα των αποτελεσμάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η δυνατότητα επιλογής πηγών εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ενίσχυση προσωπικών απόψεων, καθώς οι χρήστες μπορεί να περιοριστούν σε οικείες φωνές και κανάλια πληροφόρησης. Από την άλλη, προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, βοηθώντας στην πλοήγηση μέσα σε έναν όγκο πληροφοριών. Οι ειδικοί σημειώνουν ότι τέτοιες λειτουργίες ανταποκρίνονται σε γενικότερες τάσεις personalization στα ψηφιακά μέσα, όπου η προσαρμογή βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών.

Εκτός από την εστίαση σε ειδήσεις, η λειτουργία μπορεί να επεκταθεί σε άλλους τομείς, όπως τεχνολογία ή ψυχαγωγία, ανάλογα με τις επιλογές. Οι χρήστες ενθαρρύνονται να πειραματιστούν για να δουν πώς αλλάζει η ροή των αποτελεσμάτων. Σύμφωνα με την Google, η ανάπτυξη βασίστηκε σε σχόλια από δοκιμές, με στόχο τη βελτίωση της σχετικότητας των αποτελεσμάτων.

Μια ενδιαφέρουσα πτυχή είναι η ενσωμάτωση με άλλες υπηρεσίες της Google, όπως το Discover, όπου οι προτιμώμενες πηγές μπορεί να επηρεάσουν τις προτάσεις. Για την ώρα η Google δεν έχει γνωστοποιήσει κάποιο χρονοδιάγραμμα επέκτασης των Preferred Sources και στην Ευρώπη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Δυστυχώς στη χώρα μας οι ειδήσεις προέρχονται μόνο από εκδοτικά συγκροτήματα ανάλογα με τις εντολές τους, ενώ σε τοπικό επίπεδο οι ειδήσεις κολλάνε σε συγκεκριμένες σελίδες κι όχι σε όσες όντως έχουν περιεχόμενο 

  • Like 4
Δημοσ.

Όμως εδώ και χρόνια σου δίνει τη δυνατότητα να αποκλείεις κάποιες εφημερίδες που δε σου αρέσουν, είναι κάτι και αυτό

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...