Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 minutes ago, Black Demis said:

ενα αρχαιο colt 1.3 cleartec

 

μια ένσταση , το κόστος για την μπαταρια που αναγράφουν ειναι από αντιπροσωπεία ... αν πάρεις εμπορίου μια bosh πχ με ιδιες προδιαγραφές η ακομη και ιδια που δινει αντιπροσωπεία ειναι ακριβος το μισο κόστος

ετσι στην πραξη ουτε κερδίζεις κάτι ουτε χάνεις (από χρηματικής άποψης) το μονο καλο ειναι οτι εχει μούγκα σε κάθε φαναρι και δεν χρειαζεται να ακους τον κινιτηρα ουτε τους κραδασμους που φερνει 

Με το απολιθωμένο πλέον peugeot 406 μου του 1998, αν θες να το δώσεις σε κάτι λογικό σε τιμή, το συζητάω 😁

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 minutes ago, giannis808 said:

Με το απολιθωμένο πλέον peugeot 406 μου του 1998, αν θες να το δώσεις σε κάτι λογικό σε τιμή, το συζητάω 😁

οτι εμεινε απο αυτα με μεγαλη μου χαρα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

35 χρονια διαφορα,  το συγχρονο σε ευνοικες συνθηκες μεσης ταχυτητας λογω εργων και κινησης και η διαφορα στην καταναλωση μολις 0.9L/100km χαχαχαχαχα

 

έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε

έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων;

Το λέει στο βίντεο. Περίπου 1200 το παλιό , περίπου 1600 το καινούριο.

Κιλά.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε

έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων;

Και λοιπόν ; Το βάρος επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό την κατανάλωση άρα και τους ρυπους.Οπως ένα hummer παλιότερα που είχα δει στο motorvision που έπινε 40lt/100km.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, leolipop είπε

Και λοιπόν ; Το βάρος επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό την κατανάλωση άρα και τους ρυπους.Οπως ένα hummer παλιότερα που είχα δει στο motorvision που έπινε 40lt/100km.

Αυτό θέλει να πει.

Αν είχαν το ίδιο βάρος το νέο προφανώς θα έκαιγε σημαντικά λιγότερο. Αλλά δεν έχει. Γιατί safety.

  • Like 1
Δημοσ.

Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό;

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό;

Ακριβώς...

1700 kg λέει το καινούριο! 

Το νέο είναι 41,6% βαρύτερο, με 70 άλογα παραπάνω και 15% καλύτερη κατανάλωση.

Αν αυτό το πιστεύει κάποιος ότι αυτό δεν είναι εξέλιξη δεν εχει νόημα και και η κουβέντα

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό;

Προφανώς και είναι αλλά το τελικό αποτέλεσμα θά περίμενες να είναι πιο ουσιαστικό.Αλλιως θα πει κάποιος βγάζω τη ρεζέρβα και όλα τα συναφή από πίσω και καιω μισό λίτρο λιγότερο.

Δημοσ.

Αν και ήδη αναφέρθηκε ότι το SS δεν είναι κάποιο τρομερό μέτρο (και ανάλογα την υλοποίηση μπορεί να γίνει έως σπαστικό ή επικίνδυνο), ο EE τα λέει ωραία για την κατανάλωση στο ρελαντί

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

 το μονο καλο ειναι οτι εχει μούγκα σε κάθε φαναρι και δεν χρειαζεται να ακους τον κινιτηρα ουτε τους κραδασμους που φερνει 

Δεν ξέρω για ποιο όχημα μιλάς αλλά στο δικό μου που έχει μεν το σύστημα αλλά λόγω ασύμβατης μπαταρίας δε λειτουργεί, μόλις ακινητοποιηθει, το ρελαντί πέφτει άλλες 100 στροφές και παρόλο που παραμένει αναμμένο νομίζεις ότι έχει σβήσει, ούτε ακούγεται ούτε τρίζει.

Επεξ/σία από leolipop
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, neutrinogr είπε

Εδώ οι απαντήσεις για ολα τα ερωτήματα πανω στο θέμα.  

@ArmandoRamirez-yx5be
 
It’s crazy the amount of things they had to do to get this system operating properly. So much more complexity for such a tiny amount of gain.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cmaniac είπε

Αν είχαν το ίδιο βάρος το νέο προφανώς θα έκαιγε σημαντικά λιγότερο. Αλλά δεν έχει. Γιατί safety.

Δεν είναι (μόνο) τα safety features που προσθέτουν μισό τόνο βάρους... είναι και όλα τα υπόλοιπα, που είναι πλέον στάνταρντ εξοπλισμός.

Θυμάμαι Suzuki Swift 1993, βασικό μοντέλο, κυριολεκτικά γυμνό, ούτε ραδιόφωνο δεν είχε, ούτε υδραυλικό τιμόνι και φυσικά χωρίς  A/C. Και passive safety feature η προσευχή να μην γίνει κάτι, γιατί αν γίνει καληνύχτα.

Πάνε δες τώρα λίστα εξοπλισμού στο αντίστοιχo του 2025 που είναι ολόκληρο κατεβατό. Τα αυτοκίνητα δεν εξελίσσονται μόνο με την πρόοδο της τεχνολογίας, παίζουν ρόλο και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. 

Με εξαίρεση τους track day enthusiasts, ποιος ΔΕΝ θέλει μεγαλύτερο, ανετότερο, γρηγορότερο, ασφαλέστερο αυτοκίνητο και με μειωμένη κατανάλωση/ρύπους;!

Δείτε πχ το revival της Dacia, κι αυτά ξεκινήσανε γυμνά, αλλά μεγαλώσανε κ εξοπλιστήκανε περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, γιατί αυτό ζητάει η αγορά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...