giannis808 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:36 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:36 πμ 16 minutes ago, Black Demis said: ενα αρχαιο colt 1.3 cleartec μια ένσταση , το κόστος για την μπαταρια που αναγράφουν ειναι από αντιπροσωπεία ... αν πάρεις εμπορίου μια bosh πχ με ιδιες προδιαγραφές η ακομη και ιδια που δινει αντιπροσωπεία ειναι ακριβος το μισο κόστος ετσι στην πραξη ουτε κερδίζεις κάτι ουτε χάνεις (από χρηματικής άποψης) το μονο καλο ειναι οτι εχει μούγκα σε κάθε φαναρι και δεν χρειαζεται να ακους τον κινιτηρα ουτε τους κραδασμους που φερνει Με το απολιθωμένο πλέον peugeot 406 μου του 1998, αν θες να το δώσεις σε κάτι λογικό σε τιμή, το συζητάω 😁
Black Demis Δημοσ. Τετάρτη στις 11:50 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:50 πμ 13 minutes ago, giannis808 said: Με το απολιθωμένο πλέον peugeot 406 μου του 1998, αν θες να το δώσεις σε κάτι λογικό σε τιμή, το συζητάω 😁 οτι εμεινε απο αυτα με μεγαλη μου χαρα
dimitris_dimos Δημοσ. Τετάρτη στις 12:09 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:09 μμ 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε 35 χρονια διαφορα, το συγχρονο σε ευνοικες συνθηκες μεσης ταχυτητας λογω εργων και κινησης και η διαφορα στην καταναλωση μολις 0.9L/100km χαχαχαχαχα έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων;
NT1G Δημοσ. Τετάρτη στις 12:31 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:31 μμ 21 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων; Το λέει στο βίντεο. Περίπου 1200 το παλιό , περίπου 1600 το καινούριο. Κιλά.
leolipop Δημοσ. Τετάρτη στις 12:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:34 μμ 23 λεπτά πριν, dimitris_dimos είπε έχουμε μήπως την διαφορά στο βάρος των 2 αυτοκινήτων; Και λοιπόν ; Το βάρος επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό την κατανάλωση άρα και τους ρυπους.Οπως ένα hummer παλιότερα που είχα δει στο motorvision που έπινε 40lt/100km.
cmaniac Δημοσ. Τετάρτη στις 12:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:36 μμ Μόλις τώρα, leolipop είπε Και λοιπόν ; Το βάρος επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό την κατανάλωση άρα και τους ρυπους.Οπως ένα hummer παλιότερα που είχα δει στο motorvision που έπινε 40lt/100km. Αυτό θέλει να πει. Αν είχαν το ίδιο βάρος το νέο προφανώς θα έκαιγε σημαντικά λιγότερο. Αλλά δεν έχει. Γιατί safety. 1
NT1G Δημοσ. Τετάρτη στις 12:41 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:41 μμ Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό; 3
dimitris_dimos Δημοσ. Τετάρτη στις 12:43 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:43 μμ Μόλις τώρα, NT1G είπε Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό; Ακριβώς... 1700 kg λέει το καινούριο! Το νέο είναι 41,6% βαρύτερο, με 70 άλογα παραπάνω και 15% καλύτερη κατανάλωση. Αν αυτό το πιστεύει κάποιος ότι αυτό δεν είναι εξέλιξη δεν εχει νόημα και και η κουβέντα 3
leolipop Δημοσ. Τετάρτη στις 12:43 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:43 μμ 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό; Προφανώς και είναι αλλά το τελικό αποτέλεσμα θά περίμενες να είναι πιο ουσιαστικό.Αλλιως θα πει κάποιος βγάζω τη ρεζέρβα και όλα τα συναφή από πίσω και καιω μισό λίτρο λιγότερο.
csontheline Δημοσ. Τετάρτη στις 01:18 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:18 μμ Αν και ήδη αναφέρθηκε ότι το SS δεν είναι κάποιο τρομερό μέτρο (και ανάλογα την υλοποίηση μπορεί να γίνει έως σπαστικό ή επικίνδυνο), ο EE τα λέει ωραία για την κατανάλωση στο ρελαντί 1
leolipop Δημοσ. Τετάρτη στις 01:22 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:22 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Black Demis είπε το μονο καλο ειναι οτι εχει μούγκα σε κάθε φαναρι και δεν χρειαζεται να ακους τον κινιτηρα ουτε τους κραδασμους που φερνει Δεν ξέρω για ποιο όχημα μιλάς αλλά στο δικό μου που έχει μεν το σύστημα αλλά λόγω ασύμβατης μπαταρίας δε λειτουργεί, μόλις ακινητοποιηθει, το ρελαντί πέφτει άλλες 100 στροφές και παρόλο που παραμένει αναμμένο νομίζεις ότι έχει σβήσει, ούτε ακούγεται ούτε τρίζει. Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:23 μμ από leolipop
neutrinogr Δημοσ. Τετάρτη στις 01:54 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:54 μμ (επεξεργασμένο) Εδώ οι απαντήσεις για ολα τα ερωτήματα πανω στο θέμα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:58 μμ από neutrinogr
thecoolstefanos Δημοσ. Τετάρτη στις 02:03 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:03 μμ Κλασσικό θέμα να ακούσεις το μακρύ και το κοντό του καθενός... Για να μην τους αναφέρω με την γνωστή παθητική μετοχή και παρεξηγηθούνε.
dtk-386 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:10 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:10 μμ 15 λεπτά πριν, neutrinogr είπε Εδώ οι απαντήσεις για ολα τα ερωτήματα πανω στο θέμα. @ArmandoRamirez-yx5be It’s crazy the amount of things they had to do to get this system operating properly. So much more complexity for such a tiny amount of gain. 2 1
Zaknafein Δημοσ. Τετάρτη στις 02:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:32 μμ 1 ώρα πριν, cmaniac είπε Αν είχαν το ίδιο βάρος το νέο προφανώς θα έκαιγε σημαντικά λιγότερο. Αλλά δεν έχει. Γιατί safety. Δεν είναι (μόνο) τα safety features που προσθέτουν μισό τόνο βάρους... είναι και όλα τα υπόλοιπα, που είναι πλέον στάνταρντ εξοπλισμός. Θυμάμαι Suzuki Swift 1993, βασικό μοντέλο, κυριολεκτικά γυμνό, ούτε ραδιόφωνο δεν είχε, ούτε υδραυλικό τιμόνι και φυσικά χωρίς A/C. Και passive safety feature η προσευχή να μην γίνει κάτι, γιατί αν γίνει καληνύχτα. Πάνε δες τώρα λίστα εξοπλισμού στο αντίστοιχo του 2025 που είναι ολόκληρο κατεβατό. Τα αυτοκίνητα δεν εξελίσσονται μόνο με την πρόοδο της τεχνολογίας, παίζουν ρόλο και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Με εξαίρεση τους track day enthusiasts, ποιος ΔΕΝ θέλει μεγαλύτερο, ανετότερο, γρηγορότερο, ασφαλέστερο αυτοκίνητο και με μειωμένη κατανάλωση/ρύπους;! Δείτε πχ το revival της Dacia, κι αυτά ξεκινήσανε γυμνά, αλλά μεγαλώσανε κ εξοπλιστήκανε περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, γιατί αυτό ζητάει η αγορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα