Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Το νέο είναι +400 κιλά, +70 άλογα, +200 Nm, + ένα χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση για τα καυσαέρια και έκαψε και ένα λίτρο λιγότερο; Και δεν είναι εξέλιξη αυτό;

Συν τη διαφορά που δίνουν οι μεγαλύτερες ζάντες, ρόδες και φαρδύτερο πέλμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, haHa είπε

Οταν καποιος διαβαζοντας αυτο:

καταλαβαινει αυτο:

Και αδυνατει να καταλαβει οτι εν ετει 2025, ο στολος των αυτοκινητων(μ.ο. 20 ετων, που ακριβως επειδη υπαρχουν πολλα σαπακια ειναι σαν να λεμε οτι το μεσο αυτοκινητο που κυκλοφορει εχει κατασκευαστει το 2005) ειναι λιγοτερος ρυπογονος απο τον στολο του 1990, εχει τελικως δυνατοτητα κατανοησης κειμενου χαμηλοτερη απο 7χρονο.

οτι ναναι φιλε..αλλα με αυτους που εχεις να σε επικροτουν καταλαβα..

Δημοσ.
9 ώρες πριν, vasilllis είπε

Εφτασε 10 σελιδες να μας πει καποιος που το χρησιμοποιει αν οντως κανει εξοικονομηση η όχι. Σε ενα αντιστοιχο νημα υπηρχε ποστ που ανεφερε καποιος φιλος οτι στο αμάξι του κατεγραφε ,ποση ωρα ήταν STOP και τι εξοικονομηση ειχε.Ολα τα αλλα που γραφετε τι να πω.....ανθρωποι που δεν εχουν δει ταπα λαδιου σχολιαζουν μηχανολογικα.

Φιλαθλοι μηχανοκινητου αθλητισμου μπερδευουν την αντοχή των αυτοκινητων εκατομυρίων με τα εμπορικα.

Εμπλεξαν και λιγο χημικοι να μας περιγραψουν τους ρυπους.

fuel2.png.43c3e27d561dfe1807a18c016e369209.pngfuel1.png.542145df824bbaa91bbe4b56b5ca7cdb.png

Σε 410 km, τα 380 km σε αυτοκινητόδρομο με σταμάτημα που και που λόγο μποτιλιαρίσματος. Σταματημένο μετράει 1 ml ανά 8 δευτερόλεπτα που σημαίνει 450 ml ανά ώρα ιδανικά, που κάπου εκεί είναι η κατανάλωση στο ρελαντί.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως ο 1300ρης 4κύλινδρος παππούς έμμεσου ψεκασμού καίει 0.67-0.74l/h ρελαντί (παίζουν ρόλο οι κλιματολογικές συνθήκες).

Eπαρχιακό Αυτοκινητόδρομο και στα 120 (πραγματικά, όχι κοντερίσια) πάμε 6.5-7l/100.

Μικτή 6-6.5l/100 ανάλογα τα κέφια.

Άμα κουβαλάω αβγά, πάει και 5.5l/100.

Έχω βάλει ένα arduino και τα μετράω όλα realtime.

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/8/2025 στις 10:31 ΜΜ, haHa είπε

Η διαφορά στην κατανάλωση σε οδηγηση στην πολη με κινηση είναι αισθητη, ειναι πανω απο 7%.

Για καποιον που κάνει στην πολη πχ 10.000χλμ/ετος με καταναλωση 8l/100km στην πολη(αρα 800l/ετος), η εξοικονόμηση 7% του start/stop μεταφραζεται σε ~56λιτρα εξοικονόμηση το χρονο(800l * 7% = 56λιτρα), δηλαδη ~100€/ετος εξοικονόμηση. 

Μιζα και μπαταρια δεν καταπονούνται ιδιαίτερα γιατι ειναι ειδικα σχεδιασμένα για αυτο το σύστημα. Η μπαταρία (που θα αλλαξεις ανα 5-7 χρονια) κοστιζει λιγο παραπανω(νομιζω κανα 70€, αναλογα και τον κυβισμο) για start/stop συστήματα και είναι αστειο κοστος σε σχεση με τα 600€ εξοικονόμηση καυσίμου που θα εχεις κανει σε αυτό το διάστημα. 

Οτι και καλα καταπονειται το αυτοκίνητο τα λενε ο μπαρμπα-Μητσος μηχανικος και αυτοι που δεν γνωριζουν πως λειτουργει η εκκίνηση των start/stop. Ειναι sophisticated συστημα και αξιζει να διαβασετε πως λειτουργει.

Καμία εταιρεία δεν θα εβαζε εσκεμμενα κατι που θα χειροτερευε την αξιοπιστία του αυτοκινήτου της, με επακόλουθο δυσαρεστημενους πελατες και αυξημενα κοστη για επισκευες εντος εγγυησης. 

Ο κοσμος και η τεχνολογία προχωραει.

Και γενικοτερα 'μιζαρουν' πολυ πιο γρηγορα απο αυτοκινητα χωρις start/stop. Ειναι ενα αλλο ενα πλεονεκτημα του start/stop.

 

Η μπαταρία κοστίζει πάνω από 120. Κανένας δεν μετράει τους τύπους όταν ξεκινά το αυτοκίνητο που είναι και οι μεγαλύτεροι...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...