Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 12:20 μμ Δημοσ. χθες στις 12:20 μμ 37 λεπτά πριν, Zan_gachette είπε Σε ένα kia με χειροκίνητο κιβώτιο δεν το απενεργοποιω γιατί αν θέλω να σταματήσω σε μια διασταύρωση για λίγα δευτερόλεπτα, κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο και δεν σβήνει. Στα φανάρια προτιμώ να σβήνει το αυτοκίνητο. Σε ένα Citroen αυτόματο που έχω το απενεργοποιω γιατι δεν έχει συμπλέκτη και σβήνει σε κάθε στοπ. Στο kia άλλαξα προληπτικά μπαταρία στα 8 χρόνια οπότε δεν παρατήρησα κάποια σημαντική φθορά. Κρατώντας τον συμπλέκτη πατημένο του κάνεις ζημιά όμως.Στο δικό μου η εργοστασιακή μπαταρία στα 8 χρόνια ήταν πεσμένη τόσο ώστε να μην το ενεργοποιεί.Για να πάρει μπροστά κλπ όμως ήταν οκ. 29 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Σε 308 2021 το σβήνω μόνιμα.Σε φανάρι δεν καταλαβαίνεις καν το πότε παίρνει μπρος και πότε φεύγει το αυτοκίνητο,είναι πολύ γρήγορη διαδικασία.Μου έτυχε κάτι όμως τις προάλλες και ευτυχώς δεν έγινε τίποτα αλλά όσο να ναι με ξενέρωσε. Πήγαινα στην δουλειά να παρκάρω στο υπόστεγο,εχουμε ατομικές θέσεις.Την ώρα που πήγαινα να περάσω ανάμεσα από τις δύο κολώνες που συγκρατούν το υπόστεγο,άφησα τον συμπλέκτη να τσουλησει το αμάξι ώστε να το παρκάρω.Με το που άφησα τον συμπλέκτη ο κινητήρας έσβησε και δεν είχα τιμόνι. Το κακό είναι ότι ερχόμουν λοξά οπότε πήγαινα καρφί πάνω στις κολόνες,ευτυχώς πάτησα αμέσως τον συμπλέκτη και ξανά πήρε μπρος και δεν έγινε κάτι αλλά με νευρίασε πάρα πολύ.Απο τότε το σβήνω μόνιμα,ευτυχώς τώρα το καλοκαίρι από τους 35 βαθμούς και πάνω απενεργοποιείται μόνο του. Κάτι δεν ακούγεται σωστό.Κανονικά με το που κυλήσει έπρεπε να πάρει μπροστά,αν κυλάει δεν ενεργοποιείται, τουλάχιστον έτσι ειναι στο άστρα μου. 2 λεπτά πριν, leolipop είπε Σε Aveo 1.3d του 2012 , βγαινει απο το εργοστασιο με την τεχνολογια αυτη.Δυστυχως ο προηγουμενος ιδιοκτητης ,εν αγνοια του προφανως οταν αλλαξε μπαταρια εβαλε μη συμβατη με αποτελεσμα να μην ενεργοποιειται το συστημα αυτο.Το αυτοκινητο ετσι και αλλιως οταν κατσει σε σταση ριχνει τις στροφες του ρελαντι ακομα περισσοτερο απο οτι οταν βρισκεται σε κινηση, απλα δεν σβηνει.Δεν μπορω να ξερω τι αποκριση η καθυστερηση εχει η λειτουργια αυτη και δεν ξερω σε εναν τοσο οικονομικο κινητηρα αν θα ειχε αντικτυπο στην καταναλωση σε σχεση με την επιβαρυνση της μιζας(;).Η διαδρομη που κανω ειναι απο Περιστερι μεχρι Θριασιο οποτε , ειδικα τα πρωινα μεχρι το σκαραμαγκα εχει αρκετο σταματα-ξεκινα. Μια περιεργεια την εχω παντως και οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπαταριας θα βαλω μια σωστη να δω τι συμβαινει... οι AGM μπαταρίες είναι ακριβές,η δικιά μου ήταν 200€ πριν 2 χρονια 20 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Μεγάλη συζήτηση στο χώρο της αυτοκίνησης τα τελευταία χρόνια, η οποία θα εξαφανιστεί με τα Full Hybrid και τα αμιγώς ηλεκτρικά. Start-Stop, γλιτώνει τελικά κόστος καυσίμου που να έχει νόημα ή κοστίζει συνολικά περισσότερο καταπονώντας ακριβές μπαταρίες (και άλλα εξαρτήματα) που πρέπει να αλλάξεις νωρίτερα; Το σβήνουμε όταν μπαίνουμε ή το αφήνουμε να κάνει τη δουλειά του; Δεν κινούμαστε πολύ εντός πόλης οπότε δεν νομίζω ότι θα μας έκανε διαφορά.Αλλά η σύζυγος που το οδηγάει πιο πολύ το βγάζει εκτός. 1
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 12:38 μμ Δημοσ. χθες στις 12:38 μμ 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε οι AGM μπαταρίες είναι ακριβές,η δικιά μου ήταν 200€ πριν 2 χρονια Αν δεν μας ενδιαφέρει το s|s μπορούμε να βάλουμε μια απλή; Τι πρέπει να προσέξουμε; Το θεωρώ ότι πιο άχρηστο και με εκνευρίζει απίστευτα που δεν μπορώ να το απενεργοποιήσω μόνιμα λες και είναι κάποιο χαρακτηριστικό ασφαλείας.😡
LouCi4er Δημοσ. χθες στις 12:44 μμ Δημοσ. χθες στις 12:44 μμ 17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Κάτι δεν ακούγεται σωστό.Κανονικά με το που κυλήσει έπρεπε να πάρει μπροστά,αν κυλάει δεν ενεργοποιείται, τουλάχιστον έτσι ειναι στο άστρα μου. Νομίζω ότι ενεργοποιείται σε ταχύτητες πολύ χαμηλές της τάξεως των 2-3 χιλιομέτρων,το αμάξι ίσα που τσουλαγε γιατί είναι και πολύ μικρο το περιθώριο αριστερά δεξιά οπότε πήγαινα πάρα πολύ σιγά.Στο δικό μου για να ενεργοποιηθεί το start and stop,πρέπει να συντρέχουν 4-5 προϋποθέσεις πχ να είναι η θερμοκρασία καμπίνας ίση με αυτή που έχεις επιλέξει στην οθόνη,να έχεις βάλει ζώνη,να είναι η θερμοκρασία περιβάλλοντος κάτω από 35 βαθμούς,να μην βρίσκεται στην διαδικασία αναγέννησης και 2-3 ακόμα που δεν τα θυμάμαι.Δε νομίζω το να τσουλησει πολύ σιγά να είναι μεσα σε αυτά. 1
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 12:46 μμ Δημοσ. χθες στις 12:46 μμ 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε Αν δεν μας ενδιαφέρει το s|s μπορούμε να βάλουμε μια απλή; Τι πρέπει να προσέξουμε; Το θεωρώ ότι πιο άχρηστο και με εκνευρίζει απίστευτα που δεν μπορώ να το απενεργοποιήσω μόνιμα λες και είναι κάποιο χαρακτηριστικό ασφαλείας.😡 Ξέρω ότι στο δικό μου έχει και διαφορετικό τρόπο φόρτισης,πιο ενισχυμένο εναλλάκτη ,πιο ηψηλά βολτ . Θέλει ψάξιμο. 1
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 12:53 μμ Δημοσ. χθες στις 12:53 μμ Οπότε βάζω ξανά μια ίδιας φιλοσοφίας αν είναι να μπλέξω. Το καλό είναι αυτές αντέχουν περισσότερο νομίζω ειδικά αν δεν τις δουλεύεις με το s|s με προϋπόθεση να γράφεις χλμ. 1
poulinos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 hour ago, somt said: κι εμένα σε άκυρες στιγμες κάνει μερικές φορες μονο του start, μάλλον όμως επειδή για κάποιο λογο θελει στροφές μετα απο χ χρονο κανει start.αν πατησεις 3 4 φορες το φρενο κανει start
leolipop Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Αν δεν μας ενδιαφέρει το s|s μπορούμε να βάλουμε μια απλή; Τι πρέπει να προσέξουμε; Το θεωρώ ότι πιο άχρηστο και με εκνευρίζει απίστευτα που δεν μπορώ να το απενεργοποιήσω μόνιμα λες και είναι κάποιο χαρακτηριστικό ασφαλείας.😡 Βαζεις οτι θες , εμενα τωρα ειχε μια zap 62ah 520 εκκινησης (η οποια εγραφε πανω στην ταμπελα "ΝΟΤ start and stop") , εφερα απο το εξωχικο μια Manner Powerbull 74ah 640 εκκινησης που ειχε ο πεθερος μου και εβαλα επανω , να δω αν κραταει ακομα γιατι την ειχε για βαρκα και ηταν για χρονια σε αδρανεια.Το μονο που θες λογω ντηζελ για κρυα εκκινηση που ζοριζεται παραπανω ο κινητηρας , ειναι αμπερ εκκινησης.Εγω διαφορα σε κατι αλλο δεν εχω δει.Οταν λες οτι δεν μπορεις να το κλεισεις μονιμα εννοεις οτι πρεπει καθε φορα που βαζεις μπροστα πρεπει να απενεργοποιεις το eco ; 12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Οπότε βάζω ξανά μια ίδιας φιλοσοφίας αν είναι να μπλέξω. Το καλό είναι αυτές αντέχουν περισσότερο νομίζω ειδικά αν δεν τις δουλεύεις με το s|s με προϋπόθεση να γράφεις χλμ. Το οτι εχουν παραπανω αντοχη ειναι γεγονος μιας και ειναι φταιγμενες για ζορια, οποτε ναι και εγω πιστευω οτι η αντοχη στο χρονο θα ειναι δεδομενη. Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από leolipop
Makis38 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Σε παλαιότερο τεστ των 4Τ το όφελος στην κατανάλωση ήταν κάτω από 2%. Εξαρτάται βέβαια και σε τι φανάρια σταματήσεις, πόσο χρόνο κλπ. οπότε τότε είχανε πει ότι δεν είναι και τίποτε σπουδαίο. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε όμως.
poulinos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 29 minutes ago, leolipop said: .Οταν λες οτι δεν μπορεις να το κλεισεις μονιμα εννοεις οτι πρεπει καθε φορα που βαζεις μπροστα πρεπει να απενεργοποιεις το eco ; σε fiat tipo ναι πρεπει να το κλεινω καθε φορα.μολις σβησεις το αμαξι και ξαναβαλεις μπροστα ειναι ενερηοποιημενο παλι
leolipop Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, poulinos είπε σε fiat tipo ναι πρεπει να το κλεινω καθε φορα.μολις σβησεις το αμαξι και ξαναβαλεις μπροστα ειναι ενερηοποιημενο παλι Προφανως αυτο λεει και ο φιλος πιο πανω γιατι οπως και σε εσενα (ενδεχομενως να εχουμε ακριβως τον ιδιο κινητηρα) ετσι και σε εμας , αν δεν το κλεινεις καθε φορα, ειναι στο ΟΝ (εμενα δεν πιανει γιατι οπως εγραψα πιο πριν, εχω συμβατικη μπαταρια). Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από leolipop
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Απο default είναι ενεργοποιημένο. Yπάρχουν και canceler https://www.aliexpress.com/w/wholesale-start-stop-deactivator.html?spm=a2g0o.home.auto_suggest.1.650c6278qSfv11 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες Ας ξεκινήσουμε αναλύοντας τη διαδικασία εκκίνησης ενός κινητήρα. Για να πάρει μπροστά ένας κινητήρας injection (είτε άμεσου είτε έμμεσου ψεκασμού), απαιτείται μηχανική περιστροφή και εφαρμογή στρατηγικής εκκίνησης. Με τον κινητήρα σβηστό, η συνήθης πρακτική είναι περιστροφή με τη μίζα ή το δυναμό (στα σύγχρονα συστήματα start-stop), άνοιγμα της πεταλούδας περίπου στο 30% και batch ψεκασμός από όλα τα μπεκ ταυτόχρονα. Ο κινητήρας παίρνει μπροστά, η πεταλούδα αρχίζει να κλείνει και οι στροφές σταθεροποιούνται. Σ’ αυτή τη διαδικασία, και στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα λειτουργίας, η πίεση λαδιού είναι πρακτικά μηδενική ή πολύ χαμηλή. Αυτό σημαίνει ότι οι υδραυλικοί τανυστήρες δεν μπορούν να κρατήσουν τεντωμένη την καδένα ή τον υγρό ιμάντα, παρά μόνο με την αρχική μηχανική προφόρτιση. Παράλληλα, η περιστροφή του εκκεντροφόρου σε χαμηλές στροφές παρουσιάζει μεγάλες αυξομειώσεις στην απαιτούμενη ροπή, κάτι που δημιουργεί έντονα δυναμικά φορτία στο σύστημα χρονισμού. Κάθε εκκίνηση λοιπόν αναγκάζει τον κινητήρα να δουλεύει για 2-3 δευτερόλεπτα “στεγνά” ή με ελάχιστη λίπανση, ιδιαίτερα στα ανώτερα μέρη όπως η κυλινδροκεφαλή. Αυτό οδηγεί σε υπερβολική φθορά στο σύστημα χρονισμού, στα έδρανα στροφάλου και διωστήρων, καθώς και στους εκκεντροφόρους. Σα να μην έφτανε αυτό, οι μίζες και τα δυναμό των start-stop συστημάτων είναι ιδιαίτερα ακριβά, αφού έχουν σχεδιαστεί για πολύ υψηλότερο duty cycle. Όσο ανθεκτικά κι αν είναι, αν χαλάσουν, το όφελος που έχεις κερδίσει από τη βενζίνη χάνεται στο κόστος επισκευής. Επιπλέον, η εκκίνηση είναι λειτουργία με υψηλές δονήσεις, καθώς οι παλμοί ισχύος και συμπίεσης απέχουν πολύ μεταξύ τους. Έτσι, και οι βάσεις του κινητήρα καταπονούνται περισσότερο. Το ίδιο συμβαίνει και με τις μπαταρίες: αν χρειάζεσαι 100 € παραπάνω κάθε 2-3 χρόνια, ουσιαστικά αυτά που κερδίζεις σε καύσιμο τα χάνεις εκεί. Συνεπώς, το μόνο που συμφέρει είναι να έχεις αυτοκίνητο με start-stop (άρα με ενισχυμένη μπαταρία και μίζα), αλλά να το απενεργοποιείς στη χρήση. Έτσι επωφελείσαι από την τεράστια διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων αυτών, όταν χρησιμοποιούνται σε συνθήκες αντίστοιχες με ενός κλασικού κινητήρα χωρίς start-stop. Η εκκίνηση είναι η πιο βίαιη διαδικασία για έναν κινητήρα και πρέπει να περιορίζεται στο ελάχιστο. Το να ρισκάρεις υπερβολική φθορά και πανάκριβες ζημιές μόνο και μόνο για να μειωθούν λίγο οι δηλωμένες καταναλώσεις και οι ρύποι, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Το start-stop ωφελεί μόνο την κατασκευάστρια εταιρεία στα χαρτιά, όχι εμάς ως ιδιοκτήτες-χρήστες. 6 3
haHa Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Επιπλέον, η εκκίνηση είναι λειτουργία με υψηλές δονήσεις, καθώς οι παλμοί ισχύος και συμπίεσης απέχουν πολύ μεταξύ τους. Έτσι, και οι βάσεις του κινητήρα καταπονούνται περισσότερο. Το ίδιο συμβαίνει και με τις μπαταρίες: αν χρειάζεσαι 100 € παραπάνω κάθε 2-3 χρόνια, ουσιαστικά αυτά που κερδίζεις σε καύσιμο τα χάνεις εκεί. Εχεις λαθος δεδομένα και καταληγεις σε τελειως λαθος συμπεράσματα. Απο που προκυπτει αλλαγη μπαταρίας καθε 2-3 χρόνια; Ακόμα και τα παιδια εδω που εγραψαν εχουν κρατησει την μπαταρία 5+ χρονια. Τα υπόλοιπα που γραφονται για αξιοπιστια κλπ, τα βλεπουν τα υβριδικα(που ο κινητηρας συχνα ανοιγοκλεινει εν κινησει περισσοτερες φορες) και δειχνουν ποσο λαθος είναι τετοια αστηριχτα επιχειρηματα. 1
somt Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Η εκκίνηση είναι η πιο βίαιη διαδικασία για έναν κινητήρα και πρέπει να περιορίζεται στο ελάχιστο. Το να ρισκάρεις υπερβολική φθορά και πανάκριβες ζημιές μόνο και μόνο για να μειωθούν λίγο οι δηλωμένες καταναλώσεις και οι ρύποι, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Το start-stop ωφελεί μόνο την κατασκευάστρια εταιρεία στα χαρτιά, όχι εμάς ως ιδιοκτήτες-χρήστες. κατι μου λέει ότι η πιο βίαιη συνθήκη για έναν κινητήρα είναι όταν... κινείται. Ανεβοκατεβάζει χιλιάδες στροφές, τραβάει 1 τόνο μέταλλο, κοπανιέται σε λακούβες κατά την πορεία, κλπ η εκκινήσεις μαλλον είναι πταίσμα Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από somt
primeragt Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 5 minutes ago, haHa said: Τα υπόλοιπα που γραφονται για αξιοπιστια κλπ, τα βλεπουν τα υβριδικα(που ο κινητηρας συχνα ανοιγοκλεινει εν κινησει περισσοτερες φορες) και δειχνουν ποσο λαθος είναι τετοια αστηριχτα επιχειρηματα. Μηχανολογικά μιλώντας έχει απόλυτο δίκιο. Η μηχανή καταπονηται περισσότερο,το θέμα είναι αν αυτό ξεπερνά το προσδόκιμο που έχει θέσει ο κατασκευαστής κ μόνο. Ένα παράδειγμα είναι οι πίπες που λέγανε για τους υγρούς ημαντες και βεβαίως έχει αποδειχθεί ότι ήταν ένα τεράστιο λάθος που βοήθησε βέβαια για τα τεστ αλλά έχουν φύγει άπειρα μοτέρ για εγγύηση από λιωμενους ημαντες .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα