11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, haHa είπε μπαταρία 5+ χρονια εγω αλλαζω μπαταρια καθε 8χρονια, αν ειχα start stop χωρις να το λειτουργω τα ξαναλεμε στην 10ετια, δηλαδη 2 χρονια διαφορα 12 λεπτά πριν, somt είπε κατι μου λέει ότι η πιο βίαιη συνθήκη για έναν κινητήρα είναι όταν... κινείται Ουτε καν, σταθερες μεσαιες στροφες και μεσαια φορτια ειναι ΑΠΟΛΥΑΣΗ για εναν κινητηρα Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από 11osmikrosmhtsos 1
somt Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 6 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ουτε καν, σταθερες μεσαιες στροφες και μεσαια φορτια ειναι ΑΠΟΛΥΑΣΗ για εναν κινητηρα είσαι σίγουρος; γιατί συνηθως μετα από καποιες χιλιάδες χιλιομετρα πορείας τους παίρνουμε στο χέρι 😋 θελω να πω ότι έχει τόσους λόγους να καταπονηθεί ένας κινητήρας που το s-s ίσως είναι άνευ σημασίας
haHa Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε εγω αλλαζω μπαταρια καθε 8χρονια, αν ειχα start stop χωρις να το λειτουργω τα ξαναλεμε στην 10ετια, δηλαδη 2 χρονια διαφορα Συνεπως, δεν ισχυει το παρακάτω που εγραψες: 33 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Το ίδιο συμβαίνει και με τις μπαταρίες: αν χρειάζεσαι 100 € παραπάνω κάθε 2-3 χρόνια, ουσιαστικά αυτά που κερδίζεις σε καύσιμο τα χάνεις εκεί. Οπως δεν ισχυουν και τα περισσότερα απο τα υπόλοιπα που εγραψες. Με αυτην την λανθασμενη λογικη, οι κατοχοι υβριδικων θα επρεπε να ειχαν παρει τους κινητηρες στο χερι με τα τοσα αψε-σβησε. Η πραγματικότητα ομως δειχνει ποσο λαθος ειναι ο συλλογισμος. 1
cmaniac Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 43 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Κάθε εκκίνηση λοιπόν αναγκάζει τον κινητήρα να δουλεύει για 2-3 δευτερόλεπτα “στεγνά” Και τα hot spots είναι θέμα, γιατί φθείρουν ανομοιόμορφα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 17 λεπτά πριν, haHa είπε Με αυτην την λανθασμενη λογικη, οι κατοχοι υβριδικων θα επρεπε να ειχαν παρει τους κινητηρες στο χερι με τα τοσα αψε-σβησε. Φαντάζομαι κατανοείς την διαφορά εκκίνησης ενός υβριδίου από ένα start stop. Τουλάχιστον έτσι ελπίζω 25 λεπτά πριν, somt είπε είσαι σίγουρος; γιατί συνηθως μετα από καποιες χιλιάδες χιλιομετρα πορείας τους παίρνουμε στο χέρι Το 80% της φθοράς έχει γίνει από τις εκκινήσεις 1
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Mε το SS ο κινητήρας έχει ήδη δουλέψει,τα λάδια έχουν κυκλοφορήσει.Δεν ξεκινάει στεγνός κάθε φορά. 1
haHa Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Φαντάζομαι κατανοείς την διαφορά εκκίνησης ενός υβριδίου από ένα start stop. Τουλάχιστον έτσι ελπίζω Αρχικα, χαιρομαι που συμφωνεις οτι στα υβριδικα το start/stop δεν κανει ζημια. Παμε στις λεπτομέρειες τωρα:Και στα υβριδικα ισχυουν τα περισσότερα απο αυτα που εγραψες(πχ περι "στεγνης" εκκίνησης, υψηλων δονησεων κατα την εκκίνηση κλπ). Αρα και στα υβριδικα θα έπρεπε να ισχυει η λανθασμένη λογικη που εγραψες περι αυξημενων ζημιων κλπ. Δεν ισχυει ομως, οπως δεν ισχυει και στα απλα. Άλλωστε καμία εταιρεία δεν θα εβαζε εσκεμμενα κατι που θα χειροτερευε την αξιοπιστία του αυτοκινήτου της, με επακόλουθο δυσαρεστημενους πελατες και αυξημενα κοστη για επισκευες εντος εγγυησης. Ποσο μαλλον εταιρείες που εχουν ηδη προβλήματα αξιοπιστιας, πχ Fiat, Alfa romeo κλπ. Επεξ/σία πριν από 21 ώρες από haHa
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 2 λεπτά πριν, haHa είπε Ποσο μαλλον εταιρείες που εχουν ηδη προβλήματα αξιοπιστιας, πχ Fiat, Alfa romeo κλπ. Αυτό ειναι χτύπημα κάτω απο την ζώνη,δεν έπρεπε να το κάνεις. 5
NT1G Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Εσκεμμένα είναι η λέξη κλειδί. Anyway, πολλά συστήματα σήμερα είναι mild hybrid και έχουν έξτρα μπαταρία και mini ηλεκτροκινητήρα για αυτά τα πράγματα. 1
poulinos Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 1 hour ago, leolipop said: Προφανως αυτο λεει και ο φιλος πιο πανω γιατι οπως και σε εσενα (ενδεχομενως να εχουμε ακριβως τον ιδιο κινητηρα) ετσι και σε εμας , αν δεν το κλεινεις καθε φορα, ειναι στο ΟΝ (εμενα δεν πιανει γιατι οπως εγραψα πιο πριν, εχω συμβατικη μπαταρια). στο panda που ειχα πιο παλια το εκλεινες μια και εμενε κλειστο.μοντελο πριν 12 χρονια.στο fiat tipo 6ετιας πρεπει καθε φορα να το κλεινω. επισης το κλεινω γιατι μερικες φορες μπορει να παω να σταματησω στο φαναρι και να σβησει και να παω να δωσω γκαζι επειδη πχ πηγε πρασινο και να φαει σκαλωμα.σπανιο μεν αλλα μου ειχε τυχει 2-3 φορες.στο panda σαν να επαιζε λιγο καλυτερα. Οταν η μπαταρια ειναι στα τελευταια της τοτε μου το απενεργοποιει αυτοματα. 1
mike15 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, dtk-386 είπε Οπότε βάζω ξανά μια ίδιας φιλοσοφίας αν είναι να μπλέξω. Το καλό είναι αυτές αντέχουν περισσότερο νομίζω ειδικά αν δεν τις δουλεύεις με το s|s με προϋπόθεση να γράφεις χλμ. 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε εγω αλλαζω μπαταρια καθε 8χρονια, αν ειχα start stop χωρις να το λειτουργω τα ξαναλεμε στην 10ετια, δηλαδη 2 χρονια διαφορα Ουτε καν, σταθερες μεσαιες στροφες και μεσαια φορτια ειναι ΑΠΟΛΥΑΣΗ για εναν κινητηρα με απενεργοποιημενο,οχι για φοβο ,απλα δεν το γουσταρω καθε φορα,μου πηγε 11 χρονια μαμα μπαταρια,μαλλον banner η' exide ειναι. παντως παροτι ολα που ειπωθηκαν ειναι σωστα μηχανικα.στην πραξη δεν ακουστηκε ποτε ζημια που να προηλθε απο χρηση του συστηματος. Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από mike15
haHa Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 8 λεπτά πριν, mike15 είπε με απενεργοποιημενο,οχι για φοβο ,απλα δεν το γουσταρω καθε φορα,μου πηγε 11 χρονια μαμα μπαταρια,μαλλον banner η' exide ειναι. παντως παροτι ολα που ειπωθηκαν ειναι σωστα μηχανικα.στην πραξη δεν ακουστηκε ποτε ζημια που να προηλθε απο χρηση του συστηματος. Αυτο. Και για ενα μεσο οδηγο που κανει χιλιομετρα στην πολη, η εξοικονομηση ειναι γυρω στα ~1000€ στα 10 χρονια.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα διότι πιστεύω πως δημιουργούνται παρανοήσεις. Οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες είτε ηλεκτρικοί είτε θερμικοι είναι οι σταθερών στροφών σταθερού φορτίου. Εα θέλεις ένα θερμικό μοτέρ να έχει το μέγιστο προσδόκιμο ζωής το βάζεις μπροστά τώρα κάνεις 5000km στις 2500σαλ με 30% φορτιο το σβήνεις αλλάζεις λαδια και συνεχίζεις. Όλα τα άλλα απλώς αυξάνουν την φθορά οι εκκινήσεις δε είναι άκρως επιζήμιες. Η διαφορά στην εκκίνηση του θερμικού μοτέρ ενός υβριδίου με την εκκίνηση μέσω μίζας έχει τεράστιες διαφορές ένα υβρίδιο μπορείς να το κάνεις πανεύκολα soft start καθώς έχεις μια τάξη μεγέθους περισσότερες σαλ για να παίξεις. Δεν γυρνάς μηχανικά στις 150 και στις 200 rpm αλλά στις 2000... Η συνθήκες είναι μέρα με την νύχτα όταν ένας κινητήρας πρέπει να αναλάβει φορτίο από τις 200 και από τις 2000. Ότι προβλήματα ανέφερε υπάρχουν και στα υβρίδια, σε μικρότερο βαθμό αλλά υπάρχουν βλ. Βάσεις μηχανής. Θα ξανά ξεκινήσω όπως έκλεισα. Η εκκίνηση ενός θερμικού κινητήρα είτε ψυχρή είτε θερμή εινσι η πιο βίαιη διαδικασία που αυτός μπορεί να δεχτεί. Το start stop δεν σε ωφελεί πουθενά ως καταναλωτή. Όλοι οι κινητήρες είναι αρκετά καλά ρυθμισμένοι ώστε να μπορούν να ρελανταρουν αποδοτικά και με ελάχιστη φθορά. Οπότε απλώς άστους να ρελανταρουν. Φυσικά η φθορά στο ρελαντί εινσι μεγαλύτερη από την steady state λειτουργία σε στροφές για διάφορους λόγους αλλά τάξεις μεγέθους καλύτερη από τις εκκινήσεις. Τέλος. Η μπαταρία ενός start stop μέχρι να σου βγει off το start stop (εκτός και αν είναι εργοστασιακή) κρατάει ρεαλιστικά και μεσοσταθμικα 3-4 χρόνια. Η ίδια μπαταρία χωρίς ss θα άντεχε 6-8. Ενώ μια τυπική μπαταρία σε τυπική εφαρμογή πάλι 3-4 χρόνια. Συνεπώς σε κάθε αντικατάσταση πρέπει να δίνεις 2x τα χρήματα. Φυσικά σκέψου το και αλλιώς. Ένα αμάξι χωρίς ss σου επιτρέπει να βάλεις την φτηνότερη πχ μπαταρία (π.χ. Ελληνική Evotec) η οποία θα κρατήσει 3 χρόνια και κοστίζει 60 ευρώ. Αν είναι ss πρέπει να βάλεις ειδική ss που κοστίζει 200 και θα βγάλει 6 λέω εγώ. Τριπλάσια τιμή για κατά μέγιστο διπλάσια διάρκεια. Όλα αυτά για να έχεις ένα δυνητικό όφελος των 100 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα αν είσαι κολλημένος στην κίνηση και κάνεις 10.000km ετησίως. Δηλαδή για 100 ευρώ το χρόνο ή αλλιώς 1cent/km να προξενείς αυξημένη φθορά και να έχεις να διαχειριστεί πολύ ακριβότερα ανταλλακτικά. Νομιζω οτι το amortized κόστος του 1cent νικάει έναντι στο συγκεντρωμενο κόστος ανταλλακτικών. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι δόσεις. Είναι σα να βάζεις το κόστος καυσίμου (λόγω έλλειψης ss) σε δόσεις του 1cent ανά χιλιόμετρο. 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε SS ο κινητήρας έχει ήδη δουλέψει,τα λάδια έχουν κυκλοφορήσει Η πίεση λαδιού καταρρέει από την στιγμή που τον σβήσεις μέσα σε 3-5 sec μετά από αυτό τον χρόνο ξεκινάς με πίεση 0 1
haHa Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Τέλος. Η μπαταρία ενός start stop μέχρι να σου βγει off το start stop (εκτός και αν είναι εργοστασιακή) κρατάει ρεαλιστικά και μεσοσταθμικα 3-4 χρόνια. Η ίδια μπαταρία χωρίς ss θα άντεχε 6-8. Ενώ μια τυπική μπαταρία σε τυπική εφαρμογή πάλι 3-4 χρόνια. Συνεπώς σε κάθε αντικατάσταση πρέπει να δίνεις 2x τα χρήματα. Συνεχιζεις και στηριζεσαι σε λαθος δεδομενα και καταληγεις σε εμφανεις ανακριβειες. Και το υπολοιπο κειμενο ειναι δυστυχως γεματο απο ανακριβειες. Τελος, η πλειονοτητα των αυτοκινητων που πωλουνται πια ειναι hybrid(mild, full , plug-in), οποτε η εκκινηση του κινητηρα με start/stop ειναι παιχνιδακι. Οπως λες κι εσυ, 'οι συνθηκες ειναι μερα με τη νυχτα' : 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Η διαφορά στην εκκίνηση του θερμικού μοτέρ ενός υβριδίου με την εκκίνηση μέσω μίζας έχει τεράστιες διαφορές ένα υβρίδιο μπορείς να το κάνεις πανεύκολα soft start καθώς έχεις μια τάξη μεγέθους περισσότερες σαλ για να παίξεις. Δεν γυρνάς μηχανικά στις 150 και στις 200 rpm αλλά στις 2000... Η συνθήκες είναι μέρα με την νύχτα όταν ένας κινητήρας πρέπει να αναλάβει φορτίο από τις 200 και από τις 2000. ------------------------------------------------------------------------------ 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Δηλαδή για 100 ευρώ το χρόνο ή αλλιώς 1cent/km να προξενείς αυξημένη φθορά και να έχεις να διαχειριστεί πολύ ακριβότερα ανταλλακτικά. Νομιζω οτι το amortized κόστος του 1cent νικάει έναντι στο συγκεντρωμενο κόστος ανταλλακτικών. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι δόσεις. Είναι σα να βάζεις το κόστος καυσίμου (λόγω έλλειψης ss) σε δόσεις του 1cent ανά χιλιόμετρο. Δεν υπαρχει αυξημενη φθορα που να ειναι αξια λογου. Αλλωστεκαμία εταιρεία δεν θα εβαζε εσκεμμενα κατι που θα χειροτερευε την αξιοπιστία του αυτοκινήτου της, με επακόλουθο δυσαρεστημενους πελατες και αυξημενα κοστη για επισκευες εντος εγγυησης. Ποσο μαλλον εταιρείες που εχουν ηδη προβλήματα αξιοπιστιας, πχ Fiat, Alfa romeo κλπ. Επεξ/σία πριν από 19 ώρες από haHa
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 41 λεπτά πριν, mike15 είπε πηγε 11 χρονια μαμα μπαταρια Ο βρο θα κανει την εταιρια να κλείσει 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα